Pijn met seks

23-09-2013 19:19 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een paar maanden een leuke vriend.

Hij is de eerste met wie ik seks heb, en de eerste keer deed het even een klein beetje pijn, maar dit trok gauw weg. Gebloed heb ik niet.

Daarna aantal weken geen pijn gehad.

Maar nu sinds 2 wkn doet het in het begin ontzettend veel pijn opeens! Mijn vriend is hartstikke lief en gaat ook heel rustig naar binnen maar de pijn blijft, het is ook echt veel pijnlijker dan de eerste keer seks. Soms als ik bovenop hem zit doet het helemaal geen pijn in het begin en soms is het veel minder dan als ik onderop zit. Het gekke is dat het na een aantal sec altijd wegtrekt (meestal zit ik dan bovenop, onderop is te pijnlijk). Zodr hij in mij zit en het doet geen pijn meer kunnen we alle standjes doen zonder pijn, ook diepe stoten.

De pijn voelt heel scherp aan en is in het begin van mijn vagina, het voelt een beetje alsof iets daar heel strak gespannen is. Ik ben altijd erg opgewonden en nat voordat hij in me gaat en ontspan me ook gewoon. En doordat de pijn altijd wegtrekt uiteindelijk vind ik het zo raar. Ook omdat ik dit in het begin nooit had. WAt kan dit zijn? Ik vind het vervelend onze sekspartijen elke keer te onderbreken om naar de wc te gaan (plassen lijkt beetje te helpen) of steeds om te rollen om bovenop hem te zitten. Beetje afwisseling is juist leuk ;) ook al kunnen we zodra hij me penetreert en de pijn is weg wel alle standjes doen, ik wil toch ook graag van die scherpe pijn in het begin af!

Wie heeft er een idee wat het is en hoe het overgaat?
Misschien span je in het begin toch onbewust je spieren aan? Als je 'eenmaal bezig bent' en het dan geen pijn meer doet, lijkt mij niet dat het irritatie of wondje etc is....
Klinkt misschien stom, maar misschien heb je een vaginale schimmelinfectie. Dat kan soms echt zeer doen bij de seks.

Misschien ff langs de huisarts of googlen.
Dankje, had idd nog niet aan een schimmelinfectie gedacht (heb geen jeuk namelijk) maar eens gegoogled en het zou idd een schimmel kunnen zijn.

En het kan idd zijn dat ik te gespannen ben omdat ik bang ben dat het weer pijn gaat doen, mar hoe kan ik me op voorhand ontspannen? Ik probeer al bewust te ontspannen, maar het helpt niet (wat in geval van een schimmelinfectie dus dan ook wel weer logisch is).
Je kunt altijd een beetje glijmiddel gebruiken, zeker nu het pijn gedaan heeft. Ook al ben je nat, dan nog kan wat extra durex play of iets anders zorgen dat het makkelijker gaat.

En als het een aantal keren geen pijn heeft gedaan ben je ook van de stress af. Een beetje kip en ei verhaal
Als je niet opgewonden bent, kan seks ook pijn doen. Dus heel rustig aan en net zo lang wachten met penetreren tot je daar echt klaar voor bent. Een echte man wacht daar op.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Omdat hij de eerste is met wie je sex hebt is je vagina nog niks gewend. Alles is nog super strak.

Maar dat veranderd nog wel als je het vaker gaat doen.
quote:demagnumvanellen schreef op 23 september 2013 @ 20:30:

Omdat hij de eerste is met wie je sex hebt is je vagina nog niks gewend. Alles is nog super strak.

Maar dat veranderd nog wel als je het vaker gaat doen.Wat een onzin, sex hoort geen pijn te doen. En als dat wel zo is, moet je er gewoon mee ophouden. Mannen kunnen niet eens sex hebben als ze daar geen zin in hebben.
quote:single-lady schreef op 23 september 2013 @ 20:22:

Je kunt altijd een beetje glijmiddel gebruiken, zeker nu het pijn gedaan heeft. Ook al ben je nat, dan nog kan wat extra durex play of iets anders zorgen dat het makkelijker gaat.

En als het een aantal keren geen pijn heeft gedaan ben je ook van de stress af. Een beetje kip en ei verhaal

Dit klinkt mij ook heel zinnig in de oren. Glijmiddel op basis van siliconen is heel prettig en geeft ook geen problemen met condooms. Kan ook geen kwaad om een schimmeltje uit te sluiten, huisarts.

Niet te lang doormodderen in ieder geval.
quote:Belle73 schreef op 23 september 2013 @ 20:32:

[...]

Wat een onzin, sex hoort geen pijn te doen. En als dat wel zo is, moet je er gewoon mee ophouden. Mannen kunnen niet eens sex hebben als ze daar geen zin in hebben.

Ach ja iedere maagd heeft meteen een uitgerekte vagina als een prostituee he?

Dat de eerste keer bij jou toevallig geen pijn deed hoeft nog niet meteen te betekenen dat het bij iedereen zo soepeltjes verloopt hoor.
Volgens mij heeft pijn niets te maken met de grootte van je vagina, maar of je opgewonden genoeg bent. Dan is je vagina vochtig. Vanzelfsprekend moet je alle andere lichamelijke oorzaken wel eerst uitsluiten. Google maar eens op 'pijn bij sex oorzaak nvvs' en dan de eerste PDF.
Toen ik in het begin stond van mijn sexleven om het zo maar even te noemen toen vond ik het alles behalve geweldig. Het deed zeer omdat ik gespannen was. Ik scheurde uit bij het stukje tussen mijn vagina en de anus Even geen idee hoe dat deel heet omdat zijn ding te dik was. En ik kon er echt niet van genieten. Maar toen de spanning eenmaal weg was en mijn vagina soepeler werd ging de sex ook beter.
Ah ik weet het al het heet perineum.
quote:demagnumvanellen schreef op 23 september 2013 @ 20:30:

Maar dat veranderd nog wel als je het vaker gaat doen.Ze had juist géén pijn in het begin en als ze nu door blijft gaan terwijl het pijn doet wordt het alleen maar moeilijker en pijnlijker. Pijn gaat niet vanzelf over, TO schrijft al dat ze wel nat en opgewonden is dus daar ligt het niet aan.
Bedankt voor de reacties.

Ik ga idd eens laten checken op een schimmel, hopelijk is dat het en ben ik er zo vanaf!

Ik ben idd wel altijd opgewonden en nat, toch zou het misschien kunnen dat ik niet genoeg ontspan. Vraag me wel af waar dat dan zomaar ineens vandaan komt. Mijn vriend is heel lief en geduldig en dringt nergens op aan, hij vind het echt ook heel vervelend dat hij me zo'n pijn doet. Door het rustig aan te doen in het begin gaat het op zich wel, maar ik vind dat echt vervelend want het voelt als een onderbreking van de sekspartij.

Dus wie nog ontspanningstips heeft, graag! Maar hopelijk ben ik er al vanaf na een weekje schimmelcreme smeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven