Parenclub in Friesland?

17-04-2008 09:51 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn op zoek naar een parenclub in het noorden van het land...maar onze zoektocht op internet heeft nog niet echt veel opgeleverd...wellicht kunnen jullie helpen?
ik woon wel in frl maar een parenclub weet ik ook niet .. een paardenclub daarentegen wel weer ...

helaas kan je niet helpen... :(
Kijk hier eens http://sexclubs-swingers.startpagina.nl/
Als je in Friesland woont, zit je tenminste al lekker centraal

voor veel clubs in Nederland.
Bestaat de Friese Naturisten Boerderij nog ?

Beneden de kindjes aan het spelen, boven papa&mama aan het spelen (na een intake-gesprek), was het ongeveer.

haha Moppetoet, nooit van die boerderij gehoord.. Was dat in de tijd van de 'sleutelclubjes'?
Volgens mij zit er geen PC in Friesland. Wel in Groningen, de Inn4love. Trouwens je steekt de afsluitdijk over en je bent zo bij Monique in Wieringerwerf. Bovendien is de Fata in Muiden ook prima te doen...qua afstand.

Wij wonen in het zuidoosten van Friesland en waren verbaast over hoe vlot je in alledrie bovengenoemde clubs bent....
Bedankt voor jullie reactie, Goes: wat voor ervaringen hebben jullie met deze clubs? Ik had die in Wieringerwerf inderdaad al op internet gevonden. Wij hebben nog geen ervaring hiermee maar zoeken iets waar we rustig rond kunnen kijken en waar we langzaam kunnen "wennen" als het ware....
Nou, wij zijn in beide clubs 1 x geweest.

In Wieringerwerf is het wat drukker en dat is wel wat makkelijker 'loskomen' zal ik maar zeggen. De Inn4love was rustiger, daar moet het meer uit jezelf komen. Beide clubs vond ik qua sfeer en omgeving erg prettig. Inn4love is erg luxe, op iedere kamer boven is een bubbelbad, mooie club, heel netjes, hygienisch. Bij Monique is het ook keurig trouwens. Het verschil vond ik meer zitten in het aantal bezoekers. Als het wat drukker is gaat het wat makkelijker met contact maken en zo.....

Wij gaan zeker beide clubs nog bezoeken. Volgend weekend gaan we weer, we hebben nog niet besloten welke het dit keer wordt.....

Groetjes Goes
Wij willen er volgend weekend mss ook wel ff uit.

Zal dan Inn4Love worden omdat dat voor ons 'om de

hoek' is als het ware.
Geen oppas, dan gaan we het thuis toch gezellig maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven