Pegging

04-12-2010 14:27 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mannen/vrouwen die dat leuk/geil zou vinden? Of misschien al met ervaring?
Het zal je toegezongen worden door zoveelduizend man:

http://www.youtube.com/watch?v=08UNsMEEOpk
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Eerst vertellen Bodnas, of doe je toevallig aan onderzoek????

Het valt me trouwens wel op dat je nogal geinteresserd bent in man-man sexueel gerelateerde zaken. En nu niet je OP weghalen he!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Lijkt me absoluut niet opwinden je vent voor je op zijn knieen te zien smeken om een lul,ook al is ie nep........
quote:daffyduck schreef op 04 december 2010 @ 14:53:

Lijkt me absoluut niet opwinden je vent voor je op zijn knieen te zien smeken om een lul,ook al is ie nep........
En hij werd niet alleen toegezongen, er werden ook allemaal dildo's het veld op gegooid.

Ik weet niet of het filmpje van 'de daad' zelf net gepost werd, maar ik ben zo dom geweest om die toen te bekijken. Ik vind mezelf best open-minded, maar krijg dat beeld niet meer van mijn netvlies! Zo'n gek (ongewoon) gezicht..
quote:calvijn1 schreef op 04 december 2010 @ 14:34:

Pegging is een neologisme voor een seksuele daad die over het algemeen inhoudt dat een vrouw de anus van een man penetreert met een voorbinddildo ('strap-on').

Geen ervaring, wel even gegoogled

Ik dacht dat TO geilde op vrouwen die Peggy heten en in bed alleen een legging aanhebben.....
quote:quattro35 schreef op 04 december 2010 @ 15:09:

[...]

Ik dacht TO geilde op vrouwen die Peggy heten en in bed alleen een legging aanhebben.....
Ik dacht dat het over dat liedje ging.

Beggin' oehooee

Put your lovin'hand out baby
Hehe...toen ik zag dat het bij seks stond dacht ik dat het een legging was met een gat op een strategische plaats.

Ik heb een erg grote fantasie.
quote:Watchamacallit schreef op 04 december 2010 @ 15:48:

Hehe...toen ik zag dat het bij seks stond dacht ik dat het een legging was met een gat op een strategische plaats.

Ik heb een erg grote fantasie.Dat snap ik niet .... leg eens uit.
Meer dan een vinger mag ik er niet bij hem instoppen en zelfs die vinger liever niet dus als ik hier mee aan kom......
Ik dacht ook dat het om een nieuw kledingstuk zou gaan, een kruising tussen een pantalon en een legging ofzo.
huh waarom moet dat nou weer n aparte term hebben, das toch gewoon anale seks?

Ja met hulpstukken dan, principe is t zelfde.

Zou dr geen probleem mee hebben maar kep nog nooit n vriendje gehad voor wie het niet 'strictly exit' was daaro.

Opwindend? Ligt aan het waarneembare genot vd ontvanger denk ik. Het staat niet hoog op mn experimenteerlijst dus van mij hoeft t niet, maar als ik er n ander blij mee zou maken, waarom niet.
Meerdere keren gedaan. De ontvanger vind het super opwindend. En daardoor vind ik het geweldig om te doen.
soms

ja
TO, ga je nog een keer met de billen bloot, of bevallen de reacties je zo goed dat je niet meer kan typen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:EarthlyMatters schreef op 04 december 2010 @ 16:30:

[...]

Dat snap ik niet .... leg eens uit. Net als ondergoed met een gat.
Ja wel ervaring. Althans wij bewaken onze ecologische voetafdruk nogal. Dus zo'n plastic voorbindgeval is een no-go. Gelukkig in deze decembermaanden voldoet een winterwortel met een gordeltje van sisal-touw. Wortel wordt gerecycled in de schoen en later in de salade. Touw gebruiken we later voor wat bondage. In de lente gaan we over op komkommers (uiteraard biologisch).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven