Neuken?

24-06-2014 21:14 112 berichten
Vertel me eens, als je wilt natuurlijk, wat er wat jullie betreft minimaal gebeurd moet zijn tussen jou en een willekeurige man, voordat hij mag voorstellen (of hinten) dat hij seks met je wil, zonder dat jij je er ongemakkelijk bij voelt?

Wat is jouw minimum? Wat zijn de voorwaarden?

EDIT: bij de poll had 'Waarom mag ik het niet voorstellen?' erbij moeten staan. Excuses. Polls kunnen niet agepast worden, dus dan maar even zo

Kies eens wat

Totaal aantal stemmen: 30

Ik moet hem leuk vinden. That's it. (43%)
Hij moet gedachten kunnen lezen. (23%)
Hij weet echt wel of ik hem leuk genoeg vind of niet. (23%)
Uiteraard kunnen we meteen al over seks praten. (10%)
quote:hyale schreef op 24 juni 2014 @ 22:22:

Je vraagt het nooit, maar je kijkt en luistert en dan krijg je het voor elkaar? Wat een zwoele blik zal je hebben.

O jes.

Dat heet nonverbale communicatie. En het heet ook op safe spelen. Er pas over beginnen als alle signalen meer dan duidelijk zijn!
Wie?
Alle reacties Link kopieren
Er moet ''toekomst'' in de relatie zitten.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 24 juni 2014 @ 22:26:

Er moet ''toekomst'' in de relatie zitten.Mwah. Toen ik na een half uurtje zoenen (jaja, zoenen is inderdaad wel een dingetje ) mijn huidige man mijn kruiptentje in sleepte kon ik me echt niet druk maken over de toekomst hoor.
Dat ligt aan de man en de situatie. Het voorbeeld in het andere topic: een getrouwde vader van een vriendje van kind die ik enkel ken van het schoolplein en die weet dat ik ook getrouwd ben, en die dan voorstelt te gaan rollebollen, dat vind ik zwaar ongepast. Een man waar ik al tijden mee sta te flirten over en weer in de kroeg en waar duidelijk iets speelt vind ik een heel ander verhaal. De bouwvakker voor mijn huis die ongevraagd iets dergelijks doet kan weer niet, iemand die ik op een datingsite ontmoet kan dat weer wél doen.

In sommige situaties is het domweg ongepast, of alle mannen nu willen neuken of niet.
quote:Amand schreef op 24 juni 2014 @ 22:18:

[...]

Er is geen tactiek. Je hoeft alleen maar te luisteren en kijken.

Dan moet je wel extreem knap en lekker zijn..

Volgens mij is het succes voor mannen het gevoel geven dat de vrouw speciaal is, ook al neukt hij elke week een ander en je weet het verstandelijk wel...dus echt interesse tonen, en humor, en zekere geborgenheid geven. Ja, ook voor gewoon sex.
Ik heb best wel veel eisen, zo te lezen. Om te beginnen: dat iemand me niet meer met 'mevrouw' aanspreekt.
quote:hyale schreef op 24 juni 2014 @ 22:22:

Je vraagt het nooit, maar je kijkt en luistert en dan krijg je het voor elkaar? Wat een zwoele blik zal je hebben.Persoonlijk denk ik dat het die enorme piemel is, maar goed.
quote:korenwolf schreef op 24 juni 2014 @ 22:38:

Ik heb best wel veel eisen, zo te lezen. Om te beginnen: dat iemand me niet meer met 'mevrouw' aanspreekt.
quote:Rooss4 schreef op 24 juni 2014 @ 22:25:

[...]

O jes.

Dat heet nonverbale communicatie. En het heet ook op safe spelen. Er pas over beginnen als alle signalen meer dan duidelijk zijn! Ik begin het spelletje al na de eerste 2 uur ofzo hoor. Geen geheimen.
Je verward enorme piemel met enorme lul, maar die vergissing is gauw gemaakt natuurlijk.
Dat je een enorme piemel hebt kan ze ook niet van te voren ruiken. Of wel, maar dan hebben we de kern van je probleem wel gevonden. Kopkaas is allerminst aantrekkelijk.
quote:hyale schreef op 24 juni 2014 @ 22:40:

Dat je een enorme piemel hebt kan ze ook niet van te voren ruiken. Of wel, maar dan hebben we de kern van je probleem wel gevonden. Kopkaas is allerminst aantrekkelijk. Geen problemen hoor, maar bedankt voor je zorg
Ja dit is mijn topic.
quote:Thordis schreef op 24 juni 2014 @ 22:40:

Je verward enorme piemel met enorme lul, maar die vergissing is gauw gemaakt natuurlijk.Zeker als al het bloed uit den hersenen is gestroomd.
De meeste vrouwen hier gaan uit van een situatie waarin ze al aan het daten zijn in hun reactie. Dan is er al sprake van interesse. Ze gaan niet uit van willekeurige mannen zoals collega's of glazenwassers waarmee je een ander soort relatie hebt
quote:Amand schreef op dinsdag 24 juni 2014 22:42 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="hyale in "Neuken?"" class="messagelink">hyale schreef op 24 juni 2014 @ 22:40</a>:</b>

Dat je een enorme piemel hebt kan ze ook niet van te voren ruiken. Of wel, maar dan hebben we de kern van je probleem wel gevonden. Kopkaas is allerminst aantrekkelijk.</div></blockquote> Geen problemen hoor, maar bedankt voor je zorg Ik vind je zo wel woest aantrekkelijk. Spreek jij het woord uit?
Ik ben ooit wel eens, echt volkomen onverwacht op de bek gepakt op een eerste date. Ik wilde toch al seks met haar (verder niks), en dat was best wauw. Volgens mij deed ze gewoon wat ze wilde doen, omdat ze wist dat ik het ook wilde. Simpel toch?
Thordis, hoe weet jij dat?

In mijn geval is dat dus niet zo...
quote:hyale schreef op 24 juni 2014 @ 22:47:

[...]

Ik vind je zo wel woest aantrekkelijk. Spreek jij het woord uit?Nee, ik ben niet vrij.
quote:Thordis schreef op 24 juni 2014 @ 22:46:

De meeste vrouwen hier gaan uit van een situatie waarin ze al aan het daten zijn in hun reactie. Dan is er al sprake van interesse. Ze gaan niet uit van willekeurige mannen zoals collega's of glazenwassers waarmee je een ander soort relatie hebtWaarop baseer je die veronderstelling?
Alle reacties Link kopieren
Vraag je dat dan echt serieus in een gesprek? Volgens mij heeft nog iemand dat aan mij gevraagd? Nee ik ben geen maagd en ook niet heel lelijk. Heb wel wat bedpartners versleten. 14 denk. Geen 1 heeft het geraagd bij de eerste keer.

Wel 1 keer een soort van van te voren besproken. Met een man gezoend en ik keek even op zijn horloge. Ik zeg shit!! Moet rennen voor laatste tram. Hij zei nee, ben jij gek. Je gaat met mij mee naar bed. Waarop ik blij zei, he lekker zeg. Hahahaha Bedoelde dat ik dan niet hoefde te rennen voor tram op hakken. Hahaha. Hij begreep er wat anders uit.. Het was wel echt lekker! Sommige mannen kunnen het zo goed..
Ach ja, dan maar weer terug naar zwoel kijken.
quote:hyale schreef op 24 juni 2014 @ 22:53:

Ach ja, dan maar weer terug naar zwoel kijken.Grapjas
quote:Thordis schreef op 24 juni 2014 @ 22:46:

De meeste vrouwen hier gaan uit van een situatie waarin ze al aan het daten zijn in hun reactie. Dan is er al sprake van interesse. Ze gaan niet uit van willekeurige mannen zoals collega's of glazenwassers waarmee je een ander soort relatie hebt

oh ik ging daar eigenlijk wel van uit haha. Collega's is trouwens wel off limits...maar ik ging uit van de willekeurige mannen die je ontmoet..

wat ik trouwens echt het ergst vind is als je lekker uit bent, en het flink laat maakt, en dan de kerel die met zijn bier aan de bar zit, om 4 u in de ochtend en jij nog lekker dansen, en hij je dan aan spreekt...nog eventjes proberen om de avond niet helemaal kansloos te laten verlopen...

het gaat dus echt om dingen die niet zo tastbaar zijn voor mij, liefst zelfs zonder die woorden als neuken uit te spreken (stel je voor, je flirt enorm met een spannende man en dan zegt hij 'soooww wij gaan NEUKUHHHN'

Slaat het echt dood..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven