Niet op nummer 1

08-04-2013 16:37 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe vriend en onze relatie verloopt op zich soepel. Volgens mij voelen we ons beiden goed en hebben we het leuk. Jammer genoeg is er een onderwerp wat ik het liefste mijd en dat is de kwaliteit van de sex. Hij zegt dat hij minder zin heeft in sex omdat hij stress heeft (door factoren van buiten de relatie) en zijn hoofd er niet naar staat, dit terwijl hij gewoon ''seksverslaafd'' was voor hij met mij was. Dit heeft hij me ook wel laten weten.. Hij heeft meer dan 100 sexpartners gehad en het zouden er nog wel veeeel meer kunnen zijn, dit had ik op zich nog wel kunnen loslaten maar ik zit er mee dat hij mij meerdere malen heeft laten weten dat ik niet in die top 10 voorkom.. Dat de meiden met wie hij eerder ging 8en en 9ens waren en ik een 6/7. Op sexueel gebied zegt hij dat ik het niet erg moet vinden want ik heb gewoon minder ervaring, maar dat is niet echt iets wat me gerust stelt.. Ik voel me gewoon ontzettend veel minder dan mijn voorgangers en ik heb geen idee hoe ik dit kan loslaten. Dankjulliewel alvast!
Het enige wat jij moet loslaten is die ontzettende eikel!
Hij houdt niet van je, anders zou hij je niet zo opzettelijk kwetsen en onzeker maken.

En/of hij is een ontzettende lul.
Hahahaahaha, en welk cijfer heb jij hem gegeven?

Dit is toch echt niet te geloven.

Als een man dat tegen mij zegt schop ik m meteen eruit.

En gooi ook nog iets na!
quote:Ephina schreef op 08 april 2013 @ 17:18:

Het enige wat jij moet loslaten is die ontzettende eikel!

Dit ja.

Ik sta er soms echt van te kijken wat ik hier allemaal lees

Wat sommige mannen doen en zeggen, is toch ongelooflijk.

Ik hoop dat ik later een zoon krijg, kan ik in ieder geval vertellen hoe het NIET moet.
Hele dikke *piep* wat een L*L!

Echt, gooi die gozer eruit, serieus.
Je had moeten zeggen... hmmm ik met mijn weinige ervaring krijg nog een 6 a 7, jij hebt dan meer ervaring misschien maar kwa prestatie kom je bij mij niet boven een 5je uit.

En nou opdonderen
quote:snowwhite2013 schreef op 08 april 2013 @ 17:30:

Je had moeten zeggen... hmmm ik met mijn weinige ervaring krijg nog een 6 a 7, jij hebt dan meer ervaring misschien maar kwa prestatie kom je bij mij niet boven een 5je uit.

En nou opdonderen
Welk cijfer geef jij hem eigenlijk?

Zou me niks verbazen als hij afgewezen is door die zgn mooie meiden en dat op jou af reageert.

Bah!
Wat een eikel... Dat gaat niet goed met jou onzekerheid. Nu deze opmerking later in de relatie zullen er meerdere volgen..
quote:snowwhite2013 schreef op 08 april 2013 @ 17:30:

Je had moeten zeggen... hmmm ik met mijn weinige ervaring krijg nog een 6 a 7, jij hebt dan meer ervaring misschien maar kwa prestatie kom je bij mij niet boven een 5je uit.Of je kan zeggen; Hmmm, ik met mijn weinige ervaring weet iig al wel dat er ook piemels zijn die NIET stinken.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
hahaha Very cherry idd die is nog beter!!!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 april 2013 @ 16:55:

dat hij mij meerdere malen heeft laten weten dat ik niet in die top 10 voorkom..

Staat er " welkom " bij jou op je rug?Nou, inderdaad.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:penoza3 schreef op 08 april 2013 @ 16:37:

Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe vriend en onze relatie verloopt op zich soepel. Volgens mij voelen we ons beiden goed en hebben we het leuk.

< >

maar ik zit er mee dat hij mij meerdere malen heeft laten weten dat ik niet in die top 10 voorkom.. Dat de meiden met wie hij eerder ging 8en en 9ens waren en ik een 6/7. Op sexueel gebied zegt hij dat ik het niet erg moet vinden want ik heb gewoon minder ervaring, maar dat is niet echt iets wat me gerust stelt.. Ik voel me gewoon ontzettend veel minder dan mijn voorgangers en ik heb geen idee hoe ik dit kan loslaten. Dankjulliewel alvast!

Voor en achter minj haakjes ( < >) spreek je jezelf volgens mij nogal tegen

Of er zijn geen issues of die zijn er wel. Waarom die 1ste alinea in je post? Is dat om jezelf te sussen of ons?

Aan zijn hoeveelheid bedpartners valt niets te veranderen, aan dat wat hij heeft gezegd ook niet, gezegd is gezegd.

Hij had het ook hoeven te zeggen. Hij is immers nu met jou. Soms is eerlijkheid te eerlijk en te hard.

Deal with it and learn from it.
Je bent zelf een theepot
TO, die nieuwe vriend van je zou wel eens wat meer rekening met je onzekerheid hebben kunnen houden, hij had nml. ook qua antwoord een andere draai aan je vraag kunnen geven.

Daarbij dat je vriend veel sekspartners heeft gehad is trouwens geen garantie dat hij per definitie goed in seks is.

Als hij nml. echt goed zou zijn, dan zou hij tijdens jullie seksgebeuren nml. ook wel het één en ander naar je over kunnen brengen, zonder dat het op een les zou lijken.
Ik zou hem eerst melden, dat al die 100 meiden niet echt hebben bijgedragen aan zijn bedprestaties (weet je schat, ik fake eigenlijk omdat dat onnozel gedoe tussen mijn benen niet echt opwindend is), en dan melden dat de man (als in: niet je vriend) van gisteravond jou toch echt een 8+ gaf. En dat je nog nooit zo lekker bent gekomen, en dat zijn pik wat groter was dan je nu doorgaans bent gewend. Erruggg lekker!

Daarna een trap onder zijn hol, zo de deur uit.
misschien is hij een beetje blasé door al die voortreffelijke seks van je voorgangers. Ik zou hem retour sturen als afgelikte boterham en zelf een geheel nieuwe nemen.
it's a big club and you ain't in it
Eens met mopsie, dat zou een goede actie geweest zijn.
Exit inderdaad. Het gaat niet om hoe veel ervaring je hebt, maar om hoe graag je met iemand sex wilt hebben. Hij vindt jou niet bijzonder genoeg, hoe veel zeer het ook doet.

Hij kan het natuurlijk zeggen zodat jij beter je best gaat doen, maar dat zou belachelijk zijn.
Wat een pannenkoek.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Bedankt voor de reacties.. Ik zou liegen als ik zeg dat hij slecht is in bed.. Hij verdient zeker een 8! Ik denk ook niet dat hij het expres doet, alleen heeft hij inderdaad niet doorgehad dat dit mijn onzekerheid alleen maar erger maakt. Het is inderdaad niet slim om vragen te stellen waar je een ''hard'' antwoord op kunt verwachten als je daar niet tegen kan, maar dat is gewoon iets waar ik dan niet aan denk..

Over het tegenspreken: Ja, dat doe ik inderdaad alleen bedoel ik het anders. In het algemeen hebben we het leuk, alleen op het gebied van seks zit ik dus met een probleem. Het is ook echt niet zo dat ik hem wil dumpen, ik vroeg me gewoon af wat anderen ervan zouden vinden.

Iemand tips om iets met/tegen die onzekerheid te doen?
quote:thijs72 schreef op 08 april 2013 @ 16:45:

Misschien kan je vragen of hij jou wil leren wat je moet doen om ook zo'n mooi cijfer te halen?Dat is inderdaad een goed idee! thanks!
quote:penoza3 schreef op 08 april 2013 @ 19:57:

Bedankt voor de reacties.. Ik zou liegen als ik zeg dat hij slecht is in bed.. Hij verdient zeker een 8! Ik denk ook niet dat hij het expres doet, alleen heeft hij inderdaad niet doorgehad dat dit mijn onzekerheid alleen maar erger maakt. Het is inderdaad niet slim om vragen te stellen waar je een ''hard'' antwoord op kunt verwachten als je daar niet tegen kan, maar dat is gewoon iets waar ik dan niet aan denk..

Over het tegenspreken: Ja, dat doe ik inderdaad alleen bedoel ik het anders. In het algemeen hebben we het leuk, alleen op het gebied van seks zit ik dus met een probleem. Het is ook echt niet zo dat ik hem wil dumpen, ik vroeg me gewoon af wat anderen ervan zouden vinden.

Iemand tips om iets met/tegen die onzekerheid te doen?

Ja. Hem dumpen en iemand zoeken die de vloer kust waarop je loopt. Die je het gevoel geeft de beste te zijn voor hem, ookal is het misschien niet zo.

In ieder geval moet je iemand zoeken die het niet in zijn hoofd haalt om vrouwen te zien als vergelijkend warenonderzoek, maar die JOU ziet voor wat je bent: uniek. Iemand die samen met jou op seksgebied wil groeien.

Die eikel waar je nu me bent heeft zichzelf ook mooi in de vingers gesneden (hoop ik), want door je onzekerheid zul je minder snel iets nieuws willen proberen. Want ja, je kunt toch niet tippen aan al die 8/9's.

Wil je echt met iemand in bed liggen, waarvan je weet dat hij er een puntenlijstje op nahoudt?

En trouwens, op dit moment is het een uitgeblust lulletje. Tijd voor wat anders.
Wat een lul. Hij mag dan veel seks ervaring hebben maar zijn sociale vaardigheden zijn weer erg slecht.

Blijkbaar miste die geweldig sekspartners iets heel anders dat erg belangrijk is anders was hij nog wel bij ze, of..... hij mist toch iets belangrijks, want de partner voor het leven heeft hij toch nog niet gevonden. En raad eens dit kan de reden wel eens zijn Hij is gewoon een lul door zo'n opmerking te maken en dat maakt je met goede bed prestaties niet meer goed.

Misschien ben jij minder goed als die andere in bed maar heb je kwaliteiten waar zij verder niet aan konden tippen, en ... het gaat toch om het totaal plaatje. Met alleen geweldige seks ben je er nog niet om ook een geweldige partner te zijn.

Dus wie weet kan hij je meer wegwijs maken wat seks betreft en kan hij nog heel veel leren van jou.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:doddie schreef op 08 april 2013 @ 20:24:

Wat een lul. Hij mag dan veel seks ervaring hebben maar zijn sociale vaardigheden zijn weer erg slecht.

Blijkbaar miste die geweldig sekspartners iets heel anders dat erg belangrijk is anders was hij nog wel bij ze, of..... hij mist toch iets belangrijks, want de partner voor het leven heeft hij toch nog niet gevonden. En raad eens dit kan de reden wel eens zijn Hij is gewoon een lul door zo'n opmerking te maken en dat maakt je met goede bed prestaties niet meer goed.

Misschien ben jij minder goed als die andere in bed maar heb je kwaliteiten waar zij verder niet aan konden tippen, en ... het gaat toch om het totaal plaatje. Met alleen geweldige seks ben je er nog niet om ook een geweldige partner te zijn.

Dus wie weet kan hij je meer wegwijs maken wat seks betreft en kan hij nog heel veel leren van jou.

Bedankt, hier heb ik wat aan! Het is ook niet zijn bedoeling geweest mij nog onzekerder te maken en dit vind hij ook rot. Qua sociale vaardigheden kan hij nog behoorlijk groeien, maar hij gaf ook aan dat hij deze niet echt nodig had bij mijn voorgangers.. Dit omdat het vooral om de seks ging en ze er beiden mee instemden. Ik moet er gewoon in gaan geloven dat ik op andere gebieden leuker ben dan die anderen.. :p

Mijn onzekerheid ligt ook aan het feit dat ik een kind heb gehad dus sowieso al onzeker was/ben over mijn lichaam.. En voor mij lijkt het dan onmogelijk om beter te zijn dan die anderen, gewoon omdat het allemaal wat uitgerekt is.
quote:doddie schreef op 08 april 2013 @ 20:24:

Bedankt, hier heb ik wat aan! Het is ook niet zijn bedoeling geweest mij nog onzekerder te maken en dit vind hij ook rot. Qua sociale vaardigheden kan hij nog behoorlijk groeien, maar hij gaf ook aan dat hij deze niet echt nodig had bij mijn voorgangers.. Dit omdat het vooral om de seks ging en ze er beiden mee instemden. Ik moet er gewoon in gaan geloven dat ik op andere gebieden leuker ben dan die anderen.. :p

Mijn onzekerheid ligt ook aan het feit dat ik een kind heb gehad dus sowieso al onzeker was/ben over mijn lichaam.. En voor mij lijkt het dan onmogelijk om beter te zijn dan die anderen, gewoon omdat het allemaal wat uitgerekt is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven