ongesteld bij vriend

31-05-2012 23:38 173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een maand een nieuwe vriend, nu ben ik ongesteld morgen wanneer we hebben afgesproken. Misschien een stomme vraag, maar hoe vertellen jullie dit meestal? ik bedoel.. als je op de bank zit (maar dan denkt hij misschien dat het meteen seks gericht is) of als je je broek uit hebt (maar dat is eigenlijk te laat)..

Hoe doen jullie dat meestal?

Liefs
camry schreef op 01 juni 2012 @ 13:22:

Ik hang altijd tampons aan mijn oren.

Dan weten ze wel hoe laat het is (voor zover iemand de PMS nog niet opgevallen was).
:rolling:
Als ik ongesteld ben verlies ik veel bloed, ik heb vaak buikpijn en ik ben chagrijnig.

Ergo, er wordt bij ons thuis niet gesext die paar dagen, ook niet op andere manieren dan vaginaal, want ik heb gewoon geen zin in sex.

3 van de 30 dagen in een maand is gelukkig niet onoverkomelijk.
Een echte schipper bevaart ook de rode zee hoor!

Mijn ervaring is dat het bloeden ook behoorlijk minder wordt als je sex hebt. Bij mij stopte het vaak gewoon om daarna weer ietsjes meer te worden.

Bovendien is een orgasme een prima pijnstiller tegen hoofdpijn, buikpijn en nog goed voor je humeur ook.

Dus gewoon bespringen die vent en een handdoekje bij de hand houden voor eventuele lekkages! Veel plezier.
Ik vind dat hele handdoekje bij de hand houden al weer veel te veel gedoe. (naast het bloed en de rugpijn)
camry schreef op 01 juni 2012 @ 13:22:

Ik hang altijd tampons aan mijn oren.

Dan weten ze wel hoe laat het is (voor zover iemand de PMS nog niet opgevallen was).
Ik bind de vleugels van Always achter op mijn rug.
Suy schreef op 01 juni 2012 @ 13:23:

Vers zweet en alles vind ik heerlijk hoor, maar ik hoef echt niet perse een bloedpiemel te zien tijdens de seks. Pijpen valt dan dus ook af.

Eh, de man is toch niet ongesteld?
2bij-or-not-2bij schreef op 01 juni 2012 @ 00:16:

[...]

Oef, als een man zich zo zou gedragen met een verkoudheidje zou ik er echt heul erg op afknappen.

Laat staan om iets simpels als een ongesteldheid.

Gewoon zeggen als je het gevoel hebt dat jullie gaan neuken.
Nou, bij mij is m'n eerste menstruatie dag echt niet 'iets simpels' Geen man die dan seks met me mag hebben. Knuffelen wil ik des te meer. Gelukkig heb ik inmiddels al 18 jaar dezelfde man, die hoef ik het niet te vertellen, die merkt de week ervoor al dat het in aantocht is ;-) :-$
Later is nu
ninon schreef op 01 juni 2012 @ 00:23:

[...]

Jawel, alleen het tijdstip is hen onbekend. Moeten ze een app voor ontwikkelen, dat hij een notificatie krijgt wanneer het zover is. Red Alert of zo. Met mogelijkheid om meerdere vrouwen in te voeren voor de vreemdgangers en de mannen met een open relatie X-D
Ik heb een menstruatiekalenderapp. Krijg 3 dagen van te voren bericht dat ik ongesteld ga moeten worden. Zolang een vriendin/vrouw regelmatig is, kan de man deze app natuurlijk uitstekend gebruiken :-]
Later is nu
gember999 schreef op 01 juni 2012 @ 00:49:

[...]

huh, stom om te zeggen? Beeld je t dan liever uit ofzo? Ik vind die eufemismes juist altijd zo knullig klinken.

:rofl:

en hoe dan?
Later is nu
http://www.beppy.com/nl.html

http://www.condoomkoerier.nl/tags/beppie-spons/

http://www.pillenwinkel.nl/beppy-wet-sponsjes.html
Ik ben het wel eens met Suy, het idee van bloed overal enzo vind ik niet lustopwekkend.

Mijn hemel zeg, wordt er hier nu net gedaan alsof het heel normaal is om bloedseks te hebben?

Lang leve de beppy's! Geen spatje bloed tijdens de seks hoor. Terwijl er hier ergens een plassex-topic is waarbij iedereen het walgelijk vindt.

Vers zweet en alles vind ik heerlijk hoor, maar ik hoef echt niet perse een bloedpiemel te zien tijdens de seks. Pijpen valt dan dus ook af (of doen jullie dat ook gewoon??)

Eh.. hij bloedt niet uit zijn piemel hoor.

Wij seksen gewoon niet als ik ongesteld ben. In ieder geval niet penetreren. Ik bedoel, waarom? Is dat een nieuw iets ofzo, dat dat geil is?
Ben juist superhorny als ik ongesteld ben, daarom!
Ikwas erg teleurgesteld dat mijn vriend geen seks wil tijdens. Mijn exen hadden daar geen probleem mee. Vooral frustrerend omdat ikwel graag wil.

Mijn hemel zeg, wordt er hier nu net gedaan alsof het heel normaal is om bloedseks te hebben?

Terwijl er hier ergens een plassex-topic is waarbij iedereen het walgelijk vindt.

Vers zweet en alles vind ik heerlijk hoor, maar ik hoef echt niet perse een bloedpiemel te zien tijdens de seks. Pijpen valt dan dus ook af (of doen jullie dat ook gewoon??)

Wij seksen gewoon niet als ik ongesteld ben. In ieder geval niet penetreren. Ik bedoel, waarom? Is dat een nieuw iets ofzo, dat dat geil is?
Ik vind bloed niet smerig en me vriend ook niet. Ik ben gelukkig niet extreem ongesteld en ja heb wel eens hem gepijpt nadat ik hij in mij is geweest terwijl ik ongesteld was ( maar zoals ik zij: ik ben niet extreem. :)
frizzy schreef op 01 juni 2012 @ 14:28:

Ik ben het wel eens met Suy, het idee van bloed overal enzo vind ik niet lustopwekkend.

Ik denk dat het er wel aan ligt hoe erg je het bent.. Als het echt een zooite word, is het niet echt opwindend nee, of dat het bloed er al eruit sust :rofl: Maar ik ben vaak weinig, totaal dan geen problemen mee.. En het idee dat ik me nergens voor hoef te schamen bij mijn vriend, vind ik wel opwindend.

Maar het kan bij een ander anders liggen ja.
De eerste 2 à 3 dagen van m'n ongesteldheid doen wij het niet. Dan bloed ik als een rund en ik heb zo'n pijn dat ik geen zin heb.

Maar als ik nog heel iets bloedverlies heb wel. Ik vind het vervelender (als in 'vind hij het niet vies') dan hij.

Pas dacht ik niet meer ongesteld te zijn. Na afloop bleek van wel. Ik zei gelijk dat ik dacht dat ik niet meer ongesteld was. Mijn vriend haalde zijn schouders op en zei dat het hem niks uitmaakte, dat hij niet vies van me is en dat hij het er wel af kon wassen.
Ligt het aan mij of zijn we allemaal roependen in de (rode) woestijn? Waar is TO??
Kwaliteit is trouwens verwachting minus de geleverde prestatie. Ketchup iemand?
mijn vorige vriendin had echt heel veel last van haar ongesteldheid hoofdpijn rug, moe en veel last van bloedverlies alles overgevoelig .... geen sex dus tijdens die week.... maar ik kon haar wel lekker verwennen met een heerlijke relax massage !
morphnet schreef op 01 juni 2012 @ 18:34:

mijn vorige vriendin had echt heel veel last van haar ongesteldheid hoofdpijn rug, moe en veel last van bloedverlies alles overgevoelig .... geen sex dus tijdens die week.... maar ik kon haar wel lekker verwennen met een heerlijke relax massage !
En wat als zij er geen last van had, Of heb jij het liever zelf ook niet ,stoeien in een bloedbad? :-p
Kijk, Morphnet, zo kan het ook :applause:

Als het voor de vriend een afknapper is dat je ongesteld bent en er in sommige gevallen dus geen seks is, dan kun je je afvragen hoe goed deze vriend is, is mijn mening.
Later is nu
gurly3 schreef op 01 juni 2012 @ 18:38:

[...]

En wat als zij er geen last van had, Of heb jij het liever zelf ook niet ,stoeien in een bloedbad? :-p

dat zou mij niet uitmaken !, 't gaat er om dat zij er net zo veel zin in moet hebben en als dat dan voor een paar dagen niet is verwende ik haar wel op een andere manier .

maar de dagen daarna haalde ze de "schade" wel weer in :cheer:
morphnet schreef op 01 juni 2012 @ 18:41:

[...]

dat zou mij niet uitmaken !, /b]

+Plunt! :-p 't gaat er om dat zij er net zo veel zin in moet hebben en als dat dan voor een paar dagen niet is verwende ik haar wel op een andere manier . Zoals jij zegt, genoeg andere dingen!

maar de dagen daarna haalde ze de "schade" wel weer in :cheer:
Die geeft, die krijgt hihi
niks zeggen tot het puntje bij het paaltje komt
Toen ik net samen was met mijn vriend, en het zover was, heb ik gewoon gelijk gezegd dat ik ongesteld was.... Maar wel botergeil!!! Helaas gaf hij meteen duidelijk aan dat hij seks in die periode van de maand niet ziet zitten....

Jammer maar helaas voor mijn... Genoeg alternatieven :)

Geen schipper dus :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven