One night stand

08-12-2011 21:12 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Viva leden.

Ik zou heel eerlijk zijn en ben op zoek naar jongens voor een intieme relatie. Ik heb op internet gezocht, dating sites zijn zo duur en seks dating sites hebben weinig resultaat. Hebben jullie een suggestie?

M.v.g,

Woman with a question.
Hoe oud moeten ze zijn, omdat je het over jongens hebt?
Nou, als je niet wil betalen, ga nu naar de kroeg en zeg tegen de eerste de beste dat je wilt neuken, en voila, daar is je ONS!

Topic kan gesloten worden!

Edit, een ONS is geen intieme relatie. Dat is een wildvreemde waar bij de seks ook nog eens zwaar kan tegenvallen ivm het elkaar niet kennen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Voor een gewillige vrouw is er altijd wel een dude die zijn kwakkie wil lozen!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Grmbl!#*
Mannen tussen de 30 en 40 jaar. Ben geen kroeg mens.
Seks dating sites weinig resultaat??? Er staan voor elke vrouw wel 50 mannen op zo'n site.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Tja.......

Waar woon je??????
quote:Nieuwestart33 schreef op 08 december 2011 @ 21:21:

Tja.......

Waar woon je??????

Ah, in de aanbieding.

Nou TO, eenmaal, andermaal?
Ik wil weinige profiel van mijn bloot gegeven. Alleen één op één ik denk dat de mannen daar op af haken. 'Je weet maar nooit wat voor snol er achter zo'n computer zit'. Daar mee wil ik niet zeggen dat ik een zo gezegde snol ben. Wil alleen niet dat mijn baas me toevallig op zo'n site vind. Ik woon in de buurt van Almelo (Overijssel)
quote:Aubrey schreef op 08 december 2011 @ 21:23:

[...]

Ah, in de aanbieding.

Nou TO, eenmaal, andermaal?Hahaha.
Ik haak af. Te ver weg
quote:womanwithaquiestion schreef op 08 december 2011 @ 21:26:

Ik wil weinige profiel van mijn bloot gegeven. Als jij geen foto hebt, weinig tekst.... dan zullen veel mannen denken dat je fake bent.
Briefje in de supermarkt ophangen?

Toch een paar tientjes uitgeven en op een site gaan staan?

Zoeken naar gratis site (paiq/knuz --> scheelt weer zoeken)

Mailen naar Kim Holland, die zoekt vast nog wel wat meiden voor zo'n (slechte) film

En tja als jij alleen op zoek bent naar sex en het er zo duidelijk bovenop legt, dan is er natuurlijk wel een kans dat je een bepaald soort mannen aantrekt....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 december 2011 @ 21:29:

[...]

Als jij geen foto hebt, weinig tekst.... dan zullen veel mannen denken dat je fake bent.Begrijpelijk! Dat is juist het probleem!

Ik wil weinige profiel van mijn bloot gegeven. Alleen één op één ik denk dat de mannen daar op af haken. 'Je weet maar nooit wat voor snol er achter zo'n computer zit'. Daar mee wil ik niet zeggen dat ik een zo gezegde snol ben. Wil alleen niet dat mijn baas me toevallig op zo'n site vind. Ik woon in de buurt van Almelo (Overijssel)Niet? Nou, dat soort info over d ebaas kan best handig zijn!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Silvy schreef op 08 december 2011 @ 21:30:

Briefje in de supermarkt ophangen?

Toch een paar tientjes uitgeven en op een site gaan staan?

Zoeken naar gratis site (paiq/knuz --> scheelt weer zoeken)

Mailen naar Kim Holland, die zoekt vast nog wel wat meiden voor zo'n (slechte) film

En tja als jij alleen op zoek bent naar sex en het er zo duidelijk bovenop legt, dan is er natuurlijk wel een kans dat je een bepaald soort mannen aantrekt....???
quote:Fame schreef op 08 december 2011 @ 21:31:

[...]

Niet? Nou, dat soort info over d ebaas kan best handig zijn! kost me, mijn baan.
quote:womanwithaquiestion schreef op 08 december 2011 @ 21:31:

[...]

???Wat snap je niet?
Misschien heb je nog wat lekkere collega's?
quote:womanwithaquiestion schreef op 08 december 2011 @ 21:30:

[...]

Begrijpelijk! Dat is juist het probleem!

Onzin.

Je zou een bewerkte foto van jezelf kunnen nemen. ( hoofd er af, oid ) En in je tekst hoef je je adres niet te vermelden of wie je baas is, toch?

Als je dan iemand leuk denkt te vinden, dan zul je inderdaad op MSN iets verder gaan met het uitwisselen van wat meer persoonlijke gegevens. En veel mannen zullen vragen om een camcheck omdat er nou eenmaal heel veel mannen zich voordoen als vrouw.

Ik wil weinige profiel van mijn bloot gegeven. Alleen één op één ik denk dat de mannen daar op af haken. 'Je weet maar nooit wat voor snol er achter zo'n computer zit'. Daar mee wil ik niet zeggen dat ik een zo gezegde snol ben. Wil alleen niet dat mijn baas me toevallig op zo'n site vind. Ik woon in de buurt van Almelo (Overijssel)

Lijkt mij ook niet echt prettig ommijn baas of andere collega tegen te komen of (erger) mee af te spreken op zo'n site

En ik kom uit Zuid-Drenthe. Ben ook mobiel .........
Toch neem ik deze risico niet. Er is altijd te zien wie het ONGEVEER is. Dit alleen tegen de des betreffende persoon zelf. Collega's? Mja, dat belebbert wel het werk he zo'n hijgend stel. En Silvy, EUH haha, zowat alles!
quote:Nieuwestart33 schreef op 08 december 2011 @ 21:36:

[...]

Lijkt mij ook niet echt prettig ommijn baas of andere collega tegen te komen of (erger) mee af te spreken op zo'n site

En ik kom uit Zuid-Drenthe. Ben ook mobiel .........Zoals je misschien al las leer ik die gene liever iets beter kennen alleen per contact.
Ik gaf je wat suggesties om mannen te ontmoeten. Sites als Paiq en Knuz zijn gratis. Niet in eerste instantie om iemand te vinden voor de sex maar denk dat veel mannen er wel voor open staan als je dat ter sprake brengt (hoeft niet gelijk in je openingstekst maar kan wel als je bv gaat chatten). Je kan ook kiezen voor een andere site zoals Relatieplanet maar daar moet je voor betalen.

Verder denk ik, wanneer je op een site (of waar dan ook) heel duidelijk en direct laat weten dat je uit bent op seks, dat je een bepaald soort mannen aan trekt. Ik denk zelf dat het meestal niet de mannen zijn die aan jouw genot denken maar vooral graag hun eigen kwakkie kwijt willen raken.

En dat briefje in de supermarkt met een oproepje tot sex of een mailtje aan Kim Holland lijkt mij geen aanrader maar is wel gratis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven