Orgasme uitstellen.

18-10-2019 21:18 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn 20 jaar samen. Allebei zijn we onze eerste sexpartners.
We hebben een ok sexleven. De frequentie zou wat hoger kunnen maar sinds de kinderen er zijn is het wat afgenomen. Ik ben nu 40+ en merk dat mijn libido juist weer toeneemt. Fijn natuurlijk maar feit is dat mijn man altijd heel snel klaar komt in mij. Maakt niet uit met kort of lang voorspel. Zodra hij penetrert is het bij 1 of 2 stoten gebeurd. Ik zou wel eens wat langer van hem genieten en vraag me af hoe hij / wij het best zijn orgasme kan uitstellen. Iemand serieuze tips?
Alle reacties Link kopieren
Petra79:

Hoi Petra.
Ik wil niet de betweter uithangen, alleen wat raad geven.
Het zal sowieso lastig blijven als jullie van elkaar niet weten, wat jullie het lekkerste of meest fijne vinden, om bij elkaar te doen, mocht dit misschien de hoofdreden zijn.
Dat kan voor jou een streling in de nek misschien al zijn en bij hem een streling over de borst met bijv een nagel.
Dit omdat de sex bij jullie niet op een hoge pit stond/staat.
Misschien dat jullie meer tijd voor elkaar uit zouden kunnen trekken op het sexuele vlak???
Een weekend zonder de kids misschien???
Maak er zeker tijd voor, hoewel dat met kids in huis wel lastiger is.
Mochten jullie wel een geil moment samen vinden, maak er dan meteen gebruik van.
Maar niet meteen van: Hup, hij erop en klaarkomen maar.

Het is zeker, dat jij het initiatief moet nemen ivm dat snelle klaarkomen.
Misschien dat jij eerst uit moet gaan vinden, hoe vaak hij klaar kan komen op een dag, daar kan je tenminste wat mee.
Wie weet kan hij wel twee of drie keer per dag klaarkomen en duurt het bij die tweede of derde keer wel een stuk langer.
Dan kan je het opbouwen lijkt mij, maar de sextijd met elkaar moet dan echt wel omhoog.
Anders kom je er niet snel genoeg achter.
Misschien weet hij niet wat hem overkomt, maar jij moet dat wel te weten gaan komen, zodat hij het langer op kan gaan houden en jij er ook serieus plezier aan beleeft.
En probeer daarna steeds opnieuw als hij bijna klaarkomt, zijn orgasme op het randje af te breken, zodat hij net niet spuit.
Laat je niet verleiden met zijn smachtende ogen, om hem toch klaar te laten komen.
Loop desnoods ff weg om even wat te gaan drinken, laat hem weten dat je zo verder met hem gaat, en zo dadelijk hij mag klaarkomen.
Jij bent de baas op dat moment en jij domineert hem.
Dat is misschien ietwat vervelend voor hem, maar jij bepaalt wel wanneer hij klaar mag komen.
Dat is een manier om hem misschien het zeer snelle klaarkomen, te kunnen laten doorbreken.
Daar zullen jullie toch wat meer tijd voor uit moeten trekken, anders blijft alles het oude helaas.
Wat voor mij als man persoonlijk zeer goed heeft geholpen, was dus bovenstaande.
Wat mij ook hielp om het orgasme lang uit te kunnen stellen, was het feit dat ik onderop liggend, het veel langer vol kon houden.
Hij ligt onder en jij gaat hem berijden.
Dat werkte voor mij persoonlijk zeer goed, zeker na geklooi van mijn kant in het begin.
Ik las dat iemand anders dat ook al aan gaf hier.
Hopelijk weet hij je wel, op andere manieren ook een orgasme te geven nu.
Er gaat wel wat tijd inzitten op deze manier, maar hopelijk kunnen jullie dit dan op de duur wel opgelost hebben.
Maar zeg vooral ook zelf wat je lekker vind, dat lijkt mij.
Hij heeft wat goed te maken met jou, dat is zeker.
Alle reacties Link kopieren
Met de 'start-stop'-methode lukt het op vrij korte tijd om je orgasme wat langer uit te stellen. Meest mannen oefenen dit tijdens het masturberen.Als je voelt dat je naar een orgasme toe gaat stop je en laat je de opwinding wegvloeien en de penis zelfs terug slap worden. Dit herhaal je 3 à 4 keer en dan kom je wel klaar.
Iets wat je man zelf kan oefenen dus of jullie samen.
Komthij bij het masturberen ook zo snel?
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
28-10-2019 14:49
Er zijn geen verdere details gegeven, maar ik neem aan dat door enkel te masseren een vrouw geen serie van orgasmes bereikt. Als tijdens het masturberen handen (en voeten?) vagina binnendringen, valt dit toch ook onder penetratie.
Als jij vingeren en masturberen al of niet bij elkaar al onder penetreren indeeld begrijp ik kennelijk iets niet.
Bij mij is penetreren je penis in brengen in vagina of anus, in de mond is oraal bevredigen evenals beffen.
En helaas voor jou heb je vreselijk ongelijk een vrouw kan zelfs meerdere keren klaarkomen door UITSLUITEND masseren vaak zelfs dan WEL
en bij penetratie NIET, overigens door een massage kun je als man ook een orgasme krijgen.
Bij een orgasme bereikt door het masseren kun je ook leren om niet te ejaculeren en een lichamelijk (vele malen intenser) orgasme te hebben.
Wij doen al enkele jaren aan Tantra massages en ook Tantra seks massages en met wat je dan dus leert is dat je kunt neuken maar ook op een liefdevollere manier seks kunt hebben waarbij soms ook bondage wordt gebruikt.
Ejaculeren is bij veel mannen het punt van zo dat was het en de seksuele energie is verbruikt, bij liefdevolle seks met massage en het uitstellen van zowel het orgasme bij de man als de vrouw (kun je leren) brengt je seksleven echt naar een veel hoger niveau, het is niet van belang of je klaar komt maar hoe je een orgasme beleeft tot in de puntjes van je tenen en de toppen van je vingers je gaat letterlijk uit je dak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven