Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 20

01-07-2020 19:20 1594 berichten
Een nieuw 20e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 19 seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... ges/435601
anoniem_64cfe1fa128db wijzigde dit bericht op 01-07-2020 19:46
Reden: correctie
5.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
stbabylon schreef:
14-02-2021 20:34
Ik wil alleen niet nog een jaar wachten voor ik weer naar een club kan.
Helaas is wat we willen niet altijd wat ook verstandig is :(
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Zowizo schreef:
15-02-2021 08:28
Ik kreeg gisteren een uitnodiging voor een thuis feestje met 2 dames... ik heb het afgewezen met pijn in mijn hart.

Maar misschien nodig ik ze na de nieuwe persconferentie wel hier uit, als het weer beter weer is en we meer buiten in de tuin kunnen zijn.... ach a girl can dream right? :love:
Wij hebben een afspraak voor een thuisdate met een bevriend stel staan in maart. Moet raar lopen wil dat niet doorgaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
lollypopje schreef:
15-02-2021 08:41
Helaas is wat we willen niet altijd wat ook verstandig is :(
Maar er zit wel wat meer tussen compleet onveilig en wachten tot iedereen die dat wil een vaccinatie heeft :) (gelukkig)
Rainbow140 schreef:
24-01-2021 12:00
Het boek, single vrouw in de parenclub is dan wel een aanrader om te lezen.
Veel ervaringen worden er beschreven van een dame die jarenlang in haar eentje gaat.
Ik snap je nieuwsgierigheid wel, een parenclub is dan een veilige omgeving om dingen te ontdekken in vergelijking met een vreemd iemand thuis.
Lekker anoniem en geen gedoe.
Maar je moet gelukkig hebben idd in de bekende clubs.
Partyplayers ben ik nog niet geweest maar die komt idd veel naar boven als het gaat om single mannen.
Dat boek is hier idd een aanrader.
Alle reacties Link kopieren Quote
Helaholalala schreef:
24-01-2021 16:42
Vooruitlopend op een heerlijke zomer :P heb ik vanmiddag ff gewandeld op Bussloo en het lijkt erop dat er tussen het naaktstrand en het "swingers" gedeelte op het naakstrand een scheiding is aangebracht met een hoge aardewal.
Blijkbaar gebeuren er dingen die toch enigszins aan het zicht onttrokken moeten worden :biggrin:
Even compleet off topic. Ik ga wel eens naar het naaktstrand, gewoon om naakt te zwemmen. Maar is daar serieus een “swingersgedeelte”? Hoe weet ik welk gedeelte gewoon om naakt te zonnen is? Het verklaart overigens wel het één en ander.
Bussloo heeft een normaal naturistenstrand, wel is er een gedeelte waar meer swingers liggen en die herkennen elkaar.
Wel gaat er op die plek een stuk van het strand over in extra parkeerruimte voor het saunacomplex. Waarschijnlijk verklaard dat ook de hoge aardewal waar helalolala over schreef. Ter compensatie wordt aan de andere kant van het naturistenstrand een stuk toegevoegd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wilde even op de site van Inn4love kijken, maar die site bestaat niet meer. Ik denk dat Inn4love verleden tijd is.

Nu ging het daar reeds jaren downhill. Toen er nieuwe eigenaren in kwamen die van de club doordeweeks een seksclub maakten, hoefde ik er ook niet meer naar toe, maar de eerste keren dat wij er waren was de club echt hartstikke vol en was het waanzinnig leuk. Dan vraag je je toch af waar het dan is misgegaan.

En ik las op de site van Steamworks dat ze nu elke week op woensdag een m/v couples only avond hebben. Dus niet meer een maandelijks feest op vrijdag, maar een reguliere sauna avond. Snel maar eens naar toe na de Corona! Benieuwd hoe de sfeer is.

Voor de fans van Steamworks: ze bieden nu een 5-baden kaart aan voor 150 euro en een 10-baden kaart van 250 euro. Dat is respectievelijk 30 of 25 euro per keer ipv 50.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren Quote
fitch schreef:
06-04-2021 07:10

Toen er nieuwe eigenaren in kwamen die van de club doordeweeks een seksclub maakten, hoefde ik er ook niet meer naar toe.
vraag je je toch af waar het dan is misgegaan.
Een seksclub? In een parenclub!! Gewoon echt serieus seks in een parenclub?

Ieuww.
...
Rooss4.0 schreef:
08-04-2021 12:03
Een seksclub? In een parenclub!! Gewoon echt serieus seks in een parenclub?

Ieuww.
Van een hoerenkast zou ik ook niet blij worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sugar¹ schreef:
08-04-2021 12:25
Van een hoerenkast zou ik ook niet blij worden.
Het laat mij werkelijk stoïcijns wie er overdag in "mijn" parenclub neukt en of er voor betaald wordt.
Klanten, blij, hoeren blij, ik blij, club blij, iedereen blij.
...
fitch schreef:
06-04-2021 07:10
En ik las op de site van Steamworks dat ze nu elke week op woensdag een m/v couples only avond hebben. Dus niet meer een maandelijks feest op vrijdag, maar een reguliere sauna avond. Snel maar eens naar toe na de Corona! Benieuwd hoe de sfeer is.

Voor de fans van Steamworks: ze bieden nu een 5-baden kaart aan voor 150 euro en een 10-baden kaart van 250 euro. Dat is respectievelijk 30 of 25 euro per keer ipv 50.
Fan van Steamworks hier. Goed nieuws!

Wij gaan vast voorproeven binnenkort. Mijn vriend heeft de tent voor een paar uur gehuurd, voor ons tweetjes. :biggrin:
kindrebel schreef:
08-04-2021 20:06
Fan van Steamworks hier. Goed nieuws!

Wij gaan vast voorproeven binnenkort. Mijn vriend heeft de tent voor een paar uur gehuurd, voor ons tweetjes. :biggrin:
Wauw, ik wist niet dat dat een optie was. Hoe dan en enig idee wat de kosten zijn?(asking for a friend :proud: )
Sugar¹ schreef:
08-04-2021 20:17
Wauw, ik wist niet dat dat een optie was. Hoe dan en enig idee wat de kosten zijn?(asking for a friend :proud: )
Staat op SDC. 3 uur voor 60 euro.
wauw .. een club afhuren voor 60 euro voor 3 uur .. dat is ook echt heel weinig zeg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rooss4.0 schreef:
08-04-2021 16:01
Het laat mij werkelijk stoïcijns wie er overdag in "mijn" parenclub neukt en of er voor betaald wordt.
Klanten, blij, hoeren blij, ik blij, club blij, iedereen blij.
Blijkbaar niet iedereen blij...
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren Quote
-Shifty- schreef:
08-04-2021 22:42
wauw .. een club afhuren voor 60 euro voor 3 uur .. dat is ook echt heel weinig zeg.
Dat is wel heel erg weinig. Gaan de zaken niet zo goed daar?
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren Quote
Liebeskind² schreef:
09-04-2021 12:25
Dat is wel heel erg weinig. Gaan de zaken niet zo goed daar?
Geen idee, wij gaan boeken. Uitgaan zonder “glam”, gewoon ontspannen.
Dank voor de tip, Kindrebel.
MC4 schreef:
09-04-2021 20:20
Geen idee, wij gaan boeken. Uitgaan zonder “glam”, gewoon ontspannen.
Dank voor de tip, Kindrebel.
Geen dank! Geniet er van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Liebeskind² schreef:
09-04-2021 12:25
Dat is wel heel erg weinig. Gaan de zaken niet zo goed daar?
Natuurlijk gaan de zaken niet goed, al maanden dicht en met nog weinig hoop op opening, hiermee verdienen ze weer een beetje en je mag maar met 2 personen komen. Lijkt mij wel erg leeg daar met z’n 2en maar goedkoper dan een (dag)hotel of privé sauna.
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Klopt het dat er niets hierover op de site van steamsworks staat? Kan je alleen reserveren via SDC?

Mag je ook met drie personen komen of alleen met zijn tweeen? (Asking for a friend :-D )
Daaaan schreef:
11-04-2021 10:04
Klopt het dat er niets hierover op de site van steamsworks staat? Kan je alleen reserveren via SDC?

Mag je ook met drie personen komen of alleen met zijn tweeen? (Asking for a friend :-D )
Voor zover ik weet staat het alleen op SDC en mag je alleen als stel komen. Met z’n tweetjes dus.
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand enig idee hoe een club er ook alweer uit zag? :'(
Alle reacties Link kopieren Quote
stbabylon schreef:
12-04-2021 14:54
Iemand enig idee hoe een club er ook alweer uit zag? :'(
Inderdaad, het wordt steeds dieper graven in het geheugen...
Live is short
kindrebel schreef:
11-04-2021 10:08
Voor zover ik weet staat het alleen op SDC en mag je alleen als stel komen. Met z’n tweetjes dus.
Wij zijn inmiddels geweest. Was heerlijk. Tussen 6 en 9 hadden we toegang tot het zwembad, bubbelbad, 1 sauna, stoomcabine, douches en de zolder met de matrasjes en sling enzo. We konden ons wijntje en hapjes in de koelkast stallen. We hadden zelf handdoeken mee, maar er lagen daar ook handdoeken. Super geregeld.

Ik geloof dat je nu met z’n drietjes mag komen, trouwens.
Alle reacties Link kopieren Quote
kindrebel schreef:
25-04-2021 11:25

Ik geloof dat je nu met z’n drietjes mag komen, trouwens.
Oehhh!!! :hyper:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven