onbesneden of besneden.

08-07-2018 19:14 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb even wat informatie nodig,
na het lezen van andere recensies blijkt het toch dat vrouwen liever een onbesneden piemel hebben, betekent het dan dat vrouwen letterlijk nooit echt tevreden zullen zijn met een onbesneden piemel?
anoniem_372600 wijzigde dit bericht op 09-07-2018 01:40
24.84% gewijzigd
Leer eerst maar eens hoe je een meisje kunt laten genieten, dat is veel belangrijker dan wel of niet besneden zijn.
Vagina's zijn ook lelijk, waar maak je druk over...
Nee.
Althans ik denk nee want je toelichting klopt niet.
Je openingspost klopt niet. Want volgens jouw redenatie zit je dus wel goed met je onbesneden piemel.

En waarom zou je in hemelsnaam een gezonde piemel laten besnijden. Vraag me af of je een arts wel zo gek krijgt als daar medisch gezien geen aanleiding voor is.
Caveira schreef:
08-07-2018 19:37
Vagina's zijn ook lelijk, waar maak je druk over...
:high5:
Als je het niet ziet zitten, waarom het dan doen?
Wanneer je overweegt jezelf te laten verminken moet je naar de psychiater, niet naar de chirurg.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Mij persoonlijk maakt het niet zo veel uit of een lul een velletje heeft of niet, het gaat uiteindelijk toch om de persoon die aan de lul vast zit.
Jij wilt je dus wel, of niet laten besnijden afhankelijk van wat vrouwen willen?
Is het niet veel belangrijker wat je zelf wil?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nou als ik voor mezelf spreek heb ik liever een onbesneden geval hoor. En ik denk dat er veel vrouwen zijn die het niet uitmaakt of je wel of niet besneden bent.
I’m all about the fairytail baby
freddie05 schreef:
08-07-2018 19:14
blijkt het toch dat vrouwen liever een onbesneden piemel hebben, betekent het dan dat vrouwen letterlijk nooit echt tevreden zullen zijn met een onbesneden piemel?

Waarom zouden vrouwen nooit echt tevreden zijn met iets dat ze liever hebben? Snap je zelf nog wel wat je schrijft?
Een shar pei of een hazewindhond

Afbeelding

Weet iemand welke "recensies" Freddy bedoelt?
kennelijk houden de dames niet van brie :popcorn:
Freddie misschien moet je je OP nog eens doorlezen en aanpassen, je bent niet zo duidelijk.
Summerdance schreef:
08-07-2018 19:55
Jij wilt je dus wel, of niet laten besnijden afhankelijk van wat vrouwen willen?
Sommige mensen nemen denken met hun geslachtsdeel wel heel letterlijk... :biggrin:
Summerdance schreef:
08-07-2018 19:55
he? to wil zich laten besnijden omdat hij dan bij de vrouwen meer in de smaak zou vallen? O_O
okki123 schreef:
09-07-2018 16:22
he? to wil zich laten besnijden omdat hij dan bij de vrouwen meer in de smaak zou vallen? O_O
Ja hoor. Meteen dat ding op tafel leggen om punten te scoren. Jeweettoch
lippenbalsem schreef:
08-07-2018 23:09
kennelijk houden de dames niet van brie :popcorn:
Op een bolletje met honing en walnoten erg lekker op een piemel niet zo. :sick:
Wat een onzin.
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven