orale seks

27-11-2011 21:25 65 berichten
Hey iedereen. Ik heb een super leuke vriend, we zijn nu een jaar samen. De sex is geweldig, maaaaar.. Ik hou super erg van orale sex. Ik heb hem pas 3 keer gepijpt, alle drie de keren waren we dronken haha. Hij heeft mij nog nooit gebeft.. We zijn okk niet zulke praters qua sex, dats ook het probleem denk ik. Ik denk dat hij te verlegen is om daar opeens mee te beginnen, soms geeft ie me wel een "speels" kusje daar beneden maar dat was het dan ook -___- we praten niet veel over sex want het gaat altijd vanzelf behalve met dit onderwerp dus. Nu is mijn vraag: hoe kan ik dit onderwerp het beste aansnijde, en zodat het niet ongemakkelijk word? Xx
Alle reacties Link kopieren
Tegen hem zeggen dat je het erg lekker vindt als hij je 'daar speels een kusje geeft'.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Als jij hem lekker aan het pijpen bent, overstappen naar "en nu jij bij mij"?
Je houdt super erg van orale seks, maar je hebt hem pas 3x gepijpt in een jaar tijd?
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 27 november 2011 @ 21:33:

Je houdt super erg van orale seks, maar je hebt hem pas 3x gepijpt in een jaar tijd?

Misschien is het net zoals kaviaar: sommige mensen vinden het super erg lekker, maar eten het zelden
Klopt.. We hebben meestal niet lang voorspel omdat we elkaar zo graag willen. En zoals ik al zei we hebben t niet vaak over sex.
Kaarsjes aan, massage, lekkere pijpbeurt geven en dan op zijn hoofd gaan zitten
Whahaha onaangekondigd op zn hoofd gaan zitten inene??
quote:stankervision schreef op 27 november 2011 @ 21:39:

Klopt.. We hebben meestal niet lang voorspel omdat we elkaar zo graag willen. En zoals ik al zei we hebben t niet vaak over sex.

*denkt opeens aan de slogan 'seks is meer dan recht op en neer*

Maar seks is dus geen orale seks bij jullie, want er moet geneukt worden en dan heb je geen gelegenheid meer voor wat anders?
Uhu dat is ook hetgeen wat ik jammer vind
(Oh gelukkig! Het gaat echt over orale sex tussen twee mensen.... Na de schok van het topic van gisteren durfde ik amper te kijken... )

Ik sluit me aan bij Bellissima en Calvijn: zelf beginnen!
Tsja ik weet niet zo goed wat voor advies ik je moet geven.. Ik heb eigenlijk allleen maar de ervaring dat mannen tussen mijn benen duiken tijdens de seks. Me gek willen maken en willen laten genieten...... Hoe oud zijn jullie? Heeft hij ervaring?
Ja wat belissima zei is een goed idee
Ik ben 18 hij 20 ik heb wel veel ervaring, van hem weet ik zijn precieze geschiedenis in het seksleven niet haha maar wel redelijk denk ik anders kon ie niet zo goed zijn in bed de 1e keer gelijk!
Goed zijn in bed is in mijn ogen toch wel met een befpartij waarvan ik tegen het plafond ga

Ik zou het ook heel genant vinden om dit bespreekbaar te maken, maar je kan het toch best eens vragen?
Pff, je bent 18, hebt een jaar een relatie, veel ervaring en houdt van pijpen wat je in dat jaar pas 3x gedaan hebt. Daarbij durven jullie blijkbaar niet over de sex te praten.

Er zijn van die dingen die ik niet begrijp, dit is er 1 van.
Naa vind ik niet, maar na een jaartje begint het wel een beetje te knagen. Ja ik ga t ook gwn doen zoals belissima het zei
'Lieverd, ik zou het fijn vinden als je mij een keer beft.'

Klaar. Slotje.
quote:stankervision schreef op 27 november 2011 @ 21:41:

Whahaha onaangekondigd op zn hoofd gaan zitten inene??Waarom niet? Doe eens gek
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 27 november 2011 @ 21:54:

[...]

Waarom niet? Doe eens gek En daarna op zijn been en hem strak aankijken. Heel geil.
Heb nooit gezegd niet DURVEN. De seks is goed, dit is alleen een dingetje wat ontbreekt en nog moet komen misschien, de seksbis tot nu toe gewoon nog zo goed dat we niet eens perse iets nieuws nodig hebben, IK wou t wel gaan aansnijden bij hem want ik vind t gewoon lekker en leuk wist alleen niet hoe erover te beginnen. Alle mensen die van plan zijn onaardig te gaan zeuren in dit topic mogen van mijn part ff een eind gaan fietsen!
En voor alle leuke behulpzame reacties, super bedankt aan jullie heb ik heel wat ;)
quote:stankervision schreef op 27 november 2011 @ 21:57:

Alle mensen die van plan zijn onaardig te gaan zeuren in dit topic mogen van mijn part ff een eind gaan fietsen!Randje fietsen?
Op zijn been???
quote:himalaya schreef op 27 november 2011 @ 21:56:

[...]

En daarna op zijn been en hem strak aankijken. Heel geil.

Dat heet beenseks, TO..

Maar even eerlijk... In mijn ogen is seks zonder voorspel en elkaar verleiden en verwennen dus geen goede seks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven