Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
quote:shehot schreef op 01 september 2012 @ 09:29:

Ik ga volgende week voor het eerst naar zo'n feestje. Kan wel klein verslagje doen als jullie willen? De berichten die ik er van gehoord heb zijn goed.altijd leuk ja
quote:doddie schreef op 01 september 2012 @ 09:37:

oh heb jij dat verhaal van "hij snuift" ook al gehoord Nee. Ik verzon zomaar wat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:enjoy73 schreef op 01 september 2012 @ 12:23:

Uhm....ik had niet door dat er nu zo'n discussie was ontstaan.

Wees gerust ik heb mijn post veranderd.

Ik snap wat BGB bedoel, maar zo had ik het niet bedoeld hoor.

Er werd ervaring gevraagd en ik antwoord.

Dat we op sdc een BOB party melding krijgen is dat de naam die ook mag worden gecommuniceerd vind ik. Tja dat hun profielnaam daaraan gekoppeld is is dom. Als je dan ervaring vraagt over deze party kan je toch niet anders dan de naam noemen, daaronder willen zij organiseren en ja dan lopen zij risico.

Maar goed....we gaan verder onder de naam "BOB" of mag dat ook niet?Zoals jij het formuleerde kwam het over alsof je de mensen die die naam als nick hebben - de organisatoren van het feest ) - beschuldigde van het gebruiken van drugs. En daar heb ik wel een probleem mee. Als jij stelt dat er op dat feest ook mensen komen die toch gebruiken vind ik dat van een heel andere orde. Da's een stuk anoniemer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En om er nog maar een schepje bovenop te doen...

Ik ken ze niet persoonlijk, maar ik heb dus juist gehoord dat zij zelf dus echt niet gebruiken. Daar ook zo op tegen zijn, vandaar dat ze het verbod er zo nadrukkelijk bij zetten.

Hoge bomen vangen veel wind. Ik vind het prima dat deze mensen onder hun profielnaam party's organiseren, maar vind t niet oké als er over dit soort dingen geroddeld wordt.
BGB....ik bedoel dat laatste dus.
Maar ik ben er klaar mee! Enjoy
Vorige keer stond ik een beetje sceptisch tegenover Temptation in Beek en Donk, zeer weinig actie, heel erg een stamkroeggevoel. Maar dat was een donderdagavond.

Afgelopen zaterdag weer daar geweest, vriendje en ik konden geen leuk thuisfeestje vinden en hadden geen zin om erg ver te rijden + veel geld uit te geven en hebben een topavond gehad. Werd veel gedanst, geteast en gepleast, maar ook in de kamertjes volop actie.

De huiselijke sfeer bleef ondanks grote drukte zeer goed behouden, singlemannen worden scherp in de gaten gehouden, alles zeer goed bijgehouden (ik doel op lege glazen, toiletpapier, condooms, enz)

Onverwacht een zeer gezellige, geile avond en voor herhaling vatbaar.
quote:xsxaxmx schreef op 02 september 2012 @ 23:34:

Vorige keer stond ik een beetje sceptisch tegenover Temptation in Beek en Donk, zeer weinig actie, heel erg een stamkroeggevoel. Maar dat was een donderdagavond.

Afgelopen zaterdag weer daar geweest, vriendje en ik konden geen leuk thuisfeestje vinden en hadden geen zin om erg ver te rijden + veel geld uit te geven en hebben een topavond gehad. Werd veel gedanst, geteast en gepleast, maar ook in de kamertjes volop actie.

De huiselijke sfeer bleef ondanks grote drukte zeer goed behouden, singlemannen worden scherp in de gaten gehouden, alles zeer goed bijgehouden (ik doel op lege glazen, toiletpapier, condooms, enz)

Onverwacht een zeer gezellige, geile avond en voor herhaling vatbaar.Ook bij mij begint een clubbezoek weer te kriebelen. Bij gebrek aan een zgn. 'hulpverloofde'.....Is het aan te raden als single man a deze club of lopen er al hordes mannen daar?
marrk@live.nl alleen voor vrouwen die van spannende ondernemingen houden ;-)
@ Dexter, op donderdag waren er ontzettend veel single mannen, op zaterdag waren er in verhouding iets minder, maar er waren weinig singlemannen die uiteindelijk ook actie mee mochten maken. Vaak blijft het toch bij kijken en met jezelf spelen is mijn beleving.

Persoonlijk vind ik het niet prettig als single mannen opdringerig zijn, zomaar aan je gaan zitten, ik hou meer van de tactiek eerst vragen. Of zoals za-av. eerst kletsen aan de bar, vind ik je leuk nodig ik je wel uit.

Het is wel een gezellige club, iedereen kletst met iedereen, dus zonde van de entree zal het niet meteen zijn, maar wil je verzekerd zijn van actie zul je echt zelf een dame mee moeten nemen...
Tegen heug en meug...

Maar mijn alterego was nodig aan vervanging toe.

Ik ben het, Doris. Maar met een kleine toevoeging in mijn naam... zodat de verandering niet ál te groot is.

@ Sam, klinkt als een bijzonder leuke avond. Fijn dat het deze keer naar jullie zin was.
wat nou doris! moet gelijk denken aan het liedje van rita hovink, ai ai ai aiai ai Dolores, wat moet je toch met al die toreadores.

Zal het de volgende keer eens voor je zingen schat lol
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Haha! Ja doe dat maar, want het zegt me zo niets...

Er was al een Dolores, maar nog geen Doloris. En dat kwam goed uit aangezien die het dichtst bij Doris ligt.

Doris bestaat ook nog gewoon, dus als ik (of jullie...) hier echt niet aan kan wennen na zoooveel jaar Doris, kan ik altijd nog terug.
Doris Doloris, ik zit er niet mee.

Maar niet je ava veranderen he!
Neeheee, mijn ava veranderen zou teveel voor me zijn, in 1 keer!

Ik twijfelde al even of ik het hier zou melden, of op het voorsteltopic, maar aangezien ik toch meestal hier te vinden ben, heb ik het hier maar gedaan.

Tot zover offtopic. Excuses alvast daarvoor.
Ja.

Ik vind dat best vervelend, dat off topic gedoe altijd.

Daar is dit topic niet voor bedoelt.
Doloris, jij weet het vast wel, als je vrijkaartjes krijgt voor de fun, op sexpert-night verdiend, hebben ze dat dan door als iemand anders naar binnen wil op die kaartjes ? Ze staan niet op naam dus zijn in mijn ogen mag je ze ook aan ander geven, toch ?
Ik las het van de week en dacht daar ook over na MoodyMissy. Persoonlijk zou ik de gok wagen, en evt. de confrontatie aan gaan als je er op aangesproken wordt.

Ze staan niet op naam, maar Rineke heeft wel een ijzersterk geheugen, en als zij jou niet onlangs nog gezien heeft, zou ze kunnen vragen hoe je aan dat kaartje komt.

Dan nog denk ik dat als het niet op naam staat, het jullie goed recht is om binnen te komen. Kado gekregen, die kaart! En of ze nou het ene of het andere koppel gratis binnen laten, lijkt mij om het even.

Kortom: geen ervaring mee, maar ik zou de gok wagen.
ja dat ga ik ook doen, kan altijd zeggen dat ik hun volgende keer betaal aangezien zij deze maand niet meer konden.

of zo iets

wij zijn al heeeeel lang niet geweest trouwens
Doloris, het was de vorige keer ook leuk, zeker voor een eerste keer.

Alleen merk ik veel verschil tussen toen door de week en nu het weekend en dat wilde ik hier ook graag vermelden...

Vond het wel handig om dat hiercte vermelden...

Ik heb er, ondanks dat het een kleine club is 2 keer een gave avond gehad heb...
@Doloris

Change of nick......dat kán toch niet zomaar!

Ik wil helemaal geen afscheid nemen van je alterego

*terug in meeleesmodus*
logisch dat er op de donderdagavond veel alleengaande zijn bij de temptation dan is het milfparty!

Kijk op hun agenda,

veel plezier
oja vergeet ik te vertellen dat wij hier met regelmaat zijn geweest,

en binnekort eens een grote gaan proberen, de fata,

verslag zal dan volgen.
Dat wist ik channie, maar vond de alleengaande mannen geen punt. Verbaasde me enkel over weinig actie op de milfavond, juist dat had ik anders verwacht....
quote:fausty8 schreef op 03 september 2012 @ 20:31:

@Doloris

Change of nick......dat kán toch niet zomaar!

Ik wil helemaal geen afscheid nemen van je alterego

*terug in meeleesmodus*

Sorry Faust...

Da´s lang geleden, jouw naam hier. Waarom kom je af en toe niet weer mee schrijven?
Jeetje, Faust, dat is lang geleden ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven