Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
enjoy73 schreef op 30 mei 2012 @ 11:45:

En zo heeft iedereen zijn eigen mening....hahaha Rob ik denk dat je lekker witte sokken aan moet doen in zwarte sandalen ;-)

Gatsie zeg, witte sokken.

En dan zeker van die alternatieve gezondheids slippers erbij?

Dan loop ik dus wel mooi gewoon voor joker!

Wel graag goed advies geven enjoy73. Je wil me op het verkeerde been zetten boefje! |-)

MoodyMissy vind blote voeten weer ranzig. Tja, wat moet ik nu?

Opa pantoffels?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e8/Pantoffels.jpg

Nee, jammer dan voor MoodyMissy maar ik ga dan toch maar voor de blote voeten. Ik neem aan dat er vloerbedekking ligt dus met zwarte voeten zal het wel meevallen. En anders een paar keer extra op zo'n avond onder de douche duiken.

Dat lijkt me sowieso wel en goed idee.
Hahaha Rob...ik ben gek op blote voeten, mits de nagels en de rest gewoon goed zijn verzorgd lakken is niet nodig

Verder vind ik een slipper ook altijd erg mooi, maar dat is ook weer persoonlijk. slipper
@Rob ik heb er zelf (nog) geen ervaring mee, maar ik zou persoonlijk voor slippers gaan.
Ik heb persoonlijk maar 1 no go, en dat zijn crocs. Een keer in de Fun een gigolo op zwarte crocs gezien. Wat een afknapper!
haha wie verzint het crocs !, een van de meest lelijke dingen die er zijn !

waarom niet gewoon mooie slippers ??

ik heb zelf deze en zo lopen echt heel erg goed ! mischien probeer ik ze ooit nog uit in een club ...

dames is dit iets ?

http://shop.reef.com/store/productimages/regular/1065_brown_l.jpg
Mr. King heeft ook zulk soort slippers. Vind ik persoonlijk heel goed kunnen.
Vandaag voor Enjoyboy gescoord!
Afgelopen zondag, 1e pinksterdag, zijn wij naar Mystique geweest (ipv Fata, zoals eigenlijk de bedoeling).

Vanaf 16 uur was Mystique open, wij waren er rond 18 uur. Eerst heerlijk in het zonnetje gechilled. Het zwembad was te koud om gebruik van te maken, helaas. Onze eerste indruk van deze zondag was matig. Veel mensen die voor ons niet zo aantrekkelijk (gekleed) waren. Ook na de dresscode bleef deze indruk. Tegen mijn verwachting in was er buiten geen actie, dat was er wel vanaf een uur of 20 binnen. Ook wij hebben ons binnen goed vermaakt. Samen, maar toch ook met een aantal anderen.

Tot twee keer toe hebben wij een man alleen bij de ero-ruimtes gezien. De ene stond zichzelf te vermaken terwijl hij toekeek. De andere wilde meedoen met ons. Wij hadden hier geen interesse in, de man had echter moeite om “nee” te begrijpen, dit moesten wij echt wel een paar keer heel duidelijk herhalen.

Wat ik verder jammer vind is dat personeel (ik denk zelfs eigenaar/-res) zich qua kleding niet aanpassen aan de ambiance ;-). De medewerkers achter de bar zeker wel, maar de man die buiten de glazen ophaalde liep in camping-/ tennisoutfit rond en de vrouw bij de entree liep rond in een zomerjurkje met een witte hema-achtige (sport) bh die duidelijk te zien was..

Als we ooit weer op een zondag kunnen reizen we toch maar af naar de Fata. De Mystique is voor ons wel prima voor een vrijdag- of zaterdagavond.
rob_uit_zeist schreef op 30 mei 2012 @ 12:56:

[...]

Gatsie zeg, witte sokken.

En dan zeker van die alternatieve gezondheids slippers erbij?

Dan loop ik dus wel mooi gewoon voor joker!

Wel graag goed advies geven enjoy73. Je wil me op het verkeerde been zetten boefje! |-)

MoodyMissy vind blote voeten weer ranzig. Tja, wat moet ik nu?

Opa pantoffels?

[afbeelding]

Nee, jammer dan voor MoodyMissy maar ik ga dan toch maar voor de blote voeten. Ik neem aan dat er vloerbedekking ligt dus met zwarte voeten zal het wel meevallen. En anders een paar keer extra op zo'n avond onder de douche duiken.

Dat lijkt me sowieso wel en goed idee.

Je kan het niet iedereen naar de zin maken. Gewoon meenemen waar jij je lekker bij voelt. Persoonlijk zou ik niet kiezen voor blote voeten. Je weet niet waar je in loopt. Neem anders gewoon toch wat mee. Je hoeft het niet aan te doen als je eenmaal daar bent maar dan kun je wel kiezen.

Ik vind het trouwens dapper, zo alleen. Ben zeer benieuwd naar je verhaal.
It's never too late start living!
Daftig! Iets voor Leenman. Zijn Nike slippers (die ik toch niet helemaal het je van het vond) zijn niet meer...kapot! Dit vind ik nu leuke slippers.
leen65 schreef op 30 mei 2012 @ 23:45:

[...]

Je kan het niet iedereen naar de zin maken. Gewoon meenemen waar jij je lekker bij voelt. Persoonlijk zou ik niet kiezen voor blote voeten. Je weet niet waar je in loopt. Neem anders gewoon toch wat mee. l.
ik vind het erg aan de club liggen, (ik spreek wel van vroeger) fun4two en showboat kun je gerust blootvoets lopen, fata morgana niet.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Mannen met een mooie slipper moet toch kunnen? Vind het op blote voeten lopen niet echt handig je weet nooit waar je in loopt :p
Eindelijk even bij gelezen.

Reacties zullen in steno zijn. Moet eigenlijk met mijn snufferd in de studieboeken zitten.

@Stephanie en 2vlinders: Jammer dat het bij Stout zo rustig en tam was. Gelukkig hebben jullie nog wel kunnen vermaken.

@ Enjoy: Begrijp goed dat jullie daar nu niet meer er naar toe (kunnen) gaan.

@ Doosje: heeft zich prima vermaakt. Lekker hoor!

@ RuZ: Dapper dat je de stap gaat wagen. Met Tamara eens. Mystique is top. Monique weet ik niet. Geen ervaring mee. Die schoenen zou ik niet doen. Ook geen blote voeten eerder slippers. Of Enjoy d'r suggestie. 8-P Ook al zullen ze gebroken glazen snel opruimen. Je weet niet of ze per ongeluk een scherf hebben laten liggen. Ben benieuwd wanneer je gaat. Lees graag je verhaal.

@ Cadiz: Jij hebt Mystique op zondag op dezelfde manier ervaren als ik. Jammer. Ben benieuwd hoe jij de Fata zal ervaren.

Afgelopen weekend was hier een offtopic weekend. Gelukkig konden we af en toe wegglippen om een brandje te blussen. ;)

Komend weekend is nog beetje onduidelijk of we een borreldate hebben met het stelletje van vorige week.

Iemand al heerlijke plannen in het vooruitzicht?
@ Rob: Heel herkenbaar dat dilemma van de schoenen hahaha.

Kijk maar terug, ik had precies dezelfde twijfels, uiteindelijk voor slippers gekozen (beetje net die van Morph). Wij zijn naar Mystique geweest op zaterdag en moet je eerlijk zeggen dat slippers een goede keuze is. Hoop voor je dat de uiteindelijke club je verwachtingen waarmaakt. succes.
Zo, ff heel blij aan t zijn, kreeg net een belletje ,morgen een onverwachte date met m'n liefje en we gaan naar een club, weet nog niet welke, besluiten we morgen wel.

Dit is wel heel erg he, verleden weekend ook al 2 clubs bezocht en nu gaan we weer.

Daarna ivm met verticale familieafspraken een hele poos geen club bezoek.

Maar morgen in elk geval weer even lekker genieten.

Ga nu weer even verder stuiteren ;-)
doosje1980 schreef op 31 mei 2012 @ 15:44:

Daarna ivm met horizontale familieafspraken )
verticaal, bedoel je.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
@bgb, dank je , is aangepast ;-)
leen65 schreef op 30 mei 2012 @ 23:48:

[...]

Daftig! Iets voor Leenman. Zijn Nike slippers (die ik toch niet helemaal het je van het vond) zijn niet meer...kapot! Dit vind ik nu leuke slippers.
Gewoon bij de Van Haren!
[b][message=12080176,noline]cabrioladie schreef op 31 mei 2012 @ 10:

Iemand al heerlijke plannen in het vooruitzicht?

Jazeker....date met lekker stel die we sinds kort kennen. Al een keer een date bij hen thuis gehad en ook al een keer zomaar een gezellige dag samen doorgebracht. Dus nu date nummer 3 en heul veul zin in ;-)

@doosje: alvast veel plezier! Lekker van genieten en zeker als je daarna een tijdje niet kan

@cabrio: benieuwd of je date doorgaat!
doddie schreef op 31 mei 2012 @ 06:19:

[...]

ik vind het erg aan de club liggen, (ik spreek wel van vroeger) fun4two en showboat kun je gerust blootvoets lopen, fata morgana niet.
Ik denk ook niet meteen dat er iets mis is met de hygiëne maar meer het idee! Loop thuis ook niet snel op blote voeten! Schijnt wel gezond te zijn maar ik moet iets aan mijn voeten hebben.
enjoy73 schreef op 31 mei 2012 @ 17:00:

[...]

Gewoon bij de Van Haren!
Nou, dan gaat Leenman op missie...naar van Haren. Leren slippers voor 30 juni!!
Enjoyboy heeft mooie voetjes, maar ik moet er niet aan denken dat hij in glas stapt. Daarom doet hij iets aan zijn voeten.

Bij de kamertjes is glas verboden, maar op de dansvloer weer niet.
Glas is inderdaad heel pijnlijk in een blote voet, dat heb ik wel eens meegemaakt. Thuis bij mezelf, en in de club bij een man.

Maar weet je wat ook echt afschuwelijk is? Als een vrouw met haar naaldhak boven op je teen of voet gaat staan (dansen). Daar brengt een slipper weinig bescherming.

Zou zelf denk ik daarom altijd voor dichte schoenen gaan, hoewel ik een slipper wel leuker vind staan.
Klopt doris, MrDod heeft een keer wondroos opgelopen ook door een naaldhak van een dame, hij liep toen nog blootvoets. Wondje ging week erna vreselijk ontsteken met alle gevolgen van dien.

Glas werd in de door mij genoemde clubs echt wel goed opgeruimd, met stofzuiger en zaklamp erbij, bij de fata morgana echter moesten we er 3 x om vragen het op te ruimen en werd het nog niet gedaan. Bij mrDod was de naaldhak dus meer het gevaar.

Nu zijn wij dansers en stonden we vaak op de vloer, dan is het gevaar van die naaldhak wat groter.

mrDod draagt vanaf die tijd newrocks.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Ik hou het persoonlijk bij slippers, beetje type beach-leren slippers..(zie afbeelding morphnet). Blote voeten vind ik persoonlijk geen probleem, mits goed verzorgd. Waar ik echt een hekel aan heb en spuuglelijk zijn van die grote "boots" met van die verschrikkelijke zolen..Mede mannen..kom op..dat kan toch niet.

Wij hebben ervaring met Mystique en de Fun. Persoonlijk vinden wij de Fun nog steeds het leukst. Goed en trendy publiek en gewoon vlotte mensen. Mystique is meer een "kroeg"..In onze optiek doen mensen hier minder hun best voor hun uiterlijk. Daar is niks mis mee..het is maar waar je jezelf thuis voelt. Bovendien is een avondje PC net zoals uitgaan in de stad. Soms is het gezellig, soms is er geen reet aan.

De avonden in de Fun waren top. Nemen dan vaak een hotelletje erbij om daarna nog even door te trekken...zaligmakend..

Enjoy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven