onderdanig zijn.rollen spel

17-01-2013 14:34 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi wie herkend zich hier in.

samen met mijn vriend doen we rollen spelletjes.

ik vind het dan fijn om bv een klein meisje te zijn die gebruikt {misbruikt} word door haar pappie. natuurlijk niet in het echt. maar in mijn fantasie vind ik het heerlijk.

mijn vriend vond het eerst een beetje vreemd. maar vind het nu ook leuk.

ik vind soft sm ook lekker. zijn er nog meer meiden die dit wel eens doen.ik vraag het me echt af.

want als ik er wel eens over begin bij vriendinnen. kijken ze me aan of ze water zien branden.

zijn dat dan gewoon een stelletje suffe dozen, of ben ik nou gek.
heeft niet eens een hello kitty brood-trommeltje

@manikshamanik

genoeg vrouwen die, die tik liever zelf uitdelen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Jij bent niet gek en hun zijn niet suf...

Iedereen heeft qua seks zijn of haar voorkeuren. Aan rollenspellen doen is volkomen normaal. Het kan de seks een mooie (psychologische) lading geven.

Daarbij seksuele voorkeuren veranderen kunnen ook veranderen.

Het zou zo maar kunnen dat een paar van je vriendinnen. Stap voor stap zullen ontdekken wat er met soft sm en rollenspellen mogelijk is.

En dan zal jij misschien wel eens een keer water zien branden ;)
quote:delacour schreef op 17 januari 2013 @ 14:52:

Ja. Tik op je kont om seksueel opgewonden te worden van een vader vind ik gek.Het is natuurlijk maar een rollenspel en niet ècht haar vader. In de BDSM-scene is dit fenomeen bekend en wordt het ook wel DaddyDom genoemd. Ik heb er zelf ook niets mee; maar om het als gek, of zelfs ziek af te doen?
quote:meisie87 schreef op zaterdag 19 januari 2013 08:42 In mijn klassen zie ik dat als kinderen gepest worden of zich gepest voelen, dat dit vaak kinderen zijn die sociaal een beetje vreemd zijn. Vaak zijn ze weinig flexibel in de sociale omgang en zien ze niet wat de aanleiding is van het gedrag van andere kinderen, bijvoorbeeld dat ze zelf een duw geven of kattig doen. Vaak (heus niet altijd) gaan kinderen een soort ruzie aan die ze niet kunnen winnen, en als ze het dan niet leuk meer vinden worden ze erg verdrietig. De enige structurele oplossing voor pesten ligt mijns inziens in het gepeste kind, en dat kind sociale vaardigheden die het mist bijbrengen. Als kinderen die capaciteit niet hebben, kunnen ze dit nooit leren en zullen ze er dus altijd last van houden.

Natuurlijk moet er ook met de pesters gesproken worden, maar als het gepeste kind geen vaardigheden leert zal het in een nieuwe klas weer net zo hard gepest worden. En later ook op het werk.
quote:rozenbloempje schreef op 18 januari 2013 @ 00:31:

Ik raak bij je volgende post de draad inderdaad ook een beetje kwijt. (Ennuh... ik voel me een beetje miskend, dat alleen Lollypopje je zou begrijpen Daar ga ik dan met m'n kleurboeken en m'n hello kitty broodtrommeltje.)

Inderdaad, ik verwacht ook niet dat andere vrouwen mijn voorkeuren meteen normaal vinden of me begrijpen. Sterker nog, ik vraag mezelf regelmatig af of ik wel normaal ben en begrijp het zelf ook niet altijd. Maar ach, ik geniet ervan, en hoef niet zo nodig normaal te zijn.

Ennuh... ik draag wel regelmatig een spijkerbroek (maar wel zo dat ik me er vrouwelijk in voel). Dat heeft hier niets mee te maken volgens mij.Volgens mij vraagt zo'n beetje iedereen wel af of die normaal is als het om seksfantasieën gaat. Komt denk ik doordat je dit soort dingen niet snel irl bespreekt en dus geen idee hebt waar andere mensen over fantaseren.
Is ook zo. Ik heb er bijna 27 jaar over gedaan om toe te geven voor mezelf dat ik geen freak ben als ik (een aantal soorten) pijn geil vind, en bijna 28 jaar om voor mezelf toe te geven dat age play (zelfs toen ik al op fetlife zat, en wist dat er veeeeeeel meer mensen daarmee bezig zijn) mijn ding is.
herkenbaar en niets mis mee. Het kan een trigger zijn en intimiteit bevorderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven