Penis tegen vagina.

12-01-2014 15:06 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is met zijn penis tegen mijn vagina aangekomen (hij is niet in me geweest, maar tussen mijn binnenste schaamlippen er tegen aan). Omdat het te pijnlijk was zijn we niet verder gegaan.

Kan een man voelen hoe strak of wijd een vagina is door tegen de opening te drukken?
Nee.
Ben je bang dat je te wijd bent?
Slotje?
Idd nee. En je doet net alsof een vagina een bepaalde "maat" zou hebben. Zo werkt dat niet hoor!
Was je wel ontspannen genoeg? Je klinkt jong (en die '20' in je nickname), zou zomaar kunnen dat jij te gespannen was.
Ik ben bang dat het niet past, omdat het erg veel pijn deed. Ik was vrij ontspannen dus daar lag het niet aan.
quote:vlindertje20 schreef op 12 januari 2014 @ 15:13:

Ik ben bang dat het niet past, omdat het erg veel pijn deed. Ik was vrij ontspannen dus daar lag het niet aan.Er past een kind doorheen, waarschijnlijk toch de spanning. Tenzij je vriend een penis heeft formaatje baby.
Gewoon volgende keer weer proberen als je jezelf ontspannen genoeg voelt. Op een gegeven moment lukt het vast!

Geen idee of een man kan voelen hoe strak/wijd een vagina is voordat hij erin zit... Ik denk het niet, maar dat moet je aan een man vragen (je vriend misschien...).

Oja, en vooral niet bang zijn dat het niet past! Er past zelfs een babyhoofdje doorheen, ben maar niet bang dat jouw vriend er dan niet in past.
quote:vlindertje20 schreef op 12 januari 2014 @ 15:06:

Kan een man voelen hoe strak of wijd een vagina is door tegen de opening te drukken?Kan jij voelen hoe breed en hoe lang mijn gang is als je op mijn voordeur klopt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 januari 2014 @ 15:19:

[...]

Kan jij voelen hoe breed en hoe lang mijn gang is als je op mijn voordeur klopt?

Ghehehe.

In jouw geval wél, Bianc :p
En was je wel nat genoeg? Omdat die hork van je vergeten was dat er zoiets is als voorspel?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 januari 2014 @ 15:19:

[...]

Kan jij voelen hoe breed en hoe lang mijn gang is als je op mijn voordeur klopt?Als je een echo hoort, woon je behoorlijk ruim
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:spraakwaterval schreef op 12 januari 2014 @ 15:21:

En was je wel nat genoeg? Omdat die hork van je vergeten was dat er zoiets is als voorspel?Ja hoor, heel lang de tijd genomen voor voorspel. We waren zeker wel een paar uur bezig in totaal. Maar het is wel mijn eerste keer dus t zal vast daar aan liggen..
Er bestaan veel misvattingen over het maagdenvlies. Het is niet een vlies, zoals veel mensen denken, maar een soort richeltje rond de vagina opening. Het maagdenvlies kan sterk van vorm verschillen. Ook zit het niet heel diep weg, maar juist vlakbij de opening

quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 januari 2014 @ 15:27:

Er bestaan veel misvattingen over het maagdenvlies. Het is niet een vlies, zoals veel mensen denken, maar een soort richeltje rond de vagina opening. Het maagdenvlies kan sterk van vorm verschillen. Ook zit het niet heel diep weg, maar juist vlakbij de opening

Daar was ik al van op de hoogte inderdaad, maar het klopt wat je zegt veel mensen denken dat het een vlies is waar je doorheen moet prikken ofzo. Maar is het dan niet zo dat het de eerste keer wat moeizaam en erg pijnlijk kan zijn ondanks dat het vliesje slechts een soort richeltje is.
Bij twijfel niet doen dus. Er zijn heel veel manieren om te vrijen zonder dat hij met zijn penis in jouw vagina gaat. Als jij nat genoeg bent en ontspannen genoeg, lukt het vast wel een keer. En als jouw partner daar niet op wil wachten, zou ik hem de deur wijzen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
http://www.sexuologen.com ... nnen-van-penetratieangst/
quote:vlindertje20 schreef op 12 januari 2014 @ 15:29:

[...]

. Maar is het dan niet zo dat het de eerste keer wat moeizaam en erg pijnlijk kan zijn ondanks dat het vliesje slechts een soort richeltje is.Lees even mijn link over penetratie angst
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 januari 2014 @ 15:32:

[...]

Lees even mijn link over penetratie angst

Heb je daar ook meer informatie over vanuit een mannelijk perspectief?

Er wordt vaak vanuit gegaan dat het bij een man 'altijd lukt' en het proleem altijd bij de vrouw ligt. Bij mannen wordt er weinig over gepraat.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 januari 2014 @ 15:32:

[...]

Lees even mijn link over penetratie angstBedankt, lief dat je het hebt opgezocht!
Lukte het met zijn vingers wel?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:stoney3k schreef op 12 januari 2014 @ 15:36:

[...]

Heb je daar ook meer informatie over vanuit een mannelijk perspectief?

.

Jouw Google is stuk?

http://www.seksuologenadvies.nl/man/
quote:annelaure schreef op 12 januari 2014 @ 15:15:

[...]

Er past een kind doorheen, waarschijnlijk toch de spanning. Tenzij je vriend een penis heeft formaatje baby.Nou ja, of dat kind echt past......het ging...maar passen zou ik het niet noemen,
Zat ie wel goed?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven