Pijpen maar niet klaarkomen

19-05-2020 14:36 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen

Ik heb een vraagje, ik ben nu een jaartje samen met men vriend. En heb echt totaal niet te klagen over ons seksleven.

Alleen ben ik telkens een beetje teleurgesteld in mezelf dat ik men vriend niet kan laten klaarkomen tijdens het pijpen. Ik heb al verschillende tips opgezocht en probeer die ook telkens toe te passen, maar toch lukt het me niet. Hij is heel groot geschapen en ik krijg ook na een kwartiertje echt pijn aan men kaken. Ik weet dat hij wel geniet van de blowjob, maar voor mij is een blowjob pas echt geslaagd als hij ook klaarkomt. Meestal eindigt een blowjob in seks, want altijd heel goed is.

Iemand die dit ook heeft meegemaakt? Of iemand die de gouden tip heeft voor mij? Zou ik hierover praten met hem (lijkt me een beetje awkward)?
Ab_Normaal schreef:
19-05-2020 15:29
De tip over hoe een grootgeschapen man te pijpen komt straks wel.
:jump:
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Vragen wat hij lekker vindt, daar heb ik nou echt nooit een probleem van gemaakt. Tijdens de seks, voor de seks, na de seks.
Zonder er een heel ding van te maken kun je hem toch gerust een keer vragen hoe hij pijp-wise het fijnst klaarkomt? Is dat echt nog steeds awkward als je de half 20 bent gepasseerd?
...
Alle reacties Link kopieren
Gekopbloemen schreef:
19-05-2020 16:15
Is Beer van een vent met vakantie ?
Charles neemt waar.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
19-05-2020 19:02
Charles neemt waar.
Er zijn er 2 van??
Alle reacties Link kopieren
Ab_Normaal schreef:
19-05-2020 19:02
Er zijn er 2 van??
Goh heeft CharlesGentle je nog niet bereikt? Die reikt meestal behoorlijk ver.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
19-05-2020 19:04
Goh heeft CharlesGentle je nog niet bereikt? Die reikt meestal behoorlijk ver.
Ik bedoelde, is beer een 2e Charles?
Alle reacties Link kopieren
Ab_Normaal schreef:
19-05-2020 19:07
Ik bedoelde, is beer een 2e Charles?
Die twee zijn nu een potje wie heeft de grootste aan het uitballen. En ja dat mag, want dat kan op 1,5 m afstand.
*Bron: vivaforum*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
19-05-2020 19:32
Die twee zijn nu een potje wie heeft de grootste aan het uitballen swaffelen En ja dat mag, want dat kan op 1,5 m afstand.
*Bron: vivaforum*
Beetje formaat moet dat kunnen
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin had de techniek eigen gemaakt dat ze haar hoofd niet bewoog maar de pik in haar mond nam en zachtjes haar tong heen en weer bewoog, kleine subtiele bewegingen net onder de eikel. Eerst dacht ik, er gebeurd niks of nou ja geen harde actie. Wel lekker hoor maar net of je iets mist omdat er geen grote bewegingen aan te pas komen.
Maar dat lekker wordt dan steeds lekkerder. En nog lekkerder.
Het duurde eigenlijk niet eens lang en er was geen ontkomen aan klaarkomen
Een kwartier pijpen? My lord.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
19-05-2020 23:31
Een kwartier pijpen? My lord.
Een stukje toewijding zeg maar.
Maar doet ze dat elke dag voor de komende jaren, dan verdwijnt de pijn in de kaken ook wel en is het definitief opgerekt.
Alle reacties Link kopieren
Stomme auto correct, pijlen moet natuurlijk pijpen zijn...en ik vind het prima als hij het zelf af maakt. Hij weet wat het lekkerst voelt, net wel even harder knijpen of zachter, langzamer of sneller. Niets zo een afknapper als je er bijna bent en het tempo wordt ineens veranderd...
die ik wilde bestaat al...
Dit is normaal bij veel mannen hoor.

Wat lekker is om het af te maken is bijv dat jij zijn ballen likt, terwijl hij zich trekt. En als klaar komt dan in je mond als je daar voor in bent.
Het niet kunnen klaarkomen hoeft niet altijd te maken hebben met de kwaliteit van het pijpen. Ik(man) herken het wel bij mijzelf in het verleden. In de mond of het gezicht klaarkomen vond en vind ik nog steeds een redelijk dominant of dwingend onderdeel van de seks naar de vrouw in kwestie toe. Net als het hoofd van de vrouw vasthouden tijdens het pijpen is het een onderdeel waar ik een drempel over moest. Als je als man zeker weet dat de vrouw het juist prettig vind maakt het wel makkelijker die drempel te nemen. Maar ik heb er wel de tijd voor nodig gehad.
En misschien voor jouw zelfvertrouwen...………..ik had dit ook bij vrouwen die heel goed konden pijpen maar was het gewoon mijn dingetje.
kindrebel schreef:
19-05-2020 23:31
Een kwartier pijpen? My lord.
Daar ging mijn koffie.
kindrebel schreef:
19-05-2020 23:31
Een kwartier pijpen? My lord.
Ja, dan is de smaak er ook wel af.
MaenRo schreef:
20-05-2020 14:35
Het niet kunnen klaarkomen hoeft niet altijd te maken hebben met de kwaliteit van het pijpen. Ik(man) herken het wel bij mijzelf in het verleden. In de mond of het gezicht klaarkomen vond en vind ik nog steeds een redelijk dominant of dwingend onderdeel van de seks naar de vrouw in kwestie toe. Net als het hoofd van de vrouw vasthouden tijdens het pijpen is het een onderdeel waar ik een drempel over moest. Als je als man zeker weet dat de vrouw het juist prettig vind maakt het wel makkelijker die drempel te nemen. Maar ik heb er wel de tijd voor nodig gehad.
En misschien voor jouw zelfvertrouwen...………..ik had dit ook bij vrouwen die heel goed konden pijpen maar was het gewoon mijn dingetje.
Heeft jouw vrouw er geen problemen mee dat je het tegengestelde van dominant bent? De meeste vrouwen vallen meer op dominante mannen.
VelvetVolvo schreef:
20-05-2020 15:09
Heeft jouw vrouw er geen problemen mee dat je het tegengestelde van dominant bent? De meeste vrouwen vallen meer op dominante mannen.
Er is ook midden. Je kunt gewoon neutraal zijn en niet dominant of submissive.

En ik krijg vaak ruzie met dominante mannetjes. Of nee, met mannen die doen alsof ze dominant zijn want dat zijn er heel veel. :)
Plopper schreef:
20-05-2020 15:14
En ik krijg vaak ruzie met dominante mannetjes. Of nee, met mannen die doen alsof ze dominant zijn want dat zijn er heel veel. :)
Vraag en aanbod. Als vrouwen daar op vallen krijg je meer quasi-dominant gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wel dat je pijn krijgt na 15min pijpen.

Vraag het aan hem gewoon, wat hij lekker vind en misschien kan hij aangeven of hij harder/zachter wil tijdens het pijpen.
Ik heb nergens geschreven dat ik het tegenovergestelde ben van dominant maar wel dat ik bij specifieke handelingen rekening hou met hoe het kan overkomen. Bij seks vind ik het uitgangspunt nog steeds gelijkwaardigheid en bij het woord dominant heb ik dwingend toegevoegd. En bij dwingend kun je makkelijker een grens overschrijden, als dat dan dominant is denk ik niet dat de "meeste vrouwen" het met je eens zullen zijn.
Alle reacties Link kopieren
MaenRo schreef:
20-05-2020 14:35

En misschien voor jouw zelfvertrouwen...………..ik had dit ook bij vrouwen die heel goed konden pijpen maar was het gewoon mijn dingetje.
geeft niet hoor, de grootte maakt echt niet uit
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
20-05-2020 15:27
geeft niet hoor, de grootte maakt echt niet uit
:HA:
leeg
To, focus je niet op het klaarkomen, maar op de weg er naartoe.

Niet iedere man zal klaarkomen als hij wordt gepijpt, maar je kan natuurlijk aan hem vragen wat hij het lekkerst vindt. Je kan ook een beetje afwisselen tussen pijpen en aftrekken, zeker bij groot geschapen werkt dat goed, want dan kun je ook een beetje je kaak rust geven. Plus, het kan hem net ver genoeg over de heuvel trekken zodat hij alsnog in jouw mond klaar kan komen.

Veel plezier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven