Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 19

17-01-2019 11:31 3004 berichten
Een nieuw 19e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 18
Ik zie zelf de eerste 2 wel maar de laatste 2 niet. Dit zijn de linkjes van de laatste 2

jurkje

https://www.miranda.nl/pub/media/catalo ... hemise.jpg

korset

https://www.miranda.nl/pub/media/catalo ... _zwart.jpg
Sunny07 schreef:
06-02-2019 07:07

Zijn er toevallig ook al die kaarten voor de kinky party in de fun hebben gekocht? Wij gaan 23 maart naar de opening editie. Was vorig jaar echt een super leuk feest. :whip:
Nog niet, maar zit er wel aan te denken. Vorige keer was het wel een mooi feest.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan naar kinky at the fun, heel benieuwd nog nooit op dit thema geweest. Wel andere kinky feestjes, heel benieuwd wat ik/wij er van ga vinden
Alle reacties Link kopieren
Marana, zijn die kleedjes voor na de dresscode?
Er is in Eroroma geen omkleedmoment, dus de dresscode geldt altijd. Ik heb er vrouwen in dat soort jurkjes zien lopen.
Dankje Marana.. een korset is ook wel iets. Maar moet ook wel beetje makkelijk aan en uit te doen zijn. Die kousen vind ik ook super maar is dat handig?

We hebben basisafspraken gemaakt voor het eerste bezoek. Hoe gingen jullie daar in de praktijk mee om?
Ik draag meestal geen kousen in een club. Als, dan holdups, geen kousenband etc. Als je graag in het bad wilt, zijn kousen niet zo handig, trekt zo lastig weer aan daarna.

Wij begonnen met kinky party's, en hadden in de praktijk geen oog voor anderen, waren alleen maar met elkaar bezig die eerste paar keer.
We hadden wel een zinnetje afgesproken waarmee het voor elkaar duidelijk zou zijn dat je het stel niet ziet zitten, zonder dat je dat direct moet zeggen binnen gehoorsafstand van dat stel. We hebben het nooit nodig gehad, maar het was wel een geruststelling om zo'n zinnetje te hebben.
Oke dat leek mij dus ook met in bad gaan..
Een codezin/woord is iets wat we nog niet hebben.
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
06-02-2019 13:59
Nog niet, maar zit er wel aan te denken. Vorige keer was het wel een mooi feest.
Ik heb ze gekocht, als je in een hotel wil blijven slapen en je bent lid van de fun, kun je vd valk mailen en krijg je korting op een kamer incl ontbijt en transfer 😏
But without the dark we'd never see the stars!
Het is vooral grappig dat veel koppels dezelfde codezin hebben.... ;)
Wij hebben geen codezin. Nooit aan gedacht, nooit gemist. Wat is de standaard zin dan? Ik ben benieuwd.
Beter om dat niet te verklappen hier natuurlijk.....
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
07-02-2019 15:09
Wij hebben geen codezin. Nooit aan gedacht, nooit gemist. Wat is de standaard zin dan? Ik ben benieuwd.
Ik-denk-dat-ik-de-cola-die-ze-hier-schenken-tóch-niet-zo-lekker-vind....
;-)
...
VelvetVolvo schreef:
07-02-2019 15:32
Beter om dat niet te verklappen hier natuurlijk.....
:clown:
Alle reacties Link kopieren
Op de dansvloer hebben we aan een blik genoeg, in erotische ruimtes is het kom we gaan wat drinken...

Dit voldoet voor ons tot nu toe
Pingpong30 schreef:
07-02-2019 16:04
Op de dansvloer hebben we aan een blik genoeg, in erotische ruimtes is het kom we gaan wat drinken...

Dit voldoet voor ons tot nu toe
Die dus ;)
Alle reacties Link kopieren
Haha, dat wist ik niet eens! Eigenlijk wel voor de hand liggend meerdere mensen het gebruiken, want zeg maar is wat anders wat niet voor ander opvalt
Sunny07 schreef:
07-02-2019 07:44
Ik heb ze gekocht, als je in een hotel wil blijven slapen en je bent lid van de fun, kun je vd valk mailen en krijg je korting op een kamer incl ontbijt en transfer 😏

Dank voor de tip, maar ik woon er niet ver vandaan. Dichterbij dan de hotels. :biggrin:

Misschien tot dan. Het is echt een leuk feestje.
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
07-02-2019 18:50
Dank voor de tip, maar ik woon er niet ver vandaan. Dichterbij dan de hotels. :biggrin:

Misschien tot dan. Het is echt een leuk feestje.
Oh dat is fijn haha voor ons is het 2u rijden dus is een overnachting wel fijn.

Misschien tot dan.
But without the dark we'd never see the stars!
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
07-02-2019 15:09
Wij hebben geen codezin. Nooit aan gedacht, nooit gemist. Wat is de standaard zin dan? Ik ben benieuwd.
Vriend en ik hebben met elkaar afgesproken ''zolang we lachen, zitten het goed. Armen gekruist over elkaar is een no go'' :P
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Ik lees al een heel poosje mee op dit forum, maar ik heb zojuist eindelijk eens een account aangemaakt.

Na wat goede gesprekken met mijn man over seksuele behoeften en voorkeuren kwam mijn mijn op het idee om eens naar een parenclub te gaan. We zijn nu 3x oo een vrijdag naar verschillende thema’s geweest naar de fata morgana.
Ik ben 29 en mijn man is 30.

De eerste keer hebben we een ontzettend leuke ervaring gehad en zijn we uiteindelijk zelfs van partner geruild ( in dezelfde ruimte). Alles was en voelde goed. Dit was toe. Ook wel echt een van de weinige Jongere stellen.

De twee keer erna hebben we samen een heerlijke avond gehad, maar het publiek viel toch steeds wat tegen... Niet helemaal waar wij naar op zoek zijn en de gemiddelde leeftijd eigenlijk net wat te hoog voor ons.

Wat is nou concreet mijn vraag:
Zijn er betere, meer geschikte clubs of avonden om naar toe te gaan voor ons, waar ook wat meer begin of midden 30 stellen zijn? 🙈

( tis een heel verhaal geworden🙈)
Resha schreef:
09-02-2019 09:32
eftijd eigenlijk net wat te hoog voor ons.

Wat is nou concreet mijn vraag:
Zijn er betere, meer geschikte clubs of avonden om naar toe te gaan voor ons, waar ook wat meer begin of midden 30 stellen zijn? 🙈
Even zoeken op party40down feestjes en je hebt leeftijdsgenoten gevonden...... ;-)

Veel plezier!
Of op zaterdag naar de Fata gaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eens naar de fun gaan, zelf begin 30, komen daar regelmatig, eigenlijk altijd wel leeftijdsgenoten.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk overigens dat relatief veel swinger-/parenclubstellen uiteindelijk uit elkaar gaan. Meer dan 'gewone' koppels. Is dat jullie ervaring?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven