ongesteld bij vriend
donderdag 31 mei 2012 om 23:38
Ik heb sinds een maand een nieuwe vriend, nu ben ik ongesteld morgen wanneer we hebben afgesproken. Misschien een stomme vraag, maar hoe vertellen jullie dit meestal? ik bedoel.. als je op de bank zit (maar dan denkt hij misschien dat het meteen seks gericht is) of als je je broek uit hebt (maar dat is eigenlijk te laat)..
Hoe doen jullie dat meestal?
Liefs
Hoe doen jullie dat meestal?
Liefs
vrijdag 1 juni 2012 om 13:33
vrijdag 1 juni 2012 om 13:36
Een echte schipper bevaart ook de rode zee hoor!
Mijn ervaring is dat het bloeden ook behoorlijk minder wordt als je sex hebt. Bij mij stopte het vaak gewoon om daarna weer ietsjes meer te worden.
Bovendien is een orgasme een prima pijnstiller tegen hoofdpijn, buikpijn en nog goed voor je humeur ook.
Dus gewoon bespringen die vent en een handdoekje bij de hand houden voor eventuele lekkages! Veel plezier.
Mijn ervaring is dat het bloeden ook behoorlijk minder wordt als je sex hebt. Bij mij stopte het vaak gewoon om daarna weer ietsjes meer te worden.
Bovendien is een orgasme een prima pijnstiller tegen hoofdpijn, buikpijn en nog goed voor je humeur ook.
Dus gewoon bespringen die vent en een handdoekje bij de hand houden voor eventuele lekkages! Veel plezier.

vrijdag 1 juni 2012 om 13:45
vrijdag 1 juni 2012 om 14:13
vrijdag 1 juni 2012 om 15:53
Ik denk dat het er wel aan ligt hoe erg je het bent.. Als het echt een zooite word, is het niet echt opwindend nee, of dat het bloed er al eruit sust

Maar het kan bij een ander anders liggen ja.
vrijdag 1 juni 2012 om 16:28
De eerste 2 à 3 dagen van m'n ongesteldheid doen wij het niet. Dan bloed ik als een rund en ik heb zo'n pijn dat ik geen zin heb.
Maar als ik nog heel iets bloedverlies heb wel. Ik vind het vervelender (als in 'vind hij het niet vies') dan hij.
Pas dacht ik niet meer ongesteld te zijn. Na afloop bleek van wel. Ik zei gelijk dat ik dacht dat ik niet meer ongesteld was. Mijn vriend haalde zijn schouders op en zei dat het hem niks uitmaakte, dat hij niet vies van me is en dat hij het er wel af kon wassen.
Maar als ik nog heel iets bloedverlies heb wel. Ik vind het vervelender (als in 'vind hij het niet vies') dan hij.
Pas dacht ik niet meer ongesteld te zijn. Na afloop bleek van wel. Ik zei gelijk dat ik dacht dat ik niet meer ongesteld was. Mijn vriend haalde zijn schouders op en zei dat het hem niks uitmaakte, dat hij niet vies van me is en dat hij het er wel af kon wassen.

vrijdag 1 juni 2012 om 18:34

vrijdag 1 juni 2012 om 20:42
Toen ik net samen was met mijn vriend, en het zover was, heb ik gewoon gelijk gezegd dat ik ongesteld was.... Maar wel botergeil!!! Helaas gaf hij meteen duidelijk aan dat hij seks in die periode van de maand niet ziet zitten....
Jammer maar helaas voor mijn... Genoeg alternatieven
Geen schipper dus :(
Jammer maar helaas voor mijn... Genoeg alternatieven

Geen schipper dus :(