Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
quote:stout1975 schreef op 11 augustus 2012 @ 23:14:

Hele hete vrouw in dat badje trekken stephanie, ik vond het prima in het begin, maar werd toch een koele kikker..Even vraagje. Dolce Vita, is dit een leuke club?? Wanneer we geen date kunne regelen gaan we hier zaterdag naar toe. Is voor ons lekker dichtbij. Hoeven we nergens te overnachten. Begrijp wel dat zaterdagen niet altijd alleen stellen avonden zijn?
It's never too late start living!
Klopt Leen, even op de site kijken of bellen dus.

Is wel een leuke club hoor, beneden groot zwembad, veel relaxruimtes, altijd mooi schoon ook.

Hadden vrijdag geen massage-olie in huis trouwens, ik had me bijna omgedraaid!

Soms zijn er dus wel veel mensen die alleen komen om te dansen, ik spreek meestal gewoon de stellen aan die ik en mijn date leuk vinden, of spring ze in het zwembad in hun nek.

(wel van de barvrouw met het kinky kapsel afblijven, moet ik eerst nog even mee daten )
quote:stout1975 schreef op 12 augustus 2012 @ 00:53:

Klopt Leen, even op de site kijken of bellen dus.

Is wel een leuke club hoor, beneden groot zwembad, veel relaxruimtes, altijd mooi schoon ook.

Hadden vrijdag geen massage-olie in huis trouwens, ik had me bijna omgedraaid!

Soms zijn er dus wel veel mensen die alleen komen om te dansen, ik spreek meestal gewoon de stellen aan die ik en mijn date leuk vinden, of spring ze in het zwembad in hun nek.

(wel van de barvrouw met het kinky kapsel afblijven, moet ik eerst nog even mee daten )

Wauw, massage..echt waar! Hebben ze daar ook masseurs in dienst (alsjeblieft zeg ja..).

Vwb barvrouw..ik ga in eerste instantie niet voor vrouwen. Zal leenman wel instructies meegeven.

En als iemand in het zwembad me in de nek springt ben jij dat?
Geen masseurs. maar voor een tientje kom je bij mij een heel eind hoor! Afblijven die barvrouw!!! Denk niet dat ik er ben volgende week, tenzij die bardame toch iets meer tijd nodig heeft natuurlijk...
quote:stout1975 schreef op 12 augustus 2012 @ 01:10:

Geen masseurs. maar voor een tientje kom je bij mij een heel eind hoor! Afblijven die barvrouw!!! Denk niet dat ik er ben volgende week, tenzij die bardame toch iets meer tijd nodig heeft natuurlijk...

He, wacht effe! Wel een volledige hamammassage toch? Zeepsop en marmeren plaat. Daarna lekkere lichaamsmassage.

Kan wel niet beloven dat leenman in de tussentijd barvrouw met rust laat. .
Ik zie er dan wel uit als een kebabkeizer, maar niks hamammassage hoor.

Als je zelf die marmeren plaat meeneemt en een emmer Ajax, wil ik best voor je kijken wat ik kan doen.
Vergeet je je schuursponsje niet stout....om de dode huidcelletjes te verwijderen
@ inharmony,

wij zijn ook 1 keer naar Sin City geweest en wat ons betreft blijft het ook bij die ene keer.

Het was er ontzettend stil,Toen we aankwamen was wat jong publiek, begin 20, alleen dames en die waren er voor het dansen.

Boven in de relax ruimtes was niemand.

Wat later rond 12 uur, kwam er iets meer publiek ,ook wat gemengder qua leeftjd, maar nog steeds erg stil,wij zijn er tot een uur of 2 gebleven, maar waren toen samen met een een ander stel de enige die boven waren geweest.

Ze zijn een parenclub, maar het publiek dat er toen was ,kwam duidelijk voor andere dingen, dansen en drinken en er werd gewapt.
Gewijzigt ivm naam vermelding bij bericht

Bij welke moderator moet ik zijn om mijn naam gewijzigd te krijgen of verwijderd te worden?
anoniem_157522 wijzigde dit bericht op 12-08-2012 15:16
Reden: Privacy
% gewijzigd
En dan zeg je niet eens even hallo?

Tsss
angela, opnieuw aanmelden met nieuwe naam, dubbel-nicken mag soms, veel doen het die op de sekspijler posten, of een topic willen maken waarin ze herkent kunnen worden.

of jezelf laten verwijderen en anonimiseren, dan moet je de viva mailen, mailadres staat bij overig, in moderator-topic in de OP
Hoi allemaal. Lekker mee zitten lezen.

Leen, ik weet dat de afstand voor jullie naar Mystique best veel is maar kan het je wel aanraden. Een tip: als jullie volgende week gaan is het weer culinaire avond en is er meer en beter eten. Altijd leuk toch!!! en voor de zelfde prijs
quote:penopauze schreef op 12 augustus 2012 @ 19:18:

Hoi allemaal. Lekker mee zitten lezen.

Leen, ik weet dat de afstand voor jullie naar Mystique best veel is maar kan het je wel aanraden. Een tip: als jullie volgende week gaan is het weer culinaire avond en is er meer en beter eten. Altijd leuk toch!!! en voor de zelfde prijs

Komende zaterdag wordt een tussendoortje. We willen daarna gewoon terug naar huis en dan vindt ik het prettiger als je niet nog een uur moet rijden.

Is wel spannend omdat we bekenden tegen kunnen komen. Het zal wel los lopen.
Gaan jullie dus as zaterdag de 18 de, dat is de dag waarover ik het had hoor. Wij krijgen op die dag visite van 2 stellen, anders waren we misschien ook wel gegaan.
quote:stout1975 schreef op 12 augustus 2012 @ 10:18:

Ik zie er dan wel uit als een kebabkeizer, maar niks hamammassage hoor.

Als je zelf die marmeren plaat meeneemt en een emmer Ajax, wil ik best voor je kijken wat ik kan doen.

Hahaa Stout, hier leenman (die van leen65). Normaal ben ik alleen meelezer, maar dit vraagt wel om een reactie.

OK, ik koop een marmeren plaat, badschuim, een fles olie en ga naar dolce vita. Wedden dat ik die bardame aan het schuimen krijg. Mag jij proberen leen tevreden te stellen, maar wat massage betreft is ze nogal verwend, dus ga je spiertjes maar alvast trainen, shake it, don't stir ...

Voor de andere meelezers. Leen en ik hebben mekaar de laatste week lekker opgehitst. Zaterdag gaan we op avontuur, linksom of rechtsom. Als we geen leuke date vinden gaan we naar de dolce-vita (is vanuit Venlo goed bereikbaar). Door verplichtingen kunnen we niet ver van huis. Is wel spannend, misschien komen we wel bekenden tegen. Het lustige sfeertje dat we het afgelopen jaar samen hebben gebouwd mag niet onbenut blijven.

De stap om te gaan swingen heeft voor ons heel veel positieve energie gegeven op alle gebied.

Vroeger was het: samen uit, samen thuis

Nu is het: samen uit, samen swingen, samen thuis.

En vooral ... samen geil, uit en thuis !!
Goed verhaal Leenman!

Verwend met massage, dat hoor ik wel vaker, en klopt nooit iets van...

Ik ben er zaterdag alleen niet.. lekker met de bardame stappen denk ik

Ik zou de geografische info even verwijderen uit je post trouwens.
quote:leen65 schreef op 06 augustus 2012 @ 23:57:

... Wie weet iets van Club limousine Hasselt BE of club4love ook België. Vrees dat dit onbekend is maar goed, 't is te proberen.

@ Leen - Wij hebben ondertussen al heel veel goeds gehoord van de EROXX in Balen (België).

Volgens sommigen zelfs beter dan de Fun...

Wij hebben het zelf nog niet bezocht, maar gaat wss toch het volgende clubbezoek worden.

Dan volgt verslagje natuurlijk weer wel.

x
Ik heb die site van EROXX net even bekeken, geen zwembad of bubbelbad geloof ik, wel erg mooie tent zeg!

Wacht verslagje met belangstelling af/sleep er heel snel een leuke mevrouw naar toe.
Zojuist ook de EROXX-site bekeken en de foto's zien er goed uit.

Aan de reacties in het gastenboek te zien is het ook in de club helemaal top!

Ben ook zeer benieuwd naar uitgebreide ervaringen in dit topic
Wij gaan volgende maand naar Eroxx , dus zullen dan wel verslag uit brengen
Zeer benieuwd Senna, ikke ook inmiddels, ga ook maar eens kijken daar.
Wij zijn allen benieuwd naar jullie amoureuse ervaringen
quote:t_j_eagles schreef op 13 augustus 2012 @ 10:21:

[...]

@ Leen - Wij hebben ondertussen al heel veel goeds gehoord van de EROXX in Balen (België).

Volgens sommigen zelfs beter dan de Fun...

Wij hebben het zelf nog niet bezocht, maar gaat wss toch het volgende clubbezoek worden.

Dan volgt verslagje natuurlijk weer wel.

xKwam de naam Eroxx al op SDC tegen en heb toen de site bezocht. Zag er goed uit en voor ons ongeveer een uurtje rijden. Valt nog mee. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Even vraagje voor ervaren swingers (en swingles), ervaren jullie ook dat je steeds verder af komt te staan van je verticale vrienden?

Heb de komende maand allemaal verjaardagen, vrijgezellenongein en andere zuipfestijnen, pffff
Beste mensen, over een paar weken hebben we voor het eerst een date met een leuk stel in een hotel. Dit ook omdat we vrij ver van elkaar wonen. Omdat dit nieuw is voor ons heb ik een paar vragen, boek je twee kamers? Heb je dan sex in verschillende kamers of met zn vieren in een en is er dan voldoende ruimte? Hoe is jullie ervaring met vantevoren eten en naar de sauna? Ga je als je er genoeg van hebt alle vier naar je eigen kamer, en ga je smorgens nog even door?

Ik begrijp dat je een heleboel dingen met zn vieren moet bespreken maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en tips.

xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven