One night stands

22-03-2023 14:19 45 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi
linalina wijzigde dit bericht op 14-01-2024 03:42
99.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer iemand met spijt van sex, wat is dat toch?
Begin er dan niet aan. Je hoeft niet per se sex hebben he?
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren Quote
nou ja, dan weet je nu, dat het niet bij je past
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een gedoetjes
Alle reacties Link kopieren Quote
Of zijn sex en gevoelens meer gescheiden?
Alle reacties Link kopieren Quote
Linalina schreef:
22-03-2023 14:48
Of zijn sex en gevoelens meer gescheiden?
dat ligt er toch helemaal aan, hoe jij in elkaar steekt?
sommige mensen kunnen seks hebben met mensen zonder verliefdheid, anderen niet
Jij weet nu, dat je beter alleen binnen een vaste relatie seks kunt hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
Linalina schreef:
22-03-2023 14:48
Of zijn sex en gevoelens meer gescheiden?

Bruh
Alle reacties Link kopieren Quote
Linalina schreef:
22-03-2023 14:48
Of zijn sex en gevoelens meer gescheiden?
Het schijnt wel zo te zijn dat een vrouw bepaalde hormonen aanmaakt na sex waardoor ze bij de sexpartner wil blijven.
Evolutionair gezien zou dat handig zijn.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren Quote
Eidde schreef:
22-03-2023 15:23
Het schijnt wel zo te zijn dat een vrouw bepaalde hormonen aanmaakt na sex waardoor ze bij de sexpartner wil blijven.
Evolutionair gezien zou dat handig zijn.
dat hebben mannen ook hoor
Ik heb alleen spijt als de seks slecht was of de man niet leuk is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Seks en gevoelens horen bij elkaar, anders was het ook niet zo beladen. Je vinger in iemands mond steken is anders dan een penis in een vagina, om het even plat te zeggen.
Die gevoelens hoeven niet persé liefde te zijn. Je kunt troosten of getroost worden met seks, je kunt iemand heel leuk, lief en lekker vinden, terwijl je geen relatie met hem/haar wilt.
One night stands werken volgens mij alleen zonder verwachtingen, als je in het moment geniet. Ik heb ook weleens gevoelens gekregen door een geweldige nacht, maar die gevoelens gingen ook vanzelf weer over.
Volgens mij is het het belangrijkst dat je er echt helemaal achter staat, je moet het echt voor jezelf doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
als ik een ONS zocht,deed ik het het liefst met iemand waar ik niet verliefd op zou worden. Dus een geweldig lichaam, maar de geest was minder belangrijk
(maar dan werd zo'n vent weer verliefd, ook niet handig)
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb ik niks mee, maar geniet er ajb van als je het probeert of ervan houdt.

Verder vrees ik nu voor een topic dat heet: spijt van masturbatie :(
Alle reacties Link kopieren Quote
Het concept is leuk, maar ik vind de uitvoering vaak slecht. Of ik trof het vaak verkeerd, of veel mensen/mannen zijn niet zo bezig met het bevredigen van hun bedpartner tijdens een ONS. Dat maakt het voor mij oninteressant.
Alle reacties Link kopieren Quote
Weinig ervaring mee. Mijn bedpartners waren allemaal wel mannen die ik of goed kende (2 vaste relaties) of die ik al een poosje kende. Dus niet mee geflirt in de kroeg en dezelfde avond mee in bed.
Wel een eenmalige ervaring, die niet echt denderend was, maar de man zelf vond ik al een hele tijd leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pinaco schreef:
22-03-2023 16:18
Het concept is leuk, maar ik vind de uitvoering vaak slecht. Of ik trof het vaak verkeerd, of veel mensen/mannen zijn niet zo bezig met het bevredigen van hun bedpartner tijdens een ONS. Dat maakt het voor mij oninteressant.
Ja same, althans wel eentje gehad die heel goed was en hij wilde me veel vaker zien, maar ik had toen liefdesverdriet en stond er toen jammer genoeg niet voor open hem weer te zien.. nu zal dat een ander verhaal zijn
Alle reacties Link kopieren Quote
Pinaco schreef:
22-03-2023 16:18
Het concept is leuk, maar ik vind de uitvoering vaak slecht. Of ik trof het vaak verkeerd, of veel mensen/mannen zijn niet zo bezig met het bevredigen van hun bedpartner tijdens een ONS. Dat maakt het voor mij oninteressant.
Dat herken ik wel. Bij een ONS die al als zodanig gepland stond, via Tinder ofzo, doet de man vaak niet zo zn best, is mn (beperkte) ervaring.

Na en tijdens hele leuke sex kan ik me wel verliefderig voelen, maar dat zakt ook weer weg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
22-03-2023 15:46
als ik een ONS zocht,deed ik het het liefst met iemand waar ik niet verliefd op zou worden. Dus een geweldig lichaam, maar de geest was minder belangrijk
(maar dan werd zo'n vent weer verliefd, ook niet handig)
Heb nu denk ik ook dat die man verliefd op me aan het worden is…
Alle reacties Link kopieren Quote
Nooit gedaan. Seks hoort voor mij bij liefde.
Alle reacties Link kopieren Quote
Linalina schreef:
22-03-2023 16:29
Heb nu denk ik ook dat die man verliefd op me aan het worden is…
en jij niet op hem?
wees vooral heel duidelijk naar hem
Alle reacties Link kopieren Quote
Alelszz schreef:
22-03-2023 16:29
Nooit gedaan. Seks hoort voor mij bij liefde.
Ja zo dacht ik er vroeger ook altijd over, was ik een veel verstandiger mens
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
22-03-2023 16:31
en jij niet op hem?
wees vooral heel duidelijk naar hem
Er kan zeker iets groeien, maar echt verliefd ben ik niet….. het is wel een goed persoon, normaal val ik altijd op players, macho’s etc. deze heeft juist een heel lief en zachte kant… toch ben ik bang dat hij iets te lief is, maarja het kan ook eens heel goed voor me zijn
Alle reacties Link kopieren Quote
Linalina schreef:
22-03-2023 16:39
Er kan zeker iets groeien, maar echt verliefd ben ik niet….. het is wel een goed persoon, normaal val ik altijd op players, macho’s etc. deze heeft juist een heel lief en zachte kant… toch ben ik bang dat hij iets te lief is, maarja het kan ook eens heel goed voor me zijn
laat deze lieve man dan los
zeg hem eerlijk, dat er geen relatie in zit, en verbreek het contact

dat zou jij ook willen, als je verliefd was op iemand, die niet verliefd op jou is
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
22-03-2023 16:41
laat deze lieve man dan los
zeg hem eerlijk, dat er geen relatie in zit, en verbreek het contact

dat zou jij ook willen, als je verliefd was op iemand, die niet verliefd op jou is
Ik weet niet of hij verliefd is, ik denk het.. contact verbreken ga ik sowieso niet doen want ik mag hem te graag
Alle reacties Link kopieren Quote
Linalina schreef:
22-03-2023 16:48
Ik weet niet of hij verliefd is, ik denk het.. contact verbreken ga ik sowieso niet doen want ik mag hem te graag
Dan nog kun je wel eerlijk zijn, naar elkaar
als je hem graag mag, vraag dan eens hoe hij "jullie" ziet. Ben jij een vriendin voor hem? een kennis? of juist veel meer dan dat?
en als hij een relatie met jou wil, en jij niet met hem, zeg hem dat dan eerlijk. Dan kan hij kiezen om afstand te nemen
Juist iemand die je graag mag, moet je niet laten bungelen

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven