Over mannen met baarden

16-11-2019 23:32 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is aantrekkelijker, Sinterklaas of de Kerstman... ?
En ja, ik verveel me ;-)
Kerstman.
Gewoon gevoelsmatig.
Ugh beide niet.
Ik hou wel van baarden maar niet als ze grijs of wit zijn. Doe maar zwart of bruin. :flirting:
Een man met baard is in mijn ogen nooit aantrekkelijk. De meest mooie man is ineens afstotelijk als hij zijn baard laat staan.
Ik houd van mannen met baarden :heart:
Bij de kerstman of sinterklaas kan ik niet eens denken in termen van aantrekkelijk of niet. Die vallen in de categorie van o.a. Kermit de Kikker ofzo
Alle reacties Link kopieren
Geen baard of snor.

Mannen van mijn leeftijd hebben meestal geen goede kop met haar meer, daar mag dan ook het scheermes overheen.

Gewoon lekker smooth.

Afbeelding

On topic. Sinterklaas. :)
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Hier is the Santa Clause (1 t/m 3) hetgeen waar ik rond de feestdagen het meest naar uitkijk. So yeah... :rofl:
Snoesje666 schreef:
16-11-2019 23:48
Geen baard of snor.

Mannen van mijn leeftijd hebben meestal geen goede kop met haar meer, daar mag dan ook het scheermes overheen.

Gewoon lekker smooth.

Afbeelding

On topic. Sinterklaas. :)
OMG nee, ik vind kale mannen echt onaantrekkelijk. Kale mannen met baard vind ik de meest onaantrekkelijke mannen die er zijn.
Zie hier het verschil tussen mannen en vrouwen die zich vervelen en seksuele fantasietjes op het forum delen:

Mannen delen een fantasieverhaaltje over gewillige vrouwen.
Vrouwen delen gewillig een verhaaltje over fantasiemannen.
SHIFTY schreef:
17-11-2019 00:05
Zie hier het verschil tussen mannen en vrouwen die zich vervelen en seksuele fantasietjes op het forum delen:

Mannen delen een fantasieverhaaltje over gewillige vrouwen.
Vrouwen delen gewillig een verhaaltje over fantasiemannen.
Nou echt niet. Als je het hebt over mannen met baarden dan ga ik niet fantaseren over seks. Juist niet.
Blondie456 schreef:
17-11-2019 00:10
Nou echt niet. Als je het hebt over mannen met baarden dan ga ik niet fantaseren over seks. Juist niet.

Ik zeg niet dat jij moet fantaseren over mannen met baarden om een vrouw te zijn hè
Als jij wil fantaseren over gladde kinnen dan mag dat ook.
Ik weet niet hoeveel vrouwen het weten, ik zie het althans nooit genoemd worden: veel mannen laten hun baard staan als ze niet zelf-verzekerd zijn, zich schamen of zich onaantrekkelijk voelen mbt hun kin en kaaklijn.

Natuurlijk bij lange na niet allemaal maar veel mannen met zo een profiel:

https://i.imgur.com/Lw9MOZF.jpg

of

https://i.imgur.com/SctVOU7.png

Laten hun baard staan om de impressie te geven van een grotere kin/kaaklijn
Ik fantaseer eigenlijk nergens meer over. Mee van de laatste dingen die mijn man zei voor hij overleed was van je moet niet alleen blijven want daar ben je het type vrouw niet voor. En weet je, ik ben zelf ook niet meer zo mooi als vroeger maar ik vind mannen van rond mijn leeftijd niet aantrekkelijk. Dus ik blijf alleen.
Alle reacties Link kopieren
Geen van twee, ze zijn oud grijs, toch liever een iets wat jongere baardman wat meer naar mijn smaak.
:D
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
17-11-2019 00:57
Ik fantaseer eigenlijk nergens meer over. Mee van de laatste dingen die mijn man zei voor hij overleed was van je moet niet alleen blijven want daar ben je het type vrouw niet voor. En weet je, ik ben zelf ook niet meer zo mooi als vroeger maar ik vind mannen van rond mijn leeftijd niet aantrekkelijk. Dus ik blijf alleen.
Doe als Bridget.
Er zijn nog wel aantrekkelijke mannen van rond de 50 hoor. George Clooney, Hugh Grant, Pierce Brosnan. Brad Pitt, alhoewel ik persoonlijk daar niet veel aan vind. Oh ja en Prins Maurits. Jeroen Pauw?
Allemaal zonder baard :-D
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Bob Sikkes! Daar zou ik het ook nog wel op kunnen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
17-11-2019 01:14
Doe als Bridget.
Er zijn nog wel aantrekkelijke mannen van rond de 50 hoor. George Clooney, Hugh Grant, Pierce Brosnan. Brad Pitt, alhoewel ik persoonlijk daar niet veel aan vind. Oh ja en Prins Maurits. Jeroen Pauw?
Allemaal zonder baard :-D
Dank je lieverd maar van deze mannen word mijn vagina niet nat.
Alle reacties Link kopieren
syntax18 schreef:
17-11-2019 00:51
Ik weet niet hoeveel vrouwen het weten, ik zie het althans nooit genoemd worden: veel mannen laten hun baard staan als ze niet zelf-verzekerd zijn, zich schamen of zich onaantrekkelijk voelen mbt hun kin en kaaklijn.

Natuurlijk bij lange na niet allemaal maar veel mannen met zo een profiel:

https://i.imgur.com/Lw9MOZF.jpg

of

https://i.imgur.com/SctVOU7.png

Laten hun baard staan om de impressie te geven van een grotere kin/kaaklijn
Ja dat idee had ik ook.

Eerste trouwens niks mis mee (trekt alleen een raar gezicht?)
Hello, can you hear me?
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
16-11-2019 23:35
Een man met baard is in mijn ogen nooit aantrekkelijk. De meest mooie man is ineens afstotelijk als hij zijn baard laat staan.
Ik ben het niet vaak met je eens, maar deze keer volkomen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Jongere mannen met baarden: ik hou ervan! Lang haar of juist een biljartbal kan ik ook heel aantrekkelijk vinden, ligt echt aan het totaalplaatje inclusief uitstraling.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat prikt, ruikt vies na elke maaltijd en het maakt hem minder zichtbaar.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ook tattoos en sportschoolspieren vinden de mannen zelf heel sexy waar vrouwen vaak denken dat hij dat beter achterwege had kunnen laten. Alsmede de grootte van hun piemel en stoere praat. Ik denk dat ik een baard dan minder vervelend vind want dat is nog snel te verwijderen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik vind zelfs Wim-Lex er op vooruitgegaan met baard. Terwijl ik niet eens op mannen val.
Dus dat zegt wel wat.
Mannen met korte verzorgde baard vind ik wel leuk. Dat is veranderd sinds huidige vriend want daarvoor moest ik er niets van hebben. Vriend is aan de stevige kant dus een beetje onderkin, die baard staat dan beter.

Maar een lange baard of onverzorgd niet en Seneca Crane-verzorgd is dan weer teveel van het goede.

De kerstman dan maar, maar beroerde keuze uit die twee.
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
17-11-2019 08:06
Ik vind zelfs Wim-Lex er op vooruitgegaan met baard. Terwijl ik niet eens op mannen val.
Dus dat zegt wel wat.
Dat vind ik idd een twijfelgeval. Toch treurig dat je je gelaatstrekken een beetje moet maskeren om er beter uit te zien. Ik zeg overigens niet dat ik hem ongeschikt vind voor zijn baan maar hij heeft zijn uiterlijk tegen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven