Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:Prins_Joe schreef op 09 januari 2017 @ 08:19:

Wij hebben ook onze eerste echte ervaringen opgedaan in de Mystique en daar hebben we warme herinneringen aan. Maar wij gaan er juist om die reden niet echt meer terug. Het publiek is voor ons net even iets te oud.Waar gaan jullie nu naar toe dan?
Alle reacties Link kopieren
Wij vinden nu de Fun4Two leuker. Net even allemaal iets mooier, beter verzorgd en een wat gevarieerder publiek.



Wij vergelijken de Mystique altijd met een gezellige bruine kroeg en de Fun met de hippe disco.



In de Mystique kwamen we ook mannen in witte HEMA onderbroeken tegen en alles, dat hebben je in de Fun niet zo.



Maar dat is onze mening, en wij zijn alleen in die twee clubs geweest. Dit jaar gaan we de Fata ook eens uitproberen !
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
quote:1977Martin schreef op 09 januari 2017 @ 00:14:

Mijn partner en ik zijn ooit in Temptations, Beek en Donk geweest. Wij vonden het verschrikkelijk. De inrichting is mooi, maar er liepen veel mensen rond die ouder waren dan wij plus heel veel single mannen. Toen wij iets deden in een ruimte sprongen er meteen 5 mannen op om mee te gaan en eentje werd erg handtastelijk. Geen leuke ervaring. Dat was uberhaupt de eerste keer dat we in een club kwamen, dus dat we daarna nog ooit zijn geweest (naar een andere club) in een wonder.



Oh dat is echt niet leuk idd.



Ik zag wel dat bij de nieuwe club single mannen niet worden toegelaten, dat scheelt dan. Alleen welke leeftijd er zoal komt blijft dan de vraag..
Alle reacties Link kopieren
quote:Prins_Joe schreef op 09 januari 2017 @ 10:40:

Wij vinden nu de Fun4Two leuker. Net even allemaal iets mooier, beter verzorgd en een wat gevarieerder publiek.



Wij vergelijken de Mystique altijd met een gezellige bruine kroeg en de Fun met de hippe disco.



In de Mystique kwamen we ook mannen in witte HEMA onderbroeken tegen en alles, dat hebben je in de Fun niet zo.



Maar dat is onze mening, en wij zijn alleen in die twee clubs geweest. Dit jaar gaan we de Fata ook eens uitproberen !Ik lees zoveel slechte recensies over de fun... jouw ervaring is dan duidelijk anders... maar dat kan ook een persoonlijke voorkeur zijn lijkt me. ;)
Alle reacties Link kopieren
Het is maar net wat je zelf meeneemt, maar dat geldt voor alle clubs denk ik.



Het enige wat we bij Mystique minder vonden was de sterke geur van de keuken als je aan de bar zit en de gemiddelde leeftijd die iets te hoog lag voor ons.



Bij de Fun staat er een enorme chagrijn bij de deur, maar verder is het er allemaal net wat beter verzorgd, Het eetgedeelte (als je daar gebruik van maakt) is wat mooier, de ruimtes zijn net wat mooier aangekleed en het is er wat groter. Maar het publiek maakt er ook net iets meer werk van.



We hebben ons bij allebei de clubs erg vermaakt, dus het is echt een kwestie van voorkeur. Ik zou er gewoon zelfs een gaan kijken.



Wij gaan zelf niet naar clubs waar mannen alleen binnengelaten worden. Daar hebben wij dan weer slechte dingen over gehoord.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
goedenmiddag.

ik ben een getrouwde man van 40. Zit nu enorm in een sleur. Mijn wens / droom is het swingen. Paar ervaringen mee mogen hebben. Mijn vrouw staat er niet voor open. Zouden jullie het opperen om nogmaals te bespreken en dan maar de optie dat ze mij alleen laat gaan? Of is dat vragen om problemen. Wat zijn jullie ervaringen in zon open relatie?

Wil graag eens naar amai gaan.
quote:wilhelm1976 schreef op 09 januari 2017 @ 13:54:

goedenmiddag.

ik ben een getrouwde man van 40. Zit nu enorm in een sleur. Mijn wens / droom is het swingen. Paar ervaringen mee mogen hebben. Mijn vrouw staat er niet voor open. Zouden jullie het opperen om nogmaals te bespreken en dan maar de optie dat ze mij alleen laat gaan? Of is dat vragen om problemen. Wat zijn jullie ervaringen in zon open relatie?

Wil graag eens naar amai gaan.Oef, ik, denk dat dat uiteindelijk het einde van je huwelijk zou kunnen worden. Je moet hier mijnsinziens samen voor openstaan en er goed over blijven praten.
Alle reacties Link kopieren
quote:wilhelm1976 schreef op 09 januari 2017 @ 13:54:

goedenmiddag.

ik ben een getrouwde man van 40. Zit nu enorm in een sleur. Mijn wens / droom is het swingen. Paar ervaringen mee mogen hebben. Mijn vrouw staat er niet voor open. Zouden jullie het opperen om nogmaals te bespreken en dan maar de optie dat ze mij alleen laat gaan? Of is dat vragen om problemen. Wat zijn jullie ervaringen in zon open relatie?

Wil graag eens naar amai gaan.



Het opperen kan je altijd doen. Vraag je vrouw waarom ze er niet voor openstaat. Als dat echt het swingen is, kun je voorstellen om samen naar die club te gaan en alleen maar met elkaar bezig te zijn. Zo ziet ze wat een club is en hoe dat gaat e.d.



Het doorzeuren is vragen om problemen wat mij betreft. Je kunt beter bespreken waarom jij vindt dat jullie in een sleur zitten en samen kijken naar een oplossing waar jullie je beiden in kunnen vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nessa88 schreef op 09 januari 2017 @ 12:37:

[...]





Ik lees zoveel slechte recensies over de fun... jouw ervaring is dan duidelijk anders... maar dat kan ook een persoonlijke voorkeur zijn lijkt me. ;)



Waar lees je die slechte recensies dan? Over het algemeen staat de Fun goed aangeschreven. Ik heb er zelfs verschillende keren stellen uit UK getroffen die extra voor de fun over komen. Ook op duitse sites is men lovend.

Wat ik wel vaker gehoord heb is dat men de vorige eigenaars liever zag.

Persoonlijke vinden wij het de mooiste club maar goed, dat is dan inderdaad een persoonlijke voorkeur. Gezien jullie leeftijd vind ik de Fun meer bij jullie passen dan Mystique. Er komen wat meer jongeren!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:wilhelm1976 schreef op 09 januari 2017 @ 13:54:

goedenmiddag.

ik ben een getrouwde man van 40. Zit nu enorm in een sleur. Mijn wens / droom is het swingen. Paar ervaringen mee mogen hebben. Mijn vrouw staat er niet voor open. Zouden jullie het opperen om nogmaals te bespreken en dan maar de optie dat ze mij alleen laat gaan? Of is dat vragen om problemen. Wat zijn jullie ervaringen in zon open relatie?

Wil graag eens naar amai gaan.



Tja, swingen is inderdaad iets wat je samen doet en waar je allebei achter moet staan. Dat wil niet zeggen dat je het niet bespreekbaar kunt maken maar het is ook heel belangrijk hoe je het bespreekbaar maakt en wanneer.

Je hebt het over een sleur en dat vind ik zelf al veelzeggend over jullie relatie. Ik zou dat eens als allereerste aanpakken om te bespreken. Wat is de oorzaak en waar staan jullie t.o.v elkaar in jullie relatie. Waarom is seks of jullie relatie een sleur? Wanneer je nu swingen en een open relatie op tafel gooit dan kan ik me voorstellen dat je vrouw dit als beledigend of bedreigend ervaart.

Werk aan jullie relatie, praat zaken uit en probeer uit de sleur te komen. Wanneer dat goed zit en het zit tussen jullie snor dan pas is er ruimte om over swingen te praten. Maar zelfs dan nog is het heel goed mogelijk dat je vrouw dit niks vindt. Dat kan en dan kun je niets anders doen dan dat respecteren. Dat heeft mijn inziens niets te maken dat zij bepaalt hoe jullie relatie er uitziet maar swingen is iets wat je samen doet of niet. Idem dito een open relatie. Dat heeft alleen maar kans van slagen als jullie relatie hecht is en er wederzijds respect en vertrouwen is.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:wilhelm1976 schreef op 09 januari 2017 @ 13:54:

goedenmiddag.

Mijn wens / droom is het swingen. Paar ervaringen mee mogen hebben. Mijn vrouw staat er niet voor open.



Als je vrouw er niet voor open staat, wat voor een ervaringen heb je dan mogen hebben? Of stond ze er eerst wel voor open en is het haar niet bevallen?

Opnieuw aankaarten kan altijd, maar ik zou zeker niet in datzelfde gesprek de optie alleen gaan op tafel gooien. Eerder aangeven dat het wel door jouw hoofd blijft spelen.

Ik moet er ook bij zeggen dat het mijn ervaring is dat een open relatie alleen werkt als de relatie echt goed zit. Als jullie eigen seksrelatie niet je-van-het is en jij gaat buiten de deur de sterren uit de hemel neuken, dan ben ik bang dat het er thuis niet beter op gaat worden...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Nadat ik de afgelopen weken hier af en toe om advies gevraagd heb, hier mijn eerste ervaring met een parenclub. Wellicht dat een ander stel iets aan heeft.



Wij zijn zaterdag in de fata geweest. De kleding was iets wat mij erg bezig hield. Er werd gezegd "draag iets wat je niet naar je schoonouders aan zou doen" en "draag waar je je goed bij voelt". Dit klopte helemaal. De diversiteit was groot en iedereen leek zich goed te vermaken. Wij hebben alles eerst eens even rustig in ons op genomen. Drankje erbij en om ons heen kijken. We verbaasden ons over hoe relax de sfeer was. Hoe fijn het allemaal voelde. Gedurende de avond hebben we samen fata ontdekt. Bewust alleen genoten van elkaar. Op een gegeven moment wilde er een stel bij ons maar daar waren wij niet aan toe. We wisselden een blik en een simpele 'nee' van ons was genoeg. Samen van te voren heeeeeeeel veel gepraat dus we wisten wel heel goed hoe we er in stonden. Voor de zekerheid nog wel een verbaal en non-verbaal signaal afgesproken voor het geval dat we toch in een ongewenste situatie zouden komen. De vele gesprekken van te voren én de afspraken gaven mij een heel veilig gevoel. Minnaar heeft tijdens de avond, tijden onze sex, veelvuldig om zich heen gekeken en genoten van wat hij zag. Ik merkte aan hem dat het hem onwijs op wond. Ik daarentegen, heb het vooral mijn aandacht bij hem gehouden. Wat overigens helemaal niet moeilijk was.

Voor ons beide was het een avond vol goede indrukken. Iets waar we nog heel lang over na zullen praten en napret van zullen hebben. De kans is ook zeer groot dat het een vervolg krijgt. Eentje waarin ik toch ook eens wat meer om me heen ga kijken en misschien toch ook meer contact zoeken met de stellen om ons heen. Maar nu eerst ... alle indrukken laten bezinken en nagenieten.
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 09 januari 2017 @ 18:36:

[...]





Waar lees je die slechte recensies dan? Over het algemeen staat de Fun goed aangeschreven. Ik heb er zelfs verschillende keren stellen uit UK getroffen die extra voor de fun over komen. Ook op duitse sites is men lovend.

Wat ik wel vaker gehoord heb is dat men de vorige eigenaars liever zag.

Persoonlijke vinden wij het de mooiste club maar goed, dat is dan inderdaad een persoonlijke voorkeur. Gezien jullie leeftijd vind ik de Fun meer bij jullie passen dan Mystique. Er komen wat meer jongeren!O.a. Hier: https://www.start12.nl/erotiek/parenclubs/fun4two/
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor de link Nessa88. De meeste recensies zijn net na het overgaan naar de nieuwe eigenaren. Daar heb ik toen ook wel het e.e.a. van gelezen. Ik heb nu het idee dat dat wel wat bijgetrokken is. Had er ook mee te maken, denk ik, dat het allemaal net iets anders werd en dat vaste bezoekers moesten wennen aan de verandering. In onze ogen is de Fun ongeveer als Prins Joe al schreef allemaal net iets mooier als in andere clubs, zo ook het publiek.

Verder merken we wel op dat het naar een club gaan steeds gewoner wordt en dat steeds meer mensen een kijkje komen nemen. Het gevolg is dat het ook publiek trekt wat minder aandacht besteedt aan uiterlijk en verzorging. Daarnaast wordt je als club er ook op afgerekend als je durft een voordeurbeleid te hanteren. De meeste clubs durven dat al niet meer omdat dan mensen wegblijven.

Swingen is niet meer zo exclusief en niet meer zo'n eigen wereldje. Daar moeten veel swingers ook aan wennen.



In het begin vond ik of vonden mijn man en ik het belangrijk af te gaan op ervaringen van anderen. Nu denk ik dat het ook goed is om gewoon te gaan en een club met eigen ogen te zien. Zelfs dan nog kan het per avond verschillen.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:Samsams schreef op 08 januari 2017 @ 23:14:

Bij de fata morgana betaal je op zaterdag 120 euro per stel, dus dan vind ik 95 meevallen Voor een club die net start en die kleiner is als de Fun of Fata vind ik 95 euro redelijk veel. Maar misschien is het het wel waard!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
De site van fun ziet er goed uit iig. Misschien toch eens een bezoekje waard...
Hallo, wij zijn een getrouwd stel van 41 en 42. Wij denken er al een tijdje over om naar een club te gaan.

Waar en wanneer zullen wij ons het meest thuisvoelen? En dan heb ik het vooral over onze leeftijd dus.

De fata of de fun... of? En wat zouden jullie dan aanraden, de zaterdagavond of een zondagmiddag?
Alle reacties Link kopieren
quote:charliecharlie75 schreef op 10 januari 2017 @ 08:31:

Hallo, wij zijn een getrouwd stel van 41 en 42. Wij denken er al een tijdje over om naar een club te gaan.

Waar en wanneer zullen wij ons het meest thuisvoelen? En dan heb ik het vooral over onze leeftijd dus.

De fata of de fun... of? En wat zouden jullie dan aanraden, de zaterdagavond of een zondagmiddag?



Dat ligt er een beetje aan waar je voorkeur naar uit gaat. Op zaterdagavonden komen in beide clubs meer jongeren en varieert de leeftijd dus meer. Op zondagmiddag heb ik mij laten vertellen ligt de leeftijd hoger. Wij hebben geen ervaring met de zondagen.

Gezien jullie leeftijd vinden jullie op beide avonden wel aansluiting mits je dit zoekt. Op zaterdagavonden zien wij genoeg veertigers rondlopen. Zelf zijn we een stukje ouder maar we voelen ons dan echt nog wel thuis en wij lopen altijd wel mensen van onze leeftijd tegen het lijf. Wij zouden wel een zondag willen gaan maar wij combineren de clubbezoeken met overnachting en hebben geen zin de maandag extra vrij te pakken.
It's never too late start living!
Bedankt voor je antwoord.

En heb je het dan over de fun of de fata?
Alle reacties Link kopieren
Hoi charlie



Ik heb het met name over de Fun omdat we nog maar 1 keer bij de Fata geweest zijn. Echter wat ik uit verhalen van andere opmaak is dat beide clubs hier wel in overeenkomen.

Het zijn trouwens mooie clubs om de eerste stappen te zetten. Ik hoop dat het jullie goed gaat bevallen maar daar ben ik niet zo bang voor.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Beide clubs zijn geschikt voor jullie zou ik zeggen. Wij zijn in beiden geweest en het heeft allebei wel wat, de verschillen zijn niet zo groot en het hangt ook van de avond af wat voor publiek je er treft. De zaterdag is het leukst voor de eerste keer en als je het fijn vindt als het wat rustiger is kan de vrijdag ook.
Wie opent een nieuw deel? :-) Ik schrijf hier te weinig mee om dat te doen maar deze zit vol.
18e topic is geopend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven