Penis tegen vagina.
zondag 12 januari 2014 om 15:06
zondag 12 januari 2014 om 15:15
zondag 12 januari 2014 om 15:15
Gewoon volgende keer weer proberen als je jezelf ontspannen genoeg voelt. Op een gegeven moment lukt het vast!
Geen idee of een man kan voelen hoe strak/wijd een vagina is voordat hij erin zit... Ik denk het niet, maar dat moet je aan een man vragen (je vriend misschien...).
Oja, en vooral niet bang zijn dat het niet past! Er past zelfs een babyhoofdje doorheen, ben maar niet bang dat jouw vriend er dan niet in past.
Geen idee of een man kan voelen hoe strak/wijd een vagina is voordat hij erin zit... Ik denk het niet, maar dat moet je aan een man vragen (je vriend misschien...).
Oja, en vooral niet bang zijn dat het niet past! Er past zelfs een babyhoofdje doorheen, ben maar niet bang dat jouw vriend er dan niet in past.
zondag 12 januari 2014 om 15:19
zondag 12 januari 2014 om 15:23
quote:spraakwaterval schreef op 12 januari 2014 @ 15:21:
En was je wel nat genoeg? Omdat die hork van je vergeten was dat er zoiets is als voorspel?Ja hoor, heel lang de tijd genomen voor voorspel. We waren zeker wel een paar uur bezig in totaal. Maar het is wel mijn eerste keer dus t zal vast daar aan liggen..
En was je wel nat genoeg? Omdat die hork van je vergeten was dat er zoiets is als voorspel?Ja hoor, heel lang de tijd genomen voor voorspel. We waren zeker wel een paar uur bezig in totaal. Maar het is wel mijn eerste keer dus t zal vast daar aan liggen..
zondag 12 januari 2014 om 15:27
Er bestaan veel misvattingen over het maagdenvlies. Het is niet een vlies, zoals veel mensen denken, maar een soort richeltje rond de vagina opening. Het maagdenvlies kan sterk van vorm verschillen. Ook zit het niet heel diep weg, maar juist vlakbij de opening
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 12 januari 2014 om 15:29
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 januari 2014 @ 15:27:
Er bestaan veel misvattingen over het maagdenvlies. Het is niet een vlies, zoals veel mensen denken, maar een soort richeltje rond de vagina opening. Het maagdenvlies kan sterk van vorm verschillen. Ook zit het niet heel diep weg, maar juist vlakbij de opening
Daar was ik al van op de hoogte inderdaad, maar het klopt wat je zegt veel mensen denken dat het een vlies is waar je doorheen moet prikken ofzo. Maar is het dan niet zo dat het de eerste keer wat moeizaam en erg pijnlijk kan zijn ondanks dat het vliesje slechts een soort richeltje is.
Daar was ik al van op de hoogte inderdaad, maar het klopt wat je zegt veel mensen denken dat het een vlies is waar je doorheen moet prikken ofzo. Maar is het dan niet zo dat het de eerste keer wat moeizaam en erg pijnlijk kan zijn ondanks dat het vliesje slechts een soort richeltje is.
zondag 12 januari 2014 om 15:31
Bij twijfel niet doen dus. Er zijn heel veel manieren om te vrijen zonder dat hij met zijn penis in jouw vagina gaat. Als jij nat genoeg bent en ontspannen genoeg, lukt het vast wel een keer. En als jouw partner daar niet op wil wachten, zou ik hem de deur wijzen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
zondag 12 januari 2014 om 15:31
http://www.sexuologen.com ... nnen-van-penetratieangst/
zondag 12 januari 2014 om 15:32
quote:vlindertje20 schreef op 12 januari 2014 @ 15:29:
[...]
. Maar is het dan niet zo dat het de eerste keer wat moeizaam en erg pijnlijk kan zijn ondanks dat het vliesje slechts een soort richeltje is.Lees even mijn link over penetratie angst
[...]
. Maar is het dan niet zo dat het de eerste keer wat moeizaam en erg pijnlijk kan zijn ondanks dat het vliesje slechts een soort richeltje is.Lees even mijn link over penetratie angst
zondag 12 januari 2014 om 15:36
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 januari 2014 @ 15:32:
[...]
Lees even mijn link over penetratie angst
Heb je daar ook meer informatie over vanuit een mannelijk perspectief?
Er wordt vaak vanuit gegaan dat het bij een man 'altijd lukt' en het proleem altijd bij de vrouw ligt. Bij mannen wordt er weinig over gepraat.
[...]
Lees even mijn link over penetratie angst
Er wordt vaak vanuit gegaan dat het bij een man 'altijd lukt' en het proleem altijd bij de vrouw ligt. Bij mannen wordt er weinig over gepraat.
zondag 12 januari 2014 om 15:47
quote:stoney3k schreef op 12 januari 2014 @ 15:36:
[...]
.
Jouw Google is stuk?
http://www.seksuologenadvies.nl/man/
[...]
.
Jouw Google is stuk?
http://www.seksuologenadvies.nl/man/
zondag 12 januari 2014 om 15:57