Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
Wil je mijn pasnummer?
quote:femminile schreef op 20 september 2012 @ 18:55:

BGB.. maakt me niet uit, of je Rineke wel of niet bent! Heb alleen nog nooit zo'n zwakke reactie van je gezien....

Zwak?

Hoezo dat?

Als je dan zo'n moeite hebt met de eigenaren van de toko waar je komt, spreek ze er dan op áán, ipv ze met naam en toenaam hier te bespreken. En als je het dan toch liever hier doet, houd dan gewoon erg in het feit dat er veel meer mensen hier lezen dan je denkt.

In ieder geval is " discretie gevraagd en geboden " waar swingers zich zo hoog op voor laten staan vaak ver te zoeken.

Ik ben hier niet te herkennen naar SDC.. enkelen van hier weten mijn Nick... Ik ken diegenen ook en vertrouw ze..

En ja.. dat is een lastig iets in dit wereldje.. maar zonder enig vertrouwen in de mensen vind ik er geen zak aan... Dus mijn keus.Iedereen vertrouwt iedereen in dit wereldje, toch?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:femminile schreef op 20 september 2012 @ 18:56:

[...]

Wij zijn best slim hé? Ik zou er niet mijn werk van maken als ik jou was.
Als je het bent dan graag je aandacht voor het volgende;

- mannen in spijkerbroek behoren niet in de fun, doe er iets aan

- dames is TenCate slips lopen er niet uitdagend bij...doe er iets aan

-sex in the pool is verboden....toch? doe er iets aan

- als ik 4 handdoeken pak voor het buitenzwembad kom me dan niet achterna met de melding; we hebben voldoende was hoor. Helemaal niet als je merkt dat we met ons viertjes zijn om te zwemmen!

- Gooi een lach op je gezicht, dan ben je voor klanten makkelijker te bereiken als ze je iets willen vragen

Hier laat ik het voorlopig ff bij....
quote:enjoy73 schreef op 20 september 2012 @ 19:05:

Wil je mijn pasnummer?Nee, ik heb zelf een pas.
quote:enjoy73 schreef op 20 september 2012 @ 19:09:

Als je het bent dan graag je aandacht voor het volgende;

....

Als ik het ben?

Wat denk je nou zélf?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 september 2012 @ 19:08:

[...]

Ik zou er niet mijn werk van maken als ik jou was.

Kat in t nauw?

En ik zoek nog werk.. heb je iets?
Gut Gut.. BGB... het zal me echt aan m'n velletje roesten of je het wel of niet bent...

Maar ga niet lopen dreigen... ik kom er niet meer.. heb ik al eerder gezegd (paar maanden geleden)....

Dat jij al jaren die tent promoot en hoog wil proberen te houden, moet je zelf weten..

Maar laat dan anderen ook de kritische noot beschrijven!
quote:femminile schreef op 20 september 2012 @ 19:10:

[...]

Kat in t nauw?

Nee. Maar kennelijk is alles voor jou een bevestiging dat ik haar wel ben.

Lees jij zeker nergens anders dan op deze pijler.

En ik zoek nog werk.. heb je iets?
Nou ja als je het dan niet bent, stuur dit berichtje dan ff door....of wijs ze op dit topic.

Ik zou het fijn vinden om kritiek te horen....kun je er tenminste iets aan doen.

Zij hebben immers de keuze gemaakt om swingers een leuke locatie te bieden.

Iid is er een code onder swingers, daar vallen zij dus buiten.

Zij zijn voor ons enkel leveranciers van een locatie waar wij (graag) behoren te komen. Daar betalen we immers voor.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 september 2012 @ 19:13:

[...]

En dan? ik zoek niet naar bewijs, of het tegendeel.. ik lees hier.. en heb er zo mijn gedachten over... Of het wel of niet waar is.. boeit me niet... Ik heb moeite met je manier van reageren....
quote:femminile schreef op 20 september 2012 @ 19:12:

Gut Gut.. BGB... het zal me echt aan m'n velletje roesten of je het wel of niet bent...

Maar ga niet lopen dreigen...

Dreigen? Quote mijn dreiging even aub.

ik kom er niet meer.. heb ik al eerder gezegd (paar maanden geleden)....

Dat jij al jaren die tent promoot en hoog wil proberen te houden, moet je zelf weten..

Maar laat dan anderen ook de kritische noot beschrijven!Niks mis met een kritische noot. Ik heb pas zelf nog beschreven dat ik het er niet meer " vind " . Ik zeg alleen dat met naam en toenaam ( " dat mens, vellen, zuurpruim, etc. ) misschien niet zo heel discreet/ charmant/ handig is.
quote:femminile schreef op 20 september 2012 @ 19:15:

[...]

. Ik heb moeite met je manier van reageren....

Ja, heb ik ook weleens met jullie manier van posten.

Dus? En nu?
Meisjes!!!!

Niet gaan lopen katten hier he!!!!!

Ik zie er trouwens fantastisch uit in mijn strakke jeans enjoy, en de hulpverloofdes waar ik mee ga vinden dat ook, dus euh... wat mot je nou!
quote:enjoy73 schreef op 20 september 2012 @ 19:14:

Nou ja als je het dan niet bent, stuur dit berichtje dan ff door....of wijs ze op dit topic.

Waarom zou ik?

Zo moeilijk is het niet om ze zelf even te mailen, lijkt me.

Ik zou het fijn vinden om kritiek te horen....kun je er tenminste iets aan doen.

Zij hebben immers de keuze gemaakt om swingers een leuke locatie te bieden.

Iid is er een code onder swingers, daar vallen zij dus buiten.

Zij zijn voor ons enkel leveranciers van een locatie waar wij (graag) behoren te komen. Daar betalen we immers voor.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 september 2012 @ 19:16:

[...]

Niks mis met een kritische noot. Ik heb pas zelf nog beschreven dat ik het er niet meer " vind " . Ik zeg alleen dat met naam en toenaam ( " dat mens, vellen, zuurpruim, etc. ) misschien niet zo heel discreet/ charmant/ handig is.

Ik voel het niet als dreiging idd. want ik HOEF er niet meer binnen..

Ik heb dat niet gezegd.. waar lees jij dat? En niet zo discreet/ charmant of handig? In dit geval wordt er gesproken over R. maar wellicht mogen we F. ook bespreken? zo discreet genoeg? rarara...
Stout....als ik jou er had zien lopen had je me waarschijnlijk niet gehoord.

Maar ong. 4 weken geleden liep er een vieze stinkende hangbuikzwijn in de Fun...hij sprak een buitenlandse taal en iedereen keek er vol walging naar.

Volgens mij moet je dat als eigenaar toch echt wel doorhebben.

Dan vind ik het, als je je naam tenminste hoog wil houden, ingrijpen! Maar nee hoor...meneer liep de hele avond/nacht in rond.

Echt schande!
Dat vind ik dan ook weer niet kunnen enjoy.... had je hem niet onder kunnen ejaculeren?
Nou BGB....die blik van R. is niet heel uitnodigend om eens mee te gaan praten. Vind je wel?

Niet het gevoel dat ik daar "klant" ben iig.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 september 2012 @ 19:16:

[...]

Ja, heb ik ook weleens met jullie manier van posten.

Dus? En nu?Zeggen, zoals ik dat doe!
quote:enjoy73 schreef op 20 september 2012 @ 19:21:

Nou BGB....die blik van R. is niet heel uitnodigend om eens mee te gaan praten. Vind je wel?

Niet het gevoel dat ik daar "klant" ben iig.Als ik een jaar niet kom en ze kent onze namen nog dan doet ze toch iets goed.
quote:femminile schreef op 20 september 2012 @ 19:23:

[...]

Zeggen, zoals ik dat doe!

Ja, dat deed ik toch net?

Moet je kijken wat er voor discussie van komt.

Maar ik zal het voortaan vaker doen.
Óf je hebt je enorm misdragen?
quote:stout1975 schreef op 20 september 2012 @ 19:25:

Óf je hebt je enorm misdragen?Dan zou ik geen lid meer zijn geweest.
Dan geilt ze op je.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven