Onbesneden geslachtsdeel man

24-10-2012 23:27 295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een ander topic (genante afknapper over niet doorspoelen toilet) kwam bij mij de herinnering van de eerste keer seks met een Nederlandse man naar boven. Ik had op dat moment een lange relatie in het buitenland achter de rug met een man die besneden was. Ik heb al die jaren werkelijkwaar nooit iets geroken bij zijn geslachtsdeel. Integendeel, het rook zelfs altijd fris 'daar'.

Ik ben vanaf mijn 17e tot mijn 35e bij deze man geweest en heb tussendoor (ssst...) wel eens gezoend met een ander, maar nooit 'all-the-way'. Geen ervaring dus en heb het er ook nooit over gehad met mijn vriendinnen daar.

Na deze relatie ben ik naar Nederland verhuisd en kreeg ik een relatie met een Nederlandse man. Bij de eerste keer seks viel mij gelijk de vieze geur van zijn piemel op! En dat terwijl hij zich net had gedoucht! Ik dacht dat het pech was, maar het bleef zo vies ruiken. Jakkes als ik er nog aan denk! Was voor mij een grote, zoniet dé afknapper!!

Toen ik het er met mijn Nederlandse vriendinnen over had, zeiden zij dit vrij normaal te vinden dat het geslachtsdeel van hun vriend/man af en toe zo rook, omdat je dat nu eenmaal hebt met onbesneden piemels. Zo'n vieze witte substantie.

Ik denk dat veel mannen niet elke dag onder de douche gaan en al helemaal niet elke dag allemaal keurig hun piemel met zeep wassen. Als ik naar de gemiddelde man op straat kijk en denk aan die onbesneden geslachtsdelen, dan krijg ik echt kriebels... ieeuuwwww!!!

Wat is jullie ervaring hiermee??
Nu ik er over nadenk (heb voor het eerst een besneden vriend) ruikt mijn vriend idd áltijd fris daaronder.. Frisser Geurlozer dan de vorigen, zeg maar..

Nou moet ik zeggen dat ik het normaal vind dat een geslachtsdeel niet geurloos is. Als het maar goed gewassen is. Ik bedoel, een vagina lijkt me ook niet je van het.. Daar vloeit zelfs standaard van alles (naja iets dan ) uit!
En jouw schaamlippen zijn netjes besneden en ruiken naar bloemetjes?
Ik heb behoorlijk wat onbesneden piemels besnuffeld, maar ik ben er nog geen tegen gekomen die vies rook of een vieze witte substantie vertoonde na het douchen.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Honderd keer liever een onbesneden man dan iemand in wiens lid is gesneden vanwege fabeltjes over het geloof of over hygiëne. We leven hier niet in de woestijn hoor.
quote:Broedkippetje schreef op 24 oktober 2012 @ 23:29:

Ik heb behoorlijk wat onbesneden piemels besnuffeld, maar ik ben er nog geen tegen gekomen die vies rook of een vieze witte substantie vertoonde na het douchen. besnuffeld ook.
Ik denk dat bijna alle Nederlandse mannen onder de zestig (ik noem maar eens wat ) elke dag douchen en zich ook down there wassen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:kadanz schreef op 24 oktober 2012 @ 23:29:

En jouw schaamlippen zijn netjes besneden en ruiken naar bloemetjes?

Niet besneden (duh) en naar bloemetjes hoeft het, wat mij betreft, niet te ruiken. Maar ik was het wel elke dag daar en zover ik weet, ruikt het normaal/fris.

@Kadanz bij jou niet begrijp ik?
Dat is gewoon pech hebben voor jou en je vriendinnen. Ik heb nog nooit een stinkende witte randjes piemel gehad. En ook nog nooit een besneden piemel.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Na het douchen ruikt hij fris hoor. Ervoor niet altijd, maar dat is ook vaak van zweten en zo en dat geurtje zit ook echt op de huid en dat lijkt me hetzelfde bij een besneden man. Ik ben van onder ook niet bloemetjesfris na een dag werken en heen en weer fietsen, dat verwacht ik ook niet van een man.
Ik vind besneden piemels lang zo leuk niet.
Heb nog nooit een vieze witte substantie aangetroffen bij een onbesneden penis, ook geen ranzige geur. Mijn wel besneden ex was daarintegen minder fris down under.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 oktober 2012 @ 23:31:

Ik denk dat bijna alle Nederlandse mannen onder de zestig (ik noem maar eens wat ) elke dag douchen en zich ook down there wassen.Nou, ik weet wel zeker dat veel Nederlandse mannen (en vrouwen) zich niet elke dag douchen!
quote:freemind schreef op 24 oktober 2012 @ 23:34:

[...]

Nou, ik weet wel zeker dat veel Nederlandse mannen (en vrouwen) zich niet elke dag douchen!Véél? Als in meer dan de helft want statistieken wijzen uit dat.... ? Of als in; ik ken één familie die.....
Piemelbrie noemen wij dat hier.

Mijn ervaring is overigens dat sommige mannen het áltijd hebben en sommige mannen nóóit. Onbesneden. Mijn vriend wast zich gewoon netjes want als het meurt, geen seks. Tenminste.. Leefgeur is wat anders dan pislucht of schimmelpik.
quote:nessemeisje schreef op 24 oktober 2012 @ 23:31:

Honderd keer liever een onbesneden man dan iemand in wiens lid is gesneden vanwege fabeltjes over het geloof of over hygiëne. We leven hier niet in de woestijn hoor.Hoezo is het een fabeltje dan? Het lijkt mij dat een besneden piemel idd makkelijker is om schoon te houden. Het is niet voor niets dat Moslim-, Amerikaanse mannen en Joden dit doen.
Ik eet voorlopig geen brie meer. Of Hemaworst...
quote:nessemeisje schreef op 24 oktober 2012 @ 23:37:

Ik eet voorlopig geen brie meer. Of Hemaworst...Mag ik daar champignons aan toevoegen? schimmelpik, ieuw
quote:freemind schreef op 24 oktober 2012 @ 23:31:

[...]

Niet besneden (duh) en naar bloemetjes hoeft het, wat mij betreft, niet te ruiken. Maar ik was het wel elke dag daar en zover ik weet, ruikt het normaal/fris.

@Kadanz bij jou niet begrijp ik?

Als jij thuiskomt van een dag werken dan ruikt je vagina echt niet fris. Het ruikt dan gewoon naar vagina (en laat ik dat nou net een lekkere geur vinden als man zijnde!). Ik snap gewoon niet dat veel vrouwen zo'n issue maken van dat kleine stukje huid terwijl ze zelf een enorme grot daaronder hebben, afgedekt met vier lappen vochtig vlees!

Als die onbesneden man van jou wit spul op z'n eikel had zitten dan waste hij zich niet dagelijks. En ja, dat is vies. Maar verder is er niets mis met een beetje geur daar beneden!

Daarnaast zorg ik er ook altijd voor dat ik fris ruik daar, basisverzorging.
quote:freemind schreef op 24 oktober 2012 @ 23:37:

[...]

Hoezo is het een fabeltje dan? Het lijkt mij dat een besneden piemel idd makkelijker is om schoon te houden. Het is niet voor niets dat Moslim-, Amerikaanse mannen en Joden dit doen.

Fabeltje 1 Geloof: als God had gewild dat de mannen in hun piemel sneden had ie ze wel zonder voorhuidje op de wereld gezet he?

Fabeltje 2 Hygiëne: we hebben hier genoeg water, kunnen elke dag douchen. Voorhuid eraf laten hakken is nergens voor nodig.

Ik vind het barbaars en achterlijk om in een kind (want vaak gebeurt het op zeer jonge leeftijd) vanwege niet-medische redenen te snijden.
quote:kadanz schreef op 24 oktober 2012 @ 23:39:

[...]

Ik snap gewoon niet dat veel vrouwen zo'n issue maken van dat kleine stukje huid terwijl ze zelf een enorme grot daaronder hebben, afgedekt met vier lappen vochtig vlees!

Ik ben dan ook altijd erg blij dat ik mag pijpen en niet hoef te beffen.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Piemelbrie XD

Ik noem het kopkaas ;) Maar dat is inderdaad niet fijn en stinkt erg en komt inderdaad vaak door niet goed schoonmaken. Kun je beter je schoonmoeder/vader op aankijken want als een man weet hoe hij het daar moet schoonhouden en zich dagelijks wast loop je daar echt niet tegenaan.

Hoorde van een vriendin die verpleegster is soms de ranzigste verhalen. Mannen die nooit hun voorhuid terugtrokken om te wassen en dan naar het ziekenhuis gingen vanwege pijn en andere klachten. Haalden ze er soms gewoon harde plakken onderuit..ieuw!
http://medischcontact.art ... -krachtig-ontmoedigen.htm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven