Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
Vandaag ons maar op speeddate gezet op SDC voor het weekend. Wordt waarschijnlijk toch geen Eroxx helaas. Gaat om bepaalde redenen niet lukken. Erg jammer maar goed, volgende maand maar weer! We willen nu graag een thuisdate met meerdere stellen. Of een ieder geval een evenredig aantal vrouwen en mannen. Ik vond de vorige date heel fijn maar eigenlijk vind ik het ook wel leuk om een beetje te versieren en te flirten. Dat gaat wat beter wanneer er wat meer mannen zijn.

Het is wel leuk om te zien dat wanneer je eenmaal op speeddate staat je meteen veel stellen je profiel bezoeken.
It's never too late start living!
Moet je eens opletten als je een validatie hebt Leen..
Faust...dat klinkt wel weer heel vertrouwd

Het is inderdaad aardig wat jaartjes geleden dat ik het forum van lappen tekst voorzag.

Ik lees wel alweer een tijdje mee maar meeschrijven...ik weet het niet, ik loop de laatste tijd nou niet bepaald de deuren plat bij de clubs en swingen doe ik nu voornamelijk op de schommel met mn neefje
quote:stout1975 schreef op 03 september 2012 @ 22:40:

Moet je eens opletten als je een validatie hebt Leen..

He, wacht, een validatie hebben we binnengesleept

Hecht er zelf niet zo'n waarde aan, maar goed! Hoop gewoon dat er iets leuks te beleven is dit weekend.
Ik had jullie profiel dan ook al lang gevonden

Die validaties is wel handig hoor, weten mensen tenminste ook dat je echt bent he.

(validaties waarin mensen klagen dat ik hun flatscreen of laptop heb gejat plaats ik trouwens niet)
quote:stout1975 schreef op 03 september 2012 @ 23:08:

Ik had jullie profiel dan ook al lang gevonden

Die validaties is wel handig hoor, weten mensen tenminste ook dat je echt bent he.

(validaties waarin mensen klagen dat ik hun flatscreen of laptop heb gejat plaats ik trouwens niet)

Ik ga er vanuit dat wij al vaker gevonden zijn hier. Dat mag ook hoor!

Ik heb jouw ook gevonden op sdc Zo ben ik dan ook weer!! Was trouwens niks niet moeilijk!

Och, die validaties, wanneer het je niet aanstaat verberg je ze, toch?? Dus niemand die weet wat wij echt uitspoken!!
quote:fausty8 schreef op 03 september 2012 @ 22:43:

Faust...dat klinkt wel weer heel vertrouwd

Het is inderdaad aardig wat jaartjes geleden dat ik het forum van lappen tekst voorzag.

Ik lees wel alweer een tijdje mee maar meeschrijven...ik weet het niet, ik loop de laatste tijd nou niet bepaald de deuren plat bij de clubs en swingen doe ik nu voornamelijk op de schommel met mn neefje ;-)

Lol! Maar we gaan teveel off topic vrees ik... daar houden ze hier niet zo van, zo las ik ergens.

Maar denk er over na... dat swingen komt wel weer bij jou, en dan is het wel zo leuk om dat hier te delen natuurlijk!

@ Leen, ik mag zeker niet aan Stout vragen wat je SDC naam is hè?
En ik, mag ik dat ook vragen
He, Doloris! Mag je best vragen hoor. Zet onze naam wel niet hier neer maar je vindt ons op sdc in het zuiden van het land. Ik draag een rood gevalletje en we stammen af van de katachtige! Als je op speeddate kijkt vind je ons wel.
Even neuzen hier maar helaas, geen spannende weekendverhalen! Mmm, ben benieuwd waar wij dit weekend belanden.
pfff Leen, tot blz 10 gekeken bij speeddates, maar er zijn meerder rode-setjes-dames uit onderste helft van nederland en om nou iedereen aan te schrijven van goh ben jij ....

dus ik ga Stout mailen
he he, dank je Stout

Leen, wat ver weg hahaha en mooie eerste foto !
Moodmissy, ik moest ook ff zoeken voor ik haar had gevonden. Helaas kon ik ook niet verder dan de eerste foto komen

Wel een mooie inderdaad
Is volledig lidmaatschap niks voor je PP?
quote:penopauze schreef op 05 september 2012 @ 20:57:

Moodmissy, ik moest ook ff zoeken voor ik haar had gevonden. Helaas kon ik ook niet verder dan de eerste foto komen

Wel een mooie inderdaad Oké, gevonden! Mooi?? Tuurlijk zijn we mooi. Toegang tot ons foto album krijg je niet zo maar. Maar wie weet!!
Zaff, heb ik gehad, maar laat het soms verlopen. Misschien binnenkort weer eens verlengen quote:Zaff schreef op 05 september 2012 @ 21:02:

Is volledig lidmaatschap niks voor je PP?
Gaan er morgen nog mensen naar de fun4two ?
quote:duck66 schreef op 06 september 2012 @ 12:55:

Gaan er morgen nog mensen naar de fun4two ?Nee. Je bent daar helemaal in je up.

Gaan er morgen nog mensen naar de fun4two ?Wat is er nu vrijdag te doen?

Gaan er morgen nog mensen naar de fun4two ?

Jij denkt toch niet écht dat mensen af gaan spreken met jullie nalv één bericht hier?

Waarom zouden ze zoiets doen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Im baal ... Want die gratis kaartjes voor de fun die van de week zijn aangeboden hier op de pijler zijn me wel beloofd maar nog niet binnen, ik hoop dat ze wel nog komen !
Morgen niet, wel op 22 September..hebben tevens een hotel vlak bij de Fun geboekt..we staan al te springen!!!....yeah baby!!
Verslag volgt, nu ff kort samengevat, denk niet dat wij nog eens naar gigoloavond zullen gaan
Onder het motto "kort maar krachtig" Moody..mooi verslag!!!...hahah..
ja toch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven