Net publiek

20-02-2012 10:24 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heel vaak kom je in topics over clubs tegen dat het een "nette club is" of dat er "net publiek" komt. Wat wordt hier precies mee bedoeld?

Wat is geen nette club dan? Of wat wordt verstaan onder "geen net publiek"?

En is het niet elitair om het te hebben over "geen net publiek"?
quote:Hasse88 schreef op 20 februari 2012 @ 11:21:

[...]

Maar wat wil je daar dan gaan doen met je vriendin? Of mogen dan andere mannen wel aan je vriendin zitten?

Nee, dat eigenlijk niet. En ze lijkt me ook niet zo'n trio-type.

Maar het lijkt me wel interessant om een keer de sfeer te peilen in zo'n club.
quote:martin81 schreef op 20 februari 2012 @ 11:42:

[...]

Nee, dat eigenlijk niet. En ze lijkt me ook niet zo'n trio-type.

Maar het lijkt me wel interessant om een keer de sfeer te peilen in zo'n club.Nah, dan moet je dat doen. En als het om wat voor reden dan ook niet tot seks komt kun je er altijd nog een gezellige boom opzetten over de wenselijkheid van neo-libertarische hervormingen van het kiesrecht... dat vinden ze altijd wel leuk in zo'n parenclub.
Wat ik me dan afvraag... zijn er ook clubs die adverteren met het feit dat ze géén net publiek trekken? Ik bedoel... voorkeuren zijn er in alle maten en kleuren.
Winter is coming...
Winterqueen, natuurlijk zijn die er, alleen die noemen het anders. Die zeggen dan zoiets als "iedereen mag komen, kom zoals je bent, wij stellen geen eisen aan kleding en mannen alleen zijn ook welkom"
Ik vind het bewonderenswaardig dat Martin een vriendin heeft.

Leest ze al jouw zinnige bijdragen op het viva forum ook Martin?

Misschien een eye opener voor haar...
quote:niekie32 schreef op 20 februari 2012 @ 13:07:

Ik vind het bewonderenswaardig dat Martin een vriendin heeft.

Leest ze al jouw zinnige bijdragen op het viva forum ook Martin?

Misschien een eye opener voor haar...Nee, ze komt hier niet (voor zover ik weet...)
Het is trouwens opvallend dat alle vrouwen die mij niet kennen negatief over mij oordelen en dat alle vrouwen die mij wel kennen positief over mij oordelen....
Maar goed ook, anders had je niemand om (eventueel) mee naar een pc te gaan.
quote:martin81 schreef op 20 februari 2012 @ 13:09:

Het is trouwens opvallend dat alle vrouwen die mij niet kennen negatief over mij oordelen en dat alle vrouwen die mij wel kennen positief over mij oordelen....

Mag ik je dan een tip geven?

Gewoon hier niet meer komen.
Dat is geen optie.
Wat net publiek is wordt je nooit eens. Ik vind geen net publiek mensen met tattoo's, piercings, bodybuilderachtige types, hooligan-achtigen, ohoh cherso types.... maar iedereen heeft daar een eigen kijk op.
.
quote:martin81 schreef op 20 februari 2012 @ 13:20:

Dat is geen optie.

Waarom niet? Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid. Je wordt hier nl. regelmatig best afgefakkeld...

Edit: Laat maar, zie ergens anders dat je dit forum 'toegewezen hebt gekregen'. Ja, da's lastig dan.
Winter is coming...
quote:winterqueen schreef op 20 februari 2012 @ 14:02:

[...]

Waarom niet? Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid. Je wordt hier nl. regelmatig best afgefakkeld...

Edit: Laat maar, zie ergens anders dat je dit forum 'toegewezen hebt gekregen'. Ja, da's lastig dan.Lastig, maar ook eervol en uitdagend.
Martin een vraagje..

Waarom heb je eigenlijk ineens als die vragen over bezoeken aan een parenclub?

Ik kan me je eerste reactie in het PC topic nog voor de geest halen. "Huh? Nee, ik zou er niet over piekeren om naar een parenclub te gaan"

(Wat doe je dan in hemelsnaam in dat topic ????) en vervolgens een reactie "Voelen jullie je niet schuldig tegenover de kinderen? Dat je je als ouders (verantwoordelijken, rolmodellen) zo ver laat gaan in je seksualiteit? Niet echt een opmerking waarmee je vrienden maakt in deze omgeving lijkt me, je doet net alsof we ons ervoor moeten schamen seksueel zo vrij te zijn.

Zorg eerst maar eens dat je een lange stabiele relatie met je vriendinnetje gaat opbouwen en vervolgens heb je nog genoeg vraagstukken waar je een antwoord op zult moeten vinden (penis trainen, cafe zonder toegang voor Marokkanen openen, of je moet trouwen voor je 30 bent en naar welke school je toekomstige kind moet gaan)

Als je dat allemaal overleefd heb met je vriendinnetje is je relatie misschien toe aan een volgende stap namelijk sfeer proeven in een parenclub.
Ik denk idd dat het meer iets is voor de lange termijn.
Ik pieker er niet over? het is meer iets voor de langere termijn?????

Leg die verandering dan eens uit?

"Voelen jullie je niet schuldig tegenover de kinderen? Dat je je als ouders (verantwoordelijken, rolmodellen) zo ver laat gaan in je seksualiteit?

Moeten wij club bezoekers ons schamen voor onze seksuele vrijheid? waarom plaatste je deze opmerking

Zou het op prijs stellen als je eens de moeite zou nemen een vraag daadwerkelijk te beantwoorden, ipv alleen maar oneliners te plaatsen als reactie en er verder niet op in te gaan.
Martin opent bijna alleen maar topics met vragen die niet op hemzelf gebaseerd zijn.

Wat daar de lol van is weet ik niet, maar hij vind het zelf geweldig.

Maar eervol en uitdagend?

Eervol?

Leg eens uit, voor wie?
quote:niekie32 schreef op 21 februari 2012 @ 12:58:

Martin opent bijna alleen maar topics met vragen die niet op hemzelf gebaseerd zijn.

Wat daar de lol van is weet ik niet, maar hij vind het zelf geweldig.

Maar eervol en uitdagend?

Eervol?

Leg eens uit, voor wie?Voor mijn cavia. Die klaagt niet over penis trainingen, gewichtjes en wat nog allemaal en heeft Martin dus goed afgetroefd. Beertje heeft zelfs vier vrouwtjes, eentje aan elk pootje. Wat een vent. Een echte vent. Hij post niet op viva, is voor vrouwen zegt die.
Martin, je zou nog bijna jaloers worden op een cavia he?

Beertje komt er beter vanaf dan jij....

(wat schattig, cavia's........)
quote:niekie32 schreef op 21 februari 2012 @ 13:06:

Martin, je zou nog bijna jaloers worden op een cavia he?

Beertje komt er beter vanaf dan jij....

(wat schattig, cavia's........)Misschien dat die een cavia pakje kan aantrekken voor een hoger aaibaarheidsgehalte . (En ja, ze zijn zo lief, slimmer dan je zou denken ook, ik heb regelmatig filosofische gesprekken met hen, alleen jammer dat ze alleen PWEEEEEEP PIP PIP PIP PRRRR zeggen, ik versta geen caviaans :( ).
Zeg Martin81, wordt het niet eens tijd dat je rustig gaat slapen jochie?

Lekker toegestopt worden en met een beertje gaan dromen wat je morgen weer voor fijne topics los gaat laten.

Beter te laat dan over tijd.
Hij mag wel een cavia pak aantrekken, maar dan moet ie zijn mond dichthouden. Anders valt 'ie door de mand en weet iedereen alsnog dat het martin is.

(Ik heb wel hele filosofische gesprekken met mijn baby, maar ze kijkt er nogal dom bij. Volgens mij houdt ze me voor de gek en gooit ze me later alles voor de voeten).
quote:just-me1981 schreef op 21 februari 2012 @ 12:55:

Ik pieker er niet over? het is meer iets voor de langere termijn?????

Leg die verandering dan eens uit?

"Voelen jullie je niet schuldig tegenover de kinderen? Dat je je als ouders (verantwoordelijken, rolmodellen) zo ver laat gaan in je seksualiteit?

Moeten wij club bezoekers ons schamen voor onze seksuele vrijheid? waarom plaatste je deze opmerking

Zou het op prijs stellen als je eens de moeite zou nemen een vraag daadwerkelijk te beantwoorden, ipv alleen maar oneliners te plaatsen als reactie en er verder niet op in te gaan.

Mijn vriendin en ik hebben geen kinderen.

Bovendien kunnen mensen groeien en van mening veranderen.
Wij hebben geen kinderen, is geen antwoord op mijn vraag. Mijn vraag is moeten wij ons schamen voor onze seksuele vrijheid, blijkbaar is lezen ook nogal lastig. En antwoorden geven ook veel te ingewikkeld voor jouw intellectuele brein

maar goed begrijp nu waarom je hier zo negatief behandeld wordt en zal me ook bij deze menigte scharen, als je een leuke discussie of interactie wilt met andere mensen dan zul je hier toch echt een andere houding in aan moeten nemen.
Als het niet in je straatje past dan gewoonweg niet meer reageren, Zit jij zo in elkaar...Had al geen hoge pet van je op en dat wordt ook steeds minder op deze manier... Ware aard van het beestje laat zich zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven