Omg. Slechtste seks ooit

21-08-2019 00:01 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in shock. :-o

Ik heb zojuist de slechtste seks gehad in vele jaren of misschien heel me leven zelfs. Echt waar, misschien sinds me tienerjaren toen ik en mijn toenmalig vriendje onervaren en awkward waren.
Ik keek echt uit naar deze avond en dat het zo moest aflopen doet me veel pijn aan me ziel :'-(
De heer in kwestie was volgens mij heel tevreden en dacht volgens mij oprecht dat hij een geweldige prestatie had neergezet. :facepalm:
Sorry dat ik zo’n vaag topic open maar ik weet effe niet wat ik hiermee moet.
Ik ga slapen en ik hoop dat ik deze ellendige avond morgenochtend vergeten ben.
Ach... blijkbaar was het wel goed genoeg om er een topic over te openen....
FlowerBomb19 schreef:
21-08-2019 00:01
Ik ben in shock. :-o

Sorry dat ik zo’n vaag topic open maar ik weet effe niet wat ik hiermee moet.
Is dat niet een kenmerk van jou?

Ik ben blij voor je dat het zo is gegaan, stel dat je er niet genoeg van kon krijgen, had je geen tijd meer om na te denken over die vraag uit het andere topic.

Leuke dag verder Bom en schrijf het van je af. Helpt!
Alle reacties Link kopieren
Misschien vond hij dat dit zijn beloning was voor het avondje wat hij jou had gegeven. Of kwam hij veel te vroeg klaar en wist hij toen niet meer wat voor houding hij moest aannemen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
OMG totes awks
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd nu waarom het zo vreselijk was..
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-08-2019 10:43
Reden: Provoceren
95.92% gewijzigd
We used to be friends...
Nou, bedankt dan maar voor het delen van je ervaring...

Ik zou zeggen: pak een tissue en ga door met je leven.
Alle reacties Link kopieren
Als je niet van plan bent om de komende 50 jaar lief en leed met de man in kwestie te gaan delen, lijkt het me niet heel relevant.

Je klaagt toch ook niet steen en been over een auto na een slechte proefrit? Die auto koop je dan gewoon niet. Klaar.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Was het niet heilzamer voor je ziel geweest als je de onterecht-trotse-man-in-kwestie direct had geinformeerd over de, in jouw ogen, wat magere prestatie?

Hoop trouwens dat je dit topic niet vergeten bent en het nog op kan brengen om ons te voorzien van wat aanvullende informatie. Zie het maar als goed makertje voor het openen van dit vage topic.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat jullie er allemaal om kunnen lachen. Ik niet in ieder geval.

Het zijn er echt te veel punten om allemaal op te noemen en erop in te gaan maar de hoofdreden zijn:

-Onvoldoende voorspel vanuit zijn kant waaronder geen orale seks.
-We mochten twee standjes doen omdat hij last had van zijn been.
-Tempo was veels te laag de gehele vrijpartij. Ik ben niet van porselein.
-Kromme penis. Geen gezicht maar daar kan ik mee leven als de rest in orde zou zijn.

Daarnaast was het net alsof dit zijn eerste keer was. Onhandig, lompe opmerkingen en gewoon saai.
Ik had hoge verwachtingen omdat hij aan het teasen was de afgelopen weken. Dus ik dacht dat ie heel wat in huis had. NOT. :nope:
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
21-08-2019 03:04
Toch met je collega in bed gedoken?
Absoluut niet.
Alle reacties Link kopieren
TijdvoorTaart schreef:
21-08-2019 07:13
'me tienerjaren' en 'mijn vriendje'
Valt me vaker op dat 'me' mensen hun fout niet consequent toepassen en vaak zelfs in dezelfde zin.
Hier snap ik nóg minder van dan mensen die wel altijd 'me' gebruiken, want ik zou denken; je snapt het of je snapt het niet. Maar mensen als TO snappen het blijkbaar sporadisch, ofzo? Kan iemand me dit uitleggen?
Ja sorry maar wanneer ik verdrietig, teleurgesteld, vol afschuw en in shock ben tegelijk dan let ik niet op hoe ik schrijf. dan komt het net zo uit mijn toetsenbord als wanneer ik in gesprek zou zijn.
Je begreep wat ik schreef daar gaat het om.
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
21-08-2019 12:09
Ja sorry maar wanneer ik verdrietig, teleurgesteld, vol afschuw en in shock ben tegelijk dan let ik niet op hoe ik schrijf.

Wat een slappe smoes.
En 'verdrietig, teleurgesteld, vol afschuw en in shock'? :rofl: Allemachtig, je bent wel een dramaqueen zeg.
Alle reacties Link kopieren
En jij hebt dit helse drama geruisloos ondergaan?

Geen enkele moment gevonden voor wat bemoedigende woorden, wat bijsturende instructies of wat semi-spontaan gekreund "...harder, harder..."?
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Ik weet eigenlijk niet precies waar je ziel zit. Misschien is het wel echt zo dat slechte seks pijn doet aan je ziel. Ik heb het ook wel eens,hoor, dat je denkt 'auw, niet daar!'
Ik ben erg in de war nu.... :@@:
Alle reacties Link kopieren
Oke even serieus nu, denken jullie dat het zin heeft om het nogmaals te proberen, na een gesprek waarin ik aangeef wat ik ervan vond ?
Bij sommige zaken denk ik wel dat het zo is zoals het is. Bijvoordbeeld het lompe en onhandig zijn. Dat is niet 1,2,3 te veranderen. Of misschien was hij zenuwachtig ?

Heeft er iemand zoiets meegemaakt en hoe ben je ermee gegaan ?
Alle reacties Link kopieren
Gelijk dumpen die gast. Zou er zeker geen gesprek over aangaan.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
21-08-2019 12:24
Oke even serieus nu, denken jullie dat het zin heeft om het nogmaals te proberen, na een gesprek waarin ik aangeef wat ik ervan vond ?
Bij sommige zaken denk ik wel dat het zo is zoals het is. Bijvoordbeeld het lompe en onhandig zijn. Dat is niet 1,2,3 te veranderen. Of misschien was hij zenuwachtig ?

Heeft er iemand zoiets meegemaakt en hoe ben je ermee gegaan ?

Als je verliefd bent wel, anders niet.
Je klinkt niet verliefd, dus waarom zou je? Is hij de enige man in de verre omgeving?
nounou
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
21-08-2019 12:24
Oke even serieus nu, denken jullie dat het zin heeft om het nogmaals te proberen, na een gesprek waarin ik aangeef wat ik ervan vond ?
Bij sommige zaken denk ik wel dat het zo is zoals het is. Bijvoordbeeld het lompe en onhandig zijn. Dat is niet 1,2,3 te veranderen. Of misschien was hij zenuwachtig ?

Heeft er iemand zoiets meegemaakt en hoe ben je ermee gegaan ?
Tuurlijk nog een keer proberen na een gesprek over zijn slechte bedprestatie. Daar wordt hij heel viriel en geil van! Ik wacht het topic 'Alle hoeken van de kamer... is dit ok?' af.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oké ff serieus ja.. deze topic😂😂😂😂😂
Alle reacties Link kopieren
Errrrr maaahhh geeewwwwddd gurllll

Afbeelding
hellofromtheotherside wijzigde dit bericht op 21-08-2019 12:47
53.10% gewijzigd
Hello, can you hear me?
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
21-08-2019 12:04


-Onvoldoende voorspel vanuit zijn kant waaronder geen orale seks.
-We mochten twee standjes doen omdat hij last had van zijn been.
-Tempo was veels te laag de gehele vrijpartij. Ik ben niet van porselein.
-Kromme penis. Geen gezicht maar daar kan ik mee leven als de rest in orde zou zijn.
1. dan VRAAG je daarom!
2. dan verzin je een standje, waarbij hij liggen kan
3. dan kreun je in zijn oor: Harder schatje, dieper...
4. jouw lichaam is ook niet perfect

Jij moet gewoon zelf nog veel leren, komt wel goed hoor.
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
21-08-2019 12:09
Ja sorry maar wanneer ik verdrietig, teleurgesteld, vol afschuw en in shock ben tegelijk
jij hebt nog heel weinig meegemaakt in het leven???
Alle reacties Link kopieren
Is raad je aan dit niet nog een keer te doen. En er voorlopig mee te wachten ook. Dit roept Zo.Veel. bij je op; meerdere emoties door elkaar zelfs. Sluit dit af, ook met hem, want de eerste indruk heb je duidelijk al.
Never stop making wishes♡
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
21-08-2019 12:30
Als je verliefd bent wel, anders niet.
Je klinkt niet verliefd, dus waarom zou je? Is hij de enige man in de verre omgeving?
Verliefd ben ik niet maar ik vond hem wel leuk. Daarom baal ik hier enorm van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven