Onbesneden geslachtsdeel man

24-10-2012 23:27 295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een ander topic (genante afknapper over niet doorspoelen toilet) kwam bij mij de herinnering van de eerste keer seks met een Nederlandse man naar boven. Ik had op dat moment een lange relatie in het buitenland achter de rug met een man die besneden was. Ik heb al die jaren werkelijkwaar nooit iets geroken bij zijn geslachtsdeel. Integendeel, het rook zelfs altijd fris 'daar'.

Ik ben vanaf mijn 17e tot mijn 35e bij deze man geweest en heb tussendoor (ssst...) wel eens gezoend met een ander, maar nooit 'all-the-way'. Geen ervaring dus en heb het er ook nooit over gehad met mijn vriendinnen daar.

Na deze relatie ben ik naar Nederland verhuisd en kreeg ik een relatie met een Nederlandse man. Bij de eerste keer seks viel mij gelijk de vieze geur van zijn piemel op! En dat terwijl hij zich net had gedoucht! Ik dacht dat het pech was, maar het bleef zo vies ruiken. Jakkes als ik er nog aan denk! Was voor mij een grote, zoniet dé afknapper!!

Toen ik het er met mijn Nederlandse vriendinnen over had, zeiden zij dit vrij normaal te vinden dat het geslachtsdeel van hun vriend/man af en toe zo rook, omdat je dat nu eenmaal hebt met onbesneden piemels. Zo'n vieze witte substantie.

Ik denk dat veel mannen niet elke dag onder de douche gaan en al helemaal niet elke dag allemaal keurig hun piemel met zeep wassen. Als ik naar de gemiddelde man op straat kijk en denk aan die onbesneden geslachtsdelen, dan krijg ik echt kriebels... ieeuuwwww!!!

Wat is jullie ervaring hiermee??
Besneden is frisser is ook mijn ervaring. Maar piemelgeur verschilt qua sterkte wel bij de ene of de andere man, ongeacht douchen.
quote:kadanz schreef op 24 oktober 2012 @ 23:39:

[...]

Als jij thuiskomt van een dag werken dan ruikt je vagina echt niet fris. Het ruikt dan gewoon naar vagina (en laat ik dat nou net een lekkere geur vinden als man zijnde!). Ik snap gewoon niet dat veel vrouwen zo'n issue maken van dat kleine stukje huid terwijl ze zelf een enorme grot daaronder hebben, afgedekt met vier lappen vochtig vlees!

Als die onbesneden man van jou wit spul op z'n eikel had zitten dan waste hij zich niet dagelijks. En ja, dat is vies. Maar verder is er niets mis met een beetje geur daar beneden!

Ik snap wat je bedoelt, maar dat is de normale dagelijkse geur van zweet en vocht uit de vagina. Dat vind ik overigens niet vies ruiken! De vieze geur van een geslachtsdeel van een vrouw komt door achtergebleven urine en talg die niet schoongemaakt wordt.

Bij een onbesneden man blijft dit achter de voorhuid plakken en wordt minder makkelijk schoongemaakt.
Ik denk dat het vooral aan de man heeft gelegen. Misschien had hij 'm toch niet zo goed gewassen?
Heej ! Wenneer ben je uitgerekent met je zwangerheid ?
In de V.S. Zijn ook heel veel mannen besneden anders.. Uit hygiënisch oogpunt, niet vanuit geloofsovertuiging.
In de VS is het ook normaal om kinderen van 2 mee te laten doen aan schoonheidswedstrijden. En om op je 18e een borstvergroting te krijgen. Wil niet zeggen dat het normaal is.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 oktober 2012 @ 23:42:

http://medischcontact.art ... -krachtig-ontmoedigen.htm

In dit geval gaan ze er vanuit dat een man zijn piemel elke dag met zeep wast, maar dat is dus niet zo.

Ik heb net zelfs gelezen dat een vieze piemel baarmoederhals- en eierstokkanker bij een vrouw kan veroorzaken! Getsie!
quote:freemind schreef op 24 oktober 2012 @ 23:37:

[...]

Hoezo is het een fabeltje dan? Het lijkt mij dat een besneden piemel idd makkelijker is om schoon te houden. Het is niet voor niets dat Moslim-, Amerikaanse mannen en Joden dit doen.

Hetzelfde geldt voor het besnijden van schaamlippen. Ik weet dat het taboe is maar denk er eens over na. Er zijn verschillende vormen van vrouwenbesnijdenis, van het barbaars weghakken van de clitoris tot het, vergelijkbaar met de voorhuid van dejongetjes, wegsnijden van de kleine schaamlippen.

Wedden dat dat laatste frisser is? Maar waarom val je van je stoel bij het idee dat iemand jouw lipjes wegknipt terwijl je wel een topic opent over de geneugten van een afgehakte voorhuid?
quote:freemind schreef op 24 oktober 2012 @ 23:48:

[...]

In dit geval gaan ze er vanuit dat een man zijn piemel elke dag met zeep wast, maar dat is dus niet zo.

Als een man zijn piemel niet elke dag wast wil ik hem ook niet pijpen of in me hebben als ie besneden is.

In die zin is besnijden een schijn-veiligheid.

Een mens moet gewoon voldoende hygiëne betrachten, of er nou wel of geen voorhuid of 4 lappen vlees in de weg zitten.

En bij voldoende hygiëne is een onbesneden piemel gewoon schoon, tenzij er medische problemen zijn.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:nessemeisje schreef op 24 oktober 2012 @ 23:41:

[...]

Fabeltje 1 Geloof: als God had gewild dat de mannen in hun piemel sneden had ie ze wel zonder voorhuidje op de wereld gezet he?

Fabeltje 2 Hygiëne: we hebben hier genoeg water, kunnen elke dag douchen. Voorhuid eraf laten hakken is nergens voor nodig.

Ik vind het barbaars en achterlijk om in een kind (want vaak gebeurt het op zeer jonge leeftijd) vanwege niet-medische redenen te snijden.

God kon helaas niet voorzien dat veel mannen hun piemel niet zouden wassen en heeft de besnijdenis in het leven geroepen?

Heden ten dage is het deels hygiene, deels traditie denk ik. Misschien te vergelijken met gaatjes schieten en piercings? Ook een soort verminking van het lichaam?
Besneden piemels ruiken idd lekkerder dan onbesneden piemels, een besneden piemel ruikt naar niks, en een onbesneden piemel ruikt naar... onbesneden piemel. Maakt niet uit hoe vaak een man douchet, trouwens.
Am Yisrael Chai!
Maar begrijp ik nou goed dat jij liever een besneden piemel hebt dan een piemel die elke dag gewassen is?

Als ie maar besneden is, maakt het wassen niet uit?
quote:freemind schreef op 24 oktober 2012 @ 23:48:

[...]

Ik heb net zelfs gelezen dat een vieze piemel baarmoederhals- en eierstokkanker bij een vrouw kan veroorzaken! Getsie!Vieze piemels ja. Kan net zo goed een besneden piemel zijn.
P.S. Bovenstaande uit ervaring met dezelfde piemel in onbesneden en besneden variant.
Am Yisrael Chai!
quote:eefje1980 schreef op 24 oktober 2012 @ 23:41:

Piemelbrie XD

Ik noem het kopkaas ;) Maar dat is inderdaad niet fijn en stinkt erg en komt inderdaad vaak door niet goed schoonmaken. Kun je beter je schoonmoeder/vader op aankijken want als een man weet hoe hij het daar moet schoonhouden en zich dagelijks wast loop je daar echt niet tegenaan.

Hoorde van een vriendin die verpleegster is soms de ranzigste verhalen. Mannen die nooit hun voorhuid terugtrokken om te wassen en dan naar het ziekenhuis gingen vanwege pijn en andere klachten. Haalden ze er soms gewoon harde plakken onderuit..ieuw!Ieeuuww ja, het was laatst zelfs op tv bij die bus die door het land gaat waar mensen op af komen met genante aandoeningen. Toen moest ik ook al aan dit onderwerp denken.
quote:freemind schreef op 24 oktober 2012 @ 23:45:

[...]

Bij een onbesneden man blijft dit achter de voorhuid plakken en wordt minder makkelijk schoongemaakt.Ach, tuurlijk wel. Ff voorhuid naar achteren en schoonmaken. Wij moeten toch ook even wat opzij klappen om alles goed schoon te houden? En ach, soms denk je er even niet aan om eerst te gaan schoonmaken (als je wat gedronken hebt of 'in the heat of the moment' ofzo) en dan moet je even door de zure pik heenpijpen. Goed voor de weerstand
quote:freemind schreef op 24 oktober 2012 @ 23:53:

[...]

God kon helaas niet voorzien dat veel mannen hun piemel niet zouden wassen en heeft de besnijdenis in het leven geroepen?

Geen idee, geloven/culturen waar je aan genitale verminking moet doen vind ik achterlijk.

Heden ten dage is het deels hygiene, deels traditie denk ik. Misschien te vergelijken met gaatjes schieten en piercings? Ook een soort verminking van het lichaam?Ja, in principe wel, ik vind het dan ook niks als dat bij zeer jonge kinderen gebeurt. Maar gaatje in je oor of iemand genitaliën wegsnijden vind ik nog wel verschillen.
quote:Broedkippetje schreef op 24 oktober 2012 @ 23:54:

Maar begrijp ik nou goed dat jij liever een besneden piemel hebt dan een piemel die elke dag gewassen is?

Als ie maar besneden is, maakt het wassen niet uit?Ik heb sowieso liever een besneden piemel, ja, en toevallig ook het geluk vrijwel altijd een besneden piemel te treffen. Maar ik bedoelde dat het niet uitmaakt of een onbesneden man net gedouchet is of niet, aan een onbesneden piemel zit altijd een piemelgeur en smaak die een besneden piemel niet heeft.
Am Yisrael Chai!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Circumcisie
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Broedkippetje schreef op 24 oktober 2012 @ 23:54:

Als ie maar besneden is, maakt het wassen niet uit?Ik ben nu in het stadium dat ik óf een besneden piemel wil (leuke vraag bij een eerste date...) óf ik doe het alleen met condoom (óf er wordt gedoucht en gecontroleerd, maar dat lijkt me ook zo raar )
quote:fashionvictim schreef op 24 oktober 2012 @ 23:55:

P.S. Bovenstaande uit ervaring met dezelfde piemel in onbesneden en besneden variant.Uit nieuwsgierigheid: waarom heeft die piemel zich besneden?
quote:kadanz schreef op 24 oktober 2012 @ 23:57:

[...]

Uit nieuwsgierigheid: waarom heeft die piemel zich besneden?IJdelheid en omdat ik dat enigszins aangemoedigd had.
Am Yisrael Chai!
quote:nessemeisje schreef op 24 oktober 2012 @ 23:56:

[...]

Ja, in principe wel, ik vind het dan ook niks als dat bij zeer jonge kinderen gebeurt. Maar gaatje in je oor of iemand genitaliën wegsnijden vind ik nog wel verschillen. Genitaliën bij vrouwen/meisjes wegsnijden vind ik een ander verhaal. Bij de man gaat het 'slechts' om de voorhuid.
quote:freemind schreef op 24 oktober 2012 @ 23:57:

[...]

Ik ben nu in het stadium dat ik óf een besneden piemel wil (leuke vraag bij een eerste date...) óf ik doe het alleen met condoom (óf er wordt gedoucht en gecontroleerd, maar dat lijkt me ook zo raar )De meeste bacterien zitten nog steeds in zijn mond!
quote:fashionvictim schreef op 24 oktober 2012 @ 23:56:

[...]

Ik heb sowieso liever een besneden piemel, ja, en toevallig ook het geluk vrijwel altijd een besneden piemel te treffen. Maar ik bedoelde dat het niet uitmaakt of een onbesneden man net gedouchet is of niet, aan een onbesneden piemel zit altijd een piemelgeur en smaak die een besneden piemel niet heeft.

Sorry, ik vroeg het aan Freemind.

Omdat wij gelijktijdig typten, kwam mijn post onder de jouwe terecht.

Niet dat ik jouw antwoord niet interessant vind, hoor

Maar het gaat mij om de redenatie van Freemind: (sommige) mannen wassen hun piemel niet, dus liever besnijden. Ik denk dan: dan is ie nog steeds niet gewassen. En heb ik er nog steeds geen trek in. Als de man zich gewoon wast, hoeft ie ook niet meer besneden te zijn.
quote:freemind schreef op 24 oktober 2012 @ 23:59:

[...]

Genitaliën bij vrouwen/meisjes wegsnijden vind ik een ander verhaal. Bij de man gaat het 'slechts' om de voorhuid.Blijft iemand zijn geslachtsorgaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven