Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
quote:stout1975 schreef op 23 augustus 2012 @ 11:15:

In de fun wordt in de club zelf toch niet gerookt?

De laatste keer dat ik er was alleen in een aparte rookruimte vlakbij de bar en bij de bar in het zwembadgedeelte, heb je verder geen last van.

laatste keer dat ik er was, een jaar geleden of zo, mocht er beneden overal gerookt worden.

er was wel een aparte rookruimte, vrij klein, naast de bar inderdaad, maar die was er alleen omdat t moest vanwege de wet.

geen idee of je nog steeds overal mag roken beneden of dat dat ondertussen veranderd is.
quote:Sexy4u4 schreef op 22 augustus 2012 @ 22:41:

Vraagje: ik heb zaterdag voor het eerst een thuisfeestje en heb daarvoor zwarte kousen gekocht. Nu vroeg ik me af, of je die tijdens de actie uitdoet of niet? Aan de ene kant staat het leuk, maar aan de andere kant, zonder hakken toch een beetje vreemd gezicht, of ben ik nu een zeur. Iemand ervaring mee? Ze blijven overigens wel heel goed zitten.

eerst aanhouden, met hakken, ga je wild seksen, doe je de hakken eventueel uit.

heb je last van de kousen, doe je die gewoon ook uit.
quote:MoodyMissy schreef op 23 augustus 2012 @ 11:38:

[...]

laatste keer dat ik er was, een jaar geleden of zo, mocht er beneden overal gerookt worden.

er was wel een aparte rookruimte, vrij klein, naast de bar inderdaad, maar die was er alleen omdat t moest vanwege de wet.

geen idee of je nog steeds overal mag roken beneden of dat dat ondertussen veranderd is.

Wij zijn er pas nog geweest. Behalve in en net voor de rookruimte wordt er verder nergens meer gerookt in de Fun. De bar boven bij het bubbelbad weet ik niet , daar zijn we niet geweest.

Voor ons voorlopig geen clubbezoekjes en thuisdates meer. Heb vandaag een HCH laten zetten en die moet natuurlijk eerst genezen ( sorry beetje off-topic)
@Doddie -- Natuurlijk mogen rokers wel een fijne rookruimte hebben, dat is niet wat ik bedoelde! Ik was alleen bang dat in de praktijk de "rookruimte" al de halve club in beslag nam, zodat je er als niet-roker nog steeds last van hebt.

@Daanpam -- Fijn om dat te horen, dank voor het rapport!

Dank jullie allemaal voor je hulp!
bedankt voor de reacties,

fijne post moody missie over die ruimte die verhuurt kan worden ik zal dat eens even gaan bedenken.

heb inmiddels ook huisjes gevonden die goed te betalen zijn, dus moet nu eerst maar eens bedenken hoe groot de groep gaat worden

ik wilde dat ik een villa had kon het lekker gewoon thuis!
@daanpam: gefeliciteerd met je HCH. Hier de vrouw een VCH maar heel tevreden mee.
HCH VCH? kan dit ook ondertitelt worden?
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Vicky, het nadeel van huisjes vind ik dat ten eerste het stil en rustig moet, ten tweede het als snel zo heet wordt (er kan geen raam open immers) ten derde je krijgt het niet donker, en zo kan ik nog wel even door gaan.

deze ruimte is net een mini-club, zó mooi

(nee geen aandelen, ken die mensen niet eens)
quote:doddie schreef op 24 augustus 2012 @ 14:02:

HCH VCH? kan dit ook ondertitelt worden?Volgens mijn Google zijn het piercings; horizontale clithood piercing, verticale clithood piercing.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Fijn om te lezen dat in die grote ruimte in de Fata niet meer gerookt wordt. Nog maar net, zo te lezen.

Volgens mijn Google zijn het piercings; horizontale clithood piercing, verticale clithood piercing.

Ik schrok toen ik het las...Ik dacht echt dat er iemand een hele zware operatie moest ondergaan ofzo ...
Ik had ook gegoogled op HCH en kwam uit op een Honda Civic Hybrid. Is natuurlijk ook vrij pijnlijk om die 'te laten zetten'.

@ Doddie. Bedankt voor je reactie mbt de poolparty bij de Fun. Liggen de gasten inderdaad in hun blootje bij het zwembad? Begrijp me niet verkeerd, ik heb daar geen probleem mee (gaan al jaren naturistisch op vakantie), maar meestal hoor je 'bloot slaat dood' als het om een parenclub gaat. Vandaar dat ik verrast was.

Groetjes Fitch
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Fitch zoals ik al aangaf is mijn ervaring van jaren terug, en toen lag men inderdaad voor groot deel bloot.

Ik denk omdat niet iedereen naturisme gewend is en het dan weer heel spannend is om buiten bloot te zijn en een keer van de kans te genieten streeploos te kunnen bruinen en naakt te zwemmen,

Dames deden dan wel even de high heels aan als ze stukje moesten gaan lopen, en verkaste men naar binnen ging de erotische kleding en lingerie weer aan.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
In een club vind ik naakt ook best duf, mis je toch de helft van de lol eigenlijk.

Maar naakt in de tuin, en dan af en toe op hoge hakken langs komen schuddebillen, niets mis mee hoor!
Helemaal goed Bianca.:)quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 augustus 2012 @ 14:05:

[...]

Volgens mijn Google zijn het piercings; horizontale clithood piercing, verticale clithood piercing.
Wij zitten er over te denken om vanavond naar Eroxx te gaan. Het is voor ons even ver rijden als de andere leuke clubs, dus dat is het probleem niet en ik vind het wel leuk om weer eens iets nieuws te bekijken. Zeker na het lovende verslag van Monni (geloof ik?) ben ik erg benieuwd geworden...

Vanmiddag nog even shoppen voor een sexy setje :-)

Nog andere mensen leuke plannen voor vanavond?
quote:jaadje schreef op 25 augustus 2012 @ 10:28:

Wij zitten er over te denken om vanavond naar Eroxx te gaan. Het is voor ons even ver rijden als de andere leuke clubs, dus dat is het probleem niet en ik vind het wel leuk om weer eens iets nieuws te bekijken. Zeker na het lovende verslag van Monni (geloof ik?) ben ik erg benieuwd geworden...

Vanmiddag nog even shoppen voor een sexy setje :-)

Nog andere mensen leuke plannen voor vanavond?

Hee jaadje,

Wij hebben ons oog ook laten vallen op Eroxx. Helaas hebben we vanavond weer eens een verticaal feestje. Niks mis mee, maar we zijn wel erg nieuwsgierig naar je ervaringen daar. Hou je ons op de hoogte ?
Hallo allemaal! Al maanden lezen m'n man en ik mee. We vinden het ontzettend leuk en leerzaam om jullie ervaringen te lezen! We hebben al een tijdje contact met een heel lief stel, we hebben al twee koffiedates gehad en gisteravond onze eerste echte thuisdate, onze allereerste ervaring met een ander stel. Het was héérlijk. Het was weer zó gezellig, daardoor hebben we achteraf veel te weinig tijd op de matrasjes doorgebracht ;). Het was een geweldige ervaring! Ze zijn zó lief, overhaasten niks en houden ons tempo aan. Ze zijn echt ontzettend lief. We zijn nog lekker aan het nagenieten en gaan een vervolgdate krijgen, we kunnen niet wachten tot het zover is .
Gaaf sexylady!

Volgende keer de koffie dus maar achteraf serveren?
Zoiets Stout ;).

De volgende keer zal waarschijnlijk bij hun thuis zijn en we denken dat het dan minder onwennig zal zijn en we gewoon sneller op de matrasjes zullen belanden .
Als je dit soort dingen iets vaker doet is dat begin-momentje ook steeds minder vreemd denk ik.

Ik vind het zelf het prettigst als de matrassen er al liggen en iedereen meteen in lingerie is.
Leenman, ik ga zeker hier vertellen hoe het was!
quote:stout1975 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 18:25 Als je dit soort dingen iets vaker doet is dat begin-momentje ook steeds minder vreemd denk ik.

Ik vind het zelf het prettigst als de matrassen er al liggen en iedereen meteen in lingerie is. "AI vind het zelf het prettigst als de matrassen er al liggen en iedereen meteen in lingerie is."

Wij hebben natuurlijk nog verder geen ervaring maar daar denken we nu in ieder geval anders over. Eerst gewoon gezellig praten (nog niet in lingerie) vinden we wel heel fijn.
Ik praat eerst ook gewoon gezellig hoor, het is niet zo dat ik vanaf de voordeur een aanloop neem

Maar ik vind dat je dan wat makkelijker overgaat van kletsen naar swingen.
Hahaha.

Daar zou je wel gelijk in kunnen hebben, maar het lijkt me ook wel een beetje ongemakkelijk om gelijk de kleding uit te trekken als je net binnen bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven