Pijpen maar niet klaarkomen

19-05-2020 14:36 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen

Ik heb een vraagje, ik ben nu een jaartje samen met men vriend. En heb echt totaal niet te klagen over ons seksleven.

Alleen ben ik telkens een beetje teleurgesteld in mezelf dat ik men vriend niet kan laten klaarkomen tijdens het pijpen. Ik heb al verschillende tips opgezocht en probeer die ook telkens toe te passen, maar toch lukt het me niet. Hij is heel groot geschapen en ik krijg ook na een kwartiertje echt pijn aan men kaken. Ik weet dat hij wel geniet van de blowjob, maar voor mij is een blowjob pas echt geslaagd als hij ook klaarkomt. Meestal eindigt een blowjob in seks, want altijd heel goed is.

Iemand die dit ook heeft meegemaakt? Of iemand die de gouden tip heeft voor mij? Zou ik hierover praten met hem (lijkt me een beetje awkward)?
kindrebel schreef:
19-05-2020 23:31
Een kwartier pijpen? My lord.
Ik heb er nooit een klok naast staan (eigenlijk wel, maar ik kijk er niet op), maar het klinkt mij nou weer niet als bizar lang.
lilalinda schreef:
20-05-2020 15:27
geeft niet hoor, de grootte maakt echt niet uit
:HA:
Plopper schreef:
20-05-2020 15:14
Er is ook midden. Je kunt gewoon neutraal zijn en niet dominant of submissive.

En ik krijg vaak ruzie met dominante mannetjes. Of nee, met mannen die doen alsof ze dominant zijn want dat zijn er heel veel. :)
Je kan ook nog dominantie afwisselen. Beiden niet dominant lijkt mij al snel lafjes worden.
DS1971 schreef:
20-05-2020 15:49
Je kan ook nog dominantie afwisselen. Beiden niet dominant lijkt mij al snel lafjes worden.
Ik weet dat dat kan. Ik switch ook weleens. En er zijn mensen die vanilla, rechtoerechtaan prima vinden.

Meestal blijkt dat als ik gesprekken erover heb met (blijkbaar) vanilla vrienden.
Alle reacties Link kopieren
En als hij nou in je mond spuit ? Sommige vrouwen vinden dat lekker, maar ook een hoop vinden dat ranzig. Dat is althans mijn ervaring.
Heb je daar al over nagedacht en met hem besproken ?
Alle reacties Link kopieren
Ja, TO, hoe ging het? Heb je de gefallus gigantus al tot eruptie kunnen brengen met je mond?

En zo nee, welke techniek heb je gebruikt, dan krijg je misschien pro-tips hierzo om eens te proberen.
creativeguy schreef:
21-05-2020 11:07
En als hij nou in je mond spuit ? Sommige vrouwen vinden dat lekker, maar ook een hoop vinden dat ranzig. Dat is althans mijn ervaring.
Heb je daar al over nagedacht en met hem besproken ?
Ik neem aan dat ze 26/27 is, dus waarschijnlijk weet ze al heel lang of ze wel of niet hem in haar mond klaar wil laten komen.

Mijn ervaring is overigens dat de meeste vrouwen dat wel willen. Juist hoogst uitzonderlijk dat ze daar niets van moeten hebben.
DS1971 schreef:
21-05-2020 11:14
Ik neem aan dat ze 26/27 is, dus waarschijnlijk weet ze al heel lang of ze wel of niet hem in haar mond klaar wil laten komen.

Mijn ervaring is overigens dat de meeste vrouwen dat wel willen. Juist hoogst uitzonderlijk dat ze daar niets van moeten hebben.
Apart. Mijn ervaring is precies andersom. Was hier een tijd terug ook niet eens een poll over? Dat bleek dat juist een minderheid vd vrouwen het zelf lekker/opwindend vindt en het grootse deel niet? En dat van die niet-waarderende meerderheid sommigen het soms wel eens toelieten maar dan puur als aardigheidje voor de partner?
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
21-05-2020 13:48
Apart. Mijn ervaring is precies andersom. Was hier een tijd terug ook niet eens een poll over? Dat bleek dat juist een minderheid vd vrouwen het zelf lekker/opwindend vindt en het grootse deel niet? En dat van die niet-waarderende meerderheid sommigen het soms wel eens toelieten maar dan puur als aardigheidje voor de partner?
Mijn ervaring ook grosso modo. Een minderheid vind het zelf opwindend. Een niet-waarderende meerderheid doet het wel soms of echt zelden.
Maar dat zegt allemaal niet ècht wat, die ervaringen, en moet je ook niks mee verder.

Hier echter, hebben we een TO die het graag zou kunnen, klaar pijpen. TO laat nu niks meer van zich horen, dus ik denk dan dat het haar gelukt is...

Een happy end van dit topic dus.
Oudblond schreef:
19-05-2020 19:32
Die twee zijn nu een potje wie heeft de grootste aan het uitballen. En ja dat mag, want dat kan op 1,5 m afstand.
*Bron: vivaforum*
Morgen op Viva.nl: “Wat als 1,5 meter afstand onvoldoende is? Dit overkwam grootgeschapen man.”
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
29-05-2020 08:33
Morgen op Viva.nl: “Wat als 1,5 meter afstand onvoldoende is? Dit overkwam grootgeschapen man.”
sliep je??
babbeleo schreef:
21-05-2020 14:23
Mijn ervaring ook grosso modo. Een minderheid vind het zelf opwindend. Een niet-waarderende meerderheid doet het wel soms of echt zelden.
Het zal vast ook afhangen van de groep die je het vraagt. Van wat ik begrijp waren oudere generaties minder experimenteel.

De kern was eigenlijk meer dat iemand van de leeftijd van to echt zelf wel weet of ze het wel of niet lekker vindt.
lilalinda schreef:
29-05-2020 08:50
sliep je??
Zo nieuwsgierig, straks wil je nog een livestream...
Alle reacties Link kopieren
Hij is echt niet de enige die niet (makkelijk) van pijpen klaar komt. Mijn laatste ex lukte dat ook niet en mijn huidige vriend voor het eerst ook ineens nadat we al 1,5 jaar samen waren. Daarvoor nooit gebeurd. Dus praat erover en wie weet...
kindrebel schreef:
19-05-2020 23:31
Een kwartier pijpen? My lord.
Daarmee is alles wel gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Elena1993 schreef:
19-05-2020 14:36
Hey iedereen

Ik heb een vraagje, ik ben nu een jaartje samen met men vriend. En heb echt totaal niet te klagen over ons seksleven.

Alleen ben ik telkens een beetje teleurgesteld in mezelf dat ik men vriend niet kan laten klaarkomen tijdens het pijpen. Ik heb al verschillende tips opgezocht en probeer die ook telkens toe te passen, maar toch lukt het me niet. Hij is heel groot geschapen en ik krijg ook na een kwartiertje echt pijn aan men kaken. Ik weet dat hij wel geniet van de blowjob, maar voor mij is een blowjob pas echt geslaagd als hij ook klaarkomt. Meestal eindigt een blowjob in seks, want altijd heel goed is.

Iemand die dit ook heeft meegemaakt? Of iemand die de gouden tip heeft voor mij? Zou ik hierover praten met hem (lijkt me een beetje awkward)?


MIJN
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
sunshineandblueskies schreef:
29-05-2020 14:04
MIJN
Heb je nog een pijptip zonneschijn?
Alle reacties Link kopieren
babbeleo schreef:
29-05-2020 14:24
Heb je nog een pijptip zonneschijn?


Gebruik je fantasie ;)
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
sunshineandblueskies schreef:
29-05-2020 15:28
Gebruik je fantasie ;)
Je was zo consciëntieus en concreet met je spellingadvies.
En dan dit, fantasie... kijk naar de blauwe lucht en automagisch kom je klaar van fantasie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven