Niet op nummer 1
maandag 8 april 2013 om 16:37
Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe vriend en onze relatie verloopt op zich soepel. Volgens mij voelen we ons beiden goed en hebben we het leuk. Jammer genoeg is er een onderwerp wat ik het liefste mijd en dat is de kwaliteit van de sex. Hij zegt dat hij minder zin heeft in sex omdat hij stress heeft (door factoren van buiten de relatie) en zijn hoofd er niet naar staat, dit terwijl hij gewoon ''seksverslaafd'' was voor hij met mij was. Dit heeft hij me ook wel laten weten.. Hij heeft meer dan 100 sexpartners gehad en het zouden er nog wel veeeel meer kunnen zijn, dit had ik op zich nog wel kunnen loslaten maar ik zit er mee dat hij mij meerdere malen heeft laten weten dat ik niet in die top 10 voorkom.. Dat de meiden met wie hij eerder ging 8en en 9ens waren en ik een 6/7. Op sexueel gebied zegt hij dat ik het niet erg moet vinden want ik heb gewoon minder ervaring, maar dat is niet echt iets wat me gerust stelt.. Ik voel me gewoon ontzettend veel minder dan mijn voorgangers en ik heb geen idee hoe ik dit kan loslaten. Dankjulliewel alvast!
dinsdag 9 april 2013 om 09:58
Meis, je gaat hem toch niet vragen wat je moet doen om een 8 te worden? Dát geeft pas een enorme onzekerheid en dan heb je toch geen plezier meer in bed?
Misschien wil hij wel dingen die jij onmogelijk waar kan maken. En met zijn sociale vaardigheden zal hij je niet even bijspijkeren op een manier waar jij tegelijk ook zekerder van wordt.
Meid, hij zal je moeten accepteren zoals je bent! En als hij jou een zesje vindt, dan is het een hork van een vent! Want wat doet hij dan nog bij jou, als hij toch zo ontzettend veel beter in bed zou kunnen krijgen (volgens eigen zeggen, ik geloof hem nog altijd niet)
Misschien wil hij wel dingen die jij onmogelijk waar kan maken. En met zijn sociale vaardigheden zal hij je niet even bijspijkeren op een manier waar jij tegelijk ook zekerder van wordt.
Meid, hij zal je moeten accepteren zoals je bent! En als hij jou een zesje vindt, dan is het een hork van een vent! Want wat doet hij dan nog bij jou, als hij toch zo ontzettend veel beter in bed zou kunnen krijgen (volgens eigen zeggen, ik geloof hem nog altijd niet)
dinsdag 9 april 2013 om 10:52
Het klinkt mij toch wel wat als onvolwassen horkerig gedrag in de oren, misschien wel met wat egocentrische trekken - in elk geval niet erg empathisch... Kort samengevat wat puberaal....
Vraag is of jij met zo'n partner met dit soort karaktertrekken voort wil.... Als hij dit gedrag al met dit soort "gevoelige" onderwerpen laat zien, zou je je kunnen afvragen hoe de persoon in kwestie dat doet met alledaagse kost.... Dit soort karaktertrekken laat zich doorgaans nauwelijks afleren!
By the way: ik zou wel wat doen aan mijn eigen onzekerheid, als dat kan. En uitgaan van het credo "what you see, is what you get, take it or leave it".
Succes!
Vraag is of jij met zo'n partner met dit soort karaktertrekken voort wil.... Als hij dit gedrag al met dit soort "gevoelige" onderwerpen laat zien, zou je je kunnen afvragen hoe de persoon in kwestie dat doet met alledaagse kost.... Dit soort karaktertrekken laat zich doorgaans nauwelijks afleren!
By the way: ik zou wel wat doen aan mijn eigen onzekerheid, als dat kan. En uitgaan van het credo "what you see, is what you get, take it or leave it".
Succes!
dinsdag 9 april 2013 om 12:33
Ik ben een man en die lul van een vriend maakte gewoon de meest erge opmerking die er is.
Daar WIL je toch gewoon niet bij blijven, dodelijk zo'n onzin die hij blaat om je klein te houden. Dit zegt zoveel over zijn verdorven oppervlakkige persoonlijkheid dat je erboven moet staan, door hem aan de kant te schuiven.
Daar WIL je toch gewoon niet bij blijven, dodelijk zo'n onzin die hij blaat om je klein te houden. Dit zegt zoveel over zijn verdorven oppervlakkige persoonlijkheid dat je erboven moet staan, door hem aan de kant te schuiven.
dinsdag 9 april 2013 om 17:36
quote:thijs72 schreef op 09 april 2013 @ 09:43:
[...]
Wow, iemand die mijn overduidelijk cynische grappen serieus neemt!
Sterkte verder.....
PMS?
Alsof het zo vreemd is om dat serieus te nemen, zoals TO doet.
Wat is er mis mee om voor zijn neus te gaan zitten met een collegeblok en een spraakrecorder (en het liefst een notulist erbij), en te zeggen; Dicteert u mij maar even hoe ik mijn scoringsgemiddelde naar uw inziens het beste kan verfraaien.
[...]
Wow, iemand die mijn overduidelijk cynische grappen serieus neemt!
Sterkte verder.....
PMS?
Alsof het zo vreemd is om dat serieus te nemen, zoals TO doet.
Wat is er mis mee om voor zijn neus te gaan zitten met een collegeblok en een spraakrecorder (en het liefst een notulist erbij), en te zeggen; Dicteert u mij maar even hoe ik mijn scoringsgemiddelde naar uw inziens het beste kan verfraaien.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dinsdag 9 april 2013 om 17:50
Je kan er lang of kort over praten of hij al dan niet een eikel is.
Wat wil je van je partner, dat hij liegt of dat hij de waarheid spreekt.
Als hij daadwerkelijk zoveel sexpartners heeft gehad is de kans aanwezig dat je niet in zijn top 10 valt.
net zo goed als dat er vele voetballers/hockeyers of whatever rondlopen die ook niet in de top 10 van hun club vallen.
Dan kun je volgens mij 2 dingen doen:
Of je gaat ontzettend je best doen om alsnog in die top 10 te komen. (als het je dat waard is)
Of je verlaat de club (in dit geval man) en kijkt of je ergens anders wel in die top 10 valt
Wat wil je van je partner, dat hij liegt of dat hij de waarheid spreekt.
Als hij daadwerkelijk zoveel sexpartners heeft gehad is de kans aanwezig dat je niet in zijn top 10 valt.
net zo goed als dat er vele voetballers/hockeyers of whatever rondlopen die ook niet in de top 10 van hun club vallen.
Dan kun je volgens mij 2 dingen doen:
Of je gaat ontzettend je best doen om alsnog in die top 10 te komen. (als het je dat waard is)
Of je verlaat de club (in dit geval man) en kijkt of je ergens anders wel in die top 10 valt
woensdag 10 april 2013 om 01:17
Als ik verliefd ben en zeker in een beginnende relatie is de seks zoooo spetterend omdat ik helemaal gek van diegene ben. Een simpele aanraking doet me dan al sidderen. En iemand die echt mega slecht is in bed, die wordt m'n vriend sowieso niet omdat ik dat belangrijk vind in een relatie, elkaar aanvoelen in bed enzo.
Either way.. Hij heeft zich als een hork gedragen en jij pikt het en wordt er nog extra onzekerder van en wil je nog naar zijn maatstaven aanpassen ook! Waar is de liefde, de gelijkwaardigheid? Je zou elkaar moeten bespringen!
Either way.. Hij heeft zich als een hork gedragen en jij pikt het en wordt er nog extra onzekerder van en wil je nog naar zijn maatstaven aanpassen ook! Waar is de liefde, de gelijkwaardigheid? Je zou elkaar moeten bespringen!
woensdag 10 april 2013 om 03:26
Wat Ster_ net zegt. Veel vrouwen pikken een hoop! Ik heb nu sinds kort een super leuke vriend en hij kust bijna letterlijk de vloer waar ik net gelopen heb, zoals eerder gezegd werd. Daarnaast zijn we zo gelijkwaardig naar elkaar. Ik weet ook van hem dat hij veel meer bedpartners heeft gehad dan ik, en misschien zal ik niet zijn beste zijn maar daar merk ik niks van!! Hij zegt er niks over en hij wil alleen maar (niet alleen maar dat natuurlijk) lekker sexen met me. Oh.. en ik ook met hem, het liefst de hele dag door.. Helaas zit ik nu voor een tijdje aan de andere kant vd wereld.. Maar hebben wel lekker telefoonseks haha!
Maargoed OT, zo hoort het te zijn Penoza, je moet even goed nagaan of je uberhaupt zo'n partner wil. Jij verdient iig beter!! Hoe oud zijn jullie?
Maargoed OT, zo hoort het te zijn Penoza, je moet even goed nagaan of je uberhaupt zo'n partner wil. Jij verdient iig beter!! Hoe oud zijn jullie?