orale seks

27-11-2011 21:25 65 berichten
Hey iedereen. Ik heb een super leuke vriend, we zijn nu een jaar samen. De sex is geweldig, maaaaar.. Ik hou super erg van orale sex. Ik heb hem pas 3 keer gepijpt, alle drie de keren waren we dronken haha. Hij heeft mij nog nooit gebeft.. We zijn okk niet zulke praters qua sex, dats ook het probleem denk ik. Ik denk dat hij te verlegen is om daar opeens mee te beginnen, soms geeft ie me wel een "speels" kusje daar beneden maar dat was het dan ook -___- we praten niet veel over sex want het gaat altijd vanzelf behalve met dit onderwerp dus. Nu is mijn vraag: hoe kan ik dit onderwerp het beste aansnijde, en zodat het niet ongemakkelijk word? Xx
Alle reacties Link kopieren
quote:rakim schreef op 27 november 2011 @ 22:26:

[...]

Hahaha nou ok, twee jaar en zes maanden ofzo dan ;)Hahaha, ok, dat klinkt al een stuk aannemelijker
quote:TheEmpress schreef op 27 november 2011 @ 22:18:

Maar ster, heb jij dan ook orale seks als je voor de 1e of 2e keer met iemand vrijt?

Ik vind dit zelf namelijk zo intiem dat ik dat soort handelingen pas echt doe wanneer de relatie iets verder gevorderd is. Stom misschien, en ik kan het ook niet helemaal beredeneren, maar het voelt anders niet goed. Ik heb trouwens geen bezwaar als de heer in kwestie het gelijk bij mij doet. Sja, haha, wat krom hè. Ik snap het eigenlijk ook niet.Dat heb ik nou totaal niet. Ik ben eerder van niet gelijk neuken, dat vind ik intiem. Ik heb in ieder geval ook een intimiteitsvolgorde..
quote:yezka schreef op 27 november 2011 @ 22:17:

[...]

Iets met een hond en leverworst en een vrouw die bij haar man tekort kwam... :puke:Jakkes!
quote:rakim schreef op 27 november 2011 @ 22:29:

[...]

Dat heb ik nou totaal niet. Ik ben eerder van niet gelijk neuken, dat vind ik intiem. Ik heb in ieder geval ook een intimiteitsvolgorde..Beffen/PijpenLeverworst/HondNeuken
Achja de een is meer opener opgesteld dan de ander hé
quote:Yvonne77 schreef op 27 november 2011 @ 22:32:

[...]

Beffen/PijpenLeverworst/HondNeuken
quote:Yvonne77 schreef op 27 november 2011 @ 22:32:

[...]

Beffen/PijpenLeverworst/HondNeuken

Die van mij is:

1. Pijpen

2. Vingeren

3. Neuken

4. Beffen

5. Wanken

6. Samen sudoku'en

7. Knuffelen (als er echt niets anders te doen is en 1 t/m 6 op een of andere manier niet mogelijk is)
Uhem....wat is wanken????

Verders vind ik neuken veel meer intiem als pijpen en beffen en ik knuffel alleen met mensen waar ik dus echt van hou!! Da's iets anders als seks.
It's never too late start living!
quote:leen65 schreef op 27 november 2011 @ 23:48:

Uhem....wat is wanken????

Verders vind ik neuken veel meer intiem als pijpen en beffen en ik knuffel alleen met mensen waar ik dus echt van hou!! Da's iets anders als seks.Wanken is geen Nederlands woord, dus geen schande dat je het niet kent. Maar het betekent rukken/trekken/masturberen en nog meer van dat moois.Tja.
quote:TheEmpress schreef op 27 november 2011 @ 22:18:

Maar ster, heb jij dan ook orale seks als je voor de 1e of 2e keer met iemand vrijt?

Ik vind dit zelf namelijk zo intiem dat ik dat soort handelingen pas echt doe wanneer de relatie iets verder gevorderd is. Stom misschien, en ik kan het ook niet helemaal beredeneren, maar het voelt anders niet goed. Ik heb trouwens geen bezwaar als de heer in kwestie het gelijk bij mij doet. Sja, haha, wat krom hè. Ik snap het eigenlijk ook niet.

Ik zie je berichtje nu pas .

Het hangt er een beetje vanaf in wat voor setting.. Het aantal 'echte' one night stands dat ik heb gehad is op één hand te tellen (die ik nog nooit eerder had gezien dus) en veel andere bedpartners kende ik al van tevoren. Viavia ofzo. Dan voelt het anders denk ik?
quote:ster89 schreef op 28 november 2011 @ 00:22:

[...]

Ik zie je berichtje nu pas .

Het hangt er een beetje vanaf in wat voor setting.. Het aantal 'echte' one night stands dat ik heb gehad is op één hand te tellen (die ik nog nooit eerder had gezien dus) en veel andere bedpartners kende ik al van tevoren. Viavia ofzo. Dan voelt het anders denk ik?

Nee, die categorie schaar ik ook onder one-night-stands. Voor mij is een ONS wanneer je afspreekt voor de lol eens seks te hebben, seksdate, zonder dat er sprake is van verliefdheid/liefde/relatie/kans op relatie.

Maar bedankt voor je antwoord, waarschijnlijk ben ik daar dan wat afwijkend in

En wanken, eerlijk gezegd had ik daar ook nog nooit van gehoord, aarrghh, word ik nu oud?
Ik had er ook nooit van gehoord en ik ben 18.. Dus nee hoor je wordt niet oud hahaha
Ik legde wel de link met 'wanker' Kijk te veel highschool movies denk ik...
quote:stankervision schreef op 27 november 2011 @ 21:48:

Ik ben 18 hij 20 ik heb wel veel ervaring, van hem weet ik zijn precieze geschiedenis in het seksleven niet haha maar wel redelijk denk ik anders kon ie niet zo goed zijn in bed de 1e keer gelijk!

Weinig voorspel, geen oraal, niet durven praten over wat je lekker vindt?

Dat is precies mijn definitie van NIET goed zij n in bed (en dat geldt dan voor jullie beiden)
Gewoon zelf meer orale sex geven. En als het een jaar later nog niet goed is gekomen van zijn kant, er over beginnen.

Tenzij je dat niet op kan brengen, dan moet je er echt zelf over beginnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven