Omg. Slechtste seks ooit

21-08-2019 00:01 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in shock. :-o

Ik heb zojuist de slechtste seks gehad in vele jaren of misschien heel me leven zelfs. Echt waar, misschien sinds me tienerjaren toen ik en mijn toenmalig vriendje onervaren en awkward waren.
Ik keek echt uit naar deze avond en dat het zo moest aflopen doet me veel pijn aan me ziel :'-(
De heer in kwestie was volgens mij heel tevreden en dacht volgens mij oprecht dat hij een geweldige prestatie had neergezet. :facepalm:
Sorry dat ik zo’n vaag topic open maar ik weet effe niet wat ik hiermee moet.
Ik ga slapen en ik hoop dat ik deze ellendige avond morgenochtend vergeten ben.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
05-09-2019 10:38
Ik vind het zo jammer dat zelfs in 2019 de kwaliteit van de seks nog steeds bij de man wordt neergelegd. Ik dacht dat we inmiddels wel wisten dat je sámen zorgt voor leuke seks en als jij niet aan je trekken komt, dat je dan misschien wat meer moeite moet doen.
wederzijds hoor, van vrouwen wordt dan gezegd dat je lag te zee-sterren
Alle reacties Link kopieren
Nouja, ik heb nog niet gezien wat de TO allemaal uit de kast heeft getrokken om de seks beter te maken :)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk dacht hij stiekem hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Als ik slechte seks heb, zeg ik dat tegen mijn bedpartner. Altijd gedaan, en blijf ik ook doen.

Gevolg is (was) wel dat sommige mensen mij uit de weg gaan en liever geen seks wil(d)en.....

Het maakt sommige mensen onzeker.
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Wat wel van belang is, vind ik, of meneer voor de sex praatjes had. Dat hij een sexgod is, of dat hij juist verlegen is in bed. In het eerste geval moet je meneer effe met beide voetjes op de grond zetten. In het 2e geval had je hem aanwijzingen moeten geven en moeten bijsturen. En op zijn gemak stellen. Heb ook weleens een verlegen en onervaren minnaar gehad. Maar met wat hulp werd het nog heel erg lekker.
Blomke82 schreef:
07-09-2019 09:02
Heb ook weleens een verlegen en onervaren minnaar gehad. Maar met wat hulp werd het nog heel erg lekker.
Alleen lijkt het pad me best lang. Niet iedereen heeft dat geduld om de ander bij te leren. Soms is het fijner te genieten van een ervaren sekspartner die je dat onmiddellijk kan geven.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
09-09-2019 10:48
Alleen lijkt het pad me best lang. Niet iedereen heeft dat geduld om de ander bij te leren. Soms is het fijner te genieten van een ervaren sekspartner die je dat onmiddellijk kan geven.
Tja je moet dan ook geen flinke neukpartij verwachten, wel lekker lang vrijen. En ik kan ze het dan laten doen zoals ik het lekker vind, maar ook hij moet genieten. Nou dan is het de 2e of 3e keer echt lekker hoor!
Alle reacties Link kopieren
TijdvoorTaart schreef:
21-08-2019 07:13
'me tienerjaren' en 'mijn vriendje'
Valt me vaker op dat 'me' mensen hun fout niet consequent toepassen en vaak zelfs in dezelfde zin.
Hier snap ik nóg minder van dan mensen die wel altijd 'me' gebruiken, want ik zou denken; je snapt het of je snapt het niet. Maar mensen als TO snappen het blijkbaar sporadisch, ofzo? Kan iemand me dit uitleggen?
Misschien is ze pas tien?
Zo.
Alle reacties Link kopieren
Dan is ze wel jong voor seks trouwens.
Zo.
Blomke82 schreef:
09-09-2019 17:32
Tja je moet dan ook geen flinke neukpartij verwachten, wel lekker lang vrijen.
Klopt. Bij onervaren bedpartners gaat het vaak nog trager, rustiger en zachter. Pas bij iemand met ervaring mag het ineens ook afgewisseld worden door snel, hard en diep, wat ook mijn voorkeur is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven