orale seks
zondag 27 november 2011 om 21:25
Hey iedereen. Ik heb een super leuke vriend, we zijn nu een jaar samen. De sex is geweldig, maaaaar.. Ik hou super erg van orale sex. Ik heb hem pas 3 keer gepijpt, alle drie de keren waren we dronken haha. Hij heeft mij nog nooit gebeft.. We zijn okk niet zulke praters qua sex, dats ook het probleem denk ik. Ik denk dat hij te verlegen is om daar opeens mee te beginnen, soms geeft ie me wel een "speels" kusje daar beneden maar dat was het dan ook -___- we praten niet veel over sex want het gaat altijd vanzelf behalve met dit onderwerp dus. Nu is mijn vraag: hoe kan ik dit onderwerp het beste aansnijde, en zodat het niet ongemakkelijk word? Xx
zondag 27 november 2011 om 21:39
zondag 27 november 2011 om 21:43
quote:stankervision schreef op 27 november 2011 @ 21:39:
Klopt.. We hebben meestal niet lang voorspel omdat we elkaar zo graag willen. En zoals ik al zei we hebben t niet vaak over sex.
*denkt opeens aan de slogan 'seks is meer dan recht op en neer*
Maar seks is dus geen orale seks bij jullie, want er moet geneukt worden en dan heb je geen gelegenheid meer voor wat anders?
Klopt.. We hebben meestal niet lang voorspel omdat we elkaar zo graag willen. En zoals ik al zei we hebben t niet vaak over sex.
*denkt opeens aan de slogan 'seks is meer dan recht op en neer*
Maar seks is dus geen orale seks bij jullie, want er moet geneukt worden en dan heb je geen gelegenheid meer voor wat anders?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 27 november 2011 om 21:45
zondag 27 november 2011 om 21:57
Heb nooit gezegd niet DURVEN. De seks is goed, dit is alleen een dingetje wat ontbreekt en nog moet komen misschien, de seksbis tot nu toe gewoon nog zo goed dat we niet eens perse iets nieuws nodig hebben, IK wou t wel gaan aansnijden bij hem want ik vind t gewoon lekker en leuk wist alleen niet hoe erover te beginnen. Alle mensen die van plan zijn onaardig te gaan zeuren in dit topic mogen van mijn part ff een eind gaan fietsen!
zondag 27 november 2011 om 21:59