Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
Ik denk dat jij extreem kritisch bent of in een verkeerde club geweest bent, wat ik zie in clubs het normale beeld gewone mensen, sommige mooi het meeste gewoon aantrekkelijk en enkele kun je als lelijk omschrijven (al zullen smaken verschillen) Als jij normale mensen onaantrekkelijk vind ben je erg kritisch. Als er echt alleen lelijke mensen waren ben je of echt in een zeer foute club geweest of ben je extreem veeleisend.

Dus nogmaals welke clubs (je spreekt over meerder) heb je bezocht en wie is er van hier ooit wel eens in een club in Gelderland geweest? Ik ken er nl geen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
En Betty als je de naam nog weet is dat heel handig voor ons want dan kan het als negatieve ervaring worden verwerkt. Wat jij beschrijft daar zit niemand op te wachten.

edit"

even gegoolge't en dit vind ik als enige in Gelderland

http://www.fourfun.nl/

NOOOOIT van gehoord en ook nooit geweest. Er staat voor "voor alleengaande heren sexgarantie" Nou volgens mij praat je dan over een doodgewoon bordeel
doddie schreef op 26 mei 2012 @ 13:26:

En Betty als je de naam nog weet is dat heel handig voor ons want dan kan het als negatieve ervaring worden verwerkt. Wat jij beschrijft daar zit niemand op te wachten.
Deze ervaring is al meer dan 10 jaar geleden gebeurd..ik heb geen idee meer hoe die club heette,het was in de buurt van Apeldoorn.
Ja en de andere clubs? De clubs die ik bv noemde, ben je daar ooit geweest in de top 4 zeg maar van beste clubs?

Onze ervaring is ook al van zo'n 7 jaar terug maar ik herken je beeld niet, dan was ik zeker niet 1 1/2 jaar met plezier heen gegaan en we gingen toen 2 x per maand gemiddeld

Overigens geef ik zelf vaak al aan dat ik al tijden niet meer ben geweest en het anders kan zijn, 10 jaar terug is wel erg lang geleden.
leen65 schreef op 26 mei 2012 @ 13:03:

.Hoe durven die lelijke mensen je toch lastig te vallen. En hoe durven al die onaantrekkelijke mensen toch naar een PC te gaan.

Ze moeten er maar bordjes ophangen bij de deur, alleen voor mooie mensen!!

..

Als ik naar een parenclub ga,ga ik voor de sex en sex bedrijf ik met mensen die sexueel aantrekkelijk vind.

Mischien vind je dat vreemd en gaan je tenen er van krullen,maar zo is het nu eenmaal.

Als ik in een club ben,waar het gros met een hangbuik,flubberbillen en uitgezakt lichaam loopt,word ik daar niet echt opgewonden van...en daar kom ik toch echt voor.

Ik ga ook niet meer naar clubs,heb hier en daar een minnaar en we daten wel eens met een ander stel,soms leuk,soms niet.
doddie schreef op 26 mei 2012 @ 13:48:

Ja en de andere clubs? De clubs die ik bv noemde, ben je daar ooit geweest in de top 4 zeg maar van beste clubs?

..

Nee,ik ben de laatste jaren niet meer naar parenclubs geweest.

Maar mischien moet ik toch maar eens naar zo'n topclub gaan!
Betty33 schreef op 26 mei 2012 @ 13:53:

[...]

Als ik naar een parenclub ga,ga ik voor de sex en sex bedrijf ik met mensen die sexueel aantrekkelijk vind.

Mischien vind je dat vreemd en gaan je tenen er van krullen,maar zo is het nu eenmaal.

Als ik in een club ben,waar het gros met een hangbuik,flubberbillen en uitgezakt lichaam loopt,word ik daar niet echt opgewonden van...en daar kom ik toch echt voor.

Ik dus ook niet maar ik durf inmiddels wel te veronderstellen dat jij nog nooit een goede parenclub van binnen gezien hebt en je dus geen reeel beeld er van hebt. Want anders was jij zeker leuke aantrekkelijke stellen tegen gekomen. Of je moet zoals ik al eerder zei wel heel kieskeurig zijn en zelf bovenmatig aantrekkelijk

Ik ga ook niet meer naar clubs,heb hier en daar een minnaar en we daten wel eens met een ander stel,soms leuk,soms niet.

Wij ook niet meer maar ik zie toch genoeg aantrekkelijke stellen onder de swingers, van jong tot oud, vaak aantrekkelijker dan hun leeftijdgenoten uit de normale wereld omdat swingers vaak veel doen aan hun figuur en uiterlijk.
Betty33 schreef op 26 mei 2012 @ 13:55:

[...]

Nee,ik ben de laatste jaren niet meer naar parenclubs geweest.

Maar mischien moet ik toch maar eens naar zo'n topclub gaan!
Je moet niets, maar ik denk dat je dan wel een reeeler beeld hebt van een club en hun bezoekers Ga dan ook niet op een doordeweekse avond maar kies een uitgaansavond, bij voorkeur de zaterdag. En kies een club waar alleen stellen mogen komen, vaak is de sfeer in clubs die single heren toelaten ook heel anders, over het algemeen wat ranziger en opdringeriger
Ik moest (zelf niet geweest, alleen ervaringen op een andere site gelezen) aan de Wilphof denken, zit vlakbij Apeldoorn. De ervaringen daarover klonken niet echt positief.
Cadiz, wij zijn al diverse keren op een mooie zonnige zondagmiddag bij Fata geweest. Gezien de weersverwachting zullen ze morgen de tuin wel open hebben én zijn ze open vanaf 14:00 uur.

Heerlijk om in de tuin te liggen zonnen of van het zwembad gebruik te maken!
Oké, Bedankt voor de tips!

Waarschijnlijk wordt het dus de Fata. We zijn er nog nooit geweest maar vlg de verhalen hier is 't zeker wel een mooie/ leuke club.
Ik denk ook dat Betty in de Wilphof is geweest.

Zelf nooit geweest mede door de recensies daarover brrrrrrrrrrrrrrr

Dus kan me voorstellen dat Betty daar een enorme kater aan overgehouden heeft. Wel jammer dat ze nu alle parenclubs over 1 kam scheert, want dat verdienen de bekende parenclubs echt niet om vergeleken te worden met de Wiphof !
ze had het over meerdere clubs bezocht,
Betty33 schreef op 26 mei 2012 @ 13:53:

[...]

Vreemd vind ik dat je meer als de helft in een PC onaantrekkelijk vind. of je bent, inderdaad extreem kritisch of je bent in een derderangs club geweest.

Daarbij sexueel aantrekkelijk is voor mij niet altijd een knappe verschijning. Uitstraling doet ook veel! En ikmoet zeggen ik heb bij die 2 PC bezoeken niet echt zoveel flubber en hangbuiken gezien.

Ik krijg dus daarom de indruk dat je of overdrijft, of enorm kritiisch bent of ergens in een sexclub beland bent.

Ja, dan krullen mijn tenen.
It's never too late start living!
Betty33 schreef op 26 mei 2012 @ 13:43:

[...]

Deze ervaring is al meer dan 10 jaar geleden gebeurd..ik heb geen idee meer hoe die club heette,het was in de buurt van Apeldoorn.
Deze ervaring? Dus maar 1 ervaring en dan 10 jaar geleden...oh! Ja, zo kan ik het ook! Daar gaan mijn tenen weer..tenminste...correct me if i'm wrong!
It's never too late start living!
10 jaar geleden, toen heette paryty players, voor het hiervoor nog le baron heette, gogonuts :-)

Swing wel al 10 jaar dus moet rond die zelfde tijd zijn geweest dat wij voor het eerst naar parenclubs gingen.
Zelf ben ik in een paar clubs geweest vond fata morgana tot nu toe de leukste. Mistique zijn wij de laatste keer geweest ( met mijn man, goede vriendin en haar man). Wij hebben een grotere maat niks mis mee maar daar liepen echt alleen maar mooie slanke dames. Wij voelde ons niet echt op ons gemak want we werden de hele tijd door die vrouwen aangekeken, het voelde gewoon niet goed.

Amourette ben ik 1x geweest maar daar zijn heel veel single mannen dat kan leuk zijn maar soms ook beetje vervelend.
Wij gaan binnenkort voor het eerst! Ben erg benieuwd. Wordt waarschijnlijk fata. We zijn nog wel jong (begin 20) maar zullen vast niet de enige zijn.

Lees al een tijdje mee hier. Erg spannend!
spannend mieniemie, ben je door het meelezen hier tot je keus voor fata gekomen?

(vreemd, dacht dat ik dit al geplaatst had maar zag het niet meer terug)
Op welke dag ga je mienie naar fata? Op zaterdag avond zijn er vaker jongere ( ben zelf 23) op vrijdag avond zijn er vaak wat oudere stellen ( waar niks mis mee is hoor) en op zondag verschilt dat heel erg :)
Over algemeen gaan de jongere stellen op de zaterdag avond uit dus die avond vind je in alle clubs de jongere stellen. Kies dus zeker een zaterdag uit, welke club je ook uit kiest. Het is ook de drukste avond en men draait over algemeen op zaterdag ook meer trance en dance.
We gaan inderdaad op zaterdag. Keuze voor Fata is omdat het in de buurt ligt, hoeven we in ieder geval niet meteen lang in de auto te zitten, en we er goede dingen over gelezen hebben. Lijkt ons een goede club om te beginnen! :)

Zijn beide wel jaloers aangelegd maar we hebben het er al goed over gehad gaan de eerste keer nog niet ver, eerst uberhaupt even wennen aan het idee dat.
Wat ga je in hemelsnaam in een parenclub zoeken als je jaloers bent aangelegd?

Ik denk dat je pas aan swingen moet denken als je denkt niet jaloers te zijn (en dan zal dat in praktijk nog wel eens tegen kunnen vallen)

Daarbij zijn jullie nog erg jong, ik kijk nergens meer van op maar echt snappen dat je zo jong al naar clubs gaat.....het lijkt mij dat je dan nog genoeg met elkaar te ontdekken hebt.

Ik zie het vaker hoor tegenwoordig en lees ook dat mamavsterre zo jong is maar ik denk wel "wat wil je dan nog verzinnen als je veertig bent en al 20 jaar samen?"

Als je jaloers bent en nog 20 zou ik zeggen geniet nog even van elkaar en wacht hier nog even mee.
Ja dat weet ik, maar we zijn wel iets anders dan de gemiddelde 22"ers. We hebben een kind en zijn 4 jaar samen.

In ieder geval hebben we afgesproken dus om de eerste keer alleen bij elkaar te "blijven". We staan wel allebei open voor het idee van swingen maar gaan zeker niks overhaasten ;-]

Hebben er echt wel goed overgepraat en als 1 van ons het niks vindt dan niet.
Ik ben dan wel 23 maar de parenclubs doen wij niet om te swingen misschien in een later stadium maar beide geen behoefte aan. Nee ik vind het opwindend als er mensen toe kijken en geen de hele sfeer en alles die er hangt. Onze sex leven heeft pit genoeg ook als we een maandje of langer de parenclub overslaan vind het gewoon spannend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven