pijpen met condoom: hij voelt niks!

22-10-2007 20:27 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi meiden,



ik hou niet zo van pijpen, vriend heeft veeeel voorvocht, brrr, maar ik weet dat hij het onwijs lekker vindt. nu hebben we condooms met een smaakje gekocht zodat we er beiden plezier aan hadden. wat blijkt: dat gaat helemaal niet! door dat condoom maken we geen vleselijk contact zeg maar haha. dus voelt hij niks. iemand tips??
Alle reacties Link kopieren
Is het voorvocht het enige wat je vervelend vindt? En als je dat nou uitmasseert over zijn eikel en daarmee met veel genot voor hem een beetje wegveegt, beetje spelen met pijpen en je hand (wat sowieso lekker is) zodat je er zo min mogelijk last van hebt. Is dat een optie?
Alle reacties Link kopieren
Tja ... dat heb ik meer gehoord. En daarom doe ik het meestal zonder, want met vind ik persoonlijk zelf ook 10x niks!
Alle reacties Link kopieren
Tja, mits het met je eigen partner is lijkt me. Want veiligheid staat voorop.



Alles maar doen omdat je het niet lekker vindt of in de angst dat een man je dan misschien minder geil vindt, is ronduit zielig.
Alle reacties Link kopieren
- wat steviger te werk gaan ?

- zonder condoom maar met washandje en een glaasje water bij de hand ?





Is dat trouwens te doen , qua smaak ; zo'n smaakjescondoom ? Niet mier-en mierzoet of toch nog naar rubber ? Blijft zo'n condoom de hele tijd zijn smaak houden of wordt dat na drie keer zuigen al weer minder , zoals van die voordelige kauwgom ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet als man dat het echt wel kan. je moet waarschijnlijk iets harder met je mond drukken en meer je handen gebruiken. Klinkt misschien raar, maar met de hand mastruberen en gelijk je tong vooral langs de eikel likken is ook een goed gevoel. je hebt ook dunnere comdooms trouwens
Alle reacties Link kopieren
het condoom is idd niet lekker, smaakt toch naar rubber ;-) maar dan met een kunstmatig smaakje, bah! Als hij helemaal schoon is vind ik het geen probleem hoor, maar dat voorvocht vind ik zo vies. dat uitwrijven is mss wel wat, ga het proberen. wat zal hij blij zijn hihi.



baddo: klinkt ook goed wat jij voorstelt. ga ik ook proberen! en verder doe ik het wel eens onder de douche, dan spoel ik dat voorvocht gelijk weg en kan ik hem ook eens lekker verwennen.
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat wél goed te pruimen :) is ? Massage - olie met smaakje. Misschien maskeert dat zijn persoonlijke smaak ........en voor hem zal het beslist niet vervelend zijn als je dat gebruikt .

http://www.erotiekonline....9bfa1043569273bf028f41b86
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
aha, thanks voor de tip: zijn penis/eikel masseren met massage-olie vindt ie al heeeeeeeeeeeeeeerlijk! dus klein stapje naar pijpen met olie :-)
Alle reacties Link kopieren
mie schreef op 22 oktober 2007 @ 21:53:

aha, thanks voor de tip: zijn penis/eikel masseren met massage-olie vindt ie al heeeeeeeeeeeeeeerlijk! dus klein stapje naar pijpen met olie :-)
ook goed voor jouw stoelgang ! :rolling: :rolling: :rolling:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
hahaha altijd mooi meegenomen, bgb!
Alle reacties Link kopieren
Eerst met je hand en veel speeksel hem nat en schoon maken en daarna oraal. Of heel langzaam af en toe eens wennen aan voorvocht. Combi maken van je speeksel en wat voorvocht. Misschien dat het op den duur dan went en het minder vervelend vind.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Zomaar even een vraag: Als je zijn voorvocht al vies vindt, hoe doe je dat dan als hij klaarkomt? Of "duik" je dan de andere kant op?



Verder idd de massage-olietruc, werkt goed. Persoonlijk vond ik de condooms met smaakjes zo mogelijk nog smeriger dan die zonder.
Alle reacties Link kopieren
zogenaamde pijpcondooms gebruiken , zijn een stuk dunner . Inclusief smaakje . Voordeel voor jouw geen bolle wangen meer en hij weer gevoel.
Alle reacties Link kopieren
@44pje, dat voel ik aankomen, slik ik echt niet door. Paar keer gedaan bij andere vriendjes, nou ik ging nog net niet over mijn nek! VIndt ook niet erg hoor dat ik dat niet doorslik. Hij kan zich daar zelf wel iets bij voorstellen, dat dat niet lekker is.
Alle reacties Link kopieren
Ik voel ook veel minder met condoom. Dat kan je op lossen door er veel steviger tegenaan te gaan dan zonder condoom...
Alle reacties Link kopieren
klinkt beetje eng ted, wil hem geen pijn doen, maar zal het eens uitproberen ;-)
@mie: De smaak van sperma is nogal afhankelijk van wat hij gegeten en gedronken heeft. Van rood vlees, bier, koffie en asperges wordt sperma erg bitter. Van chocola en vooral fruitsappen zoeter.

Misschien moet ie dan maar een dag op sap dieet! :)
Paull schreef op 24 oktober 2007 @ 15:01:

@mie: De smaak van sperma is nogal afhankelijk van wat hij gegeten en gedronken heeft. Van rood vlees, bier, koffie en asperges wordt sperma erg bitter. Van chocola en vooral fruitsappen zoeter.

Misschien moet ie dan maar een dag op sap dieet! :)
Om dat effect te verkrijgen moet je toch minimaal een weekje aan de sap. Sperma wordt ook "lekker" als de man veel Red Bulletjes naar binnenwerkt....offe....veel ananas eet.
Alle reacties Link kopieren
haha ja ik zie me al: nog een Red Bull schat?



nee ik slik sowieso niet door, dus het aanpassen van zijn dieet gaat wel erg ver dan, zeker omdat we daar allebei geen punt van maken. Maar de andere tips ga ik zeker uitproberen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven