Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 19

17-01-2019 11:31 3004 berichten
Een nieuw 19e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 18
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
03-02-2019 12:28
Lisa, gefeliciteerd met de verjaardag van Anton! Ik heb nog nooit op zondag een club bezocht, maar ik heb begrepen dat de gemiddelde leeftijd dan iets hoger ligt, en dat je in de zomer s middags fijn in de tuin kunt liggen.
Thanks en bedankt voor je reactie.

Aan wat voor gemiddelde leeftijd moet ik dan denken? 40, 50, 79.

"Iets hoger" is natuurlijk afhankelijk van je eigen leeftijd 😉
Ik bedoel meer 'iets hoger dan op zaterdagavond'. Ik ben 1x in de Fata geweest op zaterdagavond, en toen was de gemiddelde leeftijd ergens in de 30 schat ik. Op zondag(middag) zouden er meer 50ers zijn, heb ik begrepen. Maar zoals gezegd, zelf geen ervaring. En ik ben nog nooit in de Fun geweest dus daar kan ik al helemaal niets over zeggen.
Alle reacties Link kopieren
LisaAnton schreef:
03-02-2019 14:40
Thanks en bedankt voor je reactie.

Aan wat voor gemiddelde leeftijd moet ik dan denken? 40, 50, 79.

"Iets hoger" is natuurlijk afhankelijk van je eigen leeftijd 😉
Misschien te laat, zie het nu pas. Wij zijn een keer in de Fun geweest op zondag. Leeftijd liep uiteen van 30 tot halverwege 50 dachten wij. Wij als veertigers vielen met onze leeftijd in het midden.
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen opschudding in België een van de grootste en zoniet beste parenclub moet er de deuren sluiten. Circle Club moet noodgedwongen de deuren sluiten: https://www.fun4swingers.be/blog/circle ... en-sluiten
Alle reacties Link kopieren
Vervelend Nina, vaste club voor jou?
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Nee wij wonen de andere kant van België, maar het is wel een club met een zeer goede reputatie... Stond op ons lijstje om eens te doen. Of we haasten ons nog, of hopen dat ze ergens anders een doorstart kunnen maken.
Leuk topic! Met een scharrel ben ik een jaar geleden voor het eerst naar een parenclub geweest. Geweldig vond ik het! Vooral om er zo sexy bij te lopen in mooie lingerie. Alleen ik wil niet meer met hem gaan. Maar zou het juist leuk vinden om met een andere vrouw (niet per se om iets te doen hoor. Gewoon om niet alleen te gaan) ook weer een keer te gaan. Ben begin dertig maar waar vind je zo'n gelijkgestemde die mee wil? Ik zit in een appgroep voor erotische feesten en parenclubavonden met alleen vrouwen. Maar ik wil juist naar een normale parenclubavond in de fun bijvoorbeeld (heel nieuwsgierig naar deze club). Of een gigoloavond.

Gaan jullie dus echt alleen met je man? Hoe deden jullie dit toen je vrijgezel was? Ik date wel regelmatig met mannen maar met veel had ik niet de connectie of zin om daarheen te gaan.
Alle reacties Link kopieren
@moestuintje, wij gaan als stel regelmatig naar de fun. Vaak genoeg zijn er singel vrouwen die alleen naar de fun komen.

Vrouw vrouw zijn de meeste stellen wel voor in. Ik geloof 28maart, op een donderdag is er een avond voor alleen vrouwen!
Ja maar ik wil dus juist niet een vrouwenavond. Ik ken genoeg meiden die een relatie hebben en dus naar die vrouwenavonden gaan. Maar zij willen niet zonder hun vriend naar een normale parenclubavond.
Alle reacties Link kopieren
Met een stel mee gaan dan een optie?
Alle reacties Link kopieren
Veel parenclubs hebben er ook een soort van forumpje bij waar je kunt aangeven dat je een vrouw zoekt die een keer met je meegaat op een gewone avond.

Toen ik single was ging ik met mijn minnaars of idd met een vriendin. Hartstikke leuk.

Je kunt trouwens ook prima alleen gaan, je hebt in no time aanspraak!
...
Kan ik een kort glans (nep) leren rokje aan doen of is lingerie meer gepast?
Ik ben aan het oriënteren wat het leukst zou zijn..
Alle reacties Link kopieren
scandinno schreef:
05-02-2019 13:34
Kan ik een kort glans (nep) leren rokje aan doen of is lingerie meer gepast?
Ik ben aan het oriënteren wat het leukst zou zijn..
Dat ligt eraan waar je heen gaat. In sommige clubs heb je een omkleedmoment. Een leren rokje is prima voor het moment, lingerie erna. Als je je maar sexy voelt en zelfvertrouwen uitstraalt!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben alleen bekend met fun en fata. Daar is het toch 2230 sexy uitgaanskleding, kort jurkje met paar pumps eronder doe ik meestal.

Na 2230, string, bh, jarretels met kousen. Meeste lopen hierin, uiteraard in verschillende varianten.
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand toevallig ervaring met de club ultimate dream ? Zie dat die club maar op een uur rijden van ons vandaan ligt, misschien eens het proberen waard? We komen weleens in de fun en fata en regelmatig in d&a
But without the dark we'd never see the stars!
Alle reacties Link kopieren
scandinno schreef:
05-02-2019 13:34
Kan ik een kort glans (nep) leren rokje aan doen of is lingerie meer gepast?
Ik ben aan het oriënteren wat het leukst zou zijn..
Dan moet ie wel echt kort zijn, "ass out" zeg maar. Een rokje tot net boven de knie vind ik club-ongeschikt, of je moet al als Domina naar een bdsm avond gaan.
...
Alle reacties Link kopieren
Sunny07 schreef:
05-02-2019 17:53
Heeft er iemand toevallig ervaring met de club ultimate dream ? Zie dat die club maar op een uur rijden van ons vandaan ligt, misschien eens het proberen waard? We komen weleens in de fun en fata en regelmatig in d&a
Ook wel benieuwd naar. Ultimate Dream ligt voor ons op een goed te berijden afstand. Wij willen er wel eens heen maar weten niet of het een beetje drukbezochte club is. Dat we daar niet komen en er zitten 5 stellen aan de bar ofzo😁
Rooss4.0 schreef:
05-02-2019 18:15
Dan moet ie wel echt kort zijn, "ass out" zeg maar. Een rokje tot net boven de knie vind ik club-ongeschikt, of je moet al als Domina naar een bdsm avond gaan.
Dan is die ongeschikt denk ik. Eroroma heeft lingerie als dresscode... maar wil graag mijn buik beetje bedekt.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik nog wat steviger was droeg ik (deels) kanten jurkjes.
Bv zoiets: https://www.pabo.nl/set-slipdress-g-str ... /459780250

Lekkere hakjes eronder....
...
Alle reacties Link kopieren
cwdd schreef:
05-02-2019 19:41
Ook wel benieuwd naar. Ultimate Dream ligt voor ons op een goed te berijden afstand. Wij willen er wel eens heen maar weten niet of het een beetje drukbezochte club is. Dat we daar niet komen en er zitten 5 stellen aan de bar ofzo😁
Haha ja dat zou wel een beetje jammer zijn toch.. had begrepen dat het nog een vrij nieuwe club was.. mensen die er al geweest zijn, ik hoor het graag 😁
But without the dark we'd never see the stars!
Alle reacties Link kopieren
Sunny, wij hebben wel ervaring met UD. Was zelfs onze eerste club, juist gekozen vanwege de kleinschaligheid.

Schoon, overal handdoeken in overvloed, dansbare DJ's en moderne inrichting. Goed buffet maar we kwamen niet voor het eten ;-) . Aardig personeel, de receptionist geeft een rondleiding wanneer je er om vraagt.

Op Samenswingen<punt>nl staan verschillende verslagen van deze club. Wij waren er op een couples-only avond, circa 20 stellen in de leeftijd van 30 - 55 jaar. En als het in je leeftijdsgroep valt, komende zaterdag is er een 40-down feestje.
Alle reacties Link kopieren
scandinno schreef:
05-02-2019 20:16
Dan is die ongeschikt denk ik. Eroroma heeft lingerie als dresscode... maar wil graag mijn buik beetje bedekt.
Misschien is een korset, body of een catsuit (zo'n panty) iets voor je?
Scandinno, ik heb wel mensen in dit soort jurkjes gezien in Eroroma:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

of in korset

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
MC4 schreef:
05-02-2019 21:08
Sunny, wij hebben wel ervaring met UD. Was zelfs onze eerste club, juist gekozen vanwege de kleinschaligheid.

Schoon, overal handdoeken in overvloed, dansbare DJ's en moderne inrichting. Goed buffet maar we kwamen niet voor het eten ;-) . Aardig personeel, de receptionist geeft een rondleiding wanneer je er om vraagt.

Op Samenswingen<punt>nl staan verschillende verslagen van deze club. Wij waren er op een couples-only avond, circa 20 stellen in de leeftijd van 30 - 55 jaar. En als het in je leeftijdsgroep valt, komende zaterdag is er een 40-down feestje.
Bedankt het ziet er op de site ook allemaal heel netjes uit. Helaas kunnen wij as zaterdag niet anders waren we zeker een kijkje gaan nemen.

Zijn er toevallig ook al die kaarten voor de kinky party in de fun hebben gekocht? Wij gaan 23 maart naar de opening editie. Was vorig jaar echt een super leuk feest. :whip:
But without the dark we'd never see the stars!
Marana ik zie je afbeelding niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven