Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
quote:cirrus schreef op 29 september 2012 @ 17:19:

[...]

Hmm, vraagje: Is 50+ dan op zaterdag "uit de toon vallen"? Wordt je dan aangekeken (geweigerd in de fun misschien?) Ook als de lijven wel oke zijn (geen buiken en overgewicht)

nee hoor !

maar op vrijdagen en zondagen is het publiek wat ouder dan op zaterdagen
@beastout, hoe was t ?

@stout, hoe was t ?
quote:cirrus schreef op 29 september 2012 @ 17:19:

[...]

Hmm, vraagje: Is 50+ dan op zaterdag "uit de toon vallen"? Wordt je dan aangekeken (geweigerd in de fun misschien?) Ook als de lijven wel oke zijn (geen buiken en overgewicht)

Natuurlijk mag je met 50+ naar binnen op zaterdagavond. Zeker als je er goed uit ziet, in die zin niet uit de toon valt door bijzondere lijven of hema onderbroeken. Hoewel je dan vast ook binnen gelaten zal worden hoor... Ik heb nog nooit iemand geweigerd zien worden eigenlijk, nu ik er zo over nadenk.

@ Stout, Have Fun.
Graag jullie advies / meedenken.....

Nu nr. 1 en ik in een proefscheiding zitten, zegt hij dat hij 2 jaar geleden met swingen alleen maar is begonnen om legaal vreemd te gaan...... Terwijl ik enorm genoot van tsja, alles wat met swingen te maken had, incl. hem zien genieten met een ander en later ook hem een vaste minnares te "gunnen" (had ik zelf ook), was het hem dus om andere redenen te doen. Nu speelt er bij ons ook een vertrouwenskwestie van jaren terug, dus ik gok dat het hem ook te doen was, dat hij bang is dat ik vreemd zou gaan en met mbv swingen er tenminste een beetje zicht op had.

Ik weet niet wat ik met zijn opmerking aan moet..... Gewoon stoppen, betekent voor hem stoppen met zijn minnares aan wie hij inmiddels een beste vriendin heeft. Mijn nr. 2 is al een tijdje over. Maar over seks met een ander / nieuwe, doet hij dus enorm moeilijk. Nu snap ik dat wel. Hij is gewoon jaloers, vertrouwt de boel niet. Maar ik heb geproefd (en meer ) van de geneugten van pc's, thuisdates, 1 op 1 dates en ik was zóóó in m'n element..... Maar hij dus niet..... Is er een weg terug? Zou ik dat kunnen?? Of zou dat voor nu wel gaan en zou het later gaan jeuken met vreemdgaan tot gevolg?
Zij, moeilijke vraag, waar je natuurlijk alleen zelf het echte antwoord op kan geven.

Maar goed, ik ken je wel een klein beetje; je noemt jezelf 'rupsjenooitgenoeg' en ergens, ergens, denk ik dat jij het swingen, het 'legaal' vreemdgaan niet meer zal willen missen én dat je idd geen vrede meer zal hebben in een monogaam bestaan als jullie huwelijk blijft bestaan.

voor jou in deze moeilijke tijd en met deze moeilijke beslissingen!
Zij, als eerste een proefscheiding, jeetje jôh, had ik bij jullie niet verwacht. Mooi kut.

Willen jullie je huwelijk redden? Willen jullie van proefscheiding weer naar een goede nummer 1 relatie? Dan is het een simpel verhaal, alle vriendjes en vriendinnetjes de deur uit, alle profielen op wat voor sites dan ook weg. Werken aan elkaar. Praten, therapie. Mocht je over een jaar opgelucht kunnen ademhalen en het zweet van je voorhoofd kunnen wissen, dan kan je wellicht voorzichtig weer eens babbelen over swingen. Is het voor je man legaal vreemdgaan? Dan zou ik er snel klaar mee zijn vrees ik.

Willen jullie je huwelijk niet redden? Dan is het eigenlijk nog veel simpeler. Ieder zijn of haar eigen weg met alles en iedereen dat erbij hoort.

Klopt het dat voor jullie swingen/minnaars geen aanvulling meer is? Sterker nog, is het wellicht zo dat jullie hele relatie ondertussen een beetje gebaseerd lijkt op dit buiten de deur gedoe?
Einde relatie. Twee werelden te ver uit een. En terug maakt ontevreden en hunkeren naar wat was. Jammer maar helaas.
@zij, ik wil je veel sterkte en wijsheid wensen.

Ik denk dat als je eenmaal van het swingerswereldje geproefd hebt en het bevalt, het heel moeilijk is om weer terug naar "normaal"te gaan.De spanning en alles erom heen geeft toch een bepaalde kick die je gaat missen. Maar als je, je relatie wilt redden zul je toch alles resoluut aan de kant moeten schuiven.

Is alles weer op de rails, kan je altijd nog kijken of je weer wilt gaan swingen en dan misschien zonder vaste minnaar en minnares erbij.

Afgelopen week had ik hier op het forum geschreven dat ik nog nooit drugsgebruik had opgemerkt in de Fata....Vrijdagavond dus wel.

Jeetje wat was die man vervelend. Het woord nee verstond hij niet. Leek wel een stuiterbal en duurde even voor het doordrong dat ik niet wilde vrijen met m.Zoiets verpest toch even de mood waar je in zit op zo'n avond.

Maar gelukkig daarna nog heerlijk met mn minnaar gevreeen en zelfs met nog 4 anderen erbij heerlijk gesekst.

Was lekker druk in de Fata, we konden merken dat de vakantie periode weer voorbij is.

Het is toch weer een topavond geworden ondanks de stuiterbal.

Die we gelukkig ook niet meer zijn tegen gekomen.
quote:zijenhij schreef op 30 september 2012 @ 11:03:

Graag jullie advies / meedenken.....

Nu nr. 1 en ik in een proefscheiding zitten, zegt hij dat hij 2 jaar geleden met swingen alleen maar is begonnen om legaal vreemd te gaan...... Terwijl ik enorm genoot van tsja, alles wat met swingen te maken had, incl. hem zien genieten met een ander en later ook hem een vaste minnares te "gunnen" (had ik zelf ook), was het hem dus om andere redenen te doen. Nu speelt er bij ons ook een vertrouwenskwestie van jaren terug, dus ik gok dat het hem ook te doen was, dat hij bang is dat ik vreemd zou gaan en met mbv swingen er tenminste een beetje zicht op had.

Ik weet niet wat ik met zijn opmerking aan moet..... Gewoon stoppen, betekent voor hem stoppen met zijn minnares aan wie hij inmiddels een beste vriendin heeft. Mijn nr. 2 is al een tijdje over. Maar over seks met een ander / nieuwe, doet hij dus enorm moeilijk. Nu snap ik dat wel. Hij is gewoon jaloers, vertrouwt de boel niet. Maar ik heb geproefd (en meer ) van de geneugten van pc's, thuisdates, 1 op 1 dates en ik was zóóó in m'n element..... Maar hij dus niet..... Is er een weg terug? Zou ik dat kunnen?? Of zou dat voor nu wel gaan en zou het later gaan jeuken met vreemdgaan tot gevolg?

Begrijp ik nu goed dat hij jouw avontuurtjes alleen maar kon/wilde toestaan omdat hem dit de kans gaf? Dus niet omdat hij het je gunde? Ervan genoot dat jij genoot?

En begrijp ik ook goed dat hij slechts behoefte had aan een extra relatie met 1 bepaalde vrouw en niet ging voor het experiment en onderzoeken met verschillende vrouwen?

Ik denk dat 'gewoon stoppen' niet werkt. Jullie hebben allebei behoeften die buiten het huwelijk gaan. Je hebt ook aan die vrijheid geroken en geproefd. Terug lijkt mij een heilloze weg. Dat gaat toch kriebelen. Ik kan me ook niet meer voorstellen hoe het zou zijn om nooit meer (de hele lange rest van mijn leven samen met mijn man) sex te mogen hebben met een ander. Dat is namelijk waar je het over hebt als je zegt 'terug'.

Ik denk dat het enige wat je kunt doen is zoeken naar de echte gevoelens, overtuigingen en oorzaken van die gevoelens. Van daaruit kun je dan misschien het punt vinden waar je het samen eens kunt worden. Het kan dan best zijn dat dit verschillende routes zijn. Als jullie behoeften verschillende zijn, dan kun je ook zoeken naar verschillende oplossingen. Mijn man is meer van de diepgaandere relaties met sex. Ik geniet vooral van de spanning van het onbekende. Een tussenoplossing die we nu hebben: We gaan samen naar feestjes, waar hij dan vaak het gezelschap opzoekt van de vrouwen die hij al kent en leuk vindt. Ik richt me juist op de mannen die ik niet ken. Ik zou grote lol hebben als ik in mijn eentje naar een club zou gaan, maar mijn man zou het vreselijk vinden als hij geen idee zou hebben met wie ik het zou doen. Ik zou daar omgekeerd geen probleem mee hebben, als hij het na afloop maar vertelt. Dit is bij ons overigens een continu gesprek, want we verkennen samen de weg.

Een proefscheiding lijkt me niet werken.dan ga je namelijk van elkaar weg, terwijl je juist wil onderzoeken of je weer naar elkaar kunt komen.

Veel sterkte in elk geval
jee roodhaar, het laatste stuk dat je schrijft is weer zo herkenbaar. Daarin zie ik weer zoveel overeenkomsten.

Ook wij hebben van tijd tot tijd weer even dat we met elkaar moeten praten, we weer duidelijk moeten hebben waar we staan en hoe we elkaar niet kwijt raken hierdoor.

Je begint ergens aan en het kan een kant opgaan die je nooit had kunnen voorzien.

Ga je dan te lang door zonder praten kan je te ver van elkaar verwijderd raken,te veel vrijheid waardoor je elkaar kan raken.

Ik heb gelukkig een man die dan wel aan de bel trekt, ik wil wel eens te lang denken dat het zo goed gaat.

Doet 1 van beide dat niet kun je er ook te laat mee zijn.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
doosje wat had die man dan op dat je wist dat het door drugs kwam? Ik probeer me nl voor te stellen bij welk middel dit een bijwerking kan zijn.

Kan nl ook gewoon adhd zijn of drank dat mensen zich zo gedragen.
Doddie , je hebt hebt gelijk dat zou het ook kunnen zijn, maar hij had ogen als schoteltjes, hij rook niet naar alcohol, hij is erg dicht bij me in de buurt geweest, meestal ruik je dat wel.

Ik ken mensen met adhd in mijn omgeving, maar nee zoals deze man zich gedroeg, nog nooit mee gemaakt.

Hij was ontzettend hyper, maakte schokkende bewegingen.maar hij ging ook een soort van slaan, korte tikken in een dwingende vorm niet hard, maar meer om iets af te dwingen, Daar hou ik zo wie zo niet van, dus wij waren er snel klaar mee. Ik had het idee dat hij speed of zo gebruikt had, weet nog van jaren terug op een feestje dat iemand dat gebruikt had en die had toen ook die schotelogen en dat drukke, schokkende over zich.

Vandaar mijn idee dat het drugs waren, maar je hebt gelijk , ik weet dit niet zeker.
Ik denk ook aan iets opwekkends als speed of coke of drank, mar als je zegt dat hij daar niet naar rook dan kan het mogelijk iets in die zin zijn. van wapdrugs (ghb en xtc) wordt je nl meestal eerder relaxt.

En geen nee accepteren kwam ik ook wel tegen bij drankgebruikers dus vandaar dat ik me afvroeg hoe je zo zeker wist dat het hier om drugs ging.
Gelukkig nog nooit eerder mee gemaakt dat een nee niet geacepteerd werd in een club, maarja voor alles is een 1e keer .Maar dit hele gedrag was gewoon fout. Later dit stel ook gelukkig niet meer gezien .
Ik ook gelukkig niet zo vaak,. maar ken 1 man van een stel die met drank op erg vervelend werd en vrouwen altijd "leuk"' op hun gemak wilde stellen als ze voor het eerst in een club waren, hij zei dan dat ze altijd nee konden zeggen maar dat daar alleen een eerste keer in club niet naar geluisterd werd.

Zijn grootste lol met drank op was samen met een andere man een vrouw in hun midden te nemen en dan te laten spuiten ondanks als die tegenstribbelde. Inderdaad werd hij dan druk en erg dominant.

Wat je al zegt komen dit soort foute mannen gelukkig niet vaak voor. Maar oordeel als je niet zeker weet niet te snel dat het dan om drugs zal gaan, ik maakte het ook mee bij iemand waarvan ik zeker weet dat hij geen drugs nam.
quote:doddie schreef op 30 september 2012 @ 14:32:

Maar oordeel als je niet zeker weet niet te snel dat het dan om drugs zal gaan, ik maakte het ook mee bij iemand waarvan ik zeker weet dat hij geen drugs nam.

Wat krijg ik weer een rare smaak in mijn mond van dit stukje. Komen ze weer aan je heilige drugs, Doddie??

Doosje had het idee dat het iets met speed van doen had en herkende het niet als overmatig drankgebruik. Mag zij dan alsjeblieft dit op deze manier neerzetten zonder een drugstest te overleggen? Dod, je wordt vervelend!
quote:doddie schreef op 30 september 2012 @ 14:32:

ken 1 man van een stel die met drank op erg vervelend werd en vrouwen altijd "leuk"' op hun gemak wilde stellen als ze voor het eerst in een club waren, hij zei dan dat ze altijd nee konden zeggen maar dat daar alleen een eerste keer in club niet naar geluisterd werd.

Zijn grootste lol met drank op was samen met een andere man een vrouw in hun midden te nemen en dan te laten spuiten ondanks als die tegenstribbelde..Die werd toch, mag ik hopen, erg vaak in elkaar getimmerd?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
helaas worden dit soort mannen zelden tot orde geroepen bianca, hij vertelde dit soort verhalen zelfs vaak trots rond hoe hij weer een een nieuwkomer te grazen had genomen in de club.

ik was dan vaak weer de gene die aangaf het allemaal helemaal niet zo grappig te vinden en zelfs not done
quote:doddie schreef op 30 september 2012 @ 15:56:

helaas worden dit soort mannen zelden tot orde geroepen bianca,Kan ik me heel moeilijk voorstellen. Zo'n vrouw zal toch ook vaak met een partner zijn gekomen? Die gaat toch niet toe staan kijken hoe zijn vrouw/vriendin tegenstribbelend door twee kerels wordt " verwend "?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
misschien dat hij daarom vaak nieuwkomers er uit pikte, dat die ook wat overvallen waren door zo'n aktie.
Het is al jaren terug maar ik verbaasde me er ook om dat hij er mee weg kwam, heb dit van de vrouwen zelf die het was overkomen ook gehoord. En als hij het zelf trots vertelde hem er vaak verteld wat ik van zo'n aktie vond,. heb het niet zelf persoonlijk zien gebeuren maar dus wel van hem zelf en de vrouwen die het overkwam gehoor.Óok van zijn mannelijke partner bij zo'n aktie die daar later niet meer aan mee wilde doen en genoeg kreeg van dit "geintje'

ik weet wel van privefeestjes waar hij later kwam dat hij erg vervelend en dominant kon worden als hij te veel op had.
quote:leen65 schreef op 29 september 2012 @ 15:04:

[...]

ER zal dus een mailtje van VIVA in jouw mail staan, hoop ik.

.

Leen, ik heb je mailtjes net gevonden. Inderdaad in mijn mailbox (die ik eigenlijk enkel voor hier gebruik, dus daar moet ik mij speciaal aanmelden. Bedankt voor je antwoorden.

We zijn dus gisteren, zaterdagavond NIET naar Bornedries gegaan, iets hield me toch tegen, en ik wou liever naar een ondertussen een beetje bekende omgeving van de Eroxx.

Het was een TOTAAL ander publiek als vorige week (toen ook een zaterdag) Ik had toen geschreven opvallend jonge mens, meerderheid ook mooie mensen (beetje klassiek zaels, maar dat bedoel ik positief, meer klassevol)

Nu dus totaal anders, er was ook deze keer niet zo veel volk...maar kwam het nu door het thema...? ik weet het niet, maar een opvallend ruiger publiek in het discotheek gedeelte. Het thema was Elvis (niet mijn ding) en had dat nu wat meer het "rockers-type" aangetrokken.

Veel minder actie in de ero-ruimtes dan vorige week, maar....dat kwam ons misschien wel een beetje goed uit.

Want vorige week nog onze eerste keer uberhaupt in een club toutcourt en daar waren we wel wat zenuwachtig rond.....enkel afgesloten kamertje gedaan.....en aangezien dat "bezet" was...en we er wel zin in haden toch maar eerst het andere kamertje dat je kon afsluiten, maar er wel wat (weinig) inkijk is als je de doorschijnende gordijntjes dicht doet.... (hoerenkamertje) nou we vonden dat blijkbaar allebei toch wel iets hebben, want we hadden het opvallend leuk met elkaar.

En later op de avond....eerst wat getwijfeld en dan toch schoorvoetend orgiekamer uitgeprobeerd (nog drie andere koppels bezig) Nou en dat is dus ook wel als leuk bevonden.

Kortom eigenlijk een hele wederom een hele leuke avond, maar dat lag toch in vooral aan onszelf.

Ik denk zelfs (omwille van toch nu een ander publiek) het de eerste keer had geweest ik er toch meer van was geschrokken en sneller (toen ) zou gezegd hebben toch niets voor mij.

OP 3 oktober is er een B4 party, en er zouden al 180 koppels hebben ingeschreven, en daar willen we eigenlijk ook proberen naar toe te gaan om eens te kijken hoe het is met een groter (en ik vermoed hetrogener) publiek, en dan ook drukker in eroruimtes.

Maar ik blijf het wel een mooie club vinden.
Gisteravond samen met een bijzonder leuke hulpverloofde de fun onveilig gemaakt.

De avond begon al top toen mijn vriendin mij verraste met haar kappersbezoekje en bijpassende make-up. Ik was zelfs zo verrast dat ik even een stap terug deed om het naambordje op haar deur te kijken of ik me niet in het adres had vergist

Aangekomen bij de fun zag ik op de parking al dat het behoorlijk druk was, dat bleef de hele avond ook zo.

Als vanouds in de fun op zaterdag véél mooie mensen (moet ook, want met die hulpverloofde waren wij anders het enige Barbie en Ken stel van de avond).

Rineke is definitief niet BGB, voor de mensen die daar nog aan twijfelden. Ze reageert in elk geval niet op de naam

Ze was erg vriendelijk bij ontvangst en vrolijk als bardame, dus volgens mij leest ze hier wel eens mee, en neemt de tips ter harte .

Grappig, deze man was er ook, en anders was het zijn tweelingbroer. Hij viel op omdat hij met een saaie boxer + overhemd over de dansvloer schuifelde, later ging hij helemaal los en knoopte zijn overhemd om zijn indrukwekkende middel.

Hij had trouwens wel een briljant mooie vrouw bij zich, wat mijn theorie bevestigd dat ook minder aantrekkelijke mannen mooie mevrouwen uit hun sokjes kunnen charmeren.

Wij zijn ruim voor de dresscode naar de tantraruimte vertrokken, kon mijn grijpgrage vingers écht niet meer thuis houden..

We hebben er samen een hele leuke avond van gemaakt, met als hoogtepunt het momentje dat ik een drempeltje van mijn vriendinnetje overwon door haar bij haar slanke enkeltjes te grijpen en met een soepele zwaai de orgiezolder op te werpen.

Ik vond het eigenlijk weer de fun als vanouds, vriendelijke en mooie mensen en genoeg spetterend geile actie.

Mijn deerne voor de nacht genoot met volle mond teugen, en wil snel weer terug.

Zélf vond ik het prima maar merk toch inderdaad dat ik het wel een beetje gezien heb qua parenclubs.

Dat heeft trouwens verder niets met de fun te maken maar is een persoonlijk dingetje van mij.
Leuke verslagen Trixy en Stout!
Bedankt voor de verslagen. Stoutje, neem ik die hulpverloofde van jou wel over hahaha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven