Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
Niet iedereen heeft dezelfde behoefte aan discretie als jij Bianca.

Toch hou ik daar rekening mee.

Zij leest hier gewoon mee.

Bedankt voor de forum-agente functie.
quote:stout1975 schreef op 14 augustus 2012 @ 23:09:

Bedankt voor de forum-agente functie.Pffffffffff.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:stout1975 schreef op 14 augustus 2012 @ 23:05:

Volgens mij komen er geen single mannen op zo'n avond, zou het de barvrouw vragen als ik die niet zojuist digitaal een goede nacht had gewenst..

Er zijn altijd wel veel dansers hoor, maar ze hebben beneden een groot zwembad, en in de tuin ook een hele mooie. Zal wel open zijn ivm met mooi weer.

Dat zijn uitstekende plekken om (bommetjesgewijs bijvoorbeeld) contact te leggen met anderen.

Als ik niet weet wat ik moet verwachten kijk ik ook vaak even op de gastenlijst van de Dartclub, krijg je toch al een idee.

Er zijn zaterdagavonden dat heren toegelaten worden. Staat op de site. Aangezien ze hier entrée prijzen zetten per persoon bij dit event en niet per koppel, single etc. denk ik toch dat het vooral gaat om dansvolk te trekken.

Maar ik kijk maar weer eensop SDC. Ben er de laatste dagen niet weg te slaan.
It's never too late start living!
Een paar weken geleden zijn wij voor het eerst in de Eroxx in Balen geweest, en over twee weken gaan we weer omdat swingvriendjes van ons daar hun trouwfeest houden. Omdat er kennelijk behoefte is aan een review over de Eroxx op dit topic, hierbij onze ervaringen:

Bij binnenkomst straalt de club alleen maar luxe en exclusiviteit uit. Er is een grote bar, waar je alle soorten dranken kunt bestellen. Cava en coctails zijn bij de entreeprijs inbegrepen. Frisdrank zit in flesjes, zodat je cola niet wordt aangelengd met water.

Wij hebben er die avond voor gekozen eerst een hapje te eten in het restaurant, omdat we hadden afgesproken met swingvriendjes die we al lang niet meer hadden gezien. Je betaalt 15 euro per persoon voor een driegangenmenu, waarbij je keuze hebt tussen 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten, en 2 nagerechten, die wekelijks wisselen. Je wordt gewoon aan tafel bediend, er is geen buffet. De gerechtjes zijn klein, maar worden erg mooi opgediend. Met de grootte van de porties is duidelijk rekening gehouden met het feit dat je niet de rest van avond wil zitten "uitbuiken". Kwaliteit van het eten is erg goed, 15 euro is zeker niet te duur.

Naast de bar is een grote dansvloer. De avond dat wij er waren draaide een erg goede dj: voor het eerst in 8 jaar dat wij samen zijn, was ook mr. Rea op de dansvloer te vinden!

In de hoeken van de grote zaal zijn kleinere loungeruimtes, als je even op adem wilt komen.

Wij waren er tijdens de Eyes Wides Shut Party, wat inhield dat we bij binnenkomst allemaal een cape en masker kregen, wat we na ingang van de dresscode op moesten zetten. Daarna begon een soort ceremonie. Erg spannend allemaal, omdat je echt moeite moest doen om iemand te kunnen herkennen. De sfeer werd meteen een stuk meer erotisch geladen!

Het publiek die avond was jong, de oudste bezoeker max 45 jaar. Je kon zien dat iedereen echt zijn best had gedaan om een mooie outfit uit te zoeken, zowel voor als na de dresscode.

Er zijn een stuk of 10 speelruimtes, allemaal met een andere sfeer. Ook deze zien er erg luxe en goed verzorgd uit. Bij mooi weer worden ook in de tuin speelruimtes voorzien.

Van het nachtelijk snackbuffet dat bij de entreeprijs is ingebrepen, hebben wij niks gezien, omdat we het te druk hadden in de speelruimtes

Al met al hebben wij een topavond gehad daar. Nieuwe luxe club, lekker eten, goede coctails, mooie mensen, en het thema van de avond gaf absoluut een extra sexy sfeer. Wij kunnen wat clubbezoek betreft alleen vergelijken met Mystique, meer clubs hebben we nog niet bezocht. Ons zal je niet meer snel terugvinden in Mystique. Het zwembad/bubbelbad hebben we absoluut niet gemist, omdat de rest van de club dat gemis meer dan compenseert. Eroxx is vele malen luxer, hipper en trekt een zeer aantrekkelijk publiek. Wij kijken nu al uit naar ons volgende bezoek.
Mooi verslag Rea....direct even gekeken op de site en ik denk dat ik enjoyboy een keertje meesleep!
Leuk verslag Rea!

Wat jammer dat we nog even moeten wachten , als het aan mij lag gingen we dit weekend al

Maar we hebben afgesproken met een ander stel om deze club samen te ontdekken dus moet nog maar even nog maar geduld hebben.

Laat dat nou net niet mijn sterkste kant zijn
Geduld is ook niet mijn allersterkste kant, en ben zeer benieuwd naar die tent!

Ik ga maar eens een heel lief mailtje naar een paar nóg lievere hulpverloofdes sturen denk ik..
@ stout1975 Als je er een paar foto's bij doet van die zaak zullen er vast genoeg hulpverloofdes zich aanbieden

Vraagje voor de rest , waar shoppen jullie voor uitgaanskleding?

Lingerie is het probleem niet , maar een beetje leuk sexy jurkje vind ik lastiger te vinden...

Of is dit dan te off topic?
quote:senna30 schreef op 15 augustus 2012 @ 13:40:

Vraagje voor de rest , waar shoppen jullie voor uitgaanskleding?

Lingerie is het probleem niet , maar een beetje leuk sexy jurkje vind ik lastiger te vinden...

Of is dit dan te off topic?sexy-store.nl

uwantisell.nl

iwearfashion.nl

lamor.nl

Daar haal iik vaak iets.

Genoeg sexy stuff er tussen.
er is een topic dat over erotische party kleding gaat, iets met clubweare en party kleding.

Het gaat hier inderdaad wat offtopic maar wie weet wil men in de ontopic reacties wel wat tips geven.

Kalverstraat, albert cuyp als eht om amsterdam gaat, my sin in rotterdam en verder genoeg site's die dergelijk spul verkopen,

Liever geen pabo dat is kwalitatief niet echt best.

Mince of hogehakken.nl kun je wel even kijken.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:doddie schreef op 15 augustus 2012 @ 14:18:

Liever geen pabo dat is kwalitatief niet echt best.

Gadverdamme wat een gerecyclede sortering plastic boodschappentasjeszooi is dát zeg!

Gewoon even goed zoeken, wat Doddie al zegt, de keuze is reuze en niet te duur online!
Dank jullie wel gurly3 and doddie , hier zitten inderdaad leuke dingen tussen!!
@Rea: leuk verslag! Wordt nu ook wel heel nieuwsgierig! Snel maar eens een weekendje België boeken dan maar

@Senna30:
stephanieking!

Als jullie richting Belgie gaan horen wij het wel he!

Vanaf ons is het vast sneller
quote:senna30 schreef op 15 augustus 2012 @ 16:26:

stephanieking!

Als jullie richting Belgie gaan horen wij het wel he!

Vanaf ons is het vast sneller Jullie zijn de eersten die het horen
quote:senna30 schreef op 15 augustus 2012 @ 15:50:

Dank jullie wel gurly3 and doddie , hier zitten inderdaad leuke dingen tussen!!Als je het niet erg vind om tussen de 13 en 16 jarige te staan kun je soms in winkels als cool cat ook nog wel eens leuk slagen
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Ervaring gewenst...We zijn al bij verschillende parenclubs geweest, alleen dan op vrijdag en zaterdag avonden. We hadden het plan om a.s Zondagmiddag richting Mystique te gaan. We hebben daar echter geen ervaringen mee betreffende de middag. Heeft iemand een idee of het dan gezellig is of is het daar uitgestorven..

Alvast bedankt!!!!
Wij zijn afgelopen zaterdag in Mystique geweest maar daar was het behoorlijk rustig

Volgens wat "vaste klanten" kwam dat mede door de vakantie, maar ook zou er een hoop tegenwoordig naar "Dolce Vita" gaan.
Dolce Vita was ook rustig hoor, en bovendien een verdomd eind rijden vanaf West-Brabant, dus dat zal het niet zijn.

Ik denk dat swingers meer en meer voor leuke thuisfeestjes gaan, afgewisseld met een groot erotisch dansfeest.

Zou trouwens ook nog kunnen dat mensen liever naar Eroxx gaan, kennelijk een hele leuke tent.
Poeh, zat er toch wel mee dat alle clubs in de buurt of echt niets zijn of thema-avonden hebben die ons niet trekken. Kregen we nog een uitnodiging voor een leuke date maar dan wel in Bornedries. Heel jammer want juist zaterdag willen we niet ver weg vanwege de kinderen (allerlei redenen) en vroeg op op zondag. Had juist dit stel eigenlijk wel beter willen leren kennen. Hopelijk gaat dit binnenkort als nog gebeuren!

Maar goed. Wij dus wat sip achter de PC gaan zitten want wat moeten we dan? Blijkt er nog een uitnodiging voor een date te zijn. Deze is niet ver weg bij een stel thuis. Er is al mailkontakt geweest en er zijn ook foto's uitgewisseld de afgelopen weken. Dat was al spannend aangezien ik niet helemaal tevreden was over onze foto's. Blijkbaar vielen we toch in de smaak. Hun foto's in ieder geval wel!!

Spannend, onze eerste thuisdate! Een leuke spanning dat wel! Ben al met vanalles in mijn hoofd bezig zoals naar de kapper, wat voor kleren en lingerie e.d.

Ben wel blij dat hierover al veel op dit topic staat. Haal ik toch veel goeie tips uit!

Ik hoop dat het door gaat en ook dat het klikt! Is toch maar afwachten. Oeh, wat spannend!
Gaaf Leen!

Als ik via mail en door het zien van de foto's een klik heb is dat in het echt vaak ook zo!

En een klik bij thuisdaten dat is echt een hele andere ervaring als in een club.

Hoop dat jullie het leuk hebben!
Zal zeker wat laten horen! Verslagje ligt wat moeilijker aangezien het ander stel dat wellicht niet op prijs stelt.

Nu weer verder lezen op dit topic en goeie tips verzamelen!
Spannend Leen! Heel veel plezier!
Wij hebben volgende week ook ons allereerste thuisfeestje. Al een spannend rood jurkje gescoord op internet, gisteren binnen en zeker een succes. Nu nog even de lingerie gaan bekijken, maar is denk ik wel prima, en dan zijn we er klaar voor, we zijn onwijs benieuwd, is denk ik toch heel anders dan de fun, maar willen dit ook wel eens meemaken. De meeste feestjes zijn voor ouderen, meestal 40 plus, en dat trekt ons niet zo, maar deze is echt tot 35 jaar, en er komen erg leuke stellen, dus dat gaat goed komen.
We hebben een datum gevonden voor Eroxx

Over ongeveer 3 weken weer een nieuw review dus , maar mochten mensen eerder gaan lees ik natuurlijk graag hoe het was

@Sexy4u4 veel plezier volgende week!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven