Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
IK heb ook tegen mijn man gesuggureerd, stel dat het ons deze keer niet zou aanstaan, we het dan ook nog eens elders moeten proberen
Deze heb ik in mijn kast hangen…..120 euro Pling!
Oooo Femm....wat een beauty!

Idd een look-a-like, maar dat mag de pret niet drukken voor die prijs...ik ga ff neuzen!

Hoe valt de maat?
[quote]xsxaxmx schreef op 19 september 2012 @ 18:26:

Trixy, je plaatst je nu al buiten het publiek terwijl je nog nooit geweest bent, dat is toch zonde? quote]

Ik weet het zou eigenlijk niet mogen, maar is sterker dan mezelf.

Ik krijg zo van die doembeelden van "johnny's en marina's" (is een vlaamse uitspraak) en mensen met een nektapijtje

Dat zal in de praktijk wel meevallen, maar het is eerder de gedachte aan een worst-case-scenario.

Komt er op neer dat ik niet weet wat te verwachten, dus ga ik er vanuit dat ik ALLES kan verwachten
quote:enjoy73 schreef op 19 september 2012 @ 18:56:

Oooo Femm....wat een beauty!

Idd een look-a-like, maar dat mag de pret niet drukken voor die prijs...ik ga ff neuzen!

Hoe valt de maat?

s/m óf m/l ik pas goed in s/m... jij denk ik ook!

Alleen jammer moet ik een pruik op?
Ik heb bredere schouders dan jouw,hoe zit het daar dan?
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 19-09-2012 19:38
Reden: herkenning....
% gewijzigd
Uh.. best strak idd... en voor de lengte hoef je het niet te laten.. maatje groter

En whoei... die in je kast hangt!
quote:enjoy73 schreef op 19 september 2012 @ 18:46:

Hey stout.....wist niet dat je een cadeautje meenam?

Ome stout trakteert op zijn eigen aanwezigheid.

Zou wat zijn zeg, als ik cadeautjes ga geven aan de hulpverloofdes... dan is het hek van de dam hoor, en het schaap in de put.
quote:trixy67 schreef op 19 september 2012 @ 18:57:

[quote]xsxaxmx schreef op 19 september 2012 @ 18:26:

quote]

mensen met een nektapijtje

Ik weet niet of dit een Vlaamse uitdrukking is voor een matje.

Maar, indien dat zo is voel ik me persoonlijk beledigd!
Oke....dan idd een m/l. Ik ga er eens over nadenken.....enjoyboy ziet me aankomen met nog meer leuke pakjes. Heb nog niet eens alles aangehad wat ik dit jaar heb gekocht, te weinig tijd!

Ja die ik leuk he dat jurkje...was ook direct verliefd.

Heb ook nog een hele mooie catsuit gehaald van Patrice.

Lange mouw met op de rug een rijgsnoer en....open billen.

Ook nog maar 1x aangehad pfff

Kan er alleen geen plaatje van vinden, dat is wel weer jammer.

Welke ik ook heel mooi vind is deze. Hij komt hier niet heel erg mooi uit, maar in het echt een plaatje. ong. 80 euro.

Voor mij helaas te smal bij schouders....
quote:femminile schreef op 19 september 2012 @ 19:05:

Uh.. best strak idd... en voor de lengte hoef je het niet te laten.. maatje groter

Lees ik hier godnondeju overheen!!!!

Heb jij geturnd ja Enjoy?
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 19-09-2012 19:38
Reden: herkenning......uhm bah
% gewijzigd
Ik vind m WoW.. maar wordt hier gezegd dat ie te ielig is voor mij!

En nu ga'k weer feesten :-)
Wegwezen jij jarige schoonheid!!

ENJOY!!! xxx
Heb je de stoelen al in een kring staan voor het bezoek Fem?

Enjoy, het ging me niet om brede schouders of zo hoor.

Lenigheid!!!!

Wat was je favoriete onderdeel eigenlijk, rekstok?
Jaja wist het wel, maar wilde er even omheen draaien

In de sling kan ik nog bijna spagaat....
Handig!

Één van mijn hulpverloofdes kent ook een geinig trucje, maar we krijgen er altijd ruzie over.

Volgens haar staat iedereen haar vol bewondering aan te kijken en leest zij in mijn blik: Ja leuk, maar wanneer gaan we nou neuken?

anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 19-09-2012 19:50
Reden: herkenning....
% gewijzigd
Maar wordt jij er niet helemaal gek van dan....het is zo mooi als iemand het echt goed kan.
Vroeger wel. Maar ik heb het ook met zoenende en vrijende vrouwen. Vink ik ook wel leuk om te zien.

Maar vroeger, dan moest je me echt aan de verwarming vastbinden om te voorkomen dat ik er tussen sprong.

En nu: ff naar de Hockeyclub

Toedels!
Trixy is dat hetzelfde als wat wij Johny's en Anita's noemen?
Lijkt de klets hier wel!!
Owjee...ik vervuil altijd met dezelfde een topic.

Sorry Zij
quote:xsxaxmx schreef op 19 september 2012 @ 19:47:

Trixy is dat hetzelfde als wat wij Johny's en Anita's noemen?

Inderdaad, ik wist dat er een NL variant was van dat gezegde maar ik kon me hem niet meer herinneren...

Heb je die ook in pc? (of is dat nu weer een suggustieve vraag?
Trixy; het scheelt dat de trainingsbroeken en dito schoenen in de kleedkamer / thuis blijven......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven