pijn na de seks

05-09-2010 12:57 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

heel stom maar ik heb pijn na de seks. aan mijn heupen. gister was het zo erg dat ik bijna niet meer kon lopen (vandaag met moeite)

wie heeft dat ook? en wat kan je er tegen doen? ik heb er vooral last van als ik bovenop heb gezeten. (kan je wel zeggen, niet meer bovenop zitten, maar dat vinden wij beide errug lekker en normaal was de pijn wel te harden en trok vrij snel weg, maar nu dus niet )

alvast bedankt voor de antwoorden.
Spierpijn of ander soort pijn? Niet dat ik weet wat je er dan aan kunt doen...
Misschien iets meer ontspannen en zorgen dat hij niet tegen je baarmoederhals aankomt, heb gelezen dat dat ook veel pijn achteraf kan veroorzaken..
ik heb daar ook jaren last van gehad, maar dan in periodes. Vorig jaar werd het zo erg, dat het idd met sex niet meer te doen was, maar ook gewoon zitten en dan opstaan, lang lopen, etc. Daarvoor had ik er ook voornamelijk last van met sex.Toen heb ik er naar laten kijken en toen bleek dat mijn ene heup niet goed stond, hij plopte een beetje uit het gewricht, om het zo te zeggen. Nog geen week later was mijn heup uit de kom en gelijk weer in de kom door een verstapping tijdens het trainen. Ik heb zes weken een hel gehad!

Maar je hele houding verandert, zodoende voel je het meestal aan beide heupen. Nu ik weet wat het is, weet ik wel wat ik moet doen om te zorgen dat het zo snel mogelijk voorbij is. Rustig aan en de boel ontzien. Nu duurt het af en toe hooguit een dag of 10/12.

Mijn tip: laat foto's maken!
quote:LJacobs schreef op 05 september 2010 @ 14:01:

Misschien iets meer ontspannen en zorgen dat hij niet tegen je baarmoederhals aankomt, heb gelezen dat dat ook veel pijn achteraf kan veroorzaken..daar heb ik gelukkig geen last van ik ben ontspannen genoeg het zijn mijn heupen (door het, even cru gezegd, met de benen wijd liggen)
Ik heb ooit een keer hele heftige seks gehad, waarbij vooral ik het werk deed en veel lichtjes door mijn bovenbenen stond of zat. De volgende ochtend kon ik moeilijk lopen vanwege de pijn aan mijn bovenbenen. Spierpijn wel te verstaan. Jammer dat ik net die dag 80 meter hoogte aan trappen moest wegwerken.

Is het echt geen spierpijn wat je hebt?
Euh bekkeninstabiliteit? Ik had dit na een zwangerschap en dat kon met bepaalde standjes een drama zijn. Nu heb ik er met vlagen last van (blijft een gevoelige plek) en met bepaalde standjes dus ook. Toen ik je verhaal las dacht ik er direct aan...
quote:schouderklopje schreef op 05 september 2010 @ 19:25:

Ik heb ooit een keer hele heftige seks gehad, waarbij vooral ik het werk deed en veel lichtjes door mijn bovenbenen stond of zat. De volgende ochtend kon ik moeilijk lopen vanwege de pijn aan mijn bovenbenen. Spierpijn wel te verstaan. Jammer dat ik net die dag 80 meter hoogte aan trappen moest wegwerken.

Is het echt geen spierpijn wat je hebt?

nee het is echt geen spierpijn. tenminste zo voelt het niet. en het zijn niet mijn bovenbenen maar echt de heupen.

balen dat je zoveel pijn had zeker met trappenlopen aarrggghhh
anoniem_112445 wijzigde dit bericht op 05-09-2010 21:47
Reden: verkeerde smilie
% gewijzigd
quote:gupsie schreef op 05 september 2010 @ 20:32:

Euh bekkeninstabiliteit? Ik had dit na een zwangerschap en dat kon met bepaalde standjes een drama zijn. Nu heb ik er met vlagen last van (blijft een gevoelige plek) en met bepaalde standjes dus ook. Toen ik je verhaal las dacht ik er direct aan...ik heb 2 zwangerschappen gehad en bij beide geen BI. zou dat nu nog kunnen dan? jongste is 4
Oud topic maar ik dacht even kijken want ik heb hier vandaag ook erge last van.

Gisteren heb ik ook bovenop hem gezeten (op de bank)en dat zal wel de oorzaak zijn.

Kon vannacht niet goed slapen van de pijn in mn heupen.

Het zit bij mij aan de zijkanten van mn heupen.

Ben bang dat het door de ongelukkige houdingen kwam.
Hoogst waarschijnlijk ligt het aan de houding waarin je je heupen en benen plaatst.

Probeer op te letten tijdens de seks naar signalen van krampen in het bekkengebied. Wanneer je krampen of steken voelt, probeer anders te gaan zitten...

Seks moet natuurlijk wel voor beide prettig zijn ;)
Nou ik had wel een paar keer kramp in mn been.

Het zal idd wel het standje geweest zijn.

(:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven