Orgasme tijdens voorspel

16-07-2018 21:32 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou was mijn ex niet echt een vrouw die voluit ging tijdens voorspel. Zelf heb ik nooit echt goede voorspel gehad met als resultaat een orgasme van haar of mijn kant. En nu het uit is zal het in de eventuele volgende relatie toch anders zijn en handig om te weten hoe en wat fijn is.

Dus..

Hoe ervaren jullie heren het als een vrouw haar hoogtepunt bereikt? Waar hebben jullie je op gefocused?

Hoe belangrijk is het om een vrouw, tijdens voorspel, een orgasme te bezorgen?

Maakt het een groot verschil tijdens voorspel of maakt het niet zoveel uit als je maar focust op haar plezier zodat zij haar hoogtepunten bereikt tijdens de seks?
anoniem_369277 wijzigde dit bericht op 16-07-2018 21:41
Reden: Typfout
1.01% gewijzigd
Loullah schreef:
16-07-2018 22:17
Uitstellen werkt bij mij niet en ik zou je er zelfs voor kunnen gaan haten. >:-(
Als de man juist op dat moment stopt dan verdwijnt het gevoel bij mij in zijn geheel en komt het waarschijnlijk niet meer terug.
Hier ook. Als je dat flikt kan je afstappen en is het einde vrijpartij. Vreselijk vind ik dat.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap sowieso niet zo waar die focus op dat orgasme vandaan komt. Dat kortstondige piekmoment.
Tijdens of voor de seks met een andere heb ik 80% vd tijd geen orgasme. Ik vind zoenen, knuffelen, likken etc heerlijk, maar om daarvan klaar te kunnen komen duurt me A. Te lang en is vergt B. Teveel focus op mezelf en dat orgasme. Op dat moment wil ik me juist richtingen op 'ons'.
Neuken vind ik heerlijk, ik zweef dan vaak lange tijd op het randje van orgasme, ontzettend geil, maar niet die klassieke piek. Dat mis ik dan ook niet. Als ik wel wil klaarkomen dan is extra stimulans nodig en moet ik me er even helemaal op richten.
Kortom, een orgasme zie ik meestal los van de seks met mijn man en die seks wordt er niet minder lekker van.
Alle reacties Link kopieren
thefriendlyghost schreef:
16-07-2018 21:32

Maakt het een groot verschil tijdens voorspel of maakt het niet zoveel uit als je maar focust op haar plezier zodat zij haar hoogtepunten bereikt tijdens de seks?
Dude, je hebt seks voor jezelf, niet voor haar. Je focust je op je eigen plezier en wanneer er dan ruimte over is, dan richt je je op haar plezier. In die volgorde.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Platte neuk-seks hoeft voor mij niet elke dag.
Soms een keer een lang voorspel vind ik wel eens prettig om volledig bemind en gewild te voelen. Andere dagen platte neuk-seks, helemaal fijn.
PlayingTheAngel schreef:
16-07-2018 22:53
Ik snap sowieso niet zo waar die focus op dat orgasme vandaan komt. Dat kortstondige piekmoment.
Tijdens of voor de seks met een andere heb ik 80% vd tijd geen orgasme. Ik vind zoenen, knuffelen, likken etc heerlijk, maar om daarvan klaar te kunnen komen duurt me A. Te lang en is vergt B. Teveel focus op mezelf en dat orgasme. Op dat moment wil ik me juist richtingen op 'ons'.
Neuken vind ik heerlijk, ik zweef dan vaak lange tijd op het randje van orgasme, ontzettend geil, maar niet die klassieke piek. Dat mis ik dan ook niet. Als ik wel wil klaarkomen dan is extra stimulans nodig en moet ik me er even helemaal op richten.
Kortom, een orgasme zie ik meestal los van de seks met mijn man en die seks wordt er niet minder lekker van.
Echt waar? Dus je krijgt geen orgasme tijdens seksen met je man? Dat lijkt me niet leuk
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
16-07-2018 21:48
Nou dat ja
Als een man klaarkomt tijdens het pijpen, heeft hij toch ook niet idee dat het 'maar tijdens het voorspel' was?
Meeste mannen denken dat ze dan in de hemel beland zijn
Is dat zo, of nemen "ze" er gewoon genoegen mee.....?
Alle reacties Link kopieren
Een orgasme is toch uiteindelijk een doel, voor beiden....lijkt me, en of dát nou tijdens het voorspel is of niet, het meest ideaal is samen, of iets in de buurt....
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
16-07-2018 23:08
Dude, je hebt seks voor jezelf, niet voor haar. Je focust je op je eigen plezier en wanneer er dan ruimte over is, dan richt je je op haar plezier. In die volgorde.
Dat kan ook anders liggen, haar genot is het zijne?
Alle reacties Link kopieren
Elsa1984 schreef:
16-07-2018 23:20
Echt waar? Dus je krijgt geen orgasme tijdens seksen met je man? Dat lijkt me niet leuk
Liever een halfuur 'randjefietsen' en evt samen klaarkomen dan klaarkomen tijdens het 'voorspel' (of tussenspel). Dan doe ik ook liever t licht uit.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Castor1975 schreef:
16-07-2018 23:35
Dat kan ook anders liggen, haar genot is het zijne?
Ik was al bang dat zo’n antwoord zou komen.

Ik snap de intentie, maar val niet in de valkuil om jouw seks over haar te laten gaan. That’s all.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
16-07-2018 23:37
Ik was al bang dat zo’n antwoord zou komen.

Ik snap de intentie, maar val niet in de valkuil om jouw seks over haar te laten gaan. That’s all.
Ik hoop niet dat ik nooit (meer) zo'n egoistische partner als jij in mn bed aantref.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
16-07-2018 23:43
Ik hoop niet dat ik nooit (meer) zo'n egoistische partner als jij in mn bed aantref.
Ik denk dat je niet snapt wat ik schrijf.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Apatura schreef:
16-07-2018 23:37
Liever een halfuur 'randjefietsen' en evt samen klaarkomen dan klaarkomen tijdens het 'voorspel' (of tussenspel). Dan doe ik ook liever t licht uit.
Ik ga voor erna.
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
16-07-2018 23:45
Ik denk dat je niet snapt wat ik schrijf.
Ik ben wél benieuwd, volgens mij, snap ik 'm ook niet. Verklaar je nader alsjeblieft.....
Voorspel maakt het voornamelijk langdradig.
Alle reacties Link kopieren
Castor1975 schreef:
17-07-2018 00:15
Ik ben wél benieuwd, volgens mij, snap ik 'm ook niet. Verklaar je nader alsjeblieft.....
Wanneer je nèt iets te veel meegaat in les enjeux de la journée zou je wel eens uit het oog kunnen verliezen dat jij niet in dienst van die vrouw staat, maar dat jij een (de) man bent. De meeste vrouwen willen echt nog steeds een man, bij voorkeur eentje die ze laat klaarkomen, maar vooral eentje die man is.

Ik ga geen lappen tekst schrijven over hoe dat er dan uit moet zien, dat zoek je maar lekker zelf uit, maar hou gewoon in het oog dat jij een man bent. Daar heb je zelf niet voor gekozen, maar er is ook geen enkele reden om je te schikken naar wat volgens de (social) media gewenst mannelijk gedrag is.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
B4E schreef:
17-07-2018 00:19
Voorspel maakt het voornamelijk langdradig.
In de tweede week van je cyclus
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Vanzai schreef:
17-07-2018 00:26
In de tweede week van je cyclus
Asshole
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
17-07-2018 00:26
In de tweede week van je cyclus
Oke punt gescored :thumbsup:
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
17-07-2018 00:24
Wanneer je nèt iets te veel meegaat in les enjeux de la journée zou je wel eens uit het oog kunnen verliezen dat jij niet in dienst van die vrouw staat, maar dat jij een (de) man bent. De meeste vrouwen willen echt nog steeds een man, bij voorkeur eentje die ze laat klaarkomen, maar vooral eentje die man is.

Ik ga geen lappen tekst schrijven over hoe dat er dan uit moet zien, dat zoek je maar lekker zelf uit, maar hou gewoon in het oog dat jij een man bent. Daar heb je zelf niet voor gekozen, maar er is ook geen enkele reden om je te schikken naar wat volgens de (social) media gewenst mannelijk gedrag is.
Bedankt voor je uitleg. Ik ben het er niet mee eens, ervaring doet blijken dat mijn genot, en dat maakt het voor mij ook plezieriger, het genot van mn partner er wél degelijk toe doet....
Alle reacties Link kopieren
Met een in beter Nederlands geformuleerde zin zou ik misschien snappen wat je bedoelt.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
17-07-2018 01:07
Met een in beter Nederlands geformuleerde zin zou ik misschien snappen wat je bedoelt.
Wat bedoel jij er eigenlijk mee dat je je als een man moet gedragen? Dat je niets om het genot/orgasme van die ander moet geven en alleen voor jezelf gaat?
...
Alle reacties Link kopieren
Quaintrelle schreef:
17-07-2018 01:19
Wat bedoel jij er eigenlijk mee dat je je als een man moet gedragen? Dat je niets om het genot/orgasme van die ander moet geven en alleen voor jezelf gaat?
Een man neemt, een vrouw wordt genomen. Zo heeft OLH ons nu eenmaal geschapen, dat is niemands schuld. Nu wil je als man je vrouw uiteraard plezieren (wanneer je haar niet wilt verliezen), maar dat doe je niet door jezelf als haar slaafje op te stellen want dat gaat weer te veel tegen de natuur in waar niemand blij van wordt. Daarbij opgeteld dat vrouwen gelukkiger worden van shoppen dan van seks, blijft er voor de man die zijn vrouw tevreden wil houden niets anders over dan uit te zoeken waar ze tevreden mee is en vervolgens zijn stinkende best te doen die voorwaarden te scheppen zonder zichzelf te verliezen.

Je verwachtte hopelijk geen eenvoudige antwoorden?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
@Elsa: 8 vd 10 keer kom ik niet klaar door de seks met mijn man. Dat is dan een keuze van mij. De seks wordt namelijk niet zomaar beter van een orgasme.
Ik geniet dan al van alles wat de seks te bieden heeft en heb geen behoefte om voor dat ene piekmoment te gaan. Eigenlijk is het geheel gewoon lekkerder dan 1 orgasme. Ik kan me helemaal verliezen in het neuken en dan is clitorale stimulatie soms afleiding. Andere keren duurt het voorspel langer en kom ik dan klaar, of besteden we tijdens de seks toch extra aandacht aan mijn clitje (vingers/trilspeeltje) en kom ik dan klaar.
Laat ik het zo zeggen, man wil me na het neuken vaak ook graag nog aan een orgasme helpen, maar dan ben ik door de seks eigenlijk bevredigd genoeg. Is ook niet vreemd, want de onderkant van de clitoris wordt beroerd tijdens de penetratie.
Vanzai schreef:
17-07-2018 01:32
Een man neemt, een vrouw wordt genomen. Zo heeft OLH ons nu eenmaal geschapen, dat is niemands schuld. Nu wil je als man je vrouw uiteraard plezieren (wanneer je haar niet wilt verliezen), maar dat doe je niet door jezelf als haar slaafje op te stellen want dat gaat weer te veel tegen de natuur in waar niemand blij van wordt. Daarbij opgeteld dat vrouwen gelukkiger worden van shoppen dan van seks, blijft er voor de man die zijn vrouw tevreden wil houden niets anders over dan uit te zoeken waar ze tevreden mee is en vervolgens zijn stinkende best te doen die voorwaarden te scheppen zonder zichzelf te verliezen.

Je verwachtte hopelijk geen eenvoudige antwoorden?

Hoezo? Veel simplistischer dan wat je schrijft wordt het niet toch?

Altijd fijn als iemand weer even de regels uitlegt van de natuur en hun lieve heer. Weten we tenminste weer hoe de wereld in elkaar steekt en hoe je je hoort te gedragen. En hoeven we ons ook niet meer zo druk te maken over mensen die denken dat het misschien anders zou kunnen werken; die weten immers niet beter. Gelukkig is dit nu weer even gecorrigeerd.

Nou, ik ben blij dat we er uit zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven