Parenclub/vriendschap +

10-01-2019 18:34 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb geen idee of deze club hier al eerder besproken is.
Wij zijn al vaak naar clubs geweest, maar deze, Le Baron in Heerewaarden is voor ons nog onbekend en op internet kan ik er ook maar weinig over vinden.
Kent iemand deze club? Zoja... Wat is je/jullie ervaring?

Wij gaan naar clubs omdat het helaas niet lukt om op bepaalde sites zoals : 'Ondeugend daten of Regio swingers' een ander stel te vinden om een vriendschap met een + op te bouwen.
Weten jullie misschien nog een betrouwbare site waar stelletjes elkaar zoeken om te swingen, maar waarbij "vriendschap" (dus niet puur sex gericht) ook belangrijk is.
anoniem_381276 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 21:26
5.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
We zitten nu een jaar in het swingerswereldje om het zo te zeggen. En we hebben er 2 vriendschappen + uit gehaald. De 1e via sdc en 1 via een club. Nu ik dit hier lees is dat dan toch vrij bijzonder. We hadden gewoon meteen beet denk ik..
But without the dark we'd never see the stars!
Wij ook hoor Sunny, ook in ons eerste jaar. Ik herken het allemaal niet wat TO beschrijft.

TO, wij hebben meerdere vriendschappen opgedaan via eXcitant (meer een community haast), met enkele stellen ook het bed gedeeld en daarna vriendschap opgebouwd, met 1 stel een keer of acht het bed gedeeld, met anderen een enkele keer. En dus ook vriendschappen zonder seks, hooguit een keertje zoenen.
Wij richten ons niet op 1 stel specifiek, en wij spreken niet heel vaak af. Als ik lees dat TO in een half jaar een vriendschap+ heeft opgebouwd, irritaties heeft gevoeld en tot slot ruzie heeft gehad, denk ik dat ze elkaar wel heel erg vaak gezien hebben en dat dat niet goed werkt. Dat stel waar we een keer of 8 mee gedate hebben kennen we nu bijna 2 jaar. En die frequentie vinden we allemaal prima, dat geeft ook ruimte om nog eens met anderen af te spreken of een club te bezoeken.
Als je last hebt van fakers op sites, dan moet je die site eens proberen, die is absoluut fakersvrij.
Alle reacties Link kopieren
Voor degene die dit topic volgen en ook nieuwsgierig zijn naar Le Baron in Heerewaarden.

We zijn geweest en het is meer een bruin café, waar je evt ook verder kunt gaan in aparts kamers.

Mannen dragen gewone kleding en de vrouwen eigenlijk ook, maar dan wel iets meer sexy als in een gewone kroeg. Maar niet zoals in andere parenclubs in lingerie.

Het ziet er allemaal wat oud uit. Maar denk dat het er best gezellig kan zijn. Het overgrote deel waren mannen. En er zijn ook vrouwen waarmee je tegen betaling sex kunt hebben.
Het heeft een iets andere insteek als in andere parenclubs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven