Onzekere jongen
maandag 6 januari 2014 om 00:37
Beste Viva dames
ik heb een vraag waar ik wel moeite mee heb om mee om te gaan, ik heb een aantal topics gelezen en heb ook gelezen dat je overal een professioneel antwoord op krijgt
ik ben inmiddels al wel weer een tijdje single, en ik kom maar niemand tegen, laat staan de ware.
ik zal mezelf proberen te omschrijven zodat jullie misschien een idee hebben waarom het voor mij moeilijk is om iemand te vinden
ik ben een brede jongen in de zin van 50/50 dik/spieren
ik zie mezelf niet als dik, maar als breed (heb brede heupen/benen), Mij word verteld dat ze mij alleen maar zien als vriend, niet als relatie materiaal terwijl ik gewoon een hele aardige jongen ben, en als ik ergens voor ga ga ik er ook helemaal voor
mijn vraag is dus,
is een brede jongen echt zo onaantrekkelijk?
ik heb een vraag waar ik wel moeite mee heb om mee om te gaan, ik heb een aantal topics gelezen en heb ook gelezen dat je overal een professioneel antwoord op krijgt
ik ben inmiddels al wel weer een tijdje single, en ik kom maar niemand tegen, laat staan de ware.
ik zal mezelf proberen te omschrijven zodat jullie misschien een idee hebben waarom het voor mij moeilijk is om iemand te vinden
ik ben een brede jongen in de zin van 50/50 dik/spieren
ik zie mezelf niet als dik, maar als breed (heb brede heupen/benen), Mij word verteld dat ze mij alleen maar zien als vriend, niet als relatie materiaal terwijl ik gewoon een hele aardige jongen ben, en als ik ergens voor ga ga ik er ook helemaal voor
mijn vraag is dus,
is een brede jongen echt zo onaantrekkelijk?
maandag 6 januari 2014 om 00:48
quote:kevintjee schreef op 06 januari 2014 @ 00:43:
[...]
ik ben 20, en klopt maar wist geen goed onderwerp dus dacht dan maar zo
Zolang jij jezelf een jongen blijft noemen, straal je ook uit dat je jezelf een jongen vindt. En dat is niet zo aantrekkelijk voor de meeste vrouwen
Noem jezelf een man, dan ga je je ook zo voelen.
[...]
ik ben 20, en klopt maar wist geen goed onderwerp dus dacht dan maar zo
Zolang jij jezelf een jongen blijft noemen, straal je ook uit dat je jezelf een jongen vindt. En dat is niet zo aantrekkelijk voor de meeste vrouwen
Noem jezelf een man, dan ga je je ook zo voelen.
maandag 6 januari 2014 om 00:53
quote:_lupine_ schreef op 06 januari 2014 @ 00:50:
Je bent twintig, je hoeft echt niet aan de ware te denken. Je hebt nog alle tijd.
Als je jezelf te dik vindt en je daar onzeker van wordt, kan je het beste afvallen. Niet zozeer omdat een ander dat mooier vindt, maar omdat je zelfvertrouwen daar groter van wordt.daar ben ik al druk mee bezig, maar naar mijn inzicht boek ik geen resultaat. en ben nu al half jaar bezig met sporten en normaal eten maar toch heb ik het gevoel dat het helemaal niet helpt
Je bent twintig, je hoeft echt niet aan de ware te denken. Je hebt nog alle tijd.
Als je jezelf te dik vindt en je daar onzeker van wordt, kan je het beste afvallen. Niet zozeer omdat een ander dat mooier vindt, maar omdat je zelfvertrouwen daar groter van wordt.daar ben ik al druk mee bezig, maar naar mijn inzicht boek ik geen resultaat. en ben nu al half jaar bezig met sporten en normaal eten maar toch heb ik het gevoel dat het helemaal niet helpt
maandag 6 januari 2014 om 01:11
Zolang jij geloof dat ieder meisje jou alleen ziet als een vriend en daar zelf ook in gelooft zal het ook zo blijven. Je straalt het wss gewoon uit. Werk aan jezelf! Niet alleen aan je lichaam maar vooral aan je zelfvertrouwen. Wie zelfvertrouwen/passie/seks uitstraalt maakt ook kans op seks, iemand die zich opstelt als een lieve knuffelbeer niet...
maandag 6 januari 2014 om 09:24
Ik vond mezelf ook altijd onzeker... Nog wel een beetje, maar bij de meeste dames gaat het toch echt om de man die in het lichaam zit, en niet alleen om het uiterlijk.
Natuurlijk moet je er niet verslonsd bij lopen, doe niet te strakke kleren aan als je echt onzeker bent over jezelf, en word wat zelfverzekerder.
Als jij zelfverzekerder overkomt, zullen de gesprekken ook heel anders gaan dan... uuhm.. hey! .. doodse stilte... bloos bloos.. twijfel twijfel..
Wel moet ik zeggen dat ik wel mijn gewicht drastisch aan het verlagen ben.. niet voor anderen, maar voor mezelf! Ik ben tevreden just the way I am. Maar wat kilo's minder mogen wel
Natuurlijk moet je er niet verslonsd bij lopen, doe niet te strakke kleren aan als je echt onzeker bent over jezelf, en word wat zelfverzekerder.
Als jij zelfverzekerder overkomt, zullen de gesprekken ook heel anders gaan dan... uuhm.. hey! .. doodse stilte... bloos bloos.. twijfel twijfel..
Wel moet ik zeggen dat ik wel mijn gewicht drastisch aan het verlagen ben.. niet voor anderen, maar voor mezelf! Ik ben tevreden just the way I am. Maar wat kilo's minder mogen wel
maandag 6 januari 2014 om 10:09
Net zoals niet alle mannen op superslanke dames vallen, zijn er ook vrouwen die graag " iets vast te houden" hebben.
Ik zelf zie ook liever een wat grover gebouwde man. Mag best een spekrandje aanzitten, zolang het maar niet blubbert. Zo'n afgetrainde spierbundel vind ik niks aan. Maar zoals je hier al leest,
gaat het zeker niet alleen om het lichaam, maar vooral om het
karakter, wie je bent en wat je uitstraalt.
Ik zelf zie ook liever een wat grover gebouwde man. Mag best een spekrandje aanzitten, zolang het maar niet blubbert. Zo'n afgetrainde spierbundel vind ik niks aan. Maar zoals je hier al leest,
gaat het zeker niet alleen om het lichaam, maar vooral om het
karakter, wie je bent en wat je uitstraalt.
maandag 6 januari 2014 om 18:03
beste kevintjee, in mijn ervaring willen vrouwen graag een Kerel. Niet een 'beste vriendin die toevallig in het lichaam van een aardige jongen die zo goed kan luisteren terecht gekomen is'. Dat jij je heil zoekt op notabene het viva forum om deze vraag beantwoord te krijgen is veelzeggend. Met deze houding wordt jij voor de rest van je leven gefriendzoned. Ga even aan je vrienden ( de mannen daarvan ) vragen hoe zij aan de vrouw raken. Dan krijg je beter advies. En je avatar fototje is wat klein, maar volgens mij zie je er prima uit. Daar ligt het niet aan hoor.
maandag 6 januari 2014 om 18:19
Ik hou juist niet van hele slanke mannen. Van mij mag hij wel een beetje spek hebben. Mijn vriend heeft nu die wat ouder aan t worden is ook een beetje een buikje gekregen en ik vind het wel wat hebben. Maar hij is gewoon helemaal wat groter en breder,ik hou daar juist van. Inderdaad 'iets om vast te houden' Ik hoef niet zo nodig zo'n slank getraind ding. Het gaat gewoon om hoe je verder bent en doet.
woensdag 8 januari 2014 om 20:39
Volgens mij zit het probleem hem in waar je zelf al antwoord geeft.
Ze zien je als een gewone vriend.
Omdat je je zo gedraagd.
Ze zien je als een broer of een gewone vriend.
Je laat blijkbaar niet echt blijken wanneer je iemand leuk vind of niet duidelijk genoeg voor de dame in kwestie.
Je hebt het ook over het breed zijn.
Het is niet de juiste instelling om te denken, ik ben breed dus vallen vrouwen op me.
Met die houding word het ook niks.
Gewoon normaal jezelf zijn en goed laten blijken wanneer je iemand leuk vind.
Ze zien je als een gewone vriend.
Omdat je je zo gedraagd.
Ze zien je als een broer of een gewone vriend.
Je laat blijkbaar niet echt blijken wanneer je iemand leuk vind of niet duidelijk genoeg voor de dame in kwestie.
Je hebt het ook over het breed zijn.
Het is niet de juiste instelling om te denken, ik ben breed dus vallen vrouwen op me.
Met die houding word het ook niks.
Gewoon normaal jezelf zijn en goed laten blijken wanneer je iemand leuk vind.