Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
@ Robert.

Ik weet niet of ik jou iets uit kan leggen. heb in elk geval geen behoefte om iets te bereiken.

(Al wil ik best toegeven dat er een glimlach op mijn lelijke hoofd verschijnt als er weer eens iemand een beetje boos wordt)
quote:RobertInter schreef op 08 augustus 2012 @ 14:12:

@Stout. Misschien kun je mij en de rest van de forummers eens uitleggen wat je wil bereiken met je bijdrage en die vervelende, naargeestige humor van je. Je hebt zeker niet veel te doen of het waanidee dat je leuk bent.. Ik weet het niet hoor, maar kom op leg maar 'ns uit. Je bent een eerste klas kneus waarschijnlijk, maar daar kun je ook niets aan doen.nogmaals gebruik toverstaf als je vind dat iemand zich niet aan de regels houd of ga inhoudelijk in op reacties, alleen maar ergernis uiten is net zo vervelend voor andere forummers.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:RobertInter schreef op 08 augustus 2012 @ 14:12:

@Stout. Misschien kun je mij en de rest van de forummers eens uitleggen wat je wil bereiken met je bijdrage en die vervelende, naargeestige humor van je. Je hebt zeker niet veel te doen of het waanidee dat je leuk bent.. Ik weet het niet hoor, maar kom op leg maar 'ns uit. Je bent een eerste klas kneus waarschijnlijk, maar daar kun je ook niets aan doen.

,,en de rest van het forum???? Ik hoor bij de rest maar deel je mening echt niet.

Dit riekt mijn inziens meer naar afgunst hoor, Robert!

Zoek samen met Blinky een andere klaagmuur en kom hier terug als je serieus wat te melden hebt.
It's never too late start living!
Leen, had jij nog contact gehad met royaltimes?

Zou er einde van de maand heen gaan met een van de dames uit de verzameling..
Welke club voor de eerste keer lees veel over de fun4two de fatamorgana of andere leuke club

Wie heeft goed advies
de club die je door die zelfde verhalen het meeste aanspreekt. In dit forum lees je genoeg mensen die deze clubs bezocht hebbenen ik denk dat je wel vanuit die verhalen op gevoel kunt afgaan wat je het meeste aanspreekt, de luxe van de 1 of juist het simpele van een ander, hou je van dansen of juist niet, wil je single heren of alleen stellen.

en anders gewoon eens 1 van die betere proberen, als het goed aangeschreven staat kun je gerust eens gaan kijken en evt zo nodig een andere proberen.
Fata ben ik nog nooit geweest fuerte, misschien kan een andere forummer daar even iets over zeggen.

Wat -zeker voor beginners- leuk is aan de Fun4two is dat iedereen tot 22.30 of zo sexy gekleed is, maar nog niet in lingerie.

Dan heb je ook even de tijd om de club rustig te bekijken, er is dan toch weinig tot niets te doen boven.

Na het (buitengewoon sneue) omkleedliedje is iedereen in lingerie (mannen in boxer) en kun je rustig rondkijken boven en zelf bepalen wat je wel of niet wil voor de eerste keer.

De meeste swingers zijn vriendelijke mensen en vinden het wel leuk om beginners het stoute pad op te krijgen te vertellen over hun eerste keer en verdere ervaringen.
Ow ik zou ook zo graag weer zin willen krijgen in het swingen ... maar bah het wil maar niet lukken ondanks alle leuke postings hier ...

Zijn er hier mannen/vrouwen/stellen die dit ook hebben doorgemaakt .... het ineens niet meer leuk vinden en later toch weer het plezier hierin hebben hervonden?

Hoe deden jullie dat?
zin maken voor iets waar je geen zin in hebt? Waarom zou je dat willen doen? Ik begrijp dat je wel geniet van de verhalen maar zelf niet echt je ertoe kan zetten. Wil je partner het dan graag maar jij minder? Hoe zit dat dan?
quote:stout1975 schreef op 08 augustus 2012 @ 14:54:

Leen, had jij nog contact gehad met royaltimes?

Zou er einde van de maand heen gaan met een van de dames uit de verzameling..

Vadaag naar de site gezocht maar kon het niet meer vinden. Wel Royaltimes.eu maar dat gaat meer over een party en niet over een parenclub.

Ik vrees dat de club dus inderdaad niet meer bestaat.
Na een paar erg nare ervaringen tijdens dates was ik er helemaal klaar mee .... We hebben sinds mei niet meer gedate .... We hebben ons teruggetrokken uit msn ed .... Onze profielen op de verschillende sites hebben we wel aangehouden ... Gewoon even rust ....

Mijn lief heeft nog nooit aangedrongen om weer te gaan daten.... Zal hij ook niet doen ...

Maar ik mis het leventje best wel .... we hebben zo verschrikkelijk lang in het swingerswereldje rondgehangen dat het heel raar is om er helemaal niets meer in te doen (tuurlijk hebben we daar onze vrienden nog wel, maar het is anders nu).

Maar zodra iemand voorstelt om wat af te spreken speelt die nare herinnering van het laatste feestje op en is de pret voor mij direct over ....

We nemen ook gewoon de tijd, maar ik vroeg me gwoon af of er meer zijn die door zo'n swingdip zijn gegaan
quote:fluffyhunnybunny schreef op 08 augustus 2012 @ 15:36:

Ow ik zou ook zo graag weer zin willen krijgen in het swingen ... maar bah het wil maar niet lukken ondanks alle leuke postings hier ...

Zijn er hier mannen/vrouwen/stellen die dit ook hebben doorgemaakt .... het ineens niet meer leuk vinden en later toch weer het plezier hierin hebben hervonden?

Hoe deden jullie dat?Volgens mij is het logisch om eerst te achterhalen waarom je er op een gegeven moment geen zin meer in had. Je moet de negatieve dingen tackelen om er weer positief in te stappen. En dat natuurlijk samen met je partner.
Waar en wat ging er mis en wat wil je niet meer? Als je dat weet ga je daar selectiever mee om.

Op gegeven moment weet je waar je je fijn bij voelt en wordt je ook selectiever.

Afgelopen maandag heb ik nog een uitnodiging voor een feestje afgeslagen, ik twijfel of het wel ons ding is en bij twijfel ga ik niet meer. Vroeger gingen we en maakte we er het beste van en vaak werd het toch wel laat maar had je niet dat geweldige gevoel erover.

Omdat er elk weekeind wel een dansfeest is en we altijd met onze vrienden kunnen chillen ga ik nu alleen nog voor dingen waar ik achter sta en waar ik zeker van ben dat we het leuk vinden. Dat het ons ding is en onze avond, zoals wij een feestje willen beleven.

Het is dus belangrijk om daar op te gaan selecteren.
Ik weet het wel .... Eerst waren wij drugsvrije swingers ... toen begonnen we eens met een pilletje .... erg leuk ... toen eens een Gtje erbij .... ook erg leuk .... toen eens een ballonnetje .... ook erg leuk ....

Maar ..... de leukigheid van het afspreken verdween daarmee .... we hadden zoiets van okee dit willen we zeker niet .... dus al die zooi hebben we niet nodig .... We nemen nog wel eens een snoepje maar dat is het dan ....

Het laatste feestje heeft pas echt mijn ogen geopend wat drugs betreft .... ik wist dat er wat genomen zou worden, maar dat juist deze mensen zwaar verslaafde junks zouden zijn dat vond ik best shocking ... maar goed als je je leven wilt vergooien op die manier go your gang ...

Door de drugs was bij iedereen de grens weg ... ik heb dingen zien gebeuren waarvan ik letterlijk moest overgeven .... dit heeft zo'n deuk opgeleverd ... dat ik er heel er moeite mee heb om naar gewone leuke feestjes te gaan ... gewoon omdat ik die beelden niet meer van mijn netvlies krijg ....

Het is dat ik er nog net niet vies van geworden ben, maar dat heeft weinig gescheeld ....

Vandaar dat wij afstand hadden genomen .... maar zoals ik zei .... ik mis het leventje .... het plezier van het vrij zijn .....
Dat heeft mij dus steeds van het wappen afgehouden, dit soort verhalen.

Nu wap ik sinds kort, selecteer zorgvuldig, gebruik maar weinig, en speel nog de bewaakmeneer ook voor de aanwezigen.

Na zo'n situatie als jij beschrijft dingesbunny was ik er waarschijnlijk ook even hélemaal klaar mee.
in elk profiel staat dat mensen matig gebruiken, maar wat is voor de 1 of ander matig? en wat doen de andere gasten?

Ik zou als ik weer inga op een feestje dit ook bespreken, wat jullie hebben meegemaakt en dat je dat zeker niet wil. Garantie willen hebben dat men niet te kinkie is en er inderdaad gematigd mee omgaan.

Of zelf een feestje organiseren en je eigen regels maken.

De 1 is van een half pilletje de weg kwijt en grenzeloos de ander kan een berg op en blijft er nog bij en houd de controle. Dus of je er echt controle over hebt?

Maar dat heb je bij drank net zo goed dat de 1 met mate drinkt en de ander gelijk doorgaat tot die laveloos is.

het blijft toch een kwestie van de juiste mensen om je heen verzamelen en laten vallen die er niet mee om konden gaan. en dan heb je soms je teleurstellingen.
quote:doddie schreef op 08 augustus 2012 @ 16:12:

in elk profiel staat dat mensen matig gebruiken, maar wat is voor de 1 of ander matig? en wat doen de andere gasten?

Die bleken dus met special K en zo aan te komen

Ik zou als ik weer inga op een feestje dit ook bespreken, wat jullie hebben meegemaakt en dat je dat zeker niet wil. Garantie willen hebben dat men niet te kinkie is en er inderdaad gematigd mee omgaan.

Wij zijn zelf best kinky, maar dit ging daar ver aan voorbij ... we hebben in de 13 jaar dat we dit doen heel veel gezien en meegemaakt maar dit was gewoon te bizar!

Of zelf een feestje organiseren en je eigen regels maken.

De 1 is van een half pilletje de weg kwijt en grenzeloos de ander kan een berg op en blijft er nog bij en houd de controle. Dus of je er echt controle over hebt?

Dit begon met 1 pilletje ... toen Gtje ... toen nog 1 pilletje .... de ballonnen waren niet aan te slepen ..... toen de special K .... o ja en vergeet de nodige blowtjes niet .... en de meesten vonden de prosseco er erg lekker bij ....

Maar dat heb je bij drank net zo goed dat de 1 met mate drinkt en de ander gelijk doorgaat tot die laveloos is.

het blijft toch een kwestie van de juiste mensen om je heen verzamelen en laten vallen die er niet mee om konden gaan. en dan heb je soms je teleurstellingen.De juiste mensen verzamelen in een swingwereld die steeds meer en meer gedomineerd wordt door het wappen is best wel moeilijk als je er zelf weinig mee te maken wil hebben. Zo hebben wij dat in het begin ook al ervaren.

Ik laat het maar voor wat het is voorlopig .... wie weet komt ooit het zin weer terug ... tot die tijd lees ik hier graag mee ....
Wie heeft er al eens iemand iets positiefs horen vertellen over Ketamine (special K)?

Ik dus echt nog nooit iemand..
ja wel hoor, maar daar is dit niet het topic voor toch ?
Neen, er was toch een waptopic ofzo?

Zal daar eens ff kijken.
Zolang als ik rondloop heb ik al te maken gehad met mensen die feestjes verstierde omdat ze geen maat konden houden. Ooms met delerium en die agressief werden. mensen die dronken en kwijlend om je heen gingen hangen en nu zie je dat zelfde ook op feestjes gebeuren waar men drugs neemt.vertel me dus niet dat overmatig gebruik nieuw voor je is.

maar zoals je al aangeeft ben je nieuw en weet je nog niet bij wie en waar je moet zijn, wie je wel en niet kunt uitnodigen.

ik heb al toen aangegeven dat ik het soort feestje ook eens heb meegemaakt, we zijn niet op de matrassen meer geweest en hebben ons met klein groepje afgezonderd, zitten kletsen enz. wij konden er ook niets mee en ik weet nu dat ik niet kom als die mensen er zijn of als die ook worden uitgenodigd, maar het is geen garantie dat ik er nu morgen niet weer 1 kan tegen komen.

nu organiseren wij vaak zelf de feestjes en kies je dan zelf je stellen, vaak zorg ik er voor een kern te hebben die onze sfeer weet te bewaken. We ga voor relaxte stellen die gaan voor de sfeer en niet voor de aktie maar ondanks dat kan ik er morgen 1 treffen die zich te buiten gaat of dingen doet die ik niet achter hem gezocht had.

Moet zeggen dat ik in de 10 jaar dat ik swing en zo'n 7 jaar dat ik wap maar 1 keer het zo extreem heb gezien als jij beschrijft.

En kan me je walging voorstellen. Maar hoe je dat uit sluit en voorkomt als je nog niet weet met wie je wel en niet kunt afspreken daar heb ik niet echt goede tips voor.

Zelf in je profiel goed aangeven hoe jullie er in staan, en hopen dat ook andersom de selectie wordt gemaakt dat ze jullie voor zo'n feest niet moeten vragen.
@ doddie je schrijft: maar zoals je al aangeeft ben je nieuw en weet je nog niet bij wie en waar je moet zijn, wie je wel en niet kunt uitnodigen ....

Bedoel je daar ons mee? Wij lopen al zo'n 13 jaar in dit wereldje ... maar we hebben ons altijd verre van de wappers gehouden ... maar nieuwsgierig dat we waren zijn we langzaam ook wat gaan nemen ....

De wapswingers zijn ons nog niet zo bekend ... maar er wel nu direct klaar mee ....

Als we ooit weer binnen stappen in dit wereldje gaan we weer lekker groen naar de niet wappers denk ik ... maar voordat zo ver is ....
oke dan heb ik dat verkeerd begrepen.

Nou opgelost dan toch, dan weet je waar je je prettig voelt en welke feestjes je wel leuk vind.

Als je daar zo iets nooit hebt meegemaakt en er wel plezier in had dan weet je toch wat je moet doen?
Jammer dat een site als SDC geen mogelijkheid heeft waarbij je aan kunt vinken of je wel of niet wapt of het geen probleem vindt als anderen het doen.

Ook jammer dat er zo vaak gezegd wordt dat het niet/ amper wordt gedaan en dat op die avond de ballonnen om je oren vliegen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bianca ik denk dat weinig stellen daar openlijk voor uit komen ivm werk en kinderen.

Als je met swingen al veel problemen kunt krijgen prive dan zeker door drugs gebruik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven