Neuken?

24-06-2014 21:14 112 berichten
Vertel me eens, als je wilt natuurlijk, wat er wat jullie betreft minimaal gebeurd moet zijn tussen jou en een willekeurige man, voordat hij mag voorstellen (of hinten) dat hij seks met je wil, zonder dat jij je er ongemakkelijk bij voelt?

Wat is jouw minimum? Wat zijn de voorwaarden?

EDIT: bij de poll had 'Waarom mag ik het niet voorstellen?' erbij moeten staan. Excuses. Polls kunnen niet agepast worden, dus dan maar even zo

Kies eens wat

Totaal aantal stemmen: 30

Ik moet hem leuk vinden. That's it. (43%)
Hij moet gedachten kunnen lezen. (23%)
Hij weet echt wel of ik hem leuk genoeg vind of niet. (23%)
Uiteraard kunnen we meteen al over seks praten. (10%)
Alle reacties Link kopieren
Waarom mag ik het niet voorstellen?

Die optie staat er niet bij.
Minimaal? Hartstochtelijk gezoend. Anders heeft het al snel een erg hoog Fokke-en-Sukkegehalte.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Hangt van de man af, en van de chemie. Mijn huidige man kende ik net een half uur toen ik hem mijn kruiptentje in sleepte .

Verder eensch met Pearssy dus.
Dat hangt echt helemaal van de man in kwestie af...
Ik sluit mij aan bij Dana. Er moet verschrikkelijk lekker gezoend zijn. En dan hoeft ie het niet eens te vragen hoor.

Ik ga meteen liggen.
Voordat hij het mag voorstellen zonder dat ik me er ongemakkelijk bij voel? Niet zoveel eigenlijk... het is tenslotte maar een voorstel, dus ik hoef er niet op in te gaan. En ongemakkelijk voel ik me niet snel door zoiets.
quote:tantejo schreef op 24 juni 2014 @ 21:19:

Ik sluit mij aan bij Dana. Er moet verschrikkelijk lekker gezoend zijn. En dan hoeft ie het niet eens te vragen hoor.

Ik ga meteen liggen.
quote:melissa-x schreef op 24 juni 2014 @ 21:20:

Voordat hij mag het mag voorstellen zonder dat ik me er ongemakkelijk bij voel? Niet zoveel eigenlijk... het is tenslotte maar een voorstel, dus ik hoef er niet op in te gaan. En ongemakkelijk voel ik me niet snel door zoiets.Ja, fijn is dat. Gewoon zeggen wat je denkt.
Als er een seksuele spanning is, zoenen. Daarna sleur ik m waarschijnlijk zelf t bed in
Als hij zegt "nee hoor bij jou is het echt anders"

Voel ik me speciaal enzo...
Nou, niet. Dat komt wanneer het komt. Van 'Zullen we neuken?' zou ik gelijk droog worden..
quote:tantejo schreef op dinsdag 24 juni 2014 21:19 Ik sluit mij aan bij Dana. Er moet verschrikkelijk lekker gezoend zijn. En dan hoeft ie het niet eens te vragen hoor.

Ik ga meteen liggen. :Imao:
Hangt natuurlijk compleet van de man af hè. Op zoek naar tips & tricks om zoiets voor elkaar te krijgen vind ik van hetzelfde niveau als "hoe versier je een hunk" wat in de gemiddelde Girlz! staat. Geen mens is hetzelfde en chemie is er wel of is er niet. En dan hangt het nog van de vrouw af of de aanwezigheid van chemie überhaupt belangrijk is of dat gewoon ff lekker neuken ook op het menu staat. Voor mijn huidige vriend was er slechts een avondje in de kroeg nodig en we hebben nu bijna 3 jaar. Tegen andere mannen zei ik altijd nee, maar bij hem om de een of andere reden niet.
Dat hangt van het gevoel wat je bij iemand krijgt af. Is dat er niet dan maakt het niet uit wat hij zegt of doet, dan gebeurt het gewoon nooit.
Blauwtje gelopen, Mandje?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:boerderijgeit028 schreef op 24 juni 2014 @ 21:23:

Als hij zegt "nee hoor bij jou is het echt anders"

Voel ik me speciaal enzo...
quote:hyale schreef op 24 juni 2014 @ 21:25:

Hangt natuurlijk compleet van de man af hè. Op zoek naar tips & tricks om zoiets voor elkaar te krijgen vind ik van hetzelfde niveau als "hoe versier je een hunk" wat in de gemiddelde Girlz! staat. Geen mens is hetzelfde en chemie is er wel of is er niet. En dan hangt het nog van de vrouw af of de aanwezigheid van chemie überhaupt belangrijk is of dat gewoon ff lekker neuken ook op het menu staat. Voor mijn huidige vriend was er slechts een avondje in de kroeg nodig en we hebben nu bijna 3 jaar. Tegen andere mannen zei ik altijd nee, maar bij hem om de een of andere reden niet.Mooi verhaal. Dank je.
quote:Very__Cherry schreef op 24 juni 2014 @ 21:27:

Blauwtje gelopen, Mandje? Nee, maar wat leuk dat je er weer bent! Is je verkering uit, nee toch?
quote:Dystania schreef op 24 juni 2014 @ 21:24:

Nou, niet. Dat komt wanneer het komt. Van 'Zullen we neuken?' zou ik gelijk droog worden..Moet het voor jou zonder woorden gebeuren, bedoel? Vind je het sowieso ongemakkelijk om over te praten? En hoe kan die man dat weten? Omdat jij er niet over begint?
Mes compliments Amand! Weggebonjourd op de relatie-pijler, nu dus maar je eigen "alle mannen willen neuken"- polletje op Psyche.
Maar wanneer vraag jij het dan Amand?
quote:olivia1 schreef op 24 juni 2014 @ 21:26:

Dat hangt van het gevoel wat je bij iemand krijgt af. Is dat er niet dan maakt het niet uit wat hij zegt of doet, dan gebeurt het gewoon nooit.

Dit!

Ik zal vast onnozel zijn, maar heeft de vraag puur betrekking op een ONS?
Ongemakkelijk voel ik me niet snel bij zoiets, tenzij het echt gaat om een idioot die het door de straat roept terwijl ik net naar een collega zwaai. Maar dat bedoelde je denk ik niet.

Ik vind het prima als een man het in die richting probeert te sturen wanneer ik hem een beetje ken, er al langere tijd spanning hing, ik net een gezellige dag of avond met hem heb gehad of als ik al een tijdje wist dat hij interesse had. Als het in ieder geval maar geen volslagen vreemde is, want dan vind ik het goedkoop en oninteressant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven