One night stand
donderdag 8 december 2011 om 21:12
donderdag 8 december 2011 om 21:46
Geen idee hoe dat bij Knuz werkt. Ik zou ook nooit gelijk mijn mobiele nummer geven. Maar relatieplanet enzo zijn toch niet zo duur? Dacht iets van 2 a 3 tientjes voor een paar weken? Voor een vrouw tijd genoeg om een heleboel mailadressen te verzamelen. Kan je rustig even kijken wie er leuk lijken en daar een balletje opgooien dat je eigenlijk alleen op zoek bent naar sex?
donderdag 8 december 2011 om 21:47
quote:womanwithaquiestion schreef op 08 december 2011 @ 21:38:
[...]
Zoals je misschien al las leer ik die gene liever iets beter kennen alleen per contact.
Bedoelde ook meer dat ik me makkelijk kan verplaatsen......
Om in direct contact beter te leren kennen
Of ander contact om elkaar beter te leren kennen.
[...]
Zoals je misschien al las leer ik die gene liever iets beter kennen alleen per contact.
donderdag 8 december 2011 om 21:49
quote:Nieuwestart33 schreef op 08 december 2011 @ 21:47:
[...]
Laten we rustig aan beginnen.
womanonamission@hotmail.nl
[...]
Laten we rustig aan beginnen.
womanonamission@hotmail.nl
donderdag 8 december 2011 om 21:49
quote:Silvy schreef op 08 december 2011 @ 21:46:
Geen idee hoe dat bij Knuz werkt. Ik zou ook nooit gelijk mijn mobiele nummer geven. Maar relatieplanet enzo zijn toch niet zo duur? Dacht iets van 2 a 3 tientjes voor een paar weken? Voor een vrouw tijd genoeg om een heleboel mailadressen te verzamelen. Kan je rustig even kijken wie er leuk lijken en daar een balletje opgooien dat je eigenlijk alleen op zoek bent naar sex?Tja en toch besteed ik me geld liever aan iets anders.... dan
Geen idee hoe dat bij Knuz werkt. Ik zou ook nooit gelijk mijn mobiele nummer geven. Maar relatieplanet enzo zijn toch niet zo duur? Dacht iets van 2 a 3 tientjes voor een paar weken? Voor een vrouw tijd genoeg om een heleboel mailadressen te verzamelen. Kan je rustig even kijken wie er leuk lijken en daar een balletje opgooien dat je eigenlijk alleen op zoek bent naar sex?Tja en toch besteed ik me geld liever aan iets anders.... dan
donderdag 8 december 2011 om 22:03
quote:womanwithaquiestion schreef op 08 december 2011 @ 21:36:
. Er is altijd te zien wie het ONGEVEER is.!
Ook onzin. Als jij een foto van je voet met een kekke pump als foto neemt lijkt het me sterk dat collega's jou herkennen.
Dan doe je als woonplaats een plaats in de buurt van je eigen woonplaats, of je vult alleen de provincie in.
. Er is altijd te zien wie het ONGEVEER is.!
Ook onzin. Als jij een foto van je voet met een kekke pump als foto neemt lijkt het me sterk dat collega's jou herkennen.
Dan doe je als woonplaats een plaats in de buurt van je eigen woonplaats, of je vult alleen de provincie in.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 8 december 2011 om 22:08
donderdag 8 december 2011 om 22:15
donderdag 8 december 2011 om 22:18
quote:Silvy schreef op 08 december 2011 @ 22:15:
Maar hoe had je gedacht dan aan een ONS te komen? Je wilt niet betalen, niet op site die op seks gericht is, geen kroeg in. Je kan ook wachten tot er iemand aanbelt maar ik denk dat het dan nog wel even kan duren? Gooi er een paar tientjes tegenaan en leef je uit. Alle hobbies kosten immers geld
Helemaal mee eens!
Zo'n beetje alles afwijzen/uitsluiten maar wel om suggesties vragen? Vreemd.
Maar hoe had je gedacht dan aan een ONS te komen? Je wilt niet betalen, niet op site die op seks gericht is, geen kroeg in. Je kan ook wachten tot er iemand aanbelt maar ik denk dat het dan nog wel even kan duren? Gooi er een paar tientjes tegenaan en leef je uit. Alle hobbies kosten immers geld
Helemaal mee eens!
Zo'n beetje alles afwijzen/uitsluiten maar wel om suggesties vragen? Vreemd.
donderdag 8 december 2011 om 22:31
Ik hoorde laatst van een site die Netlog heet. Geen datingsite, maar "gewone" social media. Heb een account aangemaakt, met een heel normale foto en een tamelijk nikszeggende tekst, en binnen een dag zat mijn inbox propperdeprop met berichten van mannen van 19 tot en met 51 jaar oud (ben zelf 40). Moet wel zeggen dat het niveau over het algemeen even doorbijten is (en er zitten soms mensen met eh...interessante fetishen tussen), maar als je op zoek bent naar seks, dan kun je dat daar heel snel regelen. Er zitten ook best cuties tussen. En het gaat allemaal via priveberichten, dus als je baas er ook op zit krijgt-ie er niks van mee. Ze willen allemaal op MSN en de mobiele nummers vliegen je om de oren. Proberen kan geen kwaad, je account is in 10 seconden ook weer verwijderd en het is graties.
donderdag 8 december 2011 om 22:33
En dat overdreven hysterische gedoe over foto's slaat ook nergens op. je hoeft toch geen naaktfoto te sturen. Stuur gewoon een foto die iemand net zo goed van hyves had kunnen plukken.
En stel je komt een collega tegen wat dan nog. Wil hij dan op je werk gaan zeggen :" nou je weet nooit wat mij gebeurd. Zit ik rustig op een sexchat aan mn pik te rukken kwam ik erachter dat het ...was." denk niet dat dat gaat gebeuren.
En stel je komt een collega tegen wat dan nog. Wil hij dan op je werk gaan zeggen :" nou je weet nooit wat mij gebeurd. Zit ik rustig op een sexchat aan mn pik te rukken kwam ik erachter dat het ...was." denk niet dat dat gaat gebeuren.
donderdag 8 december 2011 om 22:36
quote:nieuwemaan11 schreef op 08 december 2011 @ 22:23:
Is een leuke Gigolo niet wat?
Er zijn vast wel vrijwilligers te vinden hoor.
En je zou ook eens op swingerssites kunnen kijken, zoals de Sallandse Dart Club (SDC.com) of Swingers Nederland. Daar zijn meerdere (volksstammen!) lotgenoten naar ongeveer dezelfde ontmoetingen op zoek.
Ook zou je naar de gigolo-avonden van de Fun of Mystique kunnen gaan. Keuze zat!
Is een leuke Gigolo niet wat?
En je zou ook eens op swingerssites kunnen kijken, zoals de Sallandse Dart Club (SDC.com) of Swingers Nederland. Daar zijn meerdere (volksstammen!) lotgenoten naar ongeveer dezelfde ontmoetingen op zoek.
Ook zou je naar de gigolo-avonden van de Fun of Mystique kunnen gaan. Keuze zat!
Ironbutterfly sdc, kwetsbaarheid kan niet zonder kracht
donderdag 8 december 2011 om 22:41
quote:Masetto schreef op 08 december 2011 @ 22:36:
[...]
Ook zou je naar de gigolo-avonden van de Fun of Mystique kunnen gaan. Keuze zat!Je hebt ervaring?????
[...]
Ook zou je naar de gigolo-avonden van de Fun of Mystique kunnen gaan. Keuze zat!Je hebt ervaring?????