Orgasme tijdens voorspel

16-07-2018 21:32 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou was mijn ex niet echt een vrouw die voluit ging tijdens voorspel. Zelf heb ik nooit echt goede voorspel gehad met als resultaat een orgasme van haar of mijn kant. En nu het uit is zal het in de eventuele volgende relatie toch anders zijn en handig om te weten hoe en wat fijn is.

Dus..

Hoe ervaren jullie heren het als een vrouw haar hoogtepunt bereikt? Waar hebben jullie je op gefocused?

Hoe belangrijk is het om een vrouw, tijdens voorspel, een orgasme te bezorgen?

Maakt het een groot verschil tijdens voorspel of maakt het niet zoveel uit als je maar focust op haar plezier zodat zij haar hoogtepunten bereikt tijdens de seks?
anoniem_369277 wijzigde dit bericht op 16-07-2018 21:41
Reden: Typfout
1.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
17-07-2018 17:25
:rofl:

Wat zit je nou toch te giebelen ?
Je hebt ooit ergens een klok horen luiden en denkt nu dat je alles over de muziek weet ?
nounou
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
17-07-2018 17:29
Wat zit je nou toch te giebelen ?
Je hebt ooit ergens een klok horen luiden en denkt nu dat je alles over de muziek weet ?
Slechte verliezer ben je :P
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
zazamaenade schreef:
17-07-2018 17:23
Wegens kokend bloed (en niet door opwinding) meed ik dit topic maar. Wat een treurigheid lees ik hier toch weer.
Waar word je treurig van dan Zaza? Er zijn toch best interessante dingen geschreven?
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
17-07-2018 21:01
Waar word je treurig van dan Zaza? Er zijn toch best interessante dingen geschreven?

Waar ik treurig van word is dat TO blijkbaar denkt in 'voorspel' en 'hoofdspel' (of zoiets). Ik dacht toch echt dat dit soort jaren 50 gedachten over seks zo langzamerhand uitgestorven waren. 'Voorspel' is dus blijkbaar nog steeds voor sommige mannen iets wat men doet om een vrouw op te winden zodat ze het 'hoofdgerecht' wil consumeren.
Terwijl ik het zo beleef, en volgens mij met mij veel mensen, mannen en vrouwen, dat je seks hebt, en je doet allerlei dingen om de ander op te winden, én om zelf opgewonden te raken. Soms overlapt dat elkaar niet helemaal, en dat geeft niet, zolang je maar niets doet wat je echt saai of weerzinwekkend vindt.
Over het belang van een orgasme kun je natuurlijk lang discussiëren en dat is best interessant.

Ik vraag me af hoe TO denkt dat twee vrouwen of twee mannen seks hebben. Hebben zij in zijn ogen dan alleen 'voorspel' ?
Voor mij is voorspel eigenlijk alleen wat je doet wanneer je je kleding nog aanhebt, of als je in gezelschap bent, op een feestje of zo, en elkaar wat loopt te plagen of uitdagen.

Waar ik ook treurig van wordt is dat Vanzai, en de reacties op hem, zo het topic overheersen, terwijl ik in zijn reacties voornamelijk provocatie lees (en niet alleen hier). Het is een relatief nieuwe nick, maar geen nieuwe forummer, dat is alles wat ik erover wil zeggen.
Ik vind het jammer dat er zoveel cynisme en bitterheid spreekt uit zijn posts en dat dat zo'n invloed heeft op een topic.
Dat is natuurlijk alleen maar hoe ik dit opvat.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
17-07-2018 17:20
Dat vrouwen liever shoppen dan seksen heb ik eens gehoord en je weet het; een goed verhaal moet je niet checken 😉

Ik weet trouwens niet wat je bedoelt met die stoere praatjes waar je aan refereert. Ik weet wel dat je je vergist; er is niet één manier om ‘vrouwen’ op te winden. Ik heb wel eens een keer een vrouw gehad, of misschien 2 of 3 en surprise surprise; ze zijn allemaal anders.

En nee, lang niet alle vrouwen worden geil van een man die eerst het hele huishouden doet, vervolgens kookt en daarna de afwas doet om vervolgens van zachte strelingen via beffen in een gelijkwaardig en feministisch verantwoord standje met hun vrouw de liefde te bedrijven. Geloof het of niet, maar er zijn genoeg vrouwen die bezeten willen worden door hun man. Dat hij met hun doet wat hij wil, wanneer hij wil, waar hij wil. Dát vinden ze geil.

En alles er tussenin uiteraard.
Ik zou als ik jou was voorlopig maar even uit Zweden wegblijven.... :facepalm:
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Alle reacties Link kopieren
Lelietje-van-Dalen schreef:
17-07-2018 21:55
Ik zou als ik jou was voorlopig maar even uit Zweden wegblijven.... :facepalm:
Welnee. Ik ga er alleen niemand neuken. Een overheid die meent mensen te moeten voorschrijven hoe ze seks moeten hebben ga ik niet tarten. Zij hebben een onuitputtelijke voorraad geld om hun wetten af te dwingen, ik heb gewoon mezelf en een paar kinderen te onderhouden.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
17-07-2018 21:34

Waar ik ook treurig van wordt is dat Vanzai, en de reacties op hem, zo het topic overheersen, terwijl ik in zijn reacties voornamelijk provocatie lees (en niet alleen hier). Het is een relatief nieuwe nick, maar geen nieuwe forummer, dat is alles wat ik erover wil zeggen.
Ik vind het jammer dat er zoveel cynisme en bitterheid spreekt uit zijn posts en dat dat zo'n invloed heeft op een topic.
Dat is natuurlijk alleen maar hoe ik dit opvat.
Correct. Feitelijk zeg ik niets anders dan jij (in je laatste post pas, trouwens), maar je vindt het wel nodig om mij in het kolenhok te stoppen. En dan ben ik degene die jou treurig maakt? Get a life and lose the ego.
anoniem_370120 wijzigde dit bericht op 17-07-2018 22:11
0.61% gewijzigd
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Het is heerlijk een vrouw een heerlijk voorspel te geven waar ze op klaar komt als hoogtepunt zodat ze vervolgens lekker bovenop mag en zich mag laten gaan voor het volgende hoogtepunt
Alle reacties Link kopieren
Elsa1984 schreef:
16-07-2018 23:20
Echt waar? Dus je krijgt geen orgasme tijdens seksen met je man? Dat lijkt me niet leuk
Da’s niet zo vreemd hoor. Aangezien je klit niet IN je poes zit.

TO; zoals je in de reacties kan lezen, is elke vrouw weer anders. Je zult elkaar moeten ontdekken. Neem daar de tijd en energie voor!
Bas37 schreef:
17-07-2018 22:10
Het is heerlijk een vrouw een heerlijk voorspel te geven waar ze op klaar komt als hoogtepunt zodat ze vervolgens lekker bovenop mag en zich mag laten gaan voor het volgende hoogtepunt
Beuh als mijn man zou zeggen dat ik lekker bovenop mag, dan droog ik gelijk op.
Ow schatje...ga jij maar eens lekker bovenop. Brrr.
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
17-07-2018 21:34
Waar ik treurig van word is dat TO blijkbaar denkt in 'voorspel' en 'hoofdspel' (of zoiets). Ik dacht toch echt dat dit soort jaren 50 gedachten over seks zo langzamerhand uitgestorven waren. 'Voorspel' is dus blijkbaar nog steeds voor sommige mannen iets wat men doet om een vrouw op te winden zodat ze het 'hoofdgerecht' wil consumeren.
Terwijl ik het zo beleef, en volgens mij met mij veel mensen, mannen en vrouwen, dat je seks hebt, en je doet allerlei dingen om de ander op te winden, én om zelf opgewonden te raken. Soms overlapt dat elkaar niet helemaal, en dat geeft niet, zolang je maar niets doet wat je echt saai of weerzinwekkend vindt.
Over het belang van een orgasme kun je natuurlijk lang discussiëren en dat is best interessant.

Ik vraag me af hoe TO denkt dat twee vrouwen of twee mannen seks hebben. Hebben zij in zijn ogen dan alleen 'voorspel' ?
Voor mij is voorspel eigenlijk alleen wat je doet wanneer je je kleding nog aanhebt, of als je in gezelschap bent, op een feestje of zo, en elkaar wat loopt te plagen of uitdagen.

Waar ik ook treurig van wordt is dat Vanzai, en de reacties op hem, zo het topic overheersen, terwijl ik in zijn reacties voornamelijk provocatie lees (en niet alleen hier). Het is een relatief nieuwe nick, maar geen nieuwe forummer, dat is alles wat ik erover wil zeggen.
Ik vind het jammer dat er zoveel cynisme en bitterheid spreekt uit zijn posts en dat dat zo'n invloed heeft op een topic.
Dat is natuurlijk alleen maar hoe ik dit opvat.
Jij interpreteert dingen hoe jij dat wilt en geeft een mening vanuit jouw positie gezien. Heb mijn mening nergens over gegeven maar je kan wel dingen concluderen hoe ik denk en dingen bekijk. Aangezien ik al duidelijk aangaf hoe mijn ervaring er in is en simpele vragen heb gesteld om wegwijs te raken wat betreft vrouwen en hun seksuele voorkeuren. De do’s en dont.
Alle reacties Link kopieren
Ghost79 schreef:
17-07-2018 22:17
Da’s niet zo vreemd hoor. Aangezien je klit niet IN je poes zit.

TO; zoals je in de reacties kan lezen, is elke vrouw weer anders. Je zult elkaar moeten ontdekken. Neem daar de tijd en energie voor!

Klopt, heb het idd gelezen en zal er ook in de volgende relatie veel mee doen.
Ghost79 schreef:
17-07-2018 22:17
Da’s niet zo vreemd hoor. Aangezien je klit niet IN je poes zit.

TO; zoals je in de reacties kan lezen, is elke vrouw weer anders. Je zult elkaar moeten ontdekken. Neem daar de tijd en energie voor!
Dat is wel vreemd want seksen is meer dan neuken. En de meeste mannen zorgen er gewoon voor (dat doe je samen) dat je allebei aan je trekken komt en daar hoort een hoogtepunt wel bij vind ik. Soms niet, als het een vluggertje is ofzo. Vrouwen kunnen aanwijzingen geven, beetje sturen met de hand en de mannen voelen het vaak wel aan. Dat is mijn ervaring. Een hork gelukkig nog nooit aangetroffen. Gelijkwaardigheid is juist het mooie. En dat staat los van wie dominant is, en wie niet. Verder moet het niet te serieus zijn allemaal joh. Plezier en ontspannen zijn, creatief en open. En als mannen denken dat vrouwen liever shoppen dan seks hebben. Dan ben je een ontzettend beroerde onzekere en onervaren sekspartner. En dat is niet mannelijk/aantrekkelijk. Want vrouwen houden natuurlijk wel van seks.
Alle reacties Link kopieren
Elsa1984 schreef:
18-07-2018 23:39
Dat is wel vreemd want seksen is meer dan neuken. En de meeste mannen zorgen er gewoon voor (dat doe je samen) dat je allebei aan je trekken komt en daar hoort een hoogtepunt wel bij vind ik. Soms niet, als het een vluggertje is ofzo. Vrouwen kunnen aanwijzingen geven, beetje sturen met de hand en de mannen voelen het vaak wel aan. Dat is mijn ervaring. Een hork gelukkig nog nooit aangetroffen. Gelijkwaardigheid is juist het mooie. En dat staat los van wie dominant is, en wie niet. Verder moet het niet te serieus zijn allemaal joh. Plezier en ontspannen zijn, creatief en open. En als mannen denken dat vrouwen liever shoppen dan seks hebben. Dan ben je een ontzettend beroerde onzekere en onervaren sekspartner. En dat is niet mannelijk/aantrekkelijk. Want vrouwen houden natuurlijk wel van seks.
Welnee. Ik quotte gewoon een door een ander ooit genoemd onderzoeksresultaat.

Ik stel me trouwens op het standpunt dat gelijkwaardigheid een volkomen nietszeggende term is; mannen en vrouwen verschillen nu eenmaal fundamenteel (biologisch) van elkaar, dus wat jij verstaat onder gelijkwaardigheid is slechts jouw eigen unieke invulling van die term.

Twee mensen kunnen geen duurzame seksuele relatie met elkaar onderhouden wanneer ze niet beiden aan hun trekken komen. Hoe dat ingevuld wordt is echter iets tussen beide partners, niet gehinderd door hoe iemand anders vindt dat het eruit moet zien.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Vanzai schreef:
18-07-2018 23:51
Welnee. Ik quotte gewoon een door een ander ooit genoemd onderzoeksresultaat.

Ik stel me trouwens op het standpunt dat gelijkwaardigheid een volkomen nietszeggende term is; mannen en vrouwen verschillen nu eenmaal fundamenteel (biologisch) van elkaar, dus wat jij verstaat onder gelijkwaardigheid is slechts jouw eigen unieke invulling van die term.

Twee mensen kunnen geen duurzame seksuele relatie met elkaar onderhouden wanneer ze niet beiden aan hun trekken komen. Hoe dat ingevuld wordt is echter iets tussen beide partners, niet gehinderd door hoe iemand anders vindt dat het eruit moet zien.
Nou dan zeggen we toch eigenlijk hetzelfde?
Alle reacties Link kopieren
To je moet je er niet te druk om maken en als je een vriendin krijgt gewoon ontdekken wat ze fijn vind want niet alle vrouwen zijn hetzelfde....
Ik denk dat de meeste vrouwen wel van voorspel houden (je lees hier ook dat sommige dat niet allemaal nodig vinden) om in ieder geval echt geil te worden en dat kan op verschillende manieren en een orgasme krijgen kan ook tijdens voorspel en mijn ervaring is dat ik daarna wel nog graag genomen word.
Luister na haar ademhaling en probeer gewoon wat, oefening baart kunst en het telt natuurlijk ook andersom hè!
Mijn man vind het geil om mij te verwennen en ik weet ook wat hij wil en doe mij best ook voor hem en zo krijgt je vuurwerk to 😁
woepwoep wijzigde dit bericht op 27-08-2018 11:00
Reden: Typefout
11.89% gewijzigd
Brr. Een man die denkt dat pompen en zijn orgasme het hoofdspel zijn en het orgasme van de vrouw voorspel. Zegt veel over je.

Echt bizar dat er nu nog mannen en vrouwen zijn die zo denken.
Alle reacties Link kopieren
Ghost79 schreef:
17-07-2018 22:17
Da’s niet zo vreemd hoor. Aangezien je klit niet IN je poes zit.
Hoofdzakelijk wel. Wel het nieuws bijhouden :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven