Pijpen not done

16-06-2011 12:44 454 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht altijd dat pijpen redelijk geaccepeerd was in de gemiddelde relatie, terwijl anale sex niet voor iedereen even 'hot' is. Wie pijpt er niet en waarom eigenlijk niet?
quote:Nova78 schreef op 16 juni 2011 @ 20:03:

[...]

Is het niet zo dat je niet van orale sex

houdt omdat je moeite hebt met de totale overgave?

Nope heeft er niets mee te maken, ik hou gewoon niet van orale sex.

En tja hoe kan ik je bewijzen dat mijn man echt zegt dat hij het niet erg vind ? Hij zegt zelf dat hij dat niet mist omdat we gewoon een goed sex leven hebben en het niet als een gemis ziet .. Ik zou zo zijn telefoonnummer willen geven zodat je het kon vragen maar denk niet dat hij daar blij van word als ik dat doe hahhahha .. dus geloof me op mijn woord ..
Helemaal eens Maya, als de hygiene er niet is dan ook geen orale seks!
quote:SexyKiki schreef op 16 juni 2011 @ 20:20:

Zowel ik als mijn man kunnen niet zonder pijpen en beffen, en nee daar bedoel ik niet mee dat bij iedere keer seks er compleet bij moet. Er zijn zeker meer vormen van seks beleven, neemt niet weg dat wij beide een hobby hebben in het beffen en pijpen, het elkaar heerlijk verwennen en tot een hoogtepunt brengen.

Voor ons is het optimaal genieten en volle overgave aan degene.

Redenaties van het vies vinden gaan er bij mij persoonlijk niet in.Bij mij gaat het er dan weer niet in dat mensen het niet gewoon kunnen accepteren dat niet iedereen het zelfde denkt en doet ... Ik vind het vies en jij niet, dat kan toch ?
Ieder zijn meug.
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 20:40:

[...]

Bij mij gaat het er dan weer niet in dat mensen het niet gewoon kunnen accepteren dat niet iedereen het zelfde denkt en doet ... Ik vind het vies en jij niet, dat kan toch ?

Tuurlijk kan dat. Ik vind het niet vies in de zin van onhygiënisch, maar wel totaal onaantrekkelijk om te doen. Ook dat kan.

En ik heb totaal geen problemen met totale overgave, dus de koppeling orale sex en overgave zie ik niet zo goed.
Onbegrijpelijk, orale sex is ultiem en zeer intiem. Zeker een vaste partner lijkt me dit essentieel voor een goed sexleven. Anale sex kun je als pervers of extreem beschouwen, maar orale sex toch niet??!! Ik bedoel, in het heetst van de strijd slurp ik zijn zaad moeiteloos...hhmmm
interessante discussie, ik kan me ook geen sexleven voorstellen zonder orale sex, maar als iemand zich er niet prettig bij voelt, kan dat...slikken vind ik persoonlijk ook niks...ik zorg altijd dat ik dat voor ben. Zo ieder zijn meug, de een houdt van friet, de ander van pannenkoek...
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 20:38:

[...]

Nope heeft er niets mee te maken, ik hou gewoon niet van orale sex.

En tja hoe kan ik je bewijzen dat mijn man echt zegt dat hij het niet erg vind ? Hij zegt zelf dat hij dat niet mist omdat we gewoon een goed sex leven hebben en het niet als een gemis ziet .. Ik zou zo zijn telefoonnummer willen geven zodat je het kon vragen maar denk niet dat hij daar blij van word als ik dat doe hahhahha .. dus geloof me op mijn woord ..Heeft hij wel eens een goede pijp beurt ervaren? Als je niet weet hoe fijn het is, mis je het niet.
Het gaat er denk ik meer om dat de dames die het fijn vinden, ook vinden dat Chantalo haar man iets onthoudt.

Dat daar op gereageerd wordt, alleen hebben zij er geen moeite mee, vind dat zelf ook best lastig in de discussie. Eigenlijk hartstikke fijn dat zij een fijne relatie hebben die geen orale sex "nodig" heeft.
die ik wilde bestaat al...
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 20:40:

[...]

Bij mij gaat het er dan weer niet in dat mensen het niet gewoon kunnen accepteren dat niet iedereen het zelfde denkt en doet ... Ik vind het vies en jij niet, dat kan toch ?Jawel hoor, ik accepteer zeker wel dat jij dat niet doet. Ben persoonlijk gewoon geïnterreseerd naar jouw gedachtes hierover. Wil graag proberen te begrijpen waarom iemand dat vies kan vinden. Beft hij jou wel? En voel je je nooit schuldig over het feit dat hij dit moet missen?
quote:nesbojofan schreef op 16 juni 2011 @ 21:42:

[...]

Heeft hij wel eens een goede pijp beurt ervaren? Als je niet weet hoe fijn het is, mis je het niet.Blijkbaar niet ...
quote:attribuutje schreef op 16 juni 2011 @ 21:54:

Het gaat er denk ik meer om dat de dames die het fijn vinden, ook vinden dat Chantalo haar man iets onthoudt.

Dat daar op gereageerd wordt, alleen hebben zij er geen moeite mee, vind dat zelf ook best lastig in de discussie. Eigenlijk hartstikke fijn dat zij een fijne relatie hebben die geen orale sex "nodig" heeft.Maar zoals je zelf ook al zegt, wij hebben geen orale sex nodig om ons sex leven goed te houden en dat is inderdaad fijn ..
quote:Nova78 schreef op 16 juni 2011 @ 22:03:

[...]

Jawel hoor, ik accepteer zeker wel dat jij dat niet doet. Ben persoonlijk gewoon geïnterreseerd naar jouw gedachtes hierover. Wil graag proberen te begrijpen waarom iemand dat vies kan vinden. Beft hij jou wel? En voel je je nooit schuldig over het feit dat hij dit moet missen?Nee hij beft mij niet, ook om de zelfde reden als waarom ik niet pijp, buiten dat word ik er ook niet opgewonden van dus dan is het gewoon zonde van je tijd
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 22:03:

[...]

Blijkbaar niet ...Jammer voor hem, soms is iets nieuws proberen heel verrijkend, kan me nog goed herinneren toen wij aan 69 begonnen, was super.
quote:nesbojofan schreef op 16 juni 2011 @ 21:42:

[...]

Heeft hij wel eens een goede pijp beurt ervaren? Als je niet weet hoe fijn het is, mis je het niet.

Dat geloof ik niet. Ik denk dat ook mannen die het nooit ervaren hebben, het graag eens zouden proberen.

Ik geloof absoluut niet (echt nulkommaniks) van mannen die zeggen het niet te missen of niet te willen proberen. Dat zijn vast enorme lieverds, die hun (niet-pijpende) vrouw niet voor het hoofd willen stoten.

Ik heb mannen als vrienden, best wat exen, sexpartners en praat met vriendinnen open over sex. Maar man die niet oraal wil, ben ik nog nooit tegen gekomen
quote:lilalinda schreef op 16 juni 2011 @ 22:56:

[...]

Ik geloof absoluut niet (echt nulkommaniks) van mannen die zeggen het niet te missen of niet te willen proberen. Dat zijn vast enorme lieverds, die hun (niet-pijpende) vrouw niet voor het hoofd willen stoten. Letterlijk toch, he?
lilalinda, geloof ik ook meteen. Mannen, die niet van pijpen houden, ik moet de eerste nog tegen komen, maar ja, ik vraag het ze ook niet allemaal, eigenlijk geen een...
quote:SeptemberGirl schreef op 16 juni 2011 @ 22:58:

[...]

Letterlijk toch, he? (jaja, was woordgrapje)
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 22:07:

[...]

Nee hij beft mij niet, ook om de zelfde reden als waarom ik niet pijp, buiten dat word ik er ook niet opgewonden van dus dan is het gewoon zonde van je tijd

pfff, sexuele handelingen die zonde van je tijd zijn?

Het is geen wedstrijd!
Ik geloof ook niet dat er erg veel mannen zijn die niet graag gepijpt willen worden of er op zijn minst nieuwsgierig naar zijn, maar een kolhalzende vrouw er boven lijkt me niet erg opwindend voor ze .
quote:iris1969 schreef op 16 juni 2011 @ 23:06:

Ik geloof ook niet dat er erg veel mannen zijn die niet graag gepijpt willen worden of er op zijn mist nieuwsgierig naar zijn, maar een kokhalzende vrouw er boven lijkt me niet erg opwindend voor ze .Klopt, maar dat ligt aan de vrouw, niet aan de handeling
http://www.youtube.com/watch?v=gmF4u2RCGY0

misschien trekt dit de niet-fans over de streep haha!
quote:lilalinda schreef op 16 juni 2011 @ 23:05:

pfff, sexuele handelingen die zonde van je tijd zijn?

Het is geen wedstrijd!Waarom zou je seksuele handelingen verrichten als de ander daar niet opgewonden van wordt? Ik snap dat niet.
World of Warcraft: Legion
quote:lilalinda schreef op 16 juni 2011 @ 23:07:

[...]

Klopt, maar dat ligt aan de vrouw, niet aan de handelingDat is waar, de meeste vrouwen vinden het niet vies, maar sommigen blijkbaar wel.
quote:hans66 schreef op 16 juni 2011 @ 23:16:

[...]

Waarom zou je seksuele handelingen verrichten als de ander daar niet opgewonden van wordt? Ik snap dat niet.Eens. Ik hou niet van beffen, dus voor mij hoeft een man het niet te doen. Als hij het zelf wil vind ik het prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven