Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
In het geval van dit stel vind ik dit niet zo erg.

Nu maar hopen dat ze hier niet meelezen.
quote:enjoy73 schreef op 05 augustus 2012 @ 17:06:

Stout...ik heb laatst even vlug gekeken, maar kan dat topic niet vinden

Help es...of DoddieBoven in het menu van sdc vind je een knop ;bloc" als je dan even nederlands selecteerd zie je de paar nederlandse bloc's en daar vind je het snel terug
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:stout1975 schreef op 05 augustus 2012 @ 19:31:

In het geval van dit stel vind ik dit niet zo erg.

Nu maar hopen dat ze hier niet meelezen. Auw....
Van jou heb ik dan weer géén uitnodiging gekregen, jij bent van bi door aan het slaan naar lesbiënne?
quote:stout1975 schreef op 05 augustus 2012 @ 19:44:

Van jou heb ik dan weer géén uitnodiging gekregen, jij bent van bi door aan het slaan naar lesbiënne?Wie weet ....
Stout & Doddie..... gevonden!

Ben blij dat ze niet alle details vertelden, wat een lengte zeg!

Ach, wel grappig.

Maar uhm...misschien is zo'n topic ( single mannen geven ook geen neukgarantie) wel een leuk idee!
Ik ga er eens over breinwaaien, wie weet!
Ga jij het imago van een single man maar eens oppoetsen!

Wij weten dat er ook mannen zoals jou zijn, maar het zijn er maar zo weinig....helaas!
Weet je wat het gekke is, ik hoor die akelige verhalen over stomme stinkmannen al járen. Zo moeilijk is het echt allemaal niet.

En als ik dan eens aanbied om een zaaltje af te huren in een van der Valk om een powerpointpresentatie te geven over hoe dat nou allemaal moet als man... dan hoor ik meestal dat ik een arrogante droplul ben.

Snap jij het?
Schoorvoetend kom ik even in dit topic kijken. Mijn man en ik hebben het steeds vaker over een parenclub bezoek.

Lijkt me erg spannend. Maar ik heb wel flink wat grenzen geloof ik. Ik ben nogal jaloers en ik wil niet dat hij met een andere dame vrijt. Hij vindt dat prima als ik daar zo in sta. Hij zou wel erg graag mij met een andere man willen bekijken.

Ik wil ook niet in een club belanden waar het te banaal aan toe gaat of er zomaar mensen aan je gaan zitten.

Hoe hou je je grenzen in de gaten? Hoe kun je die daar kenbaar maken?

En ik ben ook wel te dik, zou dat een probleem zijn?

Mijn man is een hele prachtige man, een perfect gebouwde neger. Ik ben bang dat daar veel vrouwen op af komen. Natuurlijk zal hij nee zeggen... Maar wordt dat niet vervelend?

Welke parenclub is een aanrader voor beginners?

Kortom ik ben een enorm groentje op dit gebied...
isabon ik zou je dan toch niet een parenclub aanraden maar eerder een man thuis uitndigigen (of desnoods een hotel als je dat niet wil) een parenclub ga je vaak als stel heen en je moet dan toch veel gaan uitleggen . Vaak wil een stel samen een avontuur aan gaan en niet dat er 1 alleen mag toekijken.

Evt kun je nog een parenclub overwegen waar ook mannen alleen mogen komen en die uitnodigen maar daar gaat het er weer vaak banaler aan toe (rukkende mannen die er om heen gaan staan)

Ik zou een profiel aanmaken op een swingersite, goed aangeven wat jullie willen en een man persoonlijk uitnodigen
quote:isabon schreef op 06 augustus 2012 @ 00:27:

Schoorvoetend kom ik even in dit topic kijken. Mijn man en ik hebben het steeds vaker over een parenclub bezoek.

Lijkt me erg spannend. Maar ik heb wel flink wat grenzen geloof ik. Ik ben nogal jaloers en ik wil niet dat hij met een andere dame vrijt. Hij vindt dat prima als ik daar zo in sta. Hij zou wel erg graag mij met een andere man willen bekijken.

Ik wil ook niet in een club belanden waar het te banaal aan toe gaat of er zomaar mensen aan je gaan zitten.

Hoe hou je je grenzen in de gaten? Hoe kun je die daar kenbaar maken?

En ik ben ook wel te dik, zou dat een probleem zijn?

Mijn man is een hele prachtige man, een perfect gebouwde neger. Ik ben bang dat daar veel vrouwen op af komen. Natuurlijk zal hij nee zeggen... Maar wordt dat niet vervelend?

Welke parenclub is een aanrader voor beginners?

Kortom ik ben een enorm groentje op dit gebied...

Willen jullie dit allebei of wil alleen jouw man iets? Als je dergelijke stappen gaat ondernemen moeten jullie er allebei achterstaan. Ik krijg nu de indruk dat vooral jouw man iets wil. Kan het helemaal verkeerd hebben hoor.

Verder, neem de tijd om dit topic door te lezen samen en dan samen te fantaseren.

Ik ben het met Doddie eens dat je beter een man kunt uitnodigen thuis dan opzoeken in een PC. Op een avond voor paren lukt het denk ik niet omdat er dan alleen paren zijn. Zijn vrouw zal ook wensen hebben. Op een avond waar ook single mannen worden toegelaten zul je meer succes hebben maar ik denk dat dit behoorlijk heftig is voor een eerste keer.

Vwb je gewicht. Je uiterlijk is niet alleen afhankelijk van je gewicht maar ook van uitstraling, de zorg die je besteed aan je uiterlijk, je happy voelen. Gewicht kan een item zijn voor sommigen, voor anderen weer niet. In een PC lopen echt niet alleen perfekte mensen rond en ook op datingsites kom je gewone, normale mensen tegen. Onzekerheid over je gewicht kan soms meer tegen je werken dan je gewicht zelf.

Zorg eerst dat je lekker in je vel zit voordat je stappen onderneemt. Je moet er zelf ook echt zin in hebben en er met spanning en plezier naar uitkijken.
It's never too late start living!
Wat Doddie en Leen zeggen dus, een parenclub waar ook mannen kopen zou ik niet direct aanraden.

Er hangt toch een beetje een aparte sfeer vind ik, zeker als je je voorkeuren en wensen nog niet duidelijk voor ogen hebt.
Hmmm, ik krijg net op de Dartclub een mail van een Duits stel die een Bi-Sklaven zoeken.

Nu is mijn Duits niet perfect, maar dat belooft natuurlijk niet veel goeds.

Wat zal ik terugsturen: Ein Bi-Sklaven, gleich wie im Krieg?

Of: Nach die Fahrräder jetzt auch nog die Bi-Sklaven wegholen hier? NEIN!
Ik zou eerder vragen wat in vredesnaam een Bi-sklaven is. Mijn gevoel zegt een Biseksuele onderdanige heerpersoon, dan wel bijzonder dat ze bij jou uitkomen
Ja vreemd is dat, heb mijn profiel nog eens nagelezen, maar ik zie het écht niet..
Stout, volgens mr. King hier zoeken ze een slaaf.....
Bedank mr king maar namens mij, ik ben zeer gevleid, maar wijs toch beleefd af.
Even gegoogeld. Betekend inderdaad bi-slaaf! Ben nu echt benieuwd hoe jouw profiel zich leest.

Oh, en ik zou dat antwoord met die fahrräder doen!
It's never too late start living!
Moet je ff kijken he Leen!

Die Fahrrädermail is al weg. Ze hebben hem wel gelezen, maar niet gereageerd.

Humorloos volk altijd aan de verkeerde kant van de grenspaaltjes, pffff
.
Oh, mijn god.

De grote forum vervuiler stout1975 is weer aktief. Op de meeste sex onderwerpen is hij weer aktief. Met zijn zogenaamde humor en zijn vis activiteiten. Over zijn kippetjes.

Blijkbaar ben ik de enige hier die het een enge foute jongen vind. Jullie doen allemaal zo leuk mee. Volgens mij ligt hij gewoon dubbel om zijn eigen moppen.

Hier zou eigenlijk de operator moeten ingrijpen.

Brrrr. ik meld me snel weer af. Andere keer probeer ik het wel weer eens een keer. Nu snel wegwezen bij die onvolwassen vent. Voor ik me weer ga irriteren.
Beter te laat dan over tijd.
Heej Blinkie!

Je bent zeker niet de enige hoor, het stérft van de vivamevrouwen die een beetje bozig worden van mij.

Van die moddereters hoor ik nooit iets eigenlijk, misschien zitten er wel hulpverloofdes van mij tussen, geen idee eigenlijk.

Ik weet niet of je de enige bent maar ik deel je ergernis in ieder geval niet.

We ergeren ons allemaal wel eens aan forummers het is eerder vervelend als forummers dat zo duidelijk laten blijken (want wat hebben we dan aan deze bijdrage?) je vind hier allerlei types op het forum en de 1 mag je en andere ligt je minder, het is net echte leven.

Als je vind dat er te veel offtopic gegaan wordt of als men zich niet aan de regels houd meld het dan met toverstaf maar ik snap het uiten van die ergernissen in topics niet zo goed, zelf vind ik het uiten van dergelijke ergernissen net zo offtopic en sfeer verpestend.
Laat gaan Doddie....

Had je je verloofde nou de groeten gedaan eigenlijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven