ongesteld bij vriend

31-05-2012 23:38 173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een maand een nieuwe vriend, nu ben ik ongesteld morgen wanneer we hebben afgesproken. Misschien een stomme vraag, maar hoe vertellen jullie dit meestal? ik bedoel.. als je op de bank zit (maar dan denkt hij misschien dat het meteen seks gericht is) of als je je broek uit hebt (maar dat is eigenlijk te laat)..

Hoe doen jullie dat meestal?

Liefs
Zeg je dat gewoon zo Blond, dat je botergeil bent?
frizzy schreef op 01 juni 2012 @ 20:57:

Zeg je dat gewoon zo Blond, dat je botergeil bent?

Botergeil, zo geil als boter, retegeil, schat ik ben geil, ik wil je, heb zin in je, of gewoon bovenop m gaan zitten.... Ja ik ben wel redelijk van de directe aanpak ja (ook als ik niet ongesteld ben :) )

Hoe doe jij dat dan?
dreamer schreef op 01 juni 2012 @ 18:39:

Kijk, Morphnet, zo kan het ook :applause:

Als het voor de vriend een afknapper is dat je ongesteld bent en er in sommige gevallen dus geen seks is, dan kun je je afvragen hoe goed deze vriend is, is mijn mening.
Dus.. als je vriend geen seks wil als jij ongesteld bent, dan kun je vraagtekens zetten bij de relatie? Begrijp ik dat goed?
Hier ook geen seks als ik ongesteld ben. Waarom niet? Daarom niet :) En ik ben blij dat meneer Janssens daar ook geen behoefte aan heeft.
Blond ik geloof dat ik ook wel direct ben, maar het woordje geil vind ik geloof ik heel erg... ongeil. X-D
blond09 schreef op 01 juni 2012 @ 21:15:

[...]

Botergeil, zo geil als boter, retegeil, schat ik ben geil, ik wil je, heb zin in je, of gewoon bovenop m gaan zitten.... Ja ik ben wel redelijk van de directe aanpak ja (ook als ik niet ongesteld ben :) )

Hoe doe jij dat dan?
Ik zeg 'Kom schat, we gaan neuken'
Had ie maar een vent moeten nemen. Krijs ik altijd, bij de minste geringste (suggestie van) vertrekking van de mondhoeken.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
whopper schreef op 01 juni 2012 @ 21:19:

[...]

Dus.. als je vriend geen seks wil als jij ongesteld bent, dan kun je vraagtekens zetten bij de relatie? Begrijp ik dat goed?

Nee, dat hij er wel erg van baalt dat ze ongesteld is en dat hij dan niet kan neuken.

(vroegâh was 'ongi' het woord trouwens hier op VF, zijn ze daar eindelijk overheen gegroeid?)
frizzy schreef op 01 juni 2012 @ 21:21:

Blond ik geloof dat ik ook wel direct ben, maar het woordje geil vind ik geloof ik heel erg... ongeil. X-D

Mijn vent vind het wel wat hebben gelukkig haha :) (als ik niet ongesteld ben tenminste)

Wat is jou directe aanpak dan?
jansenenjanssens schreef op 01 juni 2012 @ 21:21:

[...]

Ik zeg 'Kom schat, we gaan neuken'
Die doet het hier ook altijd goed ja, blondman vind het sexy
blond09 schreef op 01 juni 2012 @ 21:25:

[...]

Die doet het hier ook altijd goed ja, blondman vind het sexy
Meneer Janssens moet dan altijd erg lachen, nog steeds na 20 jaar hahahahahaa
Gaan we neuken, ik heb zin, ik heb je gemist of ik vraag niks en begin gewoon. Geloof dat het gewoon dat ene woord is dat me niet aanstaat. ;-)
jansenenjanssens schreef op 01 juni 2012 @ 21:25:

[...]

Meneer Janssens moet dan altijd erg lachen, nog steeds na 20 jaar hahahahahaa
Hahaha blondman ook ja (nog geen 20 jaar bij elkaar maar toch) zijn broek is al wel bijna uit voordat ik mijn zin af gemaakt heb ;-) werkt goed die directe aanpak
gemini2011 schreef op 01 juni 2012 @ 16:28:

De eerste 2 à 3 dagen van m'n ongesteldheid doen wij het niet. Dan bloed ik als een rund en ik heb zo'n pijn dat ik geen zin heb.
Ik wil even delen: seks hebben is de beste remedie tegen kramp, in elk geval voor mij ;-) Beter dan ibuprofen en al helemaal beter dan een warme kruik! Beste ontdekking ooit :cheer:
Blijft altijd moeilijk ......maar heb er zelf geen moeite mee,,,,mannen denken daar anders over.....Maarja mannen...
Ik vloei heftig, een handdoek zou niet voldoen. Ik gebruik tampons (de allergrootste, kanonnen volgens mijn vriend) en die haal ik er niet uit als ik zin in seks heb. Ik zou me niet sexy en vrij voelen met al dat bloed. Gelukkig zijn er genoeg andere leuke dingen naast penetratie. ;-)
gurly3 schreef op 01 juni 2012 @ 18:47:

[...]

Die geeft, die krijgt hihi

idd gurly ! ik heb destijds speciaal voor haar een aantal cursussen gevolgd, erg leuk om te doen. en heb er wel plezier in.

jammer dat het al weer uit is maar de volgende heeft er zeker plezier van !
diedeldaintje schreef op 02 juni 2012 @ 01:25:

Ik vloei heftig, een handdoek zou niet voldoen. Ik gebruik tampons (de allergrootste, kanonnen volgens mijn vriend) en die haal ik er niet uit als ik zin in seks heb. Ik zou me niet sexy en vrij voelen met al dat bloed. Gelukkig zijn er genoeg andere leuke dingen naast penetratie. ;-)
of gewoon onder de douche
Als je niet zo iets simpels als menstruatie kan bespreken moet je geen seks hebben.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
dreamer schreef op 01 juni 2012 @ 18:39:

Kijk, Morphnet, zo kan het ook :applause:

Als het voor de vriend een afknapper is dat je ongesteld bent en er in sommige gevallen dus geen seks is, dan kun je je afvragen hoe goed deze vriend is, is mijn mening.
Ja, zo ken ik er eentje die meende dat ik de menstruatie zelf opriep om hem te zieken.
Heb ooit eens iemand meegemaakt die vrouwen niet eens wilde aanraken als ze ongesteld waren. Absurd. Hij beweerde ook dat hij kon ruiken als een vrouw ongesteld was.
Fame schreef op 02 juni 2012 @ 01:43:

[...]

Ja, zo ken ik er eentje die meende dat ik de menstruatie zelf opriep om hem te zieken.
8-O
Empathy was hem ook volledig onbekend.
Fame schreef op 02 juni 2012 @ 01:43:

[...]

uhm, tja. gedumpt hopelijk ?

:thunder:
Tof nummer dat gaat over seks tijdens de menstruatie: http://www.youtube.com/watch?v=B7vceif8rn8

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven