Permanent Penis vergroter
donderdag 17 augustus 2017 om 12:46
Dag mensen,
Ik had paar dagen geleden een topic geplaatst over dat ik onzeker was over mijn penis lengte, en dat ik niet tevreden was.
Zijn er mensen die enig idee hebben hoe je door juiste oefeningen/pil een permanente groei kunt hebben bij je penis lengte/dikte.
Alsjeblieft geen onzin typen, ik vind dat dit bij meerdere mannen een probleem is.
Ik kijk er naar uit om jullie antwoorden te gaan lezen.
m.v.g.
Henk
Ik had paar dagen geleden een topic geplaatst over dat ik onzeker was over mijn penis lengte, en dat ik niet tevreden was.
Zijn er mensen die enig idee hebben hoe je door juiste oefeningen/pil een permanente groei kunt hebben bij je penis lengte/dikte.
Alsjeblieft geen onzin typen, ik vind dat dit bij meerdere mannen een probleem is.
Ik kijk er naar uit om jullie antwoorden te gaan lezen.
m.v.g.
Henk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:46
Inderdaad het beste iemand zoeken die beter bij je past (waar je beter in past). Als hij zo klein is dat dat niet lukt, of dat je verliefd wordt op een grote vrouw heb je een probleem. Ik heb ook wel eens een vriend met een kleintje gehad die me niet kon bevredigen daarom vond hij het goed dat ik af en toe eens vreemd ging.
dinsdag 22 augustus 2017 om 01:05
Hoi Henk,
Je hebt gewoon pech, wat je hebt dat is wat het is. Er is vrijwel niks te koop, geen medicijn, apparaat of operatie die echt een verschil kan maken. Ik heb hier jarenlang onderzoek naar gedaan en alles stelt gewoon teleur. Wat wel is opgevallen is dat mijn penis over tien jaar tijd, bezien vanaf de late adolescentie is blijven groeien, al is dat maar een paar centimeter. Zorg dat je testosteron op een natuurlijke manier op peil blijft, blijf slank, slaap voldoende, loop rechtop en straal zelfvertrouwen uit.
Vrijwel alle vrouwen liegen of neigen tegen mannen te liegen als het over hun voorkeur voor een grote penis gaat, luister niet naar wat ze zeggen maar kijk naar hun lichaamstaal! Het verschil is namelijk enorm, een ervaren vrouw wil gewoon een dikke penis met een goede lengte. Simpelweg omdat dit zo stimulerend is dat het gevoel haar helemaal overneemt waardoor ze even helemaal van de wereld is en dat vinden vrouwen geweldig. Als je een beetje tof bent en een grote penis hebt komen ze vaker bij je terug voor alleen de seks en ze pikken qua gedrag ook gewoon veel meer van je, dingen zoals vreemdgaan Enzo.
Vrouwen lijken mannen op te delen in twee groepen, mannen om mee te trouwen en mannen om seks mee te hebben. Als vrouwen alleen seks willen hebben zijn ze super kieskeurig, slechts 20% van de mannen valt binnen deze groep. Als ze met je willen trouwen willen ze vooral dat je bij ze blijft en geld verdient, fysieke tekortkomingen nemen ze daarbij voor lief. Terwijl mannen daartegenin juist super tolerant zijn, voor alleen sekscontact, wat betreft uiterlijk, accepteren mannen gewoon super veel.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar ik kijk hierbij gewoon naar wat het merendeel van de vrouwen doet. Ik heb naar data gekeken van grote dating-apps en verschillende breed geciteerde wetenschappelijke onderzoeken over dit onderwerp. Vrouwen discrimineren massaal vergeleken met mannen en dit doen ze bijna altijd in stilte!
Dit los je dus niet alleen op met behendigheid, al is kunst en kunde altijd een voorwaarde! 80% van de mannen is voor alleen sekscontact gewoon nauwelijks in trek. Dit is dan ook gewoon een tip van man tot man, let een beetje op, scheer niet alle vrouwen over dezelfde kam maar denk vooral gewoon ontzettend aan jezelf! Doe gewoon wat je doen moet om ze tussen de lakens te krijgen. Want realiseer je dat een groot deel van de vrouwen tussen hun 16de en 35de als ze aan het daten zijn vaak ook gewoon opzoek is naar seks. Hoe vrouwen ook uit hun dak gaan om deze bittere waarheid. Bedenk, vrouwen discrimineren en liegen massaal wat dit betreft!
Succes pik!
Je hebt gewoon pech, wat je hebt dat is wat het is. Er is vrijwel niks te koop, geen medicijn, apparaat of operatie die echt een verschil kan maken. Ik heb hier jarenlang onderzoek naar gedaan en alles stelt gewoon teleur. Wat wel is opgevallen is dat mijn penis over tien jaar tijd, bezien vanaf de late adolescentie is blijven groeien, al is dat maar een paar centimeter. Zorg dat je testosteron op een natuurlijke manier op peil blijft, blijf slank, slaap voldoende, loop rechtop en straal zelfvertrouwen uit.
Vrijwel alle vrouwen liegen of neigen tegen mannen te liegen als het over hun voorkeur voor een grote penis gaat, luister niet naar wat ze zeggen maar kijk naar hun lichaamstaal! Het verschil is namelijk enorm, een ervaren vrouw wil gewoon een dikke penis met een goede lengte. Simpelweg omdat dit zo stimulerend is dat het gevoel haar helemaal overneemt waardoor ze even helemaal van de wereld is en dat vinden vrouwen geweldig. Als je een beetje tof bent en een grote penis hebt komen ze vaker bij je terug voor alleen de seks en ze pikken qua gedrag ook gewoon veel meer van je, dingen zoals vreemdgaan Enzo.
Vrouwen lijken mannen op te delen in twee groepen, mannen om mee te trouwen en mannen om seks mee te hebben. Als vrouwen alleen seks willen hebben zijn ze super kieskeurig, slechts 20% van de mannen valt binnen deze groep. Als ze met je willen trouwen willen ze vooral dat je bij ze blijft en geld verdient, fysieke tekortkomingen nemen ze daarbij voor lief. Terwijl mannen daartegenin juist super tolerant zijn, voor alleen sekscontact, wat betreft uiterlijk, accepteren mannen gewoon super veel.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar ik kijk hierbij gewoon naar wat het merendeel van de vrouwen doet. Ik heb naar data gekeken van grote dating-apps en verschillende breed geciteerde wetenschappelijke onderzoeken over dit onderwerp. Vrouwen discrimineren massaal vergeleken met mannen en dit doen ze bijna altijd in stilte!
Dit los je dus niet alleen op met behendigheid, al is kunst en kunde altijd een voorwaarde! 80% van de mannen is voor alleen sekscontact gewoon nauwelijks in trek. Dit is dan ook gewoon een tip van man tot man, let een beetje op, scheer niet alle vrouwen over dezelfde kam maar denk vooral gewoon ontzettend aan jezelf! Doe gewoon wat je doen moet om ze tussen de lakens te krijgen. Want realiseer je dat een groot deel van de vrouwen tussen hun 16de en 35de als ze aan het daten zijn vaak ook gewoon opzoek is naar seks. Hoe vrouwen ook uit hun dak gaan om deze bittere waarheid. Bedenk, vrouwen discrimineren en liegen massaal wat dit betreft!
Succes pik!
dinsdag 22 augustus 2017 om 11:12
Volgens mij moet je met een 14 cm piemel toch best wat kunnen?
Ik vind hem ook niet heel groot, maar stel nou dat mijn vriend hem had en zijn best deed en ook met vingers, tong en speeltjes erbij. Dan kon dat best een lekker seksleven zijn, maar ik zou dan graag de afspraak hebben dat ik af en toe met iemand met een enorme lul mag neuken. Gewoon voor de kik. En mannen hebben hun eigen fantasie, dus mijn vriend zou dan op zijn beurt ook gerust zo nu en dan eens iemand mogen pakken waar hij op geilt.
Ik vind hem ook niet heel groot, maar stel nou dat mijn vriend hem had en zijn best deed en ook met vingers, tong en speeltjes erbij. Dan kon dat best een lekker seksleven zijn, maar ik zou dan graag de afspraak hebben dat ik af en toe met iemand met een enorme lul mag neuken. Gewoon voor de kik. En mannen hebben hun eigen fantasie, dus mijn vriend zou dan op zijn beurt ook gerust zo nu en dan eens iemand mogen pakken waar hij op geilt.
woensdag 23 augustus 2017 om 00:14
Niet meer als iemand met een grote penis. Sowieso zie je hem pas moment suprème. Daarnaast ga je om seksuele spanning met iemand mee, een klik, seks die in de lucht hangt. Niet omdat je de precieze afmetingen van zijn lul weet. En de meeste vrouwen kunnen überhaupt niet eens klaarkomen van penis. Maar moeten het van de clitoris hebben. Tong, handen, goed voorspel. Mooie armen. Goed kunnen zoenen.
woensdag 23 augustus 2017 om 01:12
Niet meer als iemand met een grote penis.
Vrouwen selecteren ook niet direct door naar de penis te kijken, al kijken vrouwen bij het eerste contact (onbewust) vaak wel direct naar een man zijn kruis om te zien wat er zit. Eigenschappen zoals lichaamslengte en bouw zijn op het oog belangrijker. De sociale status van de man lijkt meestal een minder grote rol te spelen bij het selecteren van een sekspartner, mannelijke fysieke dominantie heeft vaker de voorkeur.
Daarnaast ga je om seksuele spanning met iemand mee, een klik, seks die in de lucht hangt.
Als een man fysiek onaantrekkelijk is komt die klik er hoe dan ook vaak niet, vrouwen gaan onaantrekkelijke mannen namelijk gewoon wat meer uit de weg.
De meeste vrouwen kunnen überhaupt niet eens klaarkomen van penis. Maar moeten het van de clitoris hebben.
Maar als vrouwen klaarkomen van penetratie speelt buiten opwinding penislengte en omvang wel degelijk een rol. Bij een goede dikte komt er bijvoorbeeld meer spanning op de vagina en de vagina opening te staan waardoor het buitenste en inwendige deel van de clitoris een sterkere stimulatie ontvangt.
Tong, handen, goed voorspel. Mooie armen. Goed kunnen zoenen.
Voorspel en tactiek spelen natuurlijk bijna altijd een rol. Bij voldoende opwinding zwelen de delen van de vagina namelijk wel aanzienlijk op waardoor het belang van de penis grote afneemt.
woensdag 23 augustus 2017 om 10:12
Mensen zijn geneigd een partner te kiezen van hun eigen niveau qua aantrekkelijkheid. Het belangrijkste aan de penis is altijd de man eraan vast. Mannen vinden fysieke aantrekkelijkheid net zo belangrijk, maar dat betekent allemaal niet dat alleen lekkere mensen relaties/ONS kunnen krijgen. Je denkt iets te zwart/wit.RedAngel schreef: ↑23-08-2017 01:12Vrouwen selecteren ook niet direct door naar de penis te kijken, al kijken vrouwen bij het eerste contact (onbewust) vaak wel direct naar een man zijn kruis om te zien wat er zit. Eigenschappen zoals lichaamslengte en bouw zijn op het oog belangrijker. De sociale status van de man lijkt meestal een minder grote rol te spelen bij het selecteren van een sekspartner, mannelijke fysieke dominantie heeft vaker de voorkeur.
Als een man fysiek onaantrekkelijk is komt die klik er hoe dan ook vaak niet, vrouwen gaan onaantrekkelijke mannen namelijk gewoon wat meer uit de weg.
Maar als vrouwen klaarkomen van penetratie speelt buiten opwinding penislengte en omvang wel degelijk een rol. Bij een goede dikte komt er bijvoorbeeld meer spanning op de vagina en de vagina opening te staan waardoor het buitenste en inwendige deel van de clitoris een sterkere stimulatie ontvangt.
Voorspel en tactiek spelen natuurlijk bijna altijd een rol. Bij voldoende opwinding zwelen de delen van de vagina namelijk wel aanzienlijk op waardoor het belang van de penis grote afneemt.
woensdag 23 augustus 2017 om 10:13
-dubbel-RedAngel schreef: ↑23-08-2017 01:12Vrouwen selecteren ook niet direct door naar de penis te kijken, al kijken vrouwen bij het eerste contact (onbewust) vaak wel direct naar een man zijn kruis om te zien wat er zit. Eigenschappen zoals lichaamslengte en bouw zijn op het oog belangrijker. De sociale status van de man lijkt meestal een minder grote rol te spelen bij het selecteren van een sekspartner, mannelijke fysieke dominantie heeft vaker de voorkeur.
woensdag 23 augustus 2017 om 10:44
Sereia schreef: ↑23-08-2017 10:12Mensen zijn geneigd een partner te kiezen van hun eigen niveau qua aantrekkelijkheid. Het belangrijkste aan de penis is altijd de man eraan vast. Mannen vinden fysieke aantrekkelijkheid net zo belangrijk, maar dat betekent allemaal niet dat alleen lekkere mensen relaties/ONS kunnen krijgen. Je denkt iets te zwart/wit.
Maar ik heb het duidelijk niet over het kiezen van een levenspartner, maar over seks en het kiezen van een sekspartner.
Bij het vinden van een sekspartner vinden mannen fysieke aantrekkingskracht duidelijk minder belangrijk. Kijk als voorbeeld maar naar de verschillen tussen mannen en vrouwen qua swype-gedrag op een app als Tinder. Niet dat deze app alleen voor het vinden van seks is, maar in dit geval ondersteunt het prima mijn argumentatie.
ik ben bewust niet zwart wit, ik gebruik bijvoorbeeld een formulering als; vrouwen gaan onaantrekkelijke mannen namelijk gewoon wat meer uit de weg. Door; Wat meer uit de weg. In plaats van; Gaan uit de weg te gebruiken sluit ik niemand uit.
woensdag 23 augustus 2017 om 13:06
woensdag 23 augustus 2017 om 18:14
Sereia schreef: ↑23-08-2017 13:06Ah, ja. Vrouwen hebben natuurlijk altijd veel meer keuze. Dan ga je wel eerder voor een aantrekkelijke man, simpel. De meeste mannen kunnen niet zulke hoge eisen stellen, anders gaan die heus ook wel voor de 'mooiere'. Als je als vrouw op een datingsite staat krijg je wel 100 berichten per dag.
Dat verschil doel ik ook op, seksueel gezien komen vrouwen veel makkelijker aan hun trekken dan mannen. In percentages uitgedrukt vecht 90% (of misschien wel meer) van de vrouwen om 20% van de mannen. 80% van de mannen heeft dus aanzienlijke moeite om one night stands of friends with benefits te vinden. Vrouwen kiezen echter hun levens /liefdes-partner vaak binnen die 80% groep, omdat deze mannen juist beperkte seksuele aandacht van andere vrouwen krijgen en daardoor een goede stabiele keuze zijn om samen een gezin mee te vormen.
Je ziet daarom dus ook dat getrouwde vrouwen vaker tevreden zijn over hun relatie dan over hun seksleven. Toch zijn ze hier vaker niet dan wel open over naar hun partner omdat openheid de stabiliteit van de relatie niet ten goede komt. Mannen merken de non-verbale signalen echter wel degelijk op en gaan dus op plekken zoals dit forum opzoek naar de waarheid. Vrouwen vertellen echter massaal zoete leugens om mannen mak en aan het lijntje te houden, terwijl ze massaal opzoek zijn naar types als Mr. Big, Magic Mike en Christian Grey.
woensdag 23 augustus 2017 om 18:45
Nou daar ben ik het persoonlijk niet mee eens, heb het ook nooit zo ervaren. Ik wil geen mr big of christian grey, maar ik doe dan ook sowieso niet aan one night stands. Bij een ONS zou ik dezelfde eigenschappen zoeken als in een relatie. En zo werkt dat niet, dus daarom heb ik het ook nooit. Ik vind seks in een relatie juist beter. En ik denk dat er veel vrouwen zijn die op zoek zijn naar relaties en niet ONS. En heel veel mannen zijn wel op zoek naar korte seksuele relaties met (meerdere) vrouwen. Daardoor komt het ook.. En als ik denk aan alle mannen die ik negeerde op datingsites op basis van uiterlijk had dat vooral te maken met oorbellen/petjes/piercings.
woensdag 23 augustus 2017 om 18:54
Ik kijk ook alleen naar trends, naar wat het grootste deel van de mensen doet. Op een individuele schaal kom je bijna alle variabele wel tegen.
Wat vrouwen willen en uiteindelijk doen zijn natuurlijk nogal vaker dan eens verschillende dingen. Hoe vaak komt het niet voor dat een vrouw met die hele leuke vent in bed beland maar dat hij achteraf geen relatie met je wil en/of bij je blijft? Wat dat betreft heb je denk ik wel gelijk, zoals je eerder schreef; "Mensen zijn geneigd een partner te kiezen van hun eigen niveau qua aantrekkelijkheid." Maar dat lijkt vaker meer een compromis te zijn dan de meest gewenste keuze.
zaterdag 26 augustus 2017 om 10:29
zaterdag 26 augustus 2017 om 12:47
Haha redangel wat kraam jij voor een lulkoek uit zeg, vrouwen zouden met mannen met een grote lul alleen sex willen en accepteren dan wat meer van hem zoals vreemdgaan... nou ik als ik kijk naar mijn ex die had een vrij kleintje, maar we hadden altijd goede sex, het gaat er meer om hoe je het verder met elkaar hebt, mijn huidige vriend heeft een veel grotere en ik was al gek op hem voordat ik dat ding in zijn broek überhaupt ooit gezien had, en trouwens je poes vormt zich naar de piemel, dat is echt.
maandag 28 augustus 2017 om 05:32
Dasa schreef: ↑26-08-2017 12:47Haha redangel wat kraam jij voor een lulkoek uit zeg, vrouwen zouden met mannen met een grote lul alleen sex willen en accepteren dan wat meer van hem zoals vreemdgaan... nou ik als ik kijk naar mijn ex die had een vrij kleintje, maar we hadden altijd goede sex, het gaat er meer om hoe je het verder met elkaar hebt, mijn huidige vriend heeft een veel grotere en ik was al gek op hem voordat ik dat ding in zijn broek überhaupt ooit gezien had, en trouwens je poes vormt zich naar de piemel, dat is echt.
Maar jij hebt het alleen over jezelf, ik kijk naar wat de meerderheid van de vrouwen wil en doet. En als vrouwen alleen seks willen hebben balen ze een beetje of misschien wel best een beetje meer van een kleintje.
Dat het in een relatie om meer gaat dan alleen seks lijkt me nogal vanzelfsprekend en gelukkig past je poes zich ook aan. Als je erg geil en opgewonden bent zwelt je vagina ook wat op en wordt het ook extra gevoelig, maar dat neemt niet weg dat een iets grotere pik dan nog steeds wat lekkerder is.
Mannen met een grotere penis zien er vaak seksueel gezien ook beter uit, ze zijn bijvoorbeeld vaker, dus niet altijd, groter, breder en gespierder. Dus stel nou dat je weer vrijgezel bent en je zou alleen een keuze moeten maken voor een keertje seks; kies je dan voor je huidige vriend of die ex?
Bedankt voor je toffe reactie !
woensdag 30 augustus 2017 om 22:18
ik zou zeggen werk aan jezelf vertrouwen! Eigenlijk is het zo omdat jezelf het een probleem vind je al denkt dat het voor die ander ook een probleem is. mijn reactie was niet zo aardig ofwel of was dat toffe reactie sarcastisch bedoeld haha leuk overigens dat een man eens nadenkt over iets, in de diepte bedoel ik. Uiteindelijk draait alles meer om de klik die met elkaar hebt en hoe leuk je irmand vind
anoniem_347401 wijzigde dit bericht op 30-08-2017 23:46
Reden: Ptivacy
Reden: Ptivacy
48.63% gewijzigd
woensdag 30 augustus 2017 om 22:22
Ojaaa die aflevering heb ik toen gezien die vrouw vond het geloof ik ook enorm lekker een aubergine
you go girl
vrijdag 1 september 2017 om 10:41
Jouw vraagstelling is al verkeerd.
Van elke man die ik wilde neuken, zag ik eerst z'n kop, z'n uitstraling en leerde iets over zijn karakter kennen. Daarna zag ik pas zijn lul.
Als die klein is dan kan dat misschien tegenvallen, maar dan kreeg hij echt wel de kans om me te neuken en z'n best te doen. Ik was op dat moment al geil en ook al had ik meer willen voelen, iets is beter dan niets op zo'n moment.
Dus zie je hoe jij vanuit jouw eigen minderwaardigheidscomplex denkt, vanwege je kleine piemel? Ik vind het vervelend voor je, maar het is helaas zo dat je daardoor alles al negatief ziet.
Een vent met een mooie kop, leuke uitstraling en prettig karakter EN kleine lul, krijgt me veel sneller in bed dan een vent met een kutkop, een klote uitstraling en naar karakters maar met grote lul.
Tuurlijk, je wilt het liefst alles, dat hij er geweldig uit ziet, een mooie karakter, een lul waar je U tegen zegt en dat hij ook nog eens kan neuken als de beste. Nou, ik zoek al een tijdje, maar die combinatie vind je niet snel.
En zelf ben ik ook verre van perfect en dat wordt me ook vergeven door de mannen. Je moet het doen met wat je hebt.