Pegging
zaterdag 4 december 2010 om 14:52
Het zal je toegezongen worden door zoveelduizend man:
http://www.youtube.com/watch?v=08UNsMEEOpk
http://www.youtube.com/watch?v=08UNsMEEOpk
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 4 december 2010 om 14:53
zaterdag 4 december 2010 om 15:01
En hij werd niet alleen toegezongen, er werden ook allemaal dildo's het veld op gegooid.
Ik weet niet of het filmpje van 'de daad' zelf net gepost werd, maar ik ben zo dom geweest om die toen te bekijken. Ik vind mezelf best open-minded, maar krijg dat beeld niet meer van mijn netvlies! Zo'n gek (ongewoon) gezicht..
Ik weet niet of het filmpje van 'de daad' zelf net gepost werd, maar ik ben zo dom geweest om die toen te bekijken. Ik vind mezelf best open-minded, maar krijg dat beeld niet meer van mijn netvlies! Zo'n gek (ongewoon) gezicht..
zaterdag 4 december 2010 om 15:09
quote:calvijn1 schreef op 04 december 2010 @ 14:34:
Pegging is een neologisme voor een seksuele daad die over het algemeen inhoudt dat een vrouw de anus van een man penetreert met een voorbinddildo ('strap-on').
Geen ervaring, wel even gegoogled
Ik dacht dat TO geilde op vrouwen die Peggy heten en in bed alleen een legging aanhebben.....
Pegging is een neologisme voor een seksuele daad die over het algemeen inhoudt dat een vrouw de anus van een man penetreert met een voorbinddildo ('strap-on').
Geen ervaring, wel even gegoogled
Ik dacht dat TO geilde op vrouwen die Peggy heten en in bed alleen een legging aanhebben.....
zaterdag 4 december 2010 om 17:13
huh waarom moet dat nou weer n aparte term hebben, das toch gewoon anale seks?
Ja met hulpstukken dan, principe is t zelfde.
Zou dr geen probleem mee hebben maar kep nog nooit n vriendje gehad voor wie het niet 'strictly exit' was daaro.
Opwindend? Ligt aan het waarneembare genot vd ontvanger denk ik. Het staat niet hoog op mn experimenteerlijst dus van mij hoeft t niet, maar als ik er n ander blij mee zou maken, waarom niet.
Ja met hulpstukken dan, principe is t zelfde.
Zou dr geen probleem mee hebben maar kep nog nooit n vriendje gehad voor wie het niet 'strictly exit' was daaro.
Opwindend? Ligt aan het waarneembare genot vd ontvanger denk ik. Het staat niet hoog op mn experimenteerlijst dus van mij hoeft t niet, maar als ik er n ander blij mee zou maken, waarom niet.
zondag 5 december 2010 om 00:40
Ja wel ervaring. Althans wij bewaken onze ecologische voetafdruk nogal. Dus zo'n plastic voorbindgeval is een no-go. Gelukkig in deze decembermaanden voldoet een winterwortel met een gordeltje van sisal-touw. Wortel wordt gerecycled in de schoen en later in de salade. Touw gebruiken we later voor wat bondage. In de lente gaan we over op komkommers (uiteraard biologisch).